Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 5150head

    senior tag

    Nem tudom, hogy hova írjam meg a kálváriámat, de talán itt elég sokan látjátok.
    Régebben. Rendeltem iponból egy procihűtőt. Egy másikat kaptam kézhez, mert összekeverték mert amit én rendeltem, az már nem kapható csak az újabb változata. Semmi baj pénz vissza. Viszlát. Ráírtam a pcx-re, mert ott láttam készleten. Több emailváltást követően, biztosított a csávó, hogy azt fogom kapni, amit megrendelek. Megrendeltem még másik 3 termékkel együtt. És most jön a kálvária. Kijött megint az a termék, amit nem szerettem volna, hiába beszéltem le a pcx-el előre. Mivel belefáradtam, beszereltem a hűtőt a gépbe oszt jónapot, nem volt ezzel kedvem többet foglalkozni. DE a másik 3 termékből az egyik gyári hibás, a másik pedig használt (!!!) volt. Nah ilyenkor mi van? A használtat már nem tudtam bizonyítani (sűrített levegő volt, kb 3/4e elhasználva.) de a gyári hibásat visszaküldtem. Két hete ott van a pcx-nél. Ma felhívom az ügyfélszolgálatot, kérdem mi a helyzet. Az ügyfélszolgálatos lebasz, hogy ő nem a garancia, írjak mailt. Közlöm, hogy már egy hete írtam email-t semmi válasz. És mi ez a kiszolgálás. Azt mondja hogy 2 hét egyáltalán nem sok idő garanciás ügyintézésnél, és hogy várjak. (Megjegyzem, az egyik legnagyobb kereskedelmi cégnél dolgozom, nálunk a garancia 3-4 nap alatt lemegy!!!)
    Az apropó a dologban, hogy a véleményezést levették a honlapról, az utolsó bejegyzés dec 24. volt. Gondolom, nem csak engem szívattak meg mostanában. :(

Új hozzászólás Aktív témák