Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ludsimon

    veterán

    Sziasztok!

    Érdeklődnék, hogy mennyire féljek a 130LE-s 1.9-es PD TDI-től? Ha megdöglik a magasnyomású adagoló mennyibe kerül a cseréje?
    Tudják még azok is amit a régi adagolós 1.9 TDI tud fogyasztásban? Budapest-London távon évi 1x oda vissza ingázásra kéne és azért kérdezem előre mert a legbiztosabbat akarom venni.

    A 2000-es évjárat körüli Octáviáktól félek, tudom, hogy sima adagolós 1.9-es TDI és olcsó hozzá az alkatrész, de félek, hogy kifogok egy jó állapotúnak tűnőt, hiába viszem el a szervizbe komplett átvizsgálásra, nem derül ki úgyse mennyi km van benne és mikor fogja feldobni a talpát.

    Igazából a legjobb megoldás szerintem az lenne, ha egy hozzáértőt elvinnék magammal és sikerülne egy tényleg valódi 200-300k km-el futott 2000-es évjárat körüli sima adagolós Octaviát vennem ami verhetetlen fogyasztásban autópályán.

    Még az lenne a kérdésem, hogy ezeknek a váltója mennyire van autópályázásra szabva? 110km/h-nál milyen fordulaton pöröghet a motor 5.-ben?

    [ Szerkesztve ]

    undefined

Új hozzászólás Aktív témák