Hirdetés
-
Marvel Rivals - Középpontban Hela
gp Folytatódik a karakterbemutatók sorozata, a legújabb részben a Halál Istennője kerül a középpontba.
-
Két új verzióban érhető el két Huawei okosóra
ma A Huawei Watch Fit 3 mellett a Watch 4 Pro és a kisebb Watch GT 4 is új színben mutatkozott be.
-
AI jelzést kapnak az új Ryzenek
ph Az AMD gondoskodik róla, hogy véletlenül se kerülje el a figyelmünket ez a két betű.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
máyköl
veterán
Az idióta felteszi, ahogy 85 -el a piros lámpán átmegy az Andrássy -n...
-
gzbotii
veterán
válasz bajnokpityu #133057 üzenetére
Budapesti vezetési stílus, a piroson áthajtás, állj ki bármelyik jelzőlámpa mellé, nincs olyan, hogy legalább egy autó ne menne át a teli piroson...
Másik módi, az indexelés nélkül bevágni két autó közé, ha van ott 5m. Úgyszintén megfigyelhető a városban bárhol.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #133057 üzenetére
AZ olaszoknál szokás a 2 sávból 3at csinálni, a dudát minden esetben nyomni (Öröm, bánat, indexhelyettesítő, stb), cikázni, indokolatlanul gyorsan-lassan menni, stb Kész káosz.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
hroberto
veterán
válasz Tsebacsi #133059 üzenetére
Igen, ezzel az indokolatlanul lassan haladással őrjítenek meg az olaszok mostanában.
Busszal megyek a három sávos autópályán. Én max. 100 - al mehetek. A hülye olasz nem értem miért beáll a középső sávba 90-el. Rendszeresen.
Mit csináljak? A legbelső sávba busszal nem mehetek be, jobbról nem előzhetek....
Nyilván megelőzöm, de rohadjanak meg!Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
-
Johnny_vT
senior tag
válasz bitpork #133061 üzenetére
Viszont buszozni imádok Törökországban. A megállók csak jelzés értékűek, a sofőr akkor áll meg amikor megnyomod a gombot, plusz felszálláshoz is neked kell leinteni (Legalábbis Antalya ilyen volt, a "nyugatiasabb" Isztambulban ez már csak a leszállásnál működött )
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
válasz Tsebacsi #133062 üzenetére
Mi kocsit béreltünk anno ott és nézett is a reptéri kölcsönzős h wtf?! Nagyon ajánlotta a legdrágább biztosítást uh megkötöttük. Szerencsére mert a reptérről kifelé (szó szerint a kapuban) összetörtük az autót - egyszerűen nem voltunk felkészülve a felfestett sávon belüli párhuzamos közlekedésre.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nagyúr
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tsebacsi #133059 üzenetére
Sziciliában megvolt 2 hónapja. van benne rendszer, de túristaszezonban ez a módi nemigen működhet. most még aránylag kevesen közlekedtek. elsőre kirázott a hideg, amikor 480kmt futott autót adtak a kölcsönzőben, majd a szállás sötét egyirányú utcájában busz/kocsiknak ütköző bringás kisgyerekek jöttek szembe.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Gaben92
őstag
válasz Johnny_vT #133063 üzenetére
Ez annyira mondjuk nem török specialitás. Nekem inkább az volt fura, hogy felszállsz hátul, valakinek a kezébe nyomod a lóvét és szépen előreadogatják a sofőrnek. (Alanya) Jegy nincs, ha lerobban akkor megszívtad. Viszont a sávok jelzésértéke az tényleg zavaró. Kétsávos úton folyamatosan három sávon közlekednek, de nem restek járdán jobbról előzni a kocsisort sem terepjáróval...
De amúgy nálunk Finnországban is úgy működik a busz, hogy ha nem száll le senki és nem is inti le a megállóban senki akkor nem áll meg. A bérlet plasztikkártya amit le kell olvastatni mikor felszállsz, arra tudsz pénzt tölteni és bérletet, és mikor megveszed adnak hozzá egy fényvisszaverős tokot, hogy este (meg télen délután 2-kor ) is észrevegyen a sofőr.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #133066 üzenetére
Ott érdekes módon minden flottul ment, de Róma és Nápoly az horror volt Oké, ez valamikor 2006 körül volt, szicília meg 2011 környékén.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Johnny_vT
senior tag
Amcsi "legjobb használtautók" lista. Amelyik szegmensben a japánok jelen vannak ott szinte kivétel nélkül mindent vittek. A prémiumba bekúsztak a németek és a Volvo, a böszme kategóriákat pedig a Ford/Chevy/Dodge tarolta természetesen
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Reggie0
félisten
válasz bajnokpityu #133057 üzenetére
Latnad Milanot a pentek delutan 5-os, hazamenos forgalomban. A jardan vegighajtas sem irtka annyira.
(#133059) Tsebacsi: Amugy erdekes, kicsit mintha fejlodnenek az olaszok. Tavaly meg mindegyik azt jatszotta az autopalyan, hogy egy kerekkel valamelyik felfesteten kell menni, az ev elejen meg mar csak elvetve lattam ilyet. Mintha mindenkinek kiutaltak volna a szemuveget, vagy ilyesmi.
(#133064) bitpork: Na igen, torokoknel a koccanas a forgalom resze. Isztambulban pl. siman utkoztek a villamossal az autok, miutan szabalytalanul kereszteztek az utvonalat. De mivel nem csusztak a kocsik fel meternel tobbett, igy mindenki ment tovabb megallas nelkul, mintha semmi sem tortent volna.
(#133058) gzbotii: Azert azt nem mondanam, hogy a pirosozas kifejezetten budapesti lenne. Par eve kuwaitban meg gyorsulhattal is a rendorrel piros lampan keresztul, utana mindenki ment a dolgara szo nelkul... Aztan azota megnoveltek a buntetesi tetelt es a birsagok melle vizummegvonas is mellekbuntetes lett.
[ Szerkesztve ]
-
tomszli11
tag
-
gzbotii
veterán
válasz Reggie0 #133070 üzenetére
Arra utalta, hogy az, amit a videóban láttunk, nem egy idegen jelenség Budapest utcáin.
Persze, szerintem is járná érte a segbekuki fémforgáccsal meghintve, de ez egy másik történet.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
magellan2600
tag
Sziasztok!
Teherautóba keresek bluetooth kihangosítót, csíptethetőt. Ár max. 12-15 ezer forint lenne. Ezt nézegettem, de elég sok panaszt olvasok róla. Van valakinek ötlete, tapasztalata, hogy esetleg mit lenne érdemes venni? Vagy ezért a pénzért ettől többet nem kell várni? A válaszokat előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
Gaben92
őstag
válasz tomszli11 #133077 üzenetére
Nekem van egy két “fólia” az autón amit még a gyárban ragasztottak fel 8 éve. Küszöböknél, sárvédőnél, stb. és tuti gyári mert minden CT-n látom őket. Na ha azok nem jöttek le 8 év alatt a svédországi téltől, autómosótól, stb. akkor szerintem egy normális minőségű fólia ki fogja bírni azt a kevés vizet.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz bajnokpityu #133066 üzenetére
Valamelyik nap itt is volt ám pislogás.
Megy előttem egy Transporter, nyilván nem látok tőle semmit, besorolok a balra kanyarodóba oszt jön velem szembe egy bringás mammer.
Há mondom ezt így, hogy? Ez itt nem divat.
-
-
válasz tboy93 #133083 üzenetére
Odafele tudtam tartani a 100-at végig, ez meg a hazaút lett. 7:20kor hagytam el a lutoni repteret, a körgyűrűn volt a dugó (meg megálltunk fél percekre, de azért haladtunk), azt hittem elmozdul 6.3-ról, de nem (az volt az odafele átlag) ez volt 1 óra 3 perc, egyébként 36 perc.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #133082 üzenetére
Jó hogy az enyém nem mér ilyeneket csak nagy átlagot.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #133086 üzenetére
Közben szerkesztettem a hsz-t. De jah, állóban nekem is felmenne ilyen 30 közelébe tuti.
#nincsbennetarcsi
-
hroberto
veterán
válasz MasterMark #133082 üzenetére
Ez a jobbról elhaladás örök vitatéma autópályán. Szóval inkább ne is menjünk bele mi minősül annak és mi nem.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Johnny_vT
senior tag
válasz hroberto #133088 üzenetére
Múltkor én is összevesztem ezen a kollégákkal. Úgy tűnik Németországban megengedett a dolog (HA nem cikk-cakkban haladva előzgetsz mint egy barom). Én tisztán emlékszem, hogy mikor tanultam az oktató azt mondta, hogy Magyarországon az ilyen tilos, ugyanis jobbra tartási kötelezettség van (lenne ) és az autópálya nem egyenlő a városon belüli többsávos úttal (ahol úgy mész ahogy akarsz).
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
MasterMark
titán
válasz hroberto #133088 üzenetére
Még jó, hogy ez nem vélemény kérdése:
1. számú függelék az 1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendelethez
III. A közúti forgalommal kapcsolatos fogalmakc) Előzés: járművel az úttesten azonos irányban haladó jármű melletti elhaladás. Párhuzamos közlekedés esetében a különböző forgalmi sávokban folyamatosan haladó járművek egymás melletti elhaladása nem minősül előzésnek.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
Johnny_vT
senior tag
válasz MasterMark #133090 üzenetére
"A KRESZ rögzíti, hogy olyan úttesten, amelyen az azonos irányú forgalom számára két vagy több forgalmi sáv van, párhuzamos közlekedésre alkalmas úttestnek hívunk. Párhuzamos közlekedésnek azt kell tekinteni, amikor a forgalom sűrűsége folytán a forgalmi sávokban összefüggő járműoszlop alakult ki. Vagyis egy nyári napon a Balaton felé, ha minden sáv tömötten halad, akkor beszélhetünk párhuzamos közlekedésről.
Ilyenkor a belső sávban haladóknak nincs lehetősége visszatérni a jobb oldalra, és ha az a sáv indul meg hamarabb, akkor teljesül a “Párhuzamos közlekedés esetében a különböző forgalmi sávokban folyamatosan haladó járművek egymás melletti elhaladása nem minősül előzésnek” mondat.
Amikor ez nem teljesül, a jobbról elhaladás tulajdonképpen egy szabálytalan előzés."
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Elektrosokk
addikt
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
EQMontoya
veterán
válasz Elektrosokk #133092 üzenetére
Ez a cikk a sotetseg mekkaja. Az EU eddig is tokeletesen befekudt a nemet autoiparnak, ezert is sikerult ilyen szepen elterjeszteni a dizeleket.
Orbant is azert turik meg a nemetek, mert gyakorlatilag adofizetes nelkuk van itt a BMW, Merci, Audi, Bosch, stb.
Ha valamit vedeni fog az EU hosszabb tavon is, az pont a nemet autoipar.Same rules apply!
-
Coyot
őstag
válasz Elektrosokk #133092 üzenetére
Mindig is érdekelt mik a pontos infók arról, hogy Kína valóban fegyverrel őrzni a nyersanyag lelőhelyeket. És amennyiben ennek van valóságalapja, miért van ez így? szerk.: Miért hagynák/hagyják.
De én egyelőre azt is megkérdőjelezem, hogy ez tényleg így van.Mint a Mr. Robot című sorozatban, ott is ugye Kína éppen Kongót próbálja annektálni.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
bajnokpityu
félisten
válasz EQMontoya #133093 üzenetére
azért tegyük hozzá, hogy a diesel nem az ördögtől való, sőt, illetve nagyon komoly bevétele van Monak magyar beszállítókból. nagy autóba nem nagyon tudok elképzelni átlag méretű benyásat, hogy gazdaságosan/élvezetesen működjön.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
MunezXBK
nagyúr
válasz MasterMark #133090 üzenetére
Ezt ugattam múltkor is.
-
nagyúr
Felhívtuk ma a Peptrányit, hogy május közepe van, mikor lehet menni a Fókáért. Aszongyák, hát igen, elfelejtettek szólni, legkorábban 8. hónapban tud gyártásba kerülni (február közepén adták le a rendelést), mert supply chain problémák merültek fel a benzin motorok gyártása kapcsán. Hát oké. Akkor most kereshetek másik autót.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Új hozzászólás Aktív témák
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest