- Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Philips LCD és LED TV-k
- Gaming notebook topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- TCL LCD és LED TV-k
- Megjött az Arctic Liquid Freezer AIO-k új nemzedéke
- Hobby elektronika
- Erősítő, hangfalak
Hirdetés
-
PlayStationre tart a Rocksmith+
gp Extraként végre elérhető lesz Steamen is a teljes változat.
-
Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
it Lassul a gamingipar, ennek keretében pedig már a Microsoft Xbox részlege is nagy költségcsökkentéseket eszközöl.
-
3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
ma Négyzetesebb külső panel várható a következő szétnyitható Samsungban.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz ArthurShelby #294543 üzenetére
Hát duplára számíts... Feleségemnek volt 18-ban egy éppen csak ráfutása egy lámpánál, 2 évig kapta a károkozó +% tételt (meg persze bonus 10-ről 8-ra). Szerintem még most is van kis büntije elrejtve mert az Ő jazze meg az én rav4-em hasonló számokat kap (pedig nekem csak 8-as a bonuszom, sokáig 1 autó volt Ő biztosításával).
-
őstag
Ezekről a tortás kérdésekről az informatikus új laptopja vicc jut eszembe (azaz a lényeg megragadt mindenkinél ).
-
őstag
válasz molnarpeter #294554 üzenetére
Kimásoltam valahonnan hirtelen, de ennek sok változata van:
Két informatikus beszélget.
-Képzeld, tegnap este lementem a bárba egy italra. Volt ott egy csinos csaj, már az első pillanattól fogva szemeztünk. Meghívtam egy koktélra, beszélgetni kezdtünk. - így az egyik.
-Folytasd, folytasd - szól a másik.
-Felmentünk a lakásomba, már az előszobában elkezdtünk vetkőzni...
-Húúú, és utána?
-Finoman lehúztam a bugyiját, felraktam az asztalra az új laptop mellé...
-No! Mégis vettél laptopot? Milyen processzorral? -
őstag
válasz szabonagyur #294559 üzenetére
Humor volt, nem piszkálódás, peace
-
őstag
válasz dkaro #294585 üzenetére
Semmelyikről sem hallok rosszat, de ugye én nem vagyok profi csak azt jegyzem meg ami eljut hozzám (az 1.2 puretech az sajna már "legendás", lassan beéri az 1.6 prince mocit ami azért már valami).
Nekem speciel a Chr nem tetszik (belül kicsi kivül nagy), kaptam egyszer csereautónak és szerintem az 1.2t nagyon kevés bele (nem megy, de ezzel nem mindenki ért egyet, de én az 1.4t scross, meg a rav4 után prüszköltem rá rendesen), a 122 lovas 1.8-as hybridet én elkerülném erőtlenség miatt.
-
őstag
Mondtatok egy oldalt csak elfelejtettem ahol biztosítást érdemes számolni és nincs benne valami díj ami a netrisknél benne van (casco-t is felnyomták 16-ról 20-ra, számolgatnék egyet). Köszönöm a segítséget ha sikerült érthetően kifejtenem
-
őstag
válasz dellfanboy #294907 üzenetére
Igen a mabisz kulcsszó nem volt meg, köszi. Basszus hogy telik az idő majdnem azt írtam hogy vagy 1 hete írta valaki, erre karácsony előtt...
-
őstag
válasz szőröscica #295039 üzenetére
Éppen eszembe jutottál Milyen a kamiq az autópályán? Könnyen lehet hogy az autópályás komfort jóval nagyobb hangsúlyt kap az életünkbe (felvették az egyik kölköt külföldi egyetemre...), annyival megspékelve hogy ennek valami olyannak kellene lennie amit feleségem is vezetne (én egyben egy nap 700 kilométer felett már nem szívesen vezetek, váltani kellene útközben). Ugye ebben még a rav4 sem túl erős (hangszigetelés...). Most már így tényleg kiváncsi leszek mennyivel jobb a lexus hangszigetelése (lbx játszana igazából). A vw t-roc hangszigetelés szempontjából nem nyügőzött le (rossz sem volt mondjuk).
-
őstag
válasz bandus #295049 üzenetére
De egyszerűbb repülni, de szerintem évi 1-2 cuccolós kör biztos lesz vele (és a másik gyerköc is külföldre akar menni, ikrek...). Passat 2.0 tdi mint másik véglet jó a pályára, de városban is járnék (plusz nincs az az isten hogy feleségem vezesse ).
Szóval valami kisebb kellene mint a rav4, ami városba is jó (egyébként valamiért még a golf motoszkál nekem). -
őstag
válasz focvis #295063 üzenetére
Dízel biztos nem lesz, a részecskeszűrőt kinyirnám a városi hónapokban. Igazából amennyivel én szeretek autópályán menni (120 néha 140 előzésnél), nem a fogyasztás a fő ok amiért ne toyota hibriddel tegyem (hanem a hangszigetelés/ülések amiben mind a vw/skoda mind a lexus szignifikánsan jobbnak tűnik, csak a vw csapatnál 2.0 tsi kell a normális DSG-hez ami erősen szűkít, a lexus meg szűkös mint beltér).
-
őstag
válasz focvis #295076 üzenetére
2.0 TSI-n filózom T-roc-ban ahhoz van "olajos" DSG. De ahogy nézem elég régi már a T-roc ott lassan jönnie kellene egy új modellnek nem? Talán pár rendes gombot is visszaraknak akkor (ráncfelvarrás előtti volt a bérautónk 2 hete, azt feleségem imádta, és én sem utáltam annyira).
-
őstag
válasz BigBlackDog #295085 üzenetére
Használtuk egy 4 napig, második (vagy nyuger mint lassan mi ) autónak szerintem nem kicsi.
Munez: elkaszálásról nem hallottam de ettől még simán lehet (google pajtás első találata szerint lesz még egy új széria 26-tól, utána következő már csak elektromos).
-
-
őstag
válasz radi8tor #295108 üzenetére
Feleségem viszont imádja a teuton vasakat... Szóval ha utazgatós életünk lenne a jövőben és nem túl nagy neki lehet hogy logikus lenne egy q3 (feleség és nagy autó) és enyém lenne valami kis japán járkálni a városban... Rá fogok nézni ha odáig jutunk, talán amikor kifut a jelenlegi lesznek szép nagy akciók is (audiból ezerszer inkább egy kifutót mint egy új modellt, bizalmatlan japán bérenc vagyok).
-
őstag
válasz xEon1337 #295114 üzenetére
Hát speciel az UX-ből én a teljesen új modelt várom. Megnéztem a hátsó ülést és a csomagteret és majdnem röhögő görcsöt kaptam. 4,5 méteres autó... Kevesebb mint fele csomagtérrel mint az előbb említett vetélytárs q3... Jóval kisebb hátsó lábtérrel mint egy 18-as jazz...
És én egy jogerősen elítélt japán autó bérenc vagyok. -
őstag
válasz bandus #295124 üzenetére
Sajnos mindig a q3 (és q5) a példám arra milyen bénák a lexusok külső per belső méret arányban (lásd audi meg tudja csinálni). Nekem úgyis meg kell várnom az őszt (ki merre és mennyiért), de egy nagy q3 akció lehet hogy csábítana ha feleségemnek tetszik. Új modell audit úgyse vennék az holt biztos
-
őstag
válasz szőröscica #295131 üzenetére
Akkor már Ferrari Purosangue, ha olasz nem aprózzuk el
-
őstag
válasz szőröscica #295284 üzenetére
Kiváncsi vagyok lesz e rendes bickli út, de az Árpád útnál beljebb különben óvatosan bicajjal, az már elég dzsungel (arra járok néha). Zugló Miskolci utca magasságból pl szerintem nem nagyon van végig biztonságos bicaj út befelé ("keresztbe" van valamennyi de a Paskálnál pl trükkös mert van egy kereszteződés ahol nem a bicajosnak van elsőbbsége, én speciel autósként félek is tőle mikor jön egy gyerköc ott más elképzeléssel, mondjuk logikus mert autósként nagyon rosszul belátható).
-
őstag
válasz Peter.70 #295331 üzenetére
+1, a dct váltó kezd legendás lenni. És ha jól tudom a 2-ik csere már nem garis (kopóeszköz valami benne ami pár éve is 800k volt ha jól rémlik), szóval az 5 év gari sem ment meg. Nem vagyok CHR hívő (kb azért mert a szögletes és tágas autókat kedvelem) de inkább azt (hacsak nem céges, akkor ami tetszik).
Szerk: javítás, hyundai akkor 5 év gari
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz polonic #295365 üzenetére
Ez jó kérdés, régebben a kisebb 1.6 gdi alapú hibridekben (sima vagy plug in) dct volt. Vettem a szorgalmat, megnéztem a hyundai honlap szerint most is dct a konában A tucsonban a turbóshoz hagyományos automata van de sajna arról is hallottam már rosszat (pedig ez hagyományos automatánál elég ritka). És sajna más van a konában és a tucsonban (turbó meg az automata is más).
u.i: én is meglepődőm magamon, de most hamarabb vennék nissan/renault mint kia/hyundai-t. Nagyon erősen lakják le a márka jó hírét motor/váltó irányban. Mondom úgy hogy volt i30-am 10,5 évig és szerettem.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
410 városi kilométerre 25,04 liter tankolva. Kezd melegebb lenni Ami érdekes mintha félnének a kutak 599-nél nagyobb számot írni a 95-ös mellé... A Mol kút a közelembe (Csömöri-Miskolci kereszteződése) mindig 10-15 (van hogy 30) forinttal drágább mint a Shell (Gvadányi-Fogarasi kereszteződése). Most azonos 599 volt. Hacsak nem zárt be a kicsit odébb a Gvadányin az olcsó kút (ahol nem önkiszolgáló). Mert ugye az a Shell szerintem csak azért olcsóbb
-
őstag
válasz szabonagyur #295469 üzenetére
Ja, én is úgy emlékeztem hogy túl vagyunk az áremelésen aztán mondták hogy holnap lesz... Én általában utána tankolok, utálom a sorbaállós ideget (tapasztalatom szerint más is ideges ilyenkor...)
-
-
őstag
Kollégák, tud valaki jó mélygarázst Bécsben a Gumpendorfer Straße metró megálló környékén ahova méretesebb autóval (rav4) sem paraszthajszálon múlik a behajtás és a leparkolás valamint isten bocsáss esetleg előre lehet foglalni helyet (5 nap lenne, ha normális ki és behajtanék is párszor nem csak ott pihenne)? Ahogy eddig nézem a jövő heti lottószámok után is érdeklődhetnék A hotelben finoman közölték hogy ott necces lesz náluk (semmilyen felelőséget nem vállalunk, nem minden autónak megfelelő...). B variánsom a Perfektastraße P+R, de annyira nem szeretnék full cuccban metrózni a végekről.
-
őstag
válasz 426os #296128 üzenetére
Köszi! Mondjuk nekem az app inkább visszatartó erő (mikor és hogy fog mükődni, és egyszer használnám könnyen lehet hogy évekig), de keresgélve a környéken a mélygarázsok többsége már appos (gondolom olyan ez mint az automata kutak a franciáknál pl., senkit nem érdekel a kuncsaft, így olcsóbb ). De ez igazából leküzdhető, helyismeret kellene hova mehettek be rav4-el... Münchent is kegyetlenül megszívtam másfél éve (kis hotel, a szerintem jó parkolóradar ami nem visít túl hamar már a lehajtón üvölt, elől hátul jobbról és balról vörös egyszerre...).
Qru: ott abban a szűk utcában ahova megyek kevesebb mint 50/50 az esélye hogy meg tudsz állni csomagot kihajítani anélkül hogy percekre te állítanád meg a forgalmat az út közepén... És egyedül megyek nincs valaki akit kirakok a csomagokkal, szóval sajna nem opció. Mondjuk valahogy biztos lesz, de felszíni parkolásban eddig Bécsben volt a legnagyobb para (már Rav4, családi ebéd különböző kontinensekről erre a helyre beeső rokonokkal, csak az maradt ki nekem hogy pont lezárták a belvárost a helyi pride miatt ).
-
őstag
4 csillagos mercure-nál rendesebb nem fér bele Ott rontották el ezeket a klasszikus európai belvárosokat hogy nem számoltak az autókkal Mondjuk évente párszor van ilyen amikor a rav4 egyszerűen túl nagy...Meglenne a toyota iq csak röhögnék és megoldanám bármelyik parkolóházat. Mondjuk jazzel is egyszerűbb lenne de azt nem tudom feleségem kezéből kicsavarni (nem vezetné addig itthon a rav4-et az holt biztos).
-
őstag
Simán elég lenne a jazz ja. Még így manuális váltójával is jobban járnék, pályán annyit azért nem kellene váltani. Csak nem kapom meg
Én még azon mulattam régen hogy feleségem kis autójában nagyobb a hátsó lábtér mint az scrossban (azért rav4-el nincsenek ilyenek felvetések).
-
őstag
válasz Kickass #296228 üzenetére
Az speciel nagyon szimpatikus benne hogy akusztikus üveg csomagban rendelhető (külföldi tesztben hallottam mondjuk itthoni konfigurátorban még nem látom). Egy 2.0 tsi 4*4 + olajos dsg nem lehet rossz. Mondjuk gombokat én is jobban kedvelem de a tesztek alapján szelidült a minden a képernyőn aztán találd meg az almenünkben jobbágy irányzat.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Tudtok valahol Zuglóban vagy aránylag közel hozzá jó automosót ahol alvázmosást is csinálnak így tél után (osztrák beszélgetésről jutott eszembe )? Bár nem tudom rav4-nél van e értelme vastagon végig van borítva az alja elég jó strapabíró műanyaggal (csak kis karc volt rajta a *** francia auchan magas járdája ami olyan hosszan kijött a parkoló melett hogy benéztem 22-ben ívben kifordulva).
-
őstag
válasz kisza25 #296545 üzenetére
Milyen seat is ez? A rav4 elég brutál hasmagasságúnak néz ki még az scrosshoz képest is. Úgy egymás mellett látszik a 18-as jazz meg milyen alacsony ebben. Feleségemnek is kezd elege lenni ebből (autót szereti, de egyre terhesebb neki is a sokszor harckocsipályának való magyar helyzet).
-
őstag
válasz KubanitoS #296869 üzenetére
Most olaszoknál csinált egy ilyet velem egy szállásadó hogy csak utca van megadva. Kérdezem 3 nappal indulás előtt mégis pontosan hova: nyugi majd aznap. Persze aznap check in időben sem volt meg az infó amikor már határozottabb smst írtam és kegyeskedett megadni (ki volt fizetve előre...). Azóta is értékelést kunyerál és gondolom nem érti miért nem kap (különben rendben volt a szállás azért nem potoztam le a francba)...
-
őstag
válasz Hachiko95 #296902 üzenetére
Ez szép, kijöttem Bécsbe ezerrel február végén és csak lépésben mehetek haza hétvégén? Mielőtt valaki kiakadna csak vicc, nem vagyok éppen gyorshajtó (na jó városban néha). Beszéltük korábban ezért jelenteném hogy Bécsben a Perfektastraße P+R rav4 kompatibilis (parkolóhely éppen, bejárat és közlekedő rész meg simán)
-
-
őstag
Mondjuk ezt a Lexus is tudja részben (belül kisebb kivül nagyobb mint a tesómodel toyota). Mondjuk engem a Lexus LBX kezd csábítani, a kis autókat is szerettem mindig (főleg egy külföldi nagy város belsejét érintő út után...), rav4 árából ki is jönne ha a gyerköcök elköszönnek kis hazánktól...
-
őstag
válasz macilaci78 #297402 üzenetére
Se árak, se könnyed online rendelés... Tényleg jók lehetnek ha így is megélnek a mai világban (bunkó pesti szemmel világ végén bemutató teremmel) Vagy éljen a nagykereskedelem?
-
őstag
válasz macilaci78 #297405 üzenetére
Ja őket kidobta a kereső, de online ott is csak pár ágyrács van kb. Mindig sajnálom amikor jó terméket láthatólag amatőr módon értékesítenek... Pedig rá szoktam akadni a jó minőségre csak szeretek előre tájékozódni, időm nem mint a tenger sajna. Köszi az infót majd ha szembe jön megnézem, nem offolok tovább
-
őstag
[Ezen] azért jót nevettem. Új 1.2-es mociról harsog a teszt hogy ez már nem olajban futó szíj lesz, láncos, szóval tuti ez. Erre a hybridet megcsinálták hagyományos aisin váltó helyett duplakuplungossal benne az elektromotorral...Biztos szuper lesz (pedig maga az 5008 kasztni tetszene, még gondolkoztam is rajta mielőtt hála istennek magamhoz tértem)
-
őstag
válasz kisza25 #298553 üzenetére
Még nincs meg a 2 éves szülinap a rav4-nek de ebben is zörög valami hátulról ha nem tökéletes az út. Bár aszem a rádió elnyomja elvet fogom követni (szerintem hátsó ülésben valami). Mondjuk nekem még olyan autóm nem volt a budapesti csatatéren ami egy idő után nem zörött volna (feleségem 2018as jazze meg a műszerfalból teszi ugyanezt). Majd az lesz csalódás ha lesz lexusom és az is zörögni fog Bár szerintem az sem fogja kibírni ezekkel az utakkal.
-
őstag
válasz szőröscica #298638 üzenetére
Mondjuk városi tempóban nagyon csendes a rav4 hybrid főleg ha nem taposom neki, minden pici belső zörgés hallatszik. Ha kimegyek a pályára ezeket a dolgokat rádió nélkül sem hallom ott azért nincs a topon a hangszigetelés (tudják a toyota mérnökök mit csinálnak , Lexusban biztos hallanám ott is ). De meg vagyok győzödve róla hogy itt Zuglóban bármi zörögne pár év alatt. Amerre járok ott auto pilot módban reflexből kerülgetem a kátyúkat, de mindig jönnek újak amik meglepnek (meg vannak a csapatjátékosok akik összmunkával megkerülhetetlené teszik magukat)...Még ezzel a tankkal is fáj, biztos nem ülök vissza alacsonyabb hasmagasságú autóba amíg nem lesznek itt rendes utak (tehát kb soha).
Új hozzászólás Aktív témák
- Robotporszívók
- Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- DIGI internet
- Marvel Snap
- Philips LCD és LED TV-k
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy Note10 és Note10+ duplateszt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest