Hirdetés
-
Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
ph Az EPYC 4004-es generáció a kis- és középvállalkozások igényeire lett tervezve, figyelembe véve a költségeket.
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
-
A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
ma A Poco első táblagépe is egy Redmi termék más néven.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kw3v865
senior tag
Miért? Mi ezzel a probléma? Az eredeti Totalcaros elkpzelés is az volt, hogy azért legyen valami vizsga. Ez emgvalósult, bár azt még nem tudjuk, hogy pontosan mennyibe fog kerülni. Az nem lenne jó ötlet, ha valaki úgy kaphatna jogsit, hogy életében nem ült még motoron...
-
Napi szinten vezetek (nem is keveset) zömében városban. Természetesen pl. hajnali háromkor, valóban nagy biztonsággal léphet le egy gyalogos, de nagyobb településen a délelőtti és délutáni csúcsidőben (ez legalább 3-4 óra) bizony nagy istenkísértés átmenni!
...ha neked elég "három másodperc rés két autó között" akik nem lassítanak ráadásul "kényelmesen" akkor te szuperhős vagy és így természetesen rád nem vonatkoznak a fentebb leírtak.....
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Nem rettegek a gyaloglástól de ha figyelmesen olvastál volna egy kisgyerekes anyát hoztam fel példaként szerepelhetett volna itt egy mozgássérült vagy idős ember is. Azt sem mondom, hogy lehetetlen átmenni akár csúcsforgalomban is és persze senki sem áll fél órát a zebra előtt de az általam leírtakat tapasztalom nem egyszer és nem kétszer ezt elhiheted! Én ugyan nem félek de van két pici fiam és sok autós viselkedését látva őket például féltem igen! Ha figyeled a híreket akkor számolj utána csak az elmúlt két évben hány embert (köztük anyákat gyerekkel!) ütöttek el zebrán. Ha a te módszereddel mindenki "határozottan lelépne" akkor borítékolhatóan ez a szám a többszöröse lenne.
Természetesen a gyalogosok és a kerékpárosok (pláne!!) is csinálnak hajmeresztő dolgokat de ettől még tartom amit mondtam!
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Drizzt
nagyúr
"Meg ahol nincs lámpa, ott nincs egészen akkora forgalom sem, hogy ne legyen perceken át három másodperc rés két autó között, ahova kényelmesen begyalogolhatsz."
Egyetlen egyszer van az, hogy nem válik be, hogy elkezd fékezni a kocsi, az életednek örökre vége. Éppen azért, mert rajtad semmilyen védelem nincs. Addig sehol nem indulok el, ahol nem látom, hogy fékeznek, addig egyáltalán nem biztos, hogy azért nem akar-e átengedni valaki, mert paraszt, vagy mert mondjuk elbambult. Ha utóbbi, jó eséllyel el is fog csapni. De azért zebránál lehet rajtam látni, hogy át akarok menni. De lelépni sose fogok, amíg nem látom a lassítást. Kocsival meg igyekszem lefékezni, ha időben látok átkelőt. Mondjuk ha max. 5m-ről erősen közelít -> fék, 2 méteren belül áll -> fék, de ha 5m-en belül álldogál, akkor nem fék. Ezek a méterek a zebrától való távolságot jelentik, a gyalogoshoz képest.
I am having fun staying poor.
-
Zozzant
addikt
Jót tesz a munkahengernek... meg most hogy van egy kis köd minden második nyomatja a ködlámpát (városban is) és előz 120-al... persze ennél vannak fontosabb dolgok, mint például, hogy a városi kerékpárosnak kerékpárúton van-e prizmája az első keréken...
https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html
-
_seth_
veterán
Én is így gondoltam, nálam konkrétan a féklámpa és a ködlámpa foncsora között semmi eltérés nincs.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Rick4
félisten
A kresz 25.§-a írja le, mi helyzet ezzel:
25. § Haladás az úton(1) Járművel a forgalmi, az időjárási és látási viszonyoknak, továbbá az útviszonyoknak (az út vonalvezetésének, az útburkolat minőségének és állapotának) megfelelően kell közlekedni; figyelemmel kell lenni a jármű sajátosságaira, az utasokra és a rakományra.
Én itt lakom párszáz méterre, tudom milyen az a kanyar, és azt is tudom, a buszosok hogy közlekednek errefelé. Tételezzük fel tehát, hogy a kanyartól 50m-re áll egy kocsi, vagy fekszik egy elesett gyalogos, esetleg halad át az úton egy óvodás csoport. Ha a buszos 50-nel megy, és a jármű féktávolsága 65 méter ennél a sebességnél, akkor nem tud megállni és közéjük hajt, szerinted akkor is elsőbbsége volt? Csak mert ő a védett úton ment? Nem így működik a vezetés. Városban, be nem látható kanyarban nem szokás busszal úgy menni, hogy ha valami van a kanyar után, az ha meglátom már mindegy legyen. És a busz félrelökte a kocsit, kidöntött egy fát, és nekiment egy háznak. Mennyi szerinted egy ilyen busznak a féktávolsága 50 méternél?
De erre válaszolnod se kell, ha megindoklod egy kresz szabály bemásolásával az általad leírtakat.
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
Valóban az a baj, amit én sejtek, hogy nem 50-es tempóval ment a buszos.
Valóban hiába rugózunk, ha tudod értelmezni a kreszt, láthatod Te is, nem annyival rendezi le, hogy a védett úton haladónak elsőbbsége van és kampó, hanem melléteszi egy másik részben, hogy úgy kell haladnod, hogy meg tudj állni, ha előtted mégis történik valami. Ezért mondom, hogy mivel minden nap arra járok, és tudom, hogy közlekednek a buszosok, talán némi felelősség van a buszos kezében is, főleg mivel be nem látható útszakaszon, kanyar után történt, és a kanyart a buszos vette be.Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
Hallottad már azt a fogalmat, hogy relatív gyorshajtás? Próbáld meg magad elé képzeni, hogy 50-nel mész egy zebránál, megállít a rendőr, és megbüntet, mert 50-nel mentél. Jogosan teszi, mert nem fokozott óvatossággal, és csökkentett sebességgel közelítetted meg a zebrát. Ennyi. Érted vagy magyarázzam még?
Gondolom a NFS-en kívül máshol nem vezetsz, vagy ha mégis, sosem hallottál balesetről, ahol megosztott felelősség volt. Leírtam már párszor, nem hiszem, hogy egy átlagos értelmi szinttel az eddigiekből nem lehetett ezt kihámozni. Milyen sapka volt azon a gyalogoson, hogy nem szállsz le róla?
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
Hagyjuk, ugyan az elnyújtott értetlenkedés próbáltam neked egyszerűen lefordítani, de látod, nem érted. Olvasd, le van írva.
Tényleg azt gondolod, ha elcsapsz valakit, akár úgy, hogy sötét ruhában átszalad az úton, akár kivilágítatlanul kerékpározik az út közepén, akár seggrészegen fekszik az út közepén, azt mondják a rendőrök helyszínelés után, hogy jól van, Beri-bá menjen haza, aztán aludjon egy jót?
Gondolkodj egy picit, mielőtt megint írsz valamit. akár az elmúlt hasonló esetekre (pl a DVTK focista Bognár László, stb stb..) Letöltendő nélkül megúszhatod, de felfüggesztett, és pénzbünti mindenképp vár rád, és hidd el, ha nem úgy közlekedsz, ahogy az az út és látási viszonyoknak megfelel, és nem úgy, hogy számítasz bármire ott ahol számíthatsz, akkor hidd el, megrángatnak. Azért van ez így megfogalmazva, hogy mindenki a saját belátása és a saját képességei szerint haladjon, de ha történik valami, számonkérhető legyen) Köszi ha most már megérted végre, és tovább lépünk.
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
Ciki, de ez van. Amikor a Bognár elcsapta az út közepén a részeg kivilágítatlan jóembert, ő is hibás lett, hiába mondta volna bárki azt, hogy ha ott megy a bringás ahol kell, nem lett volna baj, nem vette észre, hibás. Ha a zebrán elütsz valakit még pirosnál is, ne hidd, hogy megúszod. Számítanod kell akár arra is, hogy a piros ellenére valamelyik szuicid típusú jóember eléd lép.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
biker
nagyúr
nem az alényeg, hanem ha a másik irányból/sávból érkező autó megáll, és elengedi, akkor ha te átmész, az különösen balesetveszélyes
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
félisten
Amire valaszoltal kerdes, abban nem volt semmilyen tavolsag megadva, de ravagtad, hogy nem. Na most zavar vagy nem? Vagy mikortol zavar es milyen sebessegu auto? Egyaltalan szoktal gyalogolni? Ember, gyalogolsz a zebran at es elotted mennek az autok a masik savban mondjuk, lexarva Teged. Ez nem zavar?
-
félisten
Az ezzel a baj, hogy ha Teged nem erdekel, hajlamos vagy azt hinni, hogy mast se. De megnyugtatlak, ez 100-bol 99 embernel nem igy van. Engem az is rohadtul zavar, ha valaki kidugja az orrat a keresztezodesben es emiatt 5 centire megyek el az orra elott, pedig nem kell lassitanom. Vagy ha jonnek a seggembe 5 centire, pedig nem jott belem es az is zavar , ha a paraszt atmegy elottem a zebran, mikor epp atkelek.
De nem vagyunk egyformak, szerencsere.
-
félisten
Nem hinnem, hogy van ertekesebb az egeszsegnel, szerintem ezt tartsuk szem elott. Masreszt nincs sem meter, se savok szama megadva a szabalyban.
De en nem vitazok ezen. Majd engedd at a gyereked az uttesten es mosolyogj, ahogy elotte/mogotte rongyolnak el az autok.
Szep napot!
-
félisten
Atyaisten, nem hittem volna, hogy meg erre irni fogok, de ugy erzem megis kell. Azert nincs megadva sem meter, sem savok szama, mert mindegyik nulla. Tehat ha szaz savos az ut es ezer meter szeles, akkor sem mehetsz at a gyalogos elott/mogott, mikor a zebran tartozkodik.
[ Szerkesztve ]
-
hdman
őstag
Igen, de mivel a rendszám is szlovák, ezért ott ok, hogy utazhattok ketten, de MO-n a szabályok tiltják.
Az én 50-es robogóm spanyolból származik, megvan a hátsó utasnak is a lábtartó gyárilag, de hiába, mert a magyar törvények szerint csak egyedül ülhetek fel rá.
Sopron city :)
-
MaciG
addikt
Sajnos hiába van papír, itt Tündérországban xart sem ér...
Ez kb. olyan, hogy ha nekem van egy Road trainem és rendben vannak a papírja akkor sem furikázhatok vele itthon.BANZAII
-
8th
addikt
De mekkora hisztit levágott volna a picsa ha egy újjal is hozzáér valaki az autójához. Pl bringatároló is fent van az ajtó előtt. Ha jön valaki kisgyerekkel és a kölök ahogy felfelé igyekszik végigszántotta volna a bringával a bmw oldalát én esküszöm kiszállok, megtapsolom és veszek neki egy tábla csokit.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Möhe
addikt
Igen csak véded,ebből nekem az jön le hogy te is gyakran szoktál így "leszarom a többieket" módjára parkolni.
A kocsi valóban nem érdemelte volna meg,de talán leesett volna az 1bites tulajnak hogy nem a 20 fillérért hiányzik az egyik mérnöki precizitású tükre.szerk: úgy sikerült....-> ezért lehet vizsgán is rájavítani a parkolásra
Ha 2 helyet foglalna el egy felfestett parkolóban akkor is azt mondod hogy így sikerült? Gondolok egyet és én meg ráállok az ajtajára,nekem is így sikerült címszóval megyek dolgomra. Ez meg az érem másik oldala.[ Szerkesztve ]
-
mezis
nagyúr
Javaslom a büntetés kiszabásánál összeszámolni az okozott kárt, az egész procedúra (nyomozás, bíróság,..) bruttó költségét és ezt a számlát azonnal benyújtani. Aztán még hozzáadni a "bentlakás" költségét és ezt a szabaduláskor hozzáadni a meglévő tartozásához. Mindezt a kamatokkal együtt mint tartozást a személyi lapján nyilvántartani, a behajtást pedig az APEH-re bízni. Valamennyi csak visszajönne abból a rengeteg pénzből, amit becsületes dolgozóktól gyűjtenek be, többek között az ingyenélő meg gazdag bűnözők eltartására.
[ Szerkesztve ]
mezis
-
biga
senior tag
Semennyire. Élvezem De hogy ez így is legyen, igyekszem a lehetséges mértékben betartani a szabályokat, hogy nyugodtan élvezhessem a vezetést Ez egyébknt szerintem egy idő után automatikus dolog. Mert? Hogy merült fel ez a kérdés benned?
[ Szerkesztve ]
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
biga
senior tag
Nincs minden szabályt betartó személy, mindet talán nem is lehet, de törekedni erre igen Normális esetben aki így közlekedik teljes nyugalommal teheti, mert egy egészséges társadalom az ilyen vezető esetleges kisebb bakijait tolerálja. (a példádban említett 60 helyett 62-vel menő pl ilyen). Ilyenre tehát vadászni sem illik (viszont könnyű, hisz ez a többség). Viszont pont ez a réteg el is várhatja - joggal - hogy az őt gyakran veszélyeztető, a szabályokat viszont ennél jóval lazábban kezelőket minden ésszerű eszközzel kiemelje és büntesse!
Calogero: de gondolom ilyenkor jogsi is ugrik,nem?
[ Szerkesztve ]
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
biga
senior tag
Te most kötekszel velem? Azt írod, törekszel rá, hogy betartsd a szabályt, de nem törekszel pl arra, hogy egy 30-as táblát betarts. Ez mi? Valami szelektív törekvés? (Na meg gondolom ha ilyenkor véletlenül mégis beleszaladsz egy fakabátba, természetesen vállalod a következményét és nem kezded a rendőrt szídni) Az egy-két kint hagyott ilyen táblát leszámítva (amit külön bünteni kellene annál a szervnél, akihez tartozik, de ez nem ment téged) meggyőződésem, hogy jó okkal tették oda azt a táblát. De te nyilván el tudod dönteni, hogy az felesleges szivatás csak. Szabályt betartani (illetve az erre való törekvés ugye) a lehető legegyszerűbb és legkényelmesebb dolog. Pár alapszabályt kell megtanulnod az összes többit jelzik neked a táblák, a felfestések, a lámpák stb. Más dolgod sincs, mint hogy ezekre és a többi közlekedőre figyelj és akkor nyugodtan élvezheted a vezetést. Ismétlem: a szabályok (a KRESZ biztosan) azért van, hogy téged védjen. Társad, nem ellenséged! Az egészséges társadalom pedig úgy lesz, hogy a tagjai képesek könnyen értelmezhető, logikusan felépített szabályokat alkotni és ezeket betartani! Úgy nem megy, hogy sírunk, hogy nem egészséges a társadalom, "Mindenki úgy vezet, mint egy állat", de én meg nem görcsölök egy szar 30-as táblánál, vagy mit nekem ittasan közlekedés (akár biciklivel is).
Egyébként szerintem igen is sokan vannak, akik hasonlóan gondolkoznak, még Magyarországon is. Nem szentek, biztos hibáznak, tuti néha szabálytalankodnak is, de a lényeg az arányokban van. Alapvetően törekednek a betartásra! Ezeket a rendszer jellemzően nem is zaklatja. Ezek nem álszentek, ha büszkék arra, hogy igyekeznek civilizáltan élni. Hisz magán kívül téged is véd ezzel!''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
biga
senior tag
...ettől baromira nem kell tartanom. Utoljára még valamikor 2006-2007-ben büntettek meg gyorshajtásért Magyarországon,...
Erről beszéltem, mikor azt írtam, hogy Magyarországon nincs rendőri jelenlét, pedig nagyon kelleneEzek az önérzetes aszfalton szédülő szuzukisok, a csakazértismegmutatom jóskabácsik. Akiknek derogál 100-at menni pályán, akik fékezgetnek, kóvályognak, úgy mennek, mint a darázs, miközben pukkan el a fejük a pipától. Értem én, hogy rutintalanok, meg a szekér is gyenge és nem elég stabil alattuk, de ezt nekik is be kéne látniuk.
Én simán elhiszem a szavadra, hogy te kiválóan vezetsz a megengedetteknél lényegesen nagyobb sebességgel is, de az átlag nem feltétlenül. Nem elég, hogy te jól vezetsz, jól kell vezetni a szembe jövőnek is, hogy ne legyen baj. A szabályokat az átlagemberre szablyák. A suzukisra, a hétvégi vezetőkre, a gyerekeket óvodába vívő anyukákra, az öreg nyugdíjas bácsikákra és az önjelölt versenyzőkre egyaránt. Hosszas kutatások előzik meg tudtommal, mikor egy -egy sebességhatárt vagy közlekedési helyzetet felállítanak, hogy ez mindenkinek megfeleljen. A nagy többségnek ez jó is.
Igen, szelektív törekvés. Elsőbbséget adok, átengedem a zebrán a gyalogost, követem a felfestést, stb., DE a sebességhatárok betartása egyszerűen nem nekem való
Ez olyan, mintha azt írnám, hogy "én becsületes vagyok, de hát szelektíven törekszem csak a betartására és a te vagyontárgyad pl pont tetszik, ezért azt ellopom, na. Dehát meg kell értened, hisz alapvetően becsületes vagyok, a legtöbb esetben nem is fordul elő velem ilyen"
Úgy nem megy, hogy csak azokat a szabályokat tartjuk be, ami nekem szimpatikus, a többit nem.''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
biga
senior tag
Külföldön élsz te is? És ott, ahol élsz ott is így vezetsz? 2013.jan 1 után oda is megy majd a csekk!
Egymillió évvel ezelőtt kitalálták, hogy márpedig ennyivel kell menni és azóta ez van.
Kb 20 éve 60 km/h volt a belterületi sebességhatár, kint mg 80. Most ennyi. Érdekes módon Mo-nál lényegesen régebbi autós kultúrával rendelkező országokban is így van ez nagyrészt kis eltérésekkel (Németeknél pl 100 az országúti sebesség, és a páéyák egy részén csak ajánlott a max 130, nem kötelező. De pl Svájcban 120 a maximum pályán, a franciáknál ha esik az eső városon kívül -10-20 km/h, olaszoknál van olyan pályaszakasz, ahol pl ha akár nem túl nagy köd van is 50 a megengedett!). Gondolom ez mind csak a gonosz hatalmak összeesküvése, hogy szivassa a jónépet.Egyébként senki nem úgy indul el aznap reggel, hogy ma elnézek (én vagy a szembe jövő) valamit és ott maradok az úton. Mégis történnek ilyenek, és a statisztikák szerint a sebesség növekedésével (is) hatványozottan nő ennek az esélye.
Ha ellopod a vagyontárgyamat, megkárosítasz engem. Ha én 160-at megyek a töküres pályán, attól senki nem lesz szegényebb.
Bocsáss meg, de kb ezt a választ vártam Pedig mindkettőnk számára érthető volt (illetve remélem), hogy a példában nem ez volt a lényeg, hanem a szabályok általad igen rugalmasan vett volta (És még csak fals is a válaszod, hisz erre írhattam volna azt is, hogy ha én ellopom a vagyontárgyaidat, azzal nem növelem egy esetleges baleset veszélyét a közúton )
De egyre inkább úgy érzem, hogy ez parttalan vita, és én békés természetű ember vagyok, nem szeretek egyre egészségtelen vitákban részt venni Mi nem ugyan abban a világban élünk. Számomra a világ szép és élvezetes, hiszek benne, hogy a szabályok értem vannak, és igyekszem a többiekre is vigyázni, mert közös vágyunk, hogy este mindannyian hazaérjünk. Ha ennek esélyét növeli az, ha betartom a szabályokat, hát akkor ez számomra csak jó lehet.
Számodra ez a világ kellemetlen. A szabályok az ellenségeid, a többi autós csak tötymörög előtted, meg kóvályog és nem hagy a te tempódban utazni. Lehet, hogy számodra a sebesség okoz olyan örömöt, mint nálam a felhőtlen autózás. Nem vagyunk egyformák és ez így van rendjén''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
MaciG
addikt
Sebességhatárokra azért van szükség, mert az emberek nagy része nem tud vezetni és nem ismeri a relatív gyorshajtás fogalmát. Tehát ha van egy út, ahol napközben 40 km/h a biztonságos, de amikor nincs nagy forgalom akkor akár lehet 70-el is döngetni, akkor a 40-es tábla lesz kint, mert ha a 70-es lenen kint akkor a sok marha azt hinné, hogy ott mindig lehet annyival mennyi, független attól, hogy épp egy iskola van az út mellett, vagy esik a hó,stb.
A lényeg, hogy sajna sokaknak valóban fogalma sincs arról, mikor mennyivel is lehetne menni egy adott helyen, független attól, hogy mennyit enged a táblaBANZAII
-
félisten
Annak csak van valami oka, hogy ez igy van. Nezz meg egy ausztria/nemetorszagot pl. Sokkal fiatalabb, fejlettebb autopark es a sebesseghatarok szinte azonosak. Te sem hiszed, hogy se ott se mashol nem ertenek hozza, akik ezeket megszabjak.
Viszont van ami a 60-as evek ota sem valtozott es az az ember, a reakcioido, a fizika. Na hat ezert annyi, amennyi.
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Dacia topic
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- Milyen egeret válasszak?
- ASRock lapok általában
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Horgász topik
- Nintendo Switch
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- iPhone 14 Pro Max 128gb, makulátlan,garanciális, független
- ASUS H97-PRO alaplap 1150 Intel H97 lapkakészlet, 4xDDR3, SATA 3.0, HDMI, M.2 SSD foglalat
- Macbook Pro 16.2" M1 PRO 10C/16C 16GB - 1TB Magyar billentyűzet - Garanciális 2025.08.04.-ig
- Sharkoon TG5 számítógép ház Corsair HX650 tápegységgel eladó
- Asus V8460 Ultra ( Geforce 4 Ti 4600 )
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs