Keresés

Hirdetés

  • Destiny 2: The Final Shape teszt

    gp Finiséhez ért a fény és a sötétség egy évtizede indult harca, befutott a Bungie híres játékának a fináléja, amiben pontot tehetünk egy régóta húzódó fontos konfliktus végére.

  • Retro Kocka Kuckó 2024

    lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Josh

    tag

    válasz #25954560 #12873 üzenetére

    2 egyidejű dologról van szó: egyik a teljes sebességnél megdöntés, a másik pedig, hogy a motor haladja meg a képességeit. Tehát ha olyan motort meg mersz dönteni teljes sebességnél, ami meghaladja a képességeidet, akkor már tudsz valamit. Nekem így magyarázták. Az én Gilerám 107-et megy (óra szerint), de még nem mertem megdönteni teljes sebességnél. Itt nem az előzésre vagy a kikerülésre gondoltam, hanem a kanyart bevenni. mondjuk egy 45 fokosat, vagy úgy menni hogy bal szél-jobb szél-bal szél.

    A robogókra igenis ugyanazokat a karbantartásokat kell elvégezni mint egy kocsin. Gumi, fékbetét, ha komolyabb motor, akkor hűtővíz, fékolaj, stb....

    Közlekedni fillérekből nem lehet, mert később nagy árat fizethetünk érte. Akinek van pénze robogóra, annak legyen pénze a fenntartására.

    Ha egy motor fényévekkel jobb képességű mint a vezetője, és ez miatt történik a baleset, akkor szerintem ott a tanulási igénynél jóval nagyobb volt a felelőtlenség. Nem kell hozzá diploma, hogy belássuk, hogy a vizes aszfalt balesetveszélyesebb, mint a száraz, és a hideg gumi kevésbé tapad olyan jól, mint a meleg.

    [ Szerkesztve ]

    Az én generációm már nem drogozik. Direktbe stimulálják az agyhullámokat.

Új hozzászólás Aktív témák