- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Riasztó topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- SSD kibeszélő
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Amazon Fire TV stick/box
- Milyen asztali médialejátszót?
Hirdetés
-
Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
ph Az AMD a gyártók felé már nem is az Intelhez méri a dizájn sebességét, hanem az újabb ARM magokhoz.
-
PlayStationre tart a Rocksmith+
gp Extraként végre elérhető lesz Steamen is a teljes változat.
-
Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
it Lassul a gamingipar, ennek keretében pedig már a Microsoft Xbox részlege is nagy költségcsökkentéseket eszközöl.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz polonic #289898 üzenetére
Szerintem ez inkább a Waze hiányossága, gondolom van valami API, amit a CarPlay/AA ad, de a Wazebe nem implementálta a Google (érthető, másodrangú náluk a Waze).
Szerk.: Jaja, egészen úgy néz ki: doksi. A műszerfal támogatás iOS 13 óta ott van, de nem túl gyakori sajnos.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #289929 üzenetére
A3-ban is így volt.
-
brumi1024
veterán
Lehetne gyakrabban ilyen a város hétfő reggel, napifogyi 7.6.
-
brumi1024
veterán
válasz bandus #290189 üzenetére
Ez a rendszer mondjuk messze túl komplex lenne. Pl a SUV-ok többet esznek magasabb tempónál -> alacsonyabb limit. Melyik motornál hol van az optimum? Egy 1.0 TSI hiába fogyaszt jól 130-nál, ha a számára megengedett mondjuk 180-nál már hatékonyabb egy nagyobb motor. Mi van ha az 1.9 TDI kevesebbet eszik, mint egy nem túl jól sikerült modern 2.0?
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz macilaci78 #290254 üzenetére
+1
-
brumi1024
veterán
Búék!
-
brumi1024
veterán
válasz Reggie0 #291037 üzenetére
Illetve pénzügyi lízingnél ha szeretnél egy GT3 RS-t is lízingelhetsz, míg operatívnál nem lesz cég, aki ezt bevállalja, maradnak inkább a lassan amortizálódó, könnyen eladható autóknál profitmaximalizálás miatt. Nagy cégeknek persze ez jó, mert csak fizet egy szolgáltatáscsomagért és semmi gondja vele.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Vismajor01 #291070 üzenetére
Azzal en is osszefutottam
-
brumi1024
veterán
válasz MunezXBK #291189 üzenetére
"A MODERN TRAFFIPAXOK AZ OLYAN SZABÁLYSÉRTÉSEKET IS KÉPESEK ÉSZLELNI, MINT A VEZETÉS KÖZBENI TELEFONHASZNÁLAT, VAGY A BE NEM KAPCSOLT BIZTONSÁGI ÖV."
Arra mondjuk kivancsi lennek milyen szenzor az, ami fenyes nappal megmondja egy 130-cal halado, alapvetoen sotet autoban, valtozo formaju es meretu szelvedokon keresztul, megbizhatoan (!) hogy be van-e kotve a delikvens, vagy sem. Es akkor ugyanezt sotet polo eseten megismetelni, vagy akar este. Majd lehet az egeszet automatizalni.
Itt valoszinuleg atcsapott sci-fibe a bejelentes, gyanitom arrol van szo, hogy ha gyorshajtas miatt keszul fenykep es osszeallnak a csillagok, akkor kaphat birsagot a vezeto be nem csatolt biztonsagi ov miatt.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz bandus #291194 üzenetére
Ide mar nem, nincs 8 nap szabim csak az autozas reszre (netto 80 ora autoval) Illetve Pilot Alpinnal nem indulnek neki, oda az europai teligumi keves. Alapvetoen lehet sielni, de inkabb a sarkkori tel miatt megyunk most, meg az ezzel kapcsolatos programokert. Meg hat a nap nem kel fel januar vegeig, szoval kivilagitott palya kellene.
-
brumi1024
veterán
válasz macilaci78 #291225 üzenetére
Nem, esokabat nem kell.
-
brumi1024
veterán
válasz szabonagyur #291234 üzenetére
6 l és a 200 abszolút hihető, igen.
-
brumi1024
veterán
My BMW applikacio tudja mi a fontos, elerhetove valt a tavalyi eves fogyasztasi kimutatas.
-
brumi1024
veterán
válasz tototos #291372 üzenetére
Amiknél én számítok esésre az adózás miatt megvett nagy köbcentis/soha fel nem töltött hibridek amik zöld rendszám nélkül elvesztik az előnyüket.
Szerintem a soha nem toltott hibrid inkabb a ceges autokra jellemzo, ahol a ceg allja az uzemanyagot es a felhasznalot kozvetlenul nem erinti az adokedvezmenyek elvesztese. Ha valaki sajat dontese alapjan, sajat penzbol megvette 3-4-5 millios felarral a plugint akkor valoszinuleg megprobalja kihasznalni az elonyeit.
-
brumi1024
veterán
válasz macilaci78 #291481 üzenetére
Villamosmérnök vagyok, de a villamosokat kerülöm.
-
brumi1024
veterán
Illetve: téligumival nagyobb móka a vezetéstechnikai gyakorlatok nagy része.
-
brumi1024
veterán
válasz BigBlackDog #291513 üzenetére
Egyébként az új E osztályban és az 5-ösben van már ISA (frissen homologizált autóknál már kötelező 22 júliusa óta), nem olyan vészes. Vélt sebességkorlát felett csipog (nem fékez, nem korlátoz, nem csinál mást), indításkor egy gombnyomással kikapcsolható (legalábbis az 5-ösön).
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #291522 üzenetére
Egyetértek.
BigBlackDog: Folyamatosan, ameddig felette vagy. Működés tekintetében nem változott ahhoz képest, ami a korábbi autókban is volt, csak egy ismétlődő csipogás lett hozzáadva. Nálam amíg az általa vélt korlát(+beállítható pozitív vagy negatív offset -5+15 közt) felett vagyok piros a HUD-on az aktuális sebesség, a műszerfalon pedig egy vörös sávval jelzi a korláttól kezdődő tartományt.
Táblafelismerés+GPS adatok alapján dolgozik, szóval ha új/ideiglenes sebességkorlátozó táblát lát, alkalmazza. A feltételhez kötött korlátokat valamilyen szinten felismeri, de mondjuk 60%-osnak mondanám itthon, németeknél jobb. Összességében tud tévedni, kifejezetten nagyot is, mind felfele, mind lefele. Ez főleg akkor kellemes, amikor automatikusan hozzáállítja a tempomatot és 50 helyett mondjuk 130-ra kezd gyorsítani.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Brandynew #291607 üzenetére
Leegyszerűsítve, kellően meredek lejtőn: Üresben guruláskor alapjárati fogyasztás van, mert jár a motor, sebességben pedig a relatív (utóbbi 20 év talán?) modern motoroknál nincs befecskendezés -> 0 a fogyasztás, az autót lassító erők a hajtáson át biztosítják a motor járását. Ha fogyasztásoptimalizálást nézünk, akkor előfordulhat olyan enyhe lejtő, ahol érdemesebb üresben gurulni, mert a motorfék túlságosan lassít, modernebb automaták játszanak ezzel.
Biztonság szempontjából hátrányként mindenképp meg lehet említeni a motorfék hiányát üresben guruláskor.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Ford topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kerékpársportok
- bitpork: 2024 phautós tali ?
- Riasztó topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen