- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Amazon Fire TV stick/box
- Milyen asztali médialejátszót?
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Milyen TV-t vegyek?
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- Mini-ITX
- Videós, mozgóképes topik
- Milyen SSD-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
-
PlayStationre tart a Rocksmith+
gp Extraként végre elérhető lesz Steamen is a teljes változat.
-
Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
it Lassul a gamingipar, ennek keretében pedig már a Microsoft Xbox részlege is nagy költségcsökkentéseket eszközöl.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
senior tag
Sziasztok!!
Itthon az Osztrák utazásról. Feistritz-hágó és környéke volt a cél. Nagyot tekeregtünk Q...vára elfáradtam. Gyerekek, Az M1 valami hányadék! Kifele is nagy tömeg, ráadásul jól megszívtam mert a határ előtt akartam teletankolni MOL prémiummal hegyeshalmi kúton, de ott nem volt csak standard nyál. Vissza Óvárra, Az első kútra be, csak forgolódtam mint koldus kezében az ötforintos, mert egy csomó pisztoly le volt kötve madzaggal, nem lehetett velük mit kezdeni. Hazafelé meg mint valami eszetlen derbibe csöppentem volna az M1-esen. Hajszálon múlt, h hátulról nem törték össze a kocsit. Holnap kiveszem a kártyát a kamerából és felb@..om ismét az agyam.
#237840bandus:
Bent a település központjában lévő körforgóból 50-es út felé fordulj, onnan cc. 200m. De, ha beírod a keresőbe, h Parndorf Memo kebap, kidobja rögtön. Ne hagyd ki!! De, komolyan! Q...va finom. Aranyos a házaspár aki kiszolgál. Sehol sem ettem ennyire tutit!! 5,5EUR, de akkora, h alig bírod megenni.
#237929focvis:
Én valamikor végig kóstoltam az itthon kapható összes meggyes alkoholos sört és bizony a Soproni dobogós lett. Az első helyen a Belga végzett, abból is a csapolt, na az odab@..sz. Az a baj vele, h korlátozott helyeken kapható. Mondjuk ez a legdrágább a sorban. A második a Soproni, a harmadik pedig a Guri Meggyes.( [link] ) Azt is érdemes lenne kipróbálnod! Van Biatorbágyon egy Serház, ott kapható, vagy valamikor összesörözhetnénk ott!!
Azért most hoztam kintről egy pakk 12palackos 3,3-as üveges Gösser Marzen-t.Uh, basszus a fogyit meg nem írtam. 660km és 5,4 es fogyi. Ebből olyan 400km pálya. Szerintem egy kicsit sok. Ezeket az utakat sokszor öt alatt tettem meg. Amióta van ez az üza mizéria szarul fogyaszt a CC.
[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz tboldi #237960 üzenetére
Őszintén?? Emlegettelek!! Olyan oszlophoz kellett állnom ahol pont a másik oldalon volt a cső, én nem szoktam a kocsi seggén áthúzni a csövet, így beseggeltem. Csak néztek, h mit csinálok, de megoldottam. Egyébként meg sajnálom, h itthon tankoltam, útközben kint volt több BP kút is 2,219 volt a prémium nyál, kedvenc üza típusom, azt bármely országban tankolod, mindig faxa üzát kapsz!
Joe
-
silver10
aktív tag
2012-es évjáratu Octavia 1.6 CRTDI-ben úgy néz ki, meghalt a 2 -es henger porlasztócsúcsa. (VCDS) Tud valaki Solt, Dunaföldvár körzetében korrekt szerelőt a javításához?
[ Szerkesztve ]
-
Szoszo94
őstag
válasz bandus #237936 üzenetére
Ha jót vesz, nem nagyon kell a kopókon kívül másra költeni. Lexusnál ha nem élték le, akkor kis pénzből is fenntartható autót lehet venni Én ezért vettem a B4 Passat után ezt, meguntam, hogy sk. szereléssel (még a vezérlést is magam cseréltem le rajta) is havi 30-40k ráment és mindig volt rajta mit csinálni. Az IS-be három év alatt beletettem 50e km-t (abból másfél év alatt 40-et, aztán munkahelyváltás miatt már csak hétvégente használom), kopó-fogyókon kívül nem kellett hozzányúlni - majd most lesz egy nagyobb szerviz, elértük a 180e km-t, jöhet minden folyadék cseréje a difitől a váltón át a hűtőfolyadékig, nem elfelejtve a fékfolyadékot sem. Plusz gyertyák, meg még pár apróság.
Nyilván drágábbak a kopók, de nem kategóriákkal. Még a márkaszervizek is normális áron dolgoznak, kvázi Toyotaként kezelik akár alkatrész, akár munkadíj (vételkor kellett keréktőcsavarokat cserélni, olcsóbban mérték az alkatrészt, mint Bárdiban/Unixban kedvezménnyel).Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
cbmfan
senior tag
Saab 9-5-öm alapjáraton elkezdett berezonálni, szerelő szerint tartóbak adta meg magát, nagy valószínűséggel jobb első, ez volt majd három hete. Körbetelefonáltam nagyobb alkatrészüzleteket, rég nincs készleten, utolsó ár 65 ezer, bontott ki tudja, hogy milyen állapotú 30 ezer... Kezdtem úgy érezni magam mint apám a nyolcvanas-kilencvenes években amikor vadászta a hiányzó alkatrészeket Wartburgjaihoz. Szerencsére már nem abban a korban élünk, ebay-en vettem szállítással 82 Euróért újat Németországból kedden ami ma meg is jött. Szerelő nem hitte el elsőre, hogy tényleg találtam, hétfőn be is rakja. Pedig nem egy ritka autóhoz való típusspecifikus alkatrészről van szó, ez volt az összes autóban amibe az Isuzu D308L ment.
Viszont vezetőoldali bőrülés háttámla bal oldalán ~30 centi hosszban elengedte a varrás. Tudnátok ajánlani szakit aki vállalná javítását fővárosban ki- és beszereléssel együtt?
[ Szerkesztve ]
Close the world, ʇxƎu ǝɥʇ uǝdo
-
cbmfan
senior tag
válasz molnarpeter #237966 üzenetére
Köszi, de maradnék Pesten belül hátha ott kell hagyni.
[ Szerkesztve ]
Close the world, ʇxƎu ǝɥʇ uǝdo
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
simonjoe
senior tag
válasz aero. #237969 üzenetére
...nekem nagy szívás volt az a cég! A CC ülésén kellett volna javítást végezni. Megbeszéltük a részleteket, képeket küldtem. Kaptam egy időpontot majd amikor odaértem, közölték, h nem tudják megcsinálni!! Lehet, h csak én futottam lyukra náluk, de, h n senkinek nem ajánlom az tuti!!
Joe
-
opr
veterán
Tegnap este sikerült abszolválni a road tripet, és lenyomni a London - > Csalagút - > Budapestet. Eredeti terv az volt, hogy egyszer megállunk aludni egyet Calaisban, de végül egyben lenyomtuk.
Egyedüli sofőr voltam, és ugyan nagyon fun volt, meg mindenképpen egy élmény, azért a végén már nem volt őszinte a mosolyom.
Szumma: 27 óra, kb 2000km (kitérőkkel együtt), és egy teljesen tönkrevágott gyomor (ki gondolta volna, de ha 27 órád úgy néz ki, hogy egyik nap reggel 6kor tolsz egy kis mekis reggelit, aztán megiszol a következő bő 16 órában 5 energiaitalt, aztán rázabálsz erre az egészre zárásként egy jó kis yalapenos pizzát, annak vannak következményei ), de összességében mindenképpen egy élmény, ráadásul nagyrészt pozitív.Amelyik része negatív az az, hogy eddig nekem azt állították népek, hogy máshol jobb a vezetési kultúra, tudják a népek használni az autópályákat... Tudják a framcokat. Mindenhol tele van a belső sáv egész éves bérletet kiváltó majmokkal, akik akkor se takarodnának arrébb onnan, ha az életük múlna rajta. Különösen jó ez az autobahnon, ahol ott az áhított "csövön kiér" tábla Hans meg a belsőben poroszkál 60-90km/h-val... De nem kell aggódni, szegény Hans hiába ilyen nyomorék, nincs nagyon egyedül, vannak barátai, akik ugyanennyivel mennek mellette a többi sávban.
Szóval ezt kivéve amúgy egy nagyon jó kis túra volt, gyönyörű napfelkeltével, tájakkal, kocsi is nagyon jól vizsgázott, senkinek nem fájt semmilye, mikor kiszállt, kivéve nekem a jobb csuklóm meg bal vállam, de ez a 27 órányi hülye pózokban kormányfogás (sok unalmas autópálya ugye) után érthető. Viszont senkinek nem nyírta ki az ülés a derekát vagy a seggét, ami ami szintén egy elég nagy plusz. És így, hogy tegnap relative emberi időben sikerült megérkezni, aztán aludni egy nagyot, kimerült se vagyok, úgyhogy minden nagyon fasza.
Így ez alapján azt mondanám, hogy ha valaki hosszabb időre jön/megy nyaralni Európán belül, simán megérheti kocsival menni."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Meglepően jól vizsgázott olyan téren is a kocsi, kicsivel 7l alatt alakult a dolog, kb 6.6-6.8 lett a vége. Azért nem tudom abszolút pontosan, mert én barom elfelejtettem benyomni a trip nullázót mikor indultunk, így van a számolásban némi pontatlanság.
Tudom, hogy sokak szerint ez már magas fogyasztás, de ugye itt egy 2,5l-es szívó v6-ról beszélünk, olyan sofőrrel, aki zenére is mindig a jobb lábával pumpál, a v6 hang meg ugye zene...
Soha nem is volt még ezzel a kocsival 10l alatt a fogyasztás, inkább a 12-15l körül szokott lenni. Most kiderült, hogy ha rengeteget mész autopályán, akkor ilyen számokat is tud. Sima e5 95-ös lónyálat kapott a gép. Jól vizsgázott nagyon minden szempontból a kis 2005-ös is250.Jah, a 2000km alatt produkált egy új hibát a gép: az egyik kapocs, ami a bal oldali kipufogót tartja, kicsit kilazult, úgyhogy néha picit zörög most, ha pont eltalálod a megfelelő fordulatszámot. Borzasztó dolog ez, majdnem 600ft lesz az alkatrész, és közel 6 perc a csere! Azért volt ezt fontos megemlíteni, hogy lehessen látni, hogy még a jó öreg japán szívó benzines kocsiknak is lehet baja egy ilyen túrán, nem szabad alulbecsülni, na.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
radi8tor
MODERÁTOR
⭐ Stella
-
cbmfan
senior tag
válasz aero. #237969 üzenetére
Köszi, ez nincs is túl messze, próbát megér.
#237973 Qru :
Ez volt az első problémás amit nem lehetett beszerezni. Viszont van pár dolog ami cserélve lett:
- Fékek elől-hátul
- Komplett kuplung 240 ezernél mert előző tulaj nem bánt vele túl finoman
- Lengéscsillapítók elől-hátul
- Vezérműszíjak, görgők
- Vízpumpa
- 290 ezernél komplett motorcsere üzemanyagrendszerrel együtt mert típushiba miatt az alu blokkban acél hengerek megsüllyednek és beszivárog a hűtőfolyadék. Javítani nem érte meg, ezért jött egy 150 ezret futott rommá tört Opel Vectrából
- Szűrők, egyéb apróságokÍgy került egy 450 ezerért vett autó ~másfél millióba. Tudom, kellett nekem ezt venni, de ez a régi autózás átka.
[ Szerkesztve ]
Close the world, ʇxƎu ǝɥʇ uǝdo
-
Vismajor01
addikt
válasz grizlisandor #237945 üzenetére
Nem az lett, meg igazából csak megegyeztünk az autóról meg van egy atnezetes. Képek lesznek ha kész lesz, sajnos nagyon ütött kopott szegényke
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
brumi1024
veterán
válasz radi8tor #237980 üzenetére
Nekem ~17.5, egy egyórás, de amúgy főleg rövid megállókkal Bulgárián át Montenegróba (közel az albán határhoz), éjfeles indulással. Hát azon az úton minden volt, kedvencem a bolgár rendőr vállán a 30-as táblával, kezében a traffival. Baráti társasággal mentünk 3 autóval, ami segített azért.
-
w.miki
veterán
Android Auto nem minden telefonnal kompatibilis?
KIA STONIC 1.2-t sehogy nem tudtunk párosítani egy Huawei P20 lite-al.
Mi voltunk bénák, vagy ez a telefon hibája?[ Szerkesztve ]
Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu
-
Szoszo94
őstag
Hogy mennyi? Tényleg meg kellene reguláznom a jobb lábam, ha ez tud ilyet is Milyen tempót mentél?
Való igaz, korlátokat betartva simán hozható lenne a 7L-es átlag pályán is. Főúton meg 4-5L közt ugrál a BC, 90-es tempónál (hosszú hatodik hozománya). Csak bírnám betartani[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
w.miki
veterán
válasz MunezXBK #237996 üzenetére
Erre gondolsz?
Android Auto telepítése lépésről lépésre
vagy ez?:
How To Install ANDROID AUTO If App Is Not Available In Your Country[ Szerkesztve ]
Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu
Új hozzászólás Aktív témák
- Toyota topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Sony Ericsson K600i - csőszelet
- Jogász topic
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen