- Rekordmagasba lökte az EPYC és a Ryzen az AMD-t
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Apple notebookok
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Hővezető paszták
Hirdetés
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
MultiVersus - Fókuszban a PVE mód
gp Az egymás elleni csatározások mellett többek között egyéb kihívások is várnak az érdeklődőkre.
-
Hardverek pünkösdre
ph E-book olvasók, komponensek és perifériák kerültek hétvégi összeállításunkba.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz MC Pite #273695 üzenetére
Milyen teren mellbevago az Y elsosege? Szerintem tobb minden a kezere jatszott: szallitanak ertelmes ido alatt, kategoriajaban az egyik legolcsobb (nehezen tud vele versenyezni a Skoda pl, nem is latni tul sokat), villanyautokent az egyik leginkabb hasznalhato, tamogatasok is vannak ra, es a 11-12 milliorol indulo kompaktok koraban draganak sem igazan lehet mondani egy X3 meretu, de annal sokkal jobban pakolhato autot.
-
brumi1024
veterán
válasz rbalint88 #273746 üzenetére
Nem tunik rossznak, ugyes a traction control. Golf GTI-vel hasonlitgattak itt peldaul.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #273783 üzenetére
Golfon CC2 van, fékút terén nincs vele probléma, kanyarban kenődik. Öregedés jobban érinti, ahogy MC Pite írja.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #273838 üzenetére
Igen, villanynal okolszabaly, hogy ha osszkerek akkor ket motor.
-
brumi1024
veterán
válasz kisza25 #273856 üzenetére
De mivel leszünk előrébb a villannyal, ha a gyártáskor annyi+széndioxid keletkezik, hogy 150 ekm mire visszahozza
Nincs annyi, 40-50k km kornyeke a break-even point, kevesebb is, ha foleg otthon toltik mondjuk napelemrol.
#273873 kisza25: Leginkabb egyszer sem. Teslakbol elerheto adatok alapjan 250k km utan is 10% alatt maradt a degradacio.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz kisza25 #273877 üzenetére
Itt balatonon már most nem bírja el a rendszer a nyaralók fogyasztását/klímázását, áram kimaradások vannak, egyik nap a lidl zárt be miatta, a tescoban is rendre elmegy az áram, na meg napi 2-3 áramszünet van. Az onternet is vacakol, meg a mobilhálózat is
Ez mar kicsit off, de kolteni kellett volna infrastruturara, erdekes mod a mobilhalozat birja Budapesten, illetve egyeb varosokban a balatoni nyari nepsurusegnel par nagysagrenddel nagyobb esetekben. Szimplan nem koltenek ra, mert szezonalis...A villany pedig mokas, foleg annak fenyeben, hogy napelemet nem engednek, mert tul sok van... de persze a 286. haveri lakoparkra szukseg van.
-
brumi1024
veterán
válasz norbert1998 #273866 üzenetére
+1. Illetve lehet tolteni este, vagy nappal, ha eppen nincs otthon senki es/vagy termel a napelem, nem is bonyolult ennek akar a hazilagos automatizalasa.
-
brumi1024
veterán
válasz MC Pite #273882 üzenetére
Valoszinuleg az outliereket latod, van userek altal vezetett tablazat is. A 10% a Teslatol jon direktben, szoval azt erdemes fenntartasokkal kezelni, de a fenti tablazat alapjan a degradaciotol, mint jellemzo problematol 3-400k km alatt nem tartanek.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz MC Pite #273888 üzenetére
Azt, hogy az atlaguser hogy tolti nem tudom, azt tudom, hogy mi hogy toltjuk: jellemzoen otthon, hosszabb uton Ionityn, es igyekszunk nappal, napelemrol. Ha kell, mert lemerult vagy 100+ km-es ut van betervezve masnapra akkor fel van dugva, egyebkent nem log tolton. Publikus AC tolton szerintem meg sosem volt, vagy talan akkor, ha nagyon nem volt mas. Azon kivul, hogy otthonrol teli indulunk el szinte semmiben nincs mashogy kezelve mint a belsoegesu. Illetve a napelem sem arra lett meretezve, hogy sokszorosat termelje a maximalis felhasznalasnak szaldo remenyeben, hanem probalom ertelmesen automatizalni a fogyasztokat.
Nem, HO már nem igazán jellemző
Szakmaja valogatja, IT-ban pont hogy de. Brutal nehez embert talalni 5 nap irodas pozira.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz MC Pite #273893 üzenetére
Ezekre is letezhet/letezik megoldas, nagyobb irodahazaknal sokszor van tolto, de meg ha normal halozati arammal tolti akkor is elonyosebb, mint a belsoegesu.
#273894 dnelb: A tarsashaz konnyebb, par eve kotelezo a garazs, orat kell rakni a parkolohelyre (van ahol meg is teszik). A meglevo, garazs nelkuli tarsashazak jobb kerdes, de 15 ev az autopark atlageletkora, nem gondolnam, hogy azonnali megoldast igenyel a problema. Amugy nem kotelezo este, otthon tolteni az autot, mint ahogy a belsoegesut sem tesszuk. Az itthoni atlag felhasznalas mellett heti 1x eleg 20-30 percet toltenie, az meg megoldhato belsoegesuhoz hasonloan.
-
brumi1024
veterán
Arpad hidon par napja megint alkotott valaki. Szerencsere most csak szalagkorlat lett belole, de felmerul a kerdes, hogy 70 helyett 101 mar objektiv felelosseg, miert nem allitottak meg elotte?
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #273917 üzenetére
+1, en is ezt tapasztalom. A hetfon latott GT3 RS-sel is egy ilyen szituban talalkoztam: Szekesfehervarnal veda, kozepso/szelso sav tele, kozepso tempoja 120 korul sok autoval, kulsoben teherautok, belso ures. Elmegy a Porsche mellettem ~130-cal, konkretan nem lattam a rendszamat, mert 50-60 centire tole mogotte egy Duster, amogott egy Fabia, majd egy Kia. Nem is ertem, tenyleg ennyire nem szeretnenek tobbet biztositonal kotelezore szerzodni? Egy ilyen belecsuszas nagyon gyorsan kifejezetten nagy szamlat tud generalni.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #273967 üzenetére
Nem keverte az Y-nal? Tavaly amikor elhoztam a 3P-t kinai Model 3-ak jottek meg, de az Y-ok berliniek voltak. Aztan lehet valtozott azota. A probakort javaslom amugy, ha van ra idod es gondolkozol rajta, nalam az segitett a dontesben.
A teljesitmeny egyebkent misztikum a Model 3-ak teren, a Performance-ra is sok info van, aztan a hivatalos oldalon semmi.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz norbert1998 #274027 üzenetére
Alap, 2021-tol kaphato Model 3 279 loero, nem 325, es 1762 kg (2021 elott volt 1645, gyanitom az akksi nehezebb), M340i pedig joval erosebb (gyorsabb is, 100 folott a Performancenal is).
Mondjuk ugy konnyu a Tesla, hogy szinte minden alul van meretezve rajta, meglehetosen filigran hatast kelt.
[ Módosította: radi8tor ]
-
brumi1024
veterán
válasz brumi1024 #274029 üzenetére
283 -> 279
#274030 norbert1998: Nem hogy nem up-to-date, sosem volt 300 folott az alapmodell. Eliras lehet, Tesla valamiert rejtegeti a teljesitmenyt. Ettol fuggetlenul nehezebbek a villanyautok, minden mas gyartonal legalabbis, es ez nem feltetlen azert van szerintem, mert ennyivel jobb lenne a Tesla gyartastechnologiaja. Egyszeruen amit lehet kisporolnak belole, ott volt pl Antinal a Model S Plaid 50+ millioert es a videoban rakosgatta vissza a leeso kedergumit.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Vismajor01 #274047 üzenetére
Es amikor vaktaban hajtjak a vadat, ami emiatt az utra kerul?
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Arpad hid: 171 es 158 km/h.
-
brumi1024
veterán
válasz MC Pite #274096 üzenetére
Az előző hszbeli felsorolás azért nem stimmel, mert az Y D szegmens, és ott főleg C szegmensbeli autók vannak. Az Y-nak 854 liter a csomagtere (és nagyon jól pakolható), egy C5 Aircross pl csak 580. Aztán azok az apróságok sem stimmelnek, hogy rossz helyen hajt, 180 vs 3-4-500 lóerő, stb. Hasonló feature-ökkel más a matek tömegben is.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz radi8tor #274179 üzenetére
Ezek gyanítom minimum PS4S-ek, azok azért bírják, 80 fokig az Euroringen is kényelmesen felmelegítem őket és hibátlanok. PS5-tel/GY Assyval már nem biztos, hogy sokat próbálkoznék.
Ettől függetlenül nagyon hajtva meg lehet etetni a PS4S-t is elég hamar, akár egy pályanap alatt is. -
brumi1024
veterán
Egy elemes, alacsony fogyasztású, filléres szenzorról beszélünk, ami akár több percenként vagy drasztikusabb változásonként közöl adatot. Nem várnék nagy pontosságot, sem szép fokozatos futást, a tmps-ben lévő hőmérő adatát olvassa ki. Ha ez nincs szoftveresen elsimítva (illetve hogy van szoftveresen elsimítva), akkor igenis ugrálni fog.
Nagyságrendileg stimmelnek az értékek, rendes hajtással melegszik a gumi.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz macilaci78 #274214 üzenetére
Kell vilike plugin Tampermonkey-val, ami lecsereli a linkek szoveget "Mereslink"-re, ha tenyleg merest linkel.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #274221 üzenetére
Dizelnel is 3.9 a hatar?
-
brumi1024
veterán
Mokasak manapsag a Mercedes arak. S 63 E Performance tesztautokent 88. Ennek lesz vevoje itthon, ennyiert? Semmi ertelmet nem latom, jol felszerelt S 350 d + 718 Cayman GTS 4.0 kijon az arabol, lesz egy jatszos auto, ami jatszos autonak ossze sem hasonlithato a 2700 kilos hajoval, es a nem AMG-sitett S sokkal komfortosabb lesz.
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #274480 üzenetére
Tudnad oszinten elvezni abban a tudatban, hogy mennyi a fenntartasa, milyen koltsegekkel jar?
Új hozzászólás Aktív témák
- Rekordmagasba lökte az EPYC és a Ryzen az AMD-t
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Politika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- EAFC 24
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Hálózati / IP kamera
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Parfüm topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen