- Milyen asztali médialejátszót?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- iPad topik
- Apple notebookok
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- nVidia GeForce GTX 1070 / 1070 Ti / 1080 (GP104)
- Apple asztali gépek
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Milyen SSD-t vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Indika teszt
gp Teológiai utazás egy kételkedő apáca és egy istenhívő szökött fegyenc kíséretében.
-
Példa nélküli kiberfenyegetést hoz a párizsi olimpia
it Nagy a nyomás a szervezőkön, példa nélküli kiberfenyegetettségre készülnek a párizsi olimpia kapcsán.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz norbert1998 #267146 üzenetére
Biztos van más gyártó is. Ez az EBC passzol a tiédhez, nem?
Zimmerman amúgy tényleg jó.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz norbert1998 #267146 üzenetére
Reméljük, talán lekopik a felkeményedett rész. Nem vagyok biztos benne. :/
Sima Zimmermannt - semmi lyuggatás - vennék magamnak, jó minőség baráti áron.Brembo-val mi a gond?
A Brembo közepes minőséget gyárt az aftermarket piacra.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz norbert1998 #267152 üzenetére
EBC-re +1, bár a Jazz nem képes olyan tempóra, amiről lefékezve elmelegedhetne.
Majd a MiTóra és a 4 dugyattyús nyergeire leszek kíváncsi, ha az is megkapja majd a YellowStuffot Black Dash tárcsákkal.Még a StopTech-re vagy az MTEC-re is vethetsz egy pillantást.
[ Szerkesztve ]
-
3L1T3
addikt
válasz tboy93 #267148 üzenetére
Kereskedelmi vezetőként sűrűn járom az országot a boltjaink miatt.
Általában 80%-ra töltöm, kivétel amikor ilyen nagyon messzebbi távokra megyek akkor 100%-os akkumulátorral indulok. Továbbra se macerás, a 3 év alatt 1-2x volt amikor kicsit jobban ráfeszültem de akkor visszább vettem a tempót. Annyi a titok, hogy amikor elindulsz valahova vagy tudod, hogy másnap mész egy nagyobb távot akkor rákészülsz mégpediglen úgy, hogy feltöltöd az autót.
A legtöbb esetben ha célállomáson tudod tölteni akkor sima liba mert visszatöltöd azt amit elhasználtál odaúton. Ha nincs célállomáson lehetőségem akkor az autó eleve bekalkulálja a saját töltőt. Amik itthon Auchan közelben vannak, így egy gyors wc vagy egy víz vásárlás alatt bőven feltudom tölteni az autót.ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
dnelb
veterán
válasz norbert1998 #267146 üzenetére
nekem sima zimmerman van a gitin, yellowstuff betéttel, rengeteg 230-130 fékezés, +hungaroring után sincs semmi baja. Én ajánlom. Annyi hátránya van hogy brutálisan eszi az ebc, kb 20e km és cserélhetem, az ebc tárcsa sokkal sokkal jobban birta. (abból a sima mart volt fenn). De normál betéttel ez sem áll fenn.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz norbert1998 #267152 üzenetére
Bremoboval? Az hogy eltávolodtak attól a minőségtől, amit korábban képviseltek.
#nincsbennetarcsi
-
Vismajor01
addikt
-
nagyúr
válasz Vismajor01 #267161 üzenetére
Tökmind1 a fűtött garázs, ha kint hideg van.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
tboldi
nagyúr
válasz norbert1998 #267162 üzenetére
Egy foscsi gumimárka, de szerintem ez esetben Golf GTI-t jelöl.
-
mandleee
tag
válasz norbert1998 #267146 üzenetére
Nekem is a Zimmermann van fent elöl hasonló méretben (2.0 dci). Nincs vele gond. Előre szólok a hátsók jó drágák lesznek, mert egyben van a kerékaggyal. De ha intenzív használat a cél, akkor én EBC felé nézelődnék.
-
szőröscica
addikt
válasz Vismajor01 #267165 üzenetére
És a légellenállás is magasabb télen.
-
veterán
válasz BigBlackDog #267136 üzenetére
amúgy, választanál 3-as mazdát a 8-as golf helyett?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
norbert1998
veterán
válasz tboldi #267164 üzenetére
hopefully
mandleee:
Alapvetően nem cél az intenzív használat, de ki szeretném majd vinni pályára,, szerintem alkalmas lenne rá amatőr szinten. Mármint az autó.A hátsó fékekről sokat nem tudok, azt még az előző tulaj rakatta fel, nem tudom, milyen típus, de hamarosan azokat úgyis cserélni kell.
Azt tudom, hogy papíron drágább, mert benne van a kerékcsapágy (nem a kerékagy), de azt azért ki lehet cserélni külön is
Ha külön veszed a tárcsát és a csapágyat, majdnem fél áron megvagy vele. Kettes megane, hármas megane, lagunák, stb, mind ilyen. -
nagyúr
válasz Vismajor01 #267165 üzenetére
Az utastér fűtés viszi el pl, meg az akku fűtése (ha kell), mert menet közben azért csak hűl az, mikor kint mondjuk 0 fok van.
Ha alapból hideg az akksi, akkor méginkább.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Vismajor01
addikt
válasz Tsebacsi #267172 üzenetére
Nah igen, de ha nem mész nagyon messzire akkor utastér fűtés is off lehet, legalábbis én télen csak akkor kapcsoltam be a fűtést amikor messze mentem, vagyha olyan helyre mentem ahol sokat álltam kint. Ezért gondoltam h nálam elektromos autónál ahol télire lehúzzák az átlagot ott nálam annyit nem sérül mert max az akksifűtés megy az meg csak nem fogyaszt olyan sokat
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
3L1T3
addikt
válasz Tsebacsi #267160 üzenetére
Ionity is üres de a Tesla töltők is mióta fizetős, plusz az eleve elkezd felszámolni plusz költséget ha valaki feleslegesen foglalja.
Külföldön voltam már vele, ott sem volt gond a töltéssel és mindig volt szabad hely, de ezt írja is a navigációja, hogy mennyi idő a várakozás, és hány állásból mennyi szabad.
Otthon töltöttem konektorból, de apsóék (50m)-re laknak nekik van 30kwh napellem rendszerük onnan pedig még egyszerűbb a töltés.
#267161 Vismajor01
Fűtőtt garázsból más a leányzó fekvése, úgy nyílván nem éri el az akkumulátort a téli "degradáció". Plusz onnantól, hogy használatban van az autó és mész vele nem is tud visszahülni legyen akár milyen hideg kint. Meg ezek az autók már aktív aksi hűtés-fűtéssel rendelkeznek amúgy is.[ Szerkesztve ]
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
MunezXBK
nagyúr
-
3L1T3
addikt
válasz MunezXBK #267178 üzenetére
sexy
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
grizlisandor
addikt
válasz norbert1998 #267146 üzenetére
ATE előlre 296 mm tárcsát hoz, egy Ceramic betéttel megpróbálnám, vagy Zimmermann/TRV szellőztetett tárcsa+betét, szerelő múltkor magas széntartalmú TRW tárcsákat dícsérte.
-
3L1T3
addikt
válasz Peter.70 #267188 üzenetére
0-100%
1-phase 16A (3.7 kW) - 24 óra
3-phase 16A (11 kW) - 8 óra
CCS (50 kW DC) - 74 perc
Supercharger v2 (150 kW DC) - 33 perc
Supercharger v3 (250 kW DC) - 27 percNyílván ezek 0-100% ami marha ritka én 20%-80% között töltögetem folyamatosan, egyszerűen így esek haza másrészt 100%-ra csak akkor töltöm ha valóban messzire megyek. Ellenkező esetben feleslegesen tárolnék túl sok energiát az aksiban másrészt 5-6 db 100%-os töltés után rád is szól az autó, hogy ha nem mész ekkora távot akkor felesleges ekkora feszültéség az aksiba.
[ Szerkesztve ]
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
norbert1998
veterán
válasz grizlisandor #267186 üzenetére
Majd kiderül, a lényeg, hogy Rotinger egyelőre parkolópályára kerül.
Pedig elég jól nézett ez ki
-
Qru
MODERÁTOR
válasz norbert1998 #267191 üzenetére
EBC Turbo Grove is kb így néz ki csak az bírja is a hőt.
#nincsbennetarcsi
-
norbert1998
veterán
Nagyon helyes. Ha nem javul meg idővel ez a Rotinger tárcsa, akkor csere lesz. Ha továbbra is szar marad a fékérzet.
Megállni meg lehet vele, mert ha elég erősen nyomom, akkor a fékasszisztens vagy mineve bekapcsol, és akkor ő kezd el satuzni, az meg még így is durva. Csak az adagolhatóság ramaty. Egy tank benzint kiahjtok vele és meglátom.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz norbert1998 #267194 üzenetére
Megpróbálhatod megvasalni, kimész autópályára és amikor nincs mögötted senki akkor közepesen erős nem túl intenzív fékezéssel
150130-ról lassítasz mondjuk 90-re. Aztán hagyod visszahűlni a tárcsát (pár km fékezés nélkül) és újra 2x-3x. Ha ez nem hozza le akkor semmi. Köznapi fékezgetéssel kb az életben nem kopik le a megégett réteg.#nincsbennetarcsi
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Milyen asztali médialejátszót?
- Milyen program, ami...?
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- JavaScript topic
- Suzuki topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- DXRacer használt szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest