- E-book olvasók
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Tuning kezdőknek
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Mini-ITX
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- Milyen processzort vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
pit stop
addikt
válasz Magnum_ #61850 üzenetére
Kemény, kitartás..
Szerencse, hogy ismersz egy jó jogászt
Lehet tudni amúgy, hogy hol történt? Szerk.: már megjött válasz.Szerk2: Tiszta vicc, hogy az út kezelője a pláza de nem érzi magát felelősnek állapotért.
Télen valaki dob egy hátast a területén áttolják út túloldalára?[ Szerkesztve ]
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
Bögre
aktív tag
Jó reggelt Urak!
Alfa 159 (SW)-ről mit lehet tudni, típus hibák, megbízhatóság, alkatrész ellátás, becsületesen dolgozó műhely/szerelő, ilyesmi tekintetében? (2.0JTDm ) Mindig is japán autóim voltak, viszont megfogott a 159 formája és mivel elég régóta hirdetem az IS -t, az érdeklődő pedig az alfáját szeretné eladni, megfordult a fejemben a csere lehetősége. Hülyeség? Mondjuk még nem vezettem, de amiket olvastam róla, az elég bíztató. Havonta egyszer mindenképp megyünk hosszabb útra (250km autópálya), így vajon kibírná a technika a többi 15-20 nap, napi 30km -es városi üzemet? -
pit stop
addikt
Haverom 3 hónapja vett egy 1.9 jtdm 150 lovas változatot ebből, 8gen Civic helyett. Hosszasan körbejárta, és kockázatnak azt mondták, hogy a Bosch elektronika adhatja meg magát. 3 hónap alatt nem volt vele gondja. Full extrás neki, így én egyéb elektronikus gondoktól is tartanék kicsit. Amúgy diesel miatt sok múlik előző tulaj gondosságán és hogy tartotta karban.
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
EQMontoya
veterán
Azért nem az a minőség, mint az IS. Nézd meg Karotta videóit, amelyiken pl. elromlott a faék, vagy amelyikben fejtegeti, hogy csukott ajtó mellett nem nyílik a kesztyűtartó.
Ismerősnek van, ők szeretik és szerintem is egy gyönyörű forma, de tényleg nagyon éles váltás lenne.Same rules apply!
-
Buster17
addikt
Külföldre kiküldik a gyorshajtást?
-
footy
addikt
válasz EQMontoya #61864 üzenetére
Ebben a hsz-ben nem sok stimmelt.
Karottanak 159 volt, de neki csak a sebessegvalto gomb jott le.
Amire te gondolsz az a 156 teszt Winklertol. (kb 7perctol) -
rbalint88
addikt
Na jo reggelt urak. Lehet atcsuszik ebed utanra a mosogatas, meg kutyasetaltatas meg egyebek, kb egy ora mulva tudnek odaerni.
-
Qtya123
őstag
válasz Magnum_ #61848 üzenetére
Uhh... részvétem. Gondolom megállt az ütő benned, mikor hallottad ahogy odacsapja a kerék.
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit fog vergődni a fenntartó.Amúgy az a durva, hogy sokszor a kisebb városokban százszor jobb az út, mint Budapesten. Néha tényleg olyan utakon járok ott, hogy egyszerűen nincs hová húzni a kormányt, mert tökmindegy merre kerülöd, mellette ott a másik. Aztán jönnek és két lapát kavicsot beleszórnak, elegyengetik 'oszt jó az úgy.
(Lehet idén Budapestre költözünk. Eddig is érett bennem, hogy eladom az IS-t és veszek egy darabig valami célszerűségből és nem tetszésből fenntartott autót. Az ilyenek még jobban erősítenek benne. Szerintem pazarlás lenne, hogy az asszony az IS-t a városban nyúzza minden nap, vagy én dobjam le valami telephely csücskében és 3-4 hétig ott rohadjon, míg hazajövök. Lehet lesz egy régi Avensis helyette nekem, asszonynak meg mondjuk egy Micra. Aztán majd később veszek egy hobbiautót, ha sínre állt minden.)
-
válasz K Norbi #61857 üzenetére
valami használva van óhatatlan
a kia az udvaromon lett összetörve
erős szél kicsapta a villanyóra szekrényt, az leszakadt és telibe a jobb első ajtót, ami behorbadt, el se kellett mennem itthonról
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
tomiii.
aktív tag
Ajjaj, most jól értem, hogy nekem "szigorított" műszaki vizsgára kell mennem, ha 2013 óta nincs forgalomban az autóm?
"2016.01.01. óta már csak az műszaki vizsgáztathat a Nemzeti Közlekedési Hatóságnál, akinek az időszakos műszaki vizsga mellett, egyéb más ok miatt is indokolt a hatósági vizsgáztatás. Ilyen ellenőrzési okok:
- Mikor újra forgalomba kell helyezni egy járművet. "
-
Bögre
aktív tag
válasz focvis #61860 üzenetére
Persze, érzem én is, de azért a GTI után a Saab sem egy magától értetődő váltás.
Előbb áruld el, mennyit engedsz a feléből, aztán mondom mennyit fizetek rá!Régóta hirdetem már a taligát, így hamarabb tudnék átülni egy olyan autóba, ami egy kicsit mindenre jó. A városi 12,5 literes fogyasztás pl. nem hiányozna, (bár biztos ezzel is meg lehet annyit etetni ahogy Qru pajti teszi kormival ) a havi egyszeri zalai oda-vissza utazásunk is olcsóbb lenne, illetve ebben legalább le lehet dönteni a hátsó ülést, így a bringa is befér.
-
szőröscica
addikt
Mennyit jársz a városban, hogy zavar a 12 literes fogyasztás?
Mert nekem most 11.7-et ír épp az autó, de pont leszarom, mert 11 nappal ezelőtt tankoltam, és azóta mentem 150km-t összesen a városban. Ehetne 20-at is.
Ha már annyit mennék a városban, hogy ez érezhető tétel lenne az autó fenntartásában, akkor vennék egy hibridet.
Egyébként végre süt a nap és kicsit meleg van, lehet használni a panorámatetőt. Nagy királyság.
Akartam kocsit is mosni, de mindenhol akkora sor volt, hogy nem volt kedvem beállni.
-
Bögre
aktív tag
válasz EQMontoya #61864 üzenetére
Esetemben az alfa nem automata, így a váltógomb talán nem romlik el. Még nem döntöttem, előtte mindenképp ki szeretném próbálni. De ezek az apróságok nem jelentik a világvégét. Az IS sem a hibátlan minőség ennyi idősen egyébként. Az anyósülésben pl. nyikorog a háttámla szivacs. Kértem rá árajánlatot, (Lexus Buda) cirka 100eFt lenne a szivacs cseréje. A másik, hogy tele van pakolva elektronikával, amik közül, ha bármi felmondja a szolgálatot, röpködnek a deákok. Magam cseréltem például a külső-belső keringetés szervo motorját, a bontottnak volt 35eFt darabja. Ebből van az autóban minimum 4-5. A kormányoszlop elektromosan mozog fel-le minden indításkor/leálláskor, az is biztos olcsó lehet.
Lehet hülyeségnek tűnik, de én nem szeretném megvárni az életciklusuk végét. -
F_Zolee
veterán
válasz szőröscica #61882 üzenetére
Első napsugarak érkezésekor megtelik minden mosó.
Amúgy milyen időszakban jársz m0-n? Le kéne előznöm egy bmw-st egyszer.[ Szerkesztve ]
-
Bögre
aktív tag
válasz szőröscica #61882 üzenetére
Változó, de havi 500-600km körül, illetve ehhez jön a havi egyszeri családlátogatás 600km. Én megértem azt is, aki leszarja mennyit eszik az autó, de városban semmilyen pluszt nem ad a magas fogyasztásért cserébe. Nem ez az egyetlen oka, hogy lecserélném, de benne van ez is. A hibrid pedig valószínűleg autópályán vérzik el. Arról nem is beszélve, hogy a CT200 -on kívűl,mindegyik egy gnóm.
-
szőröscica
addikt
Nyilván nem sokat ad a 12 literért, bár a finom járás és a szép hang nem utolsó dolog.
Csak ha egyébként még komfortos és jó vele utazni, akkor szerintem nem tétel az a néhány ezer forint a többihez képest. Gondolom, nálad sem a benzin a fő tényező az üzemeltetési költségek sorában.
F_Zolee: ha megyek, akkor reggel fél 9 után, vagy este fél 7 után. M31-M3 közötti részen. De mostanában sok időt vagyok a III. kerültben a zasszonynál, akkor tömegközlekedem inkább, és az autó pihen.
-
BigBlackDog
veterán
Na, felnimosás pipa. Keveset volt használva, de azért január közepe óta kapott egy kis koszt. Mindenféle vegyszertől mentesen, gőztisztítóval produkáltam az eredményt. Első körben nagyobb nyomású fejjel, érintésmentesen elkezdtem leoldani a trutyit, majd kefés fejjel végigmentem rajtuk.
Értintésmentes kezeléssel az alábbi képen látható állapotig lehetett kb. eljutni.Itt vannak az előtte-utána képek is. Persze a felnik sem hibátlanok, de szerintem nem rossz az eredmény. Kb. egy óra alatt végeztem az összessel. A képek kattintásra megnőnek!
[ Szerkesztve ]
-
válasz BigBlackDog #61887 üzenetére
A megmosott állapotról nincsen kép
az a centi vastag rozsda a tárcsákon mi? nem használod a gépet, vagy csak a féket nem használod?
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
hacki87
senior tag
válasz BigBlackDog #61887 üzenetére
A direkt linkkert piros pont de legkozelebb ne felejtsd el kerlek a tipust is oda irni, hogy tudjuk mivel keszultek a kepek.
-
BigBlackDog
veterán
válasz kisza25 #61888 üzenetére
Valahogy éreztem, hogy megkapom.
Hétvégi, "családi" használatú autó, többnyire nem én járok vele. Szerintem pont egy hete nem volt megtornásztatva. Lehet, hogy holnap elviszem egy komplett mosásra.
(#61889) hacki87: Rosszr topik, én már feladtam az a harcot! Legalább tetszik a frissen mosott felni?
[ Szerkesztve ]
-
válasz BigBlackDog #61890 üzenetére
ezzel az a baj, hogy előbb utóbb fel kell szabályoztatni a tárcsát vagy cserélni, mert már nem tudod róla lefékezni a rozsdát, én a skodával jártam így, de azzal úgy mentem, hogy csak akkor fékeztem, ha nagyon muszáj volt, mert 1.2 12V-motorral lendületből kellett autózni
Ezt amúgy tényleg nem értem, hogy csak a felnit mostad leEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Bögre
aktív tag
válasz szőröscica #61886 üzenetére
Pont ezaz, hogy az üzemeltetési költségek eddig is elég magasak voltak, ami többnyire az előző tulajok hanyagságára vezethető vissza. A másik része a dolognak, hogy amikor vettem, akkor nem volt szempont a városi közlekedés, mert az év felét külföldön töltöttem. Nem tudom soknak számít-e, de az elmúlt egy évben csak az üzemanyag költéség 600eFt körül volt. Emellett volt még pár apróság, a jövőben pedig kezdeni kell valami a kipufogó rendszerrel, mert kissé odavan (leömlőktől kezdve), hála a sózásnak és a tíz évnek. Erre még nem kértem ajánlatot, de gyanítom hat számjegyű és nem egyessel kezdődik majd. Őszintén szólva nem a jelenglegi anyagi helyzetemhez illőnek érzem a fenntartási költségeit. Nehéz úgy élvezni az autózást, ha állandóan a repkedő százezrek rémét látom. De nyitott vagyok a véleményekre, és egyre inkább érdekel, hogy évente 1millió Ft normális-e autó fenntartásra és csak én érzem-e kirívóan magasnak.
-
BigBlackDog
veterán
válasz kisza25 #61891 üzenetére
Igen, gondolom, hogy nem előnyös, a sajátomnál nem is így néznek ki a tárcsák.
Kézi mosóban, nagynyomásúval nem tudom ilyen szépen leszedni a fékport róla. Napokban úgy is le kell csapatnom (de nem akarom otthon kézzel, 8 fok azért még hideg a pancsoláshoz), de akkor legalább a felnivel már nem kell külön foglalkoznom.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz Mágus2 #61875 üzenetére
26 és több, mint 110%, sőt.... Engem nem fogott vissza holmi "mindenkinek jónak kell lennie" előírás. Egy baja van, hogy lehet kezdődő hengerfejes, de rendszám nélkül nem igazán tudtam tesztelni.
Azon kívül futómű nem Sierra alól van alatta és minimálisan más a geometriája, Utánfutás és a csapterpesztés lett más, így sokkal jobb irányítani. Elől hátul nagy fékek. Futóműben minden új (szerencsére a polikat még nem raktam be, gyári új szilentek vannak. Gömbfejek is Ford mind. Gátlók felújítva. Gumik, felnik újak. Van, amire súly sem kellett.
Vastagabb stabrudakat kapott. Gyárilag hátul nincs is, oda is kapott. Ezzel a futóművel elől-hátul 30mm-el nőtt a nyomtáv.
Mindebből egy szembetűnő. 4x108 helyett 5x112-es a menesztőtárcsa.
ja, meg gyárilag majdnem fapad, most klímán és bőrön kívül majdnem full extrás.
+ Szépnek nem szép, esztétikailag nem volt vele foglalkozva, ütött, kopott, repedt. Hézagok mind különböznek.
szerk.: ohh katalizátorom sincs. Komplett utánygyártott rendszer lett véve alá, van rajta vagy 3 dob és a végdob, de katalizátor nincs.
Akkor kezdődhet hétfőtől a telefonálgatás. Jelenleg "késznek" nyilvánítom. Természetesen matricákat meg ilyen szarságokat leszedem, meg lökösök sincsenek rögzítve még.
(#61876) Buster17 : Nekem nem volt forgalomban, rád nem hiszem, hogy vonatkozik.
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz tomiii. #61894 üzenetére
ha ez az nkh felé szigorított, akkor ha nem full gyári, eselyed sincs.. akinek ugrik a forgalmi hasonló atepitesek miatt és elkuldik ilyenre, még nagyobb felni sem lehet fenn, darab matrica se, abszolút full gyarinak kell lennie mindennek. szóval reméljük meguszod katalizátor nélkül meg gyártott kipuffal el se menj, felesleges. látom a lámpa is fóliás, azt is kaparhatod le(vagy sima lámpa)
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
-
mdani01
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
- E-book olvasók
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Steam topic
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- Futás, futópályák
- Megjelenési dátumot kapott a Tomb Raider animációs sorozat
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Autós topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs