Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Redneck

    veterán

    válasz fsb1000 #611 üzenetére

    Szerintem ami miatt mi PC-sek szopunk az a konzolokról való "portolás" ami néha tényleg valós munkát takar, néha annyit hogy kibontják a konzol fájlokat és adnak hozzá exét meg pár beállítási lehetőséget. Ilyenkor jönnek a gyártók és próbálják a drivereiket ezekhez igazítani. Mivel drivert gyökeresen nem szabhatnak át, ezért van az hogy az új driver a régi játékokban teljesítménycsökkenést okozhat. Na meg persze azért hogy vegyünk erősebb hardvert. Vagy ha már nagyon tele a tökünk, konzolt.

    Ezért gyanús hogy a mikroszaggatásról jó ideig ment a kuss, eltűntették állandóan a limiter progit... Ami lehet hogy nem volt megoldás, de nem akarták hogy egy éleseszű programozó továbbfejlessze.

    A konzolok teljesen eltérő felépítése az még egy fontos dolog. Lehet hogy valóban nem tudnak minden kódtöredéket egyértelműen átültetni PC-re mert az architektúra teljesen más felépítésű és egész egyszerűen alapjaiban kéne újraírni a programokat.

    Mi meg szopunk és sírunk és eldöntjük hogy új alkatrész/rendszer vagy konzol.
    Ez az én elméletem :)

    Szerk:
    A konzolosodásnak egy nagy hátránya van szerintem. A játékok leegyszerűsödnek sokszor és stílusok szűnnek meg. Ezért emberek veszítik el az állásukat, mert megszűnik a stúdió/kiadó. Mi meg egyre butább játékokkal szórakozunk. Most nem azért de az fps-ek legtöbbje egyszerű lett mint a faék. Valós ügyesség egyre kevesebb kell, taktika meg pláne. Singleben természetesen. A multi más tészta de ott is rossz irányba mennek a stíluson belül. Ha egy mai kölyköt leültetnék Half-Life 1 multival vagy akár Quake 1-2vel, hiába jó Codban vagy BF-ben. Nagyon hamar elpicsázva érezné magát egy régi motorossal szemben. Visszatöltődő élet és satöbbi... Mármint annak a hiánya.

    [ Szerkesztve ]

    Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

Új hozzászólás Aktív témák