Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • F-ECT$

    titán

    Az elmúlt hetekben elég sokat mentem autópályán, és az autósok között 3 főbb csoportot vélek megkülönböztetni:
    -A megfontoltan haladó: szélső sáv, 100-120 km/h, semmi stressz, sokszor lehúzott ablak (pedig tuti van klíma is a kocsiban), ideális fogyasztás.
    -A bünti határon autózó tömeg: 130-150 km/h, még éppen a sebességhatár (+ráhagyás) környékén, gyakori sávváltás, a lehető leggyorsabban szeretne büntetés nélkül eljutni valahová.
    -A drága autós száguldozó: 20M+ Ft-os autó, belső sáv, 150 km/h++, időnként bal index.

    Ez utóbbiról érdeklődnék, hogy ők mit csinálnak:
    1. 2 (fix) traffi között nyomják, és ha mérnek, akkor fékeznek?
    2. Lézer / radar detekror (+blokkoló) van szerelve, és ha jelez fékeznek?
    3. Leszarják a büntit, kifizetik zsebből? (Itt két mellék kérdés: fizetni kell beméréskor az autó tulajdonosnak, de a büntetőpontot meg lehet úszni, ha azt nyilatkozza, hogy nem ő vezetett? Illetve valamelyik skandináv országról olvastam, hogy ott vagyon alapján szabják ki a gyorshajtásos büntetést, vajon ezirányú tervek miért nincsenek nálunk?)
    4. Ismernek valakit / valahol, és ők nem is kapnak büntit bemérés esetén?

    És egy kis szomorú magyar(?) valóság: M7, Pest felé, sokáig 3 sáv. Középső sáv telítettsége közel 100%, belső sáv is vagy 80%, a jobb szélső meg vagy 20%. Értem én, hogy aki 130-140 km/h-val megy, az úgy érzi, hogy neki legalább a középső sáv "jár", de ez rohadtul nincs így, és az 5 km-ként kinn lévő "Tarts jobbra!" táblákat is szinte mindenki leszarja...

    Dive ever, work never.

Új hozzászólás Aktív témák