Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • maj-viktor

    őstag

    válasz XmoD #33472 üzenetére

    Jó full refund akkor is áll, ha bontatlanul visszaküldöd még annyi is elég, hogy "nem tetszik", csak ilyen esetekben (full refundoknál), kérdés, hogy kit terhel a visszapostázás költsége mely mobil esetén ~3.000 Ft!

    Ha ők hibáztak, nekik kéne állni, de a paypal ezügybe nem szokott a vásárló oldalára állni mindig... ők csak azt mondják, hogy ha full refundot akarsz, akkor postázd vissza nyomonkövethetően, de hogy ez kit fog terhelni, csak a webshopon múlik mennyire korrektek és visszautálják-e paypalon a visszaposta költségét

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    válasz RVR400 #34431 üzenetére

    Ja nemazé, de hétvége volt közte, és így ez 2nap, ami nagyon is jó idő mostanában...

    (#34434) profi
    ~1hét

    (#34435) superTibcsi
    Teló jó - banggood is jó! (bár a mini-t többen ajánlanák szerintem, mégha esetleg kicsit drágább is)

    (#34439) bbkbarbar
    Akár 1hét (5-7 munkanap) is lehet, de 2-4munkanap az átlag

    (#34448) Attee88
    Már az is baj, ha gyorsak!? Ti semminek sem tudtok örülni!? :D

    (#34453) Attee88
    Ezt 1000x elmondjuk, a külföldi rendelés nem a türelmetlenek sportja... és igen van ez így, hogy 1hónapot vársz és addigra itthon is jóáron lesz hasonló készülék... Benne van a pakliba! Akkor vedd itthon - neked inkább az való!

    (#34454) erikviking
    Nem feltétlen az ügyfélszolgálat a szar, csak épp milyen angol tudású kínait fogsz ki... most én is bosszankodok eggyel egy másik webshopba... írtam, hogy örülnék, ha xyz termék is elérhető lenne náluk, erre visszaír, hogy küldjem már el az "item code"-ot, visszaírok, mondom még nincs a kínálatotokba, csak szeretném ha lenne - megint visszaír, hogy sry - sry, de nem talál ilyen névvel terméket.... feladtam vele

    (#34456) Laza... v
    Ott a pont!
    Megkell találni azt a középutat, ami 1hónap múlva is jóáron lesz "itthoni" viszonylatokhoz képest!
    (vagy akkor az ilyen rendeljen DHL-el, de aztán ne sírjon ha megvámolják és futárdíjat kell fizetnie pluszba - ezt elkell fogadni! Így működik!)

    (#34457) Turbobacsi
    Segítek:
    20.000 Ft (100%)
    + 27%, ez 20E Ft-nak 200 (1%) x 27 (%) = 200 x 27 = 5.400 Ft + 1.500 Ft vámkezelési költség = 6.900 Ft (~7E Ft)

    (#34459) beg
    Én is biztosra szoktam menni és ~5-10$ cuccra is kérek TN-t
    Bár inkább összeválogatva rendelek még ÁFA határ alatt (~6E Ft), de ha néhanapján valakinek csak 1db 1-2$-os cuccot kell rendelnem, akkor azt bevállalom TN nélkül... (legalább gyorsabb is ugyebár ~2hét, TN-el meg: 3-4hét is vagy több)

    (#34464) atala
    Aliexpress-en nincs PayPal... bankkártyás fizetés van!
    Csomószor vásároltam már 40+ vásárlás az elmúlt 1évben (persze inkább olcsóbb - ritkább cuccok, amit máshol nem találtam, nem műszaki cikkek) és csakis sok értékeléses / eladós emberkétől...
    De ali-n sok a csaló, szóval óvatosan!

    Nekem is OTP-s Net számlám van, melyhez tartozik egy WebKártya (ez van rákötve a PayPal-omra, ezt használom ali-n), sosem loptak le róla pénzt, mivel nem is tudnának, ha akarnának se, mivel mindig előtt utalok át a főszámláról (NET számla), az alszámlára (WebKártya), ez ingyenes e 2 számla közötti utalás - bármikor átmegy, akár éjjel is, nem kell várni a bankinyitvatartásra, stb.

    Így a legbiztonságosabb az olyan bizalmatlankodoknak, mint amilyen te is vagy (én is az vagyok amúgy)

    Amúgy az ali-n https adatforgalom van, így titkosítva mennek el a bankkártya adataid, ez is egy plusz biztonság...

    De ha nagyon kezdő vagy, inkább ebay-en próbálkozz szerintem! (ahogy régebben is írtam az ali egy "ingoványos" terep)

    (#34471) ttomcatt
    Keresés "kína visszaposta":
    http://prohardver.hu/tema/kulfoldi_rendelesek_nyomkovetes_stb/hsz_33403-33403.html

    Nem is olyan nehéz használni a fórum keresőjét, ugye!?

    (#34484) janek69
    Hát ez olyan is...
    No 3G
    256MB ROM
    512MB RAM
    320 x 480 pixels
    16000K Colors
    Camera: Front 200W Back 300W

    kutyámnak se vennék ilyen telót, nemhogy magam / családtagot sz*passak ilyennel, pár 10$-al többért normálisabbat kapsz

    (#34488) Tetran
    Mostanában kimarad sokszor az a lépés... Most legutóbb Célországba megérkezett után pont 1hétre (5 munknap), kaptam kézbe a csomagot

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    válasz Laza... #41075 üzenetére

    Asszem már felmerült... hogy user megrendeli Kínából... bejut az EU-ba... hibás készüléket kap, stb. és visszaposta címnek nem Kínai-t kap, hanem EU-sat... oda user elküldi... kap refundot... újra postát Kínából új teló! A szar telót elküldte EU-n belülre... ott megpróbálják "helyrepofozni" fw frissítéssel vagy akármi... aztán spanyol raktárból eladják újként... (amikor a leírások alapján láthatóan nem új készülékekről van szó... hanem refurbished, de az sem egy pl. Apple / Samsung / ASUS minőségbe refurbished, értsd hibás alkatrész újra cserélve.. csak összetákolva!

    Szerintem ez eléggé reális elmélet részemről... (bár lehet egyesek kicsit túlgondoltnak nézik... de a leírások alapján sztem simán előfordulhat)

    Aztán ha már csak 10-ből 1 ember szarik rá (javíttatásra, stb.), az tiszta haszon a boltnak!
    (paypalon panaszkodókat meg refundoltatják, így nem lesz rosszpontja nekik a paypal-nál.. ott gondolom az eszkalált case-k alapján "tiltanak ki" webshopokat, hogy nem használhatják a paypal logót / fizetést)

    (bár én nem vagyok egy nagy teló rendelgető... 2-3 havonta ha 1db becsúszik.. magamnak - rokonnak - ismerősnek stb., de azért képbe vagyok)

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • hevizms

    addikt

    válasz Dominó85 #41103 üzenetére

    Csak ne jarj ugy mint en a refunddal.Visszaküldetik az arut ajanlottan,aztan nehogy tobbe legyen neked a visszaposta,mint amit a paypal megitel.

    [ Szerkesztve ]

  • maj-viktor

    őstag

    válasz calogero198 #42796 üzenetére

    Ha 45napon belül vagy... mindenképpen full refundot kérj... általában a visszapostát bukod! (~3-5E Ft)

    45nap előtt dispute nyitás... visszaküldés TN-el és full refund igénylés... ha kicsúszol a határidőből, akkor dispute eszkalálása...

    A visszakapott pénzből új termék rendelése... majd ott újabb "paypal 45napod kezdődik"... míg a másiknál egy csere esetén biztos kicsúszol minden határidőből és így ha tegyük fel a második termék is hibás lesz vagy valami, akkor az egész bukótörténet lehet, így legjobban még ezzel a visszapostamínusszal tudsz kijönni ilyenkor!

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    válasz tfalcon96 #42799 üzenetére

    Ezt dispute keretin belül írod nekik!? ott van egy végső határidő (ha jól emlékszem a dispute nyitása után 2hét... de erről küldd folyamatosan e-mailt a paypal... úgyhogy figyelj - nézd az e-mailedet, mi a végső határidő, mert ha azelőtt nem claimeled, akkor automata close-olják és buktad az egészet!)

    A dispute-on belül "egyezkedsz az eladóval".... érdemes is minél többet / többször / több naponta írni, mert ha átclaimeled már nem lesz beleszólásod és a dispute keretei között beszélgetést fogja csak látni a paypal és annak megfelelően dönt valaki javára!
    A claimelés után a paypal még ad 1 lehetőséget az eladónak, hogy "válasszon", pl. kéri, hogy küldd vissza... akkor neked bizonyítanod kell TN-számmal, hogy visszaküldöd... ha ezt látják élni a postai rendszerbe / és megkapja az eladó... akkor kapsz full refundot!

    /szerk
    Közbe látom, ogy iden dispute-on belüle... 1-2napot kell várni a válasszal általában... ha nem válaszol - újból írsz... ha 3x-a sem, akkor claim-eled... viszont úgy nem kapsz full refundot, ha nem küldöd vissza nekik... ez max. olcsó dolgoknél működik 10$ alattiaknál, hogy "megtarthatod" és úgy kaphatsz full refundot... drágábbnál pl. az említett kamera... csak visszaposta! (költség általában téged terhel - ennyi mínusz lesz neked, ahogy előzőleg is írtam - kivéve ha az eladó mást írta a saját ÁSZF-ébe)

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    válasz espi38 #43544 üzenetére

    Olcsóbb cuccoknál általában "megtarthatod a hibás darabot" és refundoltatnak, ha képekkel bizonyítod, hogy hibás stb. 10$ alattiak... de egy mobil csak visszapostával full refundoltatnak... ez mindenhol így van... aliexpress - ebay - paypal - kínai webshopok... egy visszaposta mínusz van neked, mely ~3-5E Ft, ahogy előző kommentembe taglaltam... vagy ha olyan baja van, lehet egyezkedni, hogy megtartod, de partial refundot kérsz a hiba mértékének megfelelően 10-20-40-50% stb.

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • beg

    veterán

    válasz tvse1995 #48261 üzenetére

    Melyik bolt? Alin például amíg processing alatt van, addig lehet rá cancelt nyomni ez lehet pár nap is.
    Ha nem Ali, akkor 2 lehetőséged van:

    -megvárod míg megérkezik, majd nyitsz vitát full refundért cserébe, ekkor bukod a visszaposta árát.
    -megvárod míg megérkezik, megtartod és mérgelődsz, hogy miért siklottál el fizetéskor az összeg felett, majd miért siklottál el a visszaigazoló emailben feltűntetett ár felett, majd a PayPal email felett is szintén. Ez 3-ból 3 és ha még SMS értesítésed is lett volna beállítva számlamozgás esetén, szerintem még akkor sem esett volna le :)

    A magyar elállási jog, amit említettél -bármilyen meglepő- Magyarországon belüli webshopos rendelésnél érvényes, külföldi rendeléseknél nem.

    [ Szerkesztve ]

    You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.

  • maj-viktor

    őstag

    válasz veector #51127 üzenetére

    Ja én aktiváltam tavaly, és most nem kaptam... de a linkre kattintva ez fogadott...


    PayPal visszaposta

    Szal elég volt 1x aktiválni ezek szerint...

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    válasz atala #52677 üzenetére

    Ha nem tudsz megegyezni az eladóval, akkor eszkalálni kell a határidő előtt! Vég véletlenül sem CLOSE-olni, hanem eszkalálni... ha eszkalálod (escalate), akkor kerül a PayPal hatáskörébe a döntés! (viszont ilyen törötten érkezett meg eset, nem egyszerű dolog)
    Csak akkor zárul automatikusan, ha megadja a full refundot, minden más egyéb esetben manuálisan történnek a dolgok, azaz "neked is hozzákell járulnod"... partial refund elfogadás, stb.

    De ilyen törötten érkezett esetén ne feltétlen reménykedj full refundba... esetleg egy 50%-osba és kérik javíttasd meg valahol országon belül... vagy postázd vissza... de kérdés hogy "elhiszik-e", hogy esetleg hanyag csomagolás miatt tört össze vagy te törted össze... ez még egy teljes fullHD-s videó unboxingból sem lesz / lehet egyértelmű! (jó persze pufi fólia hiánya, stb.) Szerintem ha visszaküldheted full refund reményébe tégy úgy! (bár nem tudom mekkora a hiba mértéke), elvileg most a paypalnak még visszaposta visszaigénylő akciója is van, így talán még 0-s mínusszal is lezárhatod a történetet... csak hosszú idő lesz, míg visszaér - megkapja - elfogadja, paypal visszatérít,stb. ~1hó is akár!

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    válasz lililááá #54226 üzenetére

    Miről van szó, miért indítottál vitát!? Így nehét tanácsot adni... meg milyen tetelű a visszatérítés!? Milyen hibáért!

    Tapasztalataim szerint, mindig sokat akartok... irreálisan magas visszatérítések...
    Meg kell próbálni az eladó fejével is gondolkozni, hogyha te adtad volna el, akkor neked mennyi VALÓS bukó férne egy adott történetbe! Ezt sokan nem mérlegelitek, csak a termék megtartás és full refund elfogaható nektek! Egyszóval az ingyen termék!

    Hameg nem tetszik a "döntés" a visszaposta a megoldás és rosszabb esetben bukós ptkg. ~4.000 Ft... azért 40E-s tételnél inkább 10%-os bukás (visszaposta), mintsem, mondjuk 50-100%-os!

    Sokszor még a visszapostát is térítik az eladók... (ahogy most paypalnál is van akció), de mivel a tiéd alis, így ott eladó függő! (mielőtt vásárolsz, ott vannak a fizetési feltételek... ott leírják mit vállalnak, ha te olyantól vettél, aki nem állja a vissza postát, akkor a megvételnél is láttad ezt, így beválllaltad ezt a kockázatot!)

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    PayPal visszaposta akció refund - visszaposta - visszatérítés - PayPal Refunded Returns
    https://www.paypal.eu/returns/

    https://www.paypal.eu/refundedreturns/generalconditions/

    e-mail ahova küldeni kell a kitöltött formanyomtatványt:
    paypalreturns@telusinternational.com

    Formanyomtatványuk:
    https://www.paypal.eu/uploadedFiles/wwwpaypaleu/Campaigns/FreeReturnShipping_2014_EU_en/PayPal_Refunded_Returns_form.pdf

    Most vizsgázik nálam, mennyire lesz "valós", ez a év végégig 12 alkalommal! (9.300 HUF / csomag)

    Is there a cap on the refunds offered by the PayPal Refunded Returns service?
    Yes. There is a cap per Refund request. The amount of this cap depends on your country of residence: see the table below: ....9, 300 HUF for Hungary........------------------- 9.3000 Ft / csomag / alkalom

    How many refunds can I get under the PayPal Refunded Returns service?
    You can get up to 12 refunds per person between January 1st, 2015 and December 31st, 2015 under the PayPal Refunded Returns service. Only one refund is allowed per PayPal transaction ID. -----------12alkalom / acc / év

    Ha jó értem, kell a formanyomtatvány / paypal tranzakció screenshot / postai feladás blokkja / postai feladóvevény!
    - 14 napod van benyújtani az igényt a feladástól számítva

    Na lássuk (majd megírom a fejleményeket)

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    válasz LámaZ #55287 üzenetére

    Ááááh! Ez űrtechnológia lenne a Magyar "állami" Postánál...

    (ám amúgy én látok azért fejlődést... online csomag (futárlevél kinyomtatás) / csomagautomaták / csekk automaták... csak az a fránya sor és várakozás folyton a postákon...)

    (#55286) klarkzone
    A paypal vita esetén, amikor írják a címet... tisztán és világosan leírják kit visel a visszaposta (általában minket... vásárlókat), DE! A paypal akcióz egy promóciót, mely visszatéríti a visszapostát elvileg!
    (majd én is mostanában akarok élni egy ilyennel... csak még lusta voltak intézkedni)

    http://prohardver.hu/tema/kulfoldi_rendelesek_nyomkovetes_stb/keres.php?type=-&stext=paypal+visszaposta&submit=
    &
    http://prohardver.hu/tema/kulfoldi_rendelesek_nyomkovetes_stb/hsz_55029-55029.html

    PayPal visszaposta akció refund - visszaposta - visszatérítés - PayPal Refunded Returns
    https://www.paypal.eu/returns/
    https://www.paypal.eu/refundedreturns/generalconditions/
    e-mail ahova küldeni kell a kitöltött formanyomtatványt:
    paypalreturns@telusinternational.com
    Formanyomtatványuk:
    https://www.paypal.eu/uploadedFiles/wwwpaypaleu/Campaigns/FreeReturnShipping_2014_EU_en/PayPal_Refunded_Returns_form.pdf

    (#55288) enterlaci
    LOL! Ám a csalók ezt szokták eljátszani... veszel valami drága terméket... mondjuk 100$-ért és feladnak egy bizsu karkötőt (aminek az értéke max 1$)... és a track szerint te átvetted! (persze az unboxing videóval és csoportos átverés esetén hamar kibukik)

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    válasz beg #55941 üzenetére

    Akkor vissza ON-ba!

    PayPal úgy néz ki megszivatott...

    Röviden: banggood rendelés, hibás termék megkapása - dispute - vita - visszaposta - cím - visszapostázva magyar ragszámmal - élő ragszám mellékelése a vita válaszba... és lezárták, hogy nem érvényes a szám!

    Amikor direkt megadtam mindent... a ragszámot, a magyar nyomkövető oldalt (posta.hu/nyomkovetes) és a 17track-es nyomkövetést is... még direkt leellenőriztem mielőtt beraktam - elküldtem, hogy él-e már a szám... mert azonnal nem élt, csak egy fél-1nappal később! Így csak akkor mellékeltem!

    És lezárták, hogy nincs tracking szám, nem érvényes a track amit adtam... (és nem kis tételről van szó... ~100$-os termék)... valahol lehet fellebbezni!? érdemes!? volt már valakinek így sikere!? (próbálok keresni kontaktot a paypalon... de nagy semmi... egy zárt az egész.. semmi elérhetőség panaszra - kivizsgálásra... így asszem jó 5év után első "nagy értékű szivatásomat - buktámat benyeltem"

    (öröm az ürömbe, hogy csak "készüléket küldtem vissza - kértek", így mondjuk a fele összeg a teljes bukó ~50$ (mondjuk számomra ez sem kis tétel)

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    válasz maj-viktor #55950 üzenetére

    Mondjuk jófejek, hogy erre a TN-re ezt írják "invalid - érvénytelen":


    (arról már inkább nem is beszélek milyen gyors a posta kifelé is... regisztrált elsőbbségi levélként)

    "The tracking information you provided was invalid and we were unable to
    confirm delivery of the item associated with this claim. As a result, the
    case is now considered closed and we are unable to process a refund.
    We encourage you to work directly with the seller to find a resolution.
    Thank you for your cooperation.

    Sincerely,
    Protection Services Department"

    Na mindegy futok még pár kört PayPal felé e-mailbe, meg shop felé e-mailbe! Hátha... de én sem fűzök sok reményt hozzá! Szal marha jófejek... így postázzak vissza bármit ráadásul saját költségen még pluszba!

    (a durva meg fura, hogy már volt visszaposta történetem, és ott szinte rögtön ahogy megadtam a számot, elfogadták rá pár napra... max 3-5napra és jött is a full refund, meg sem várták, hogy megkata az eladó a visszaterméket)

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    válasz maj-viktor #55996 üzenetére

    Végül pozitívan zárult az ügyem... visszaküldött... paypal lezárt, nem élő TN szám (pedig a mai napig az)... ügyem... előzmények

    Így PayPal ügyfélszolgálatának mínusz pont! De szerencsére a banggood e-mailbe "megegyeztem" és visszajött elvileg a 50%-os eredetileg megállapodott partial refund... pontosabban még nem kaptam meg, de a paypalomra belépve Ápr.20.-ai dátummal ott van, így márcsak a bankkártyára érkezést kell várni... de valósan elindították a visszautalást! Így végül azt hittem meg lesz életem első nagyobb összegű buktája külföldi rendelés esetén... bő 5év után... meg nagyon úgy festett, hogy a PayPal mossa a kezét... Ha nem járok utána... akkor buktam is volna! Így mindenki másnak is ajánlom, ha igaza van és más szemszög is ezt mondja... azaz ténylegesen neked van igazad... "járj utána" és lesz / lehet eredménye!

    De végül ez a ~20E+ Ft-os tétel, így 0 lett, szal nem mínuszos... pontosabban ~2E Ft vissza postát buktam (ha összeadom a dolgokat... és nem éltem a paypal visszaposta refundolós akciójával, mert épp nem volt időm foglalkozni ezzel... bár még bepróbálkozhatok ott is... de az a 2E Ft már nem oszt nem szoroz a ~20E+ Ft-os buktához képest!

    Szóval végszónak PayPalnak mínusz... 3-4x eseten is... banggoodnak meg plusz minden tekintetben! Pontosabban abban mínusz, hogy szart kaptam, de az ügyfél / panaszkezelésre pluszpont! (és szerintem ez alapján lehet dönteni egy webshopról... hogyha "sz*r van" mennyire segít... így a bang OK - persze ehhez kellett egy jópár vagy 5-6 e-mail váltás velük, mire "felfogták" mi is a bajom...)

    (#56109) aytukabozs
    Naja! Pedig én már úgy álltam hozzá, hogyha a PayPal eszkalálást lezárt, onnantól én már semmi jóra ne számítsak... De így hála az égnek nem lett bukta!
    (mondjuk vicces, hogy annak örülök, hogy nem lettem megkárosítva, amikor ez lenne a normális... csak a mai világban résen kell lenni)

    Mondjuk én a mai napig nem értem, ezt a TN-t miért nem fogadta el a PayPal... mondom még direkt vártam is 2napot, hogy biztos éljen a szám, stb. és csak azután mellékeltem még bőven a határidő előtt, stb.

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    Most jut eszembe... nem volt időm foglalkozni a PayPal visszapostázós akciójával... de most elolvastam részletesen a felhasználás feltételeit... és a feladó vevény, a blokk és a kitöltött nyilatkozaton felül kérnek egy ilyet:
    "A document proving that the item was sent to the seller: a copy of the receipt or a
    photo of the package with the receiver’s address visible."

    Azaz, hogy a csomagról is legyen kép... melyen látszik a csomag - csomagolás és a címzés - címzett neve!
    (Ezt jó tudni! Amúgy valaki élt már ezzel a visszapostázós - ptkg. visszatérítős akcióval!? Elvileg évi 12db-szor élhet vele az ember, szal havi 1x valami ~7E Ft / csomagig...elméletben... gyakorlatban valakinek volt már akár pozitív / negatív tapasztalata!?)

    Mármint ott az OR... azaz vagy (de lehet pont ilyenbe kötnek bele... így érdemes elővigyázatosnak lenni és ha élni akarsz velük, akkor a csomagról is legyen egy képed)

    https://www.paypal.eu/returns/
    https://www.paypal.eu/uploadedFiles/wwwpaypaleu/Campaigns/FreeReturnShipping_2014_EU_en/PayPal_Refunded_Returns_form.pdf
    (keresőnek: paypal visszaposta akció)

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    Volt egy problémás ügyem...

    röviden banggood-től jött valami, ami részben hibás volt... egyezkedés.... dispute - claim.... visszaküldést kértek... lezárták, hogy mellékeljek TN-számot... írtam, hogy nem akarom visszaküldeni, hanem küldjenek hozzá alkatrészt és megcsinálom... vagy partial refundoljanak... sajnos már a paypal vita ugyebár olyan fázisba volt, amikor már csak a végső... visszaposta TN számot engedi beírni...

    ekkora kaptam e-mailt a bang-től, hogy mi is a probléma... és igazoljam videóval és akkor 50% refundolnak, ha valós a hiba... küldtem a videót e-mailbe! (direkt rákérdeztem, hogy hova - hogy küldjem, ők írták, hogy mellékletbe jó lesz)


    &

    Röhej a válasz: megkapták videót - de nem tudták megnézni (gmail melléklet - google drive - instant nézhető) - megnyitni, de megadják a part refundot... DAFUQ! De előbb close-oljon az ügyet... írtam, hogy nem fogom... írták, hogy akkor nem tudják megadni (utánaolvastam, és mivel tényleg egy problémás ügy közepén voltam, ahol kicsit nehézkesebb a part refund megadása - nem lett volna lehetetlen ügy, csak pár e-mail váltás kellett volna nekik a paypal-al...), írtam, hogy jóvan egyefene örüljetek.. először zárom, de kapjam meg a refundot... és lám másnap megkaptam! (szóval azért nem lehetetlen ügy... de azért ilyen tényleg ne nagyon csináljon az ember, mert amúgy az eladó tud refundolni, szinte bármely fázisban) - csak akarat - "adminisztráció kérdése", meg esetleges tranzakciós költség... ha közvetlenül küldi vissza, nem a refundos keretben!

    Szal ilyen szempontból plusz pont bang-nek, hogy close után is refundoltak...
    (bár ugyebár ez a normális... de a mai világban résen kell lenni)

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    válasz myk74 #57690 üzenetére

    Ez nem igazán Németország....
    "Please mail to:Liaobu Zhen Shilong Keng Huangkeng Industrial Zone Jinyuanxin Load Nr. 51, Dongguan, Guangdong Province 523428 China"

    De igen... visszaposta... ~3-4E Ft-os költség ajánlottan, TN-számmal....
    És ha visszaér a csomag (több hét is lehet ~2-4hét), jogos a refundod és megkapod...
    PayPal-nak van most visszaposta akciója is... keress rá!

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • myk74

    senior tag

    válasz myk74 #57800 üzenetére

    Kínába gariba visszaküldött telefonomnak a visszaposta költségét(5055ft) vissza utalta a paypal.A paypal egyenlegre kerül, nem megy automatikusan a hozzá csatolt számlára, hanem át kell utalni, persze ha nem bírod elkölteni :)
    Tehát működik a dolog!

    Nincs kéz Nincs csoki!

  • maj-viktor

    őstag

    válasz dlaj #60638 üzenetére

    Yep első kör írni a shopnak...
    Második "biztonsági kör", nyitni egy paypal case-t és ezt eszkalálni (ha ott írnak címet)

    Harmadik kör, ha kapsz egy visszaposta címet, feladni a postán a hibás terméket REGISZTÁLT levélként (ez egy mobil esetén ~3-4E Ft)

    Ha feladtad vársz pár napot, míg biztosan látja a tracket a posta.hu és a külföldi nyomkövető oldalak is, mint 17track.net...

    Utána formanyomtatvány kitöltése PayPal transaction ID-val és TN számmal - feladási bizonylattal (ajánlott szelvény, esetleg még blokk is)
    PayPal visszaposta akció refund - visszaposta - visszatérítés - PayPal Refunded Returns
    https://www.paypal.eu/returns/
    https://www.paypal.eu/refundedreturns/generalconditions/
    e-mail ahova küldeni kell a kitöltött formanyomtatványt:
    paypalreturns@telusinternational.com
    Formanyomtatványuk:
    https://www.paypal.eu/uploadedFiles/wwwpaypaleu/Campaigns/FreeReturnShipping_2014_EU_en/PayPal_Refunded_Returns_form.pdf

    majd várakozás a visszaposta refundra... ez ~1hét alatt megjön majd a teló refundra, ez akár 1hónap is lehet, míg kiér - áveszik, elismerik, stb.

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • zsiz

    őstag

    válasz dywerd #61699 üzenetére

    nincs mit :) ha elküldtél minden papírt ami kell és jól töltötted ki a pdf-et akkor biztosan. nekem elsőre valami nem stimmelt - ha jól emlékszem tömörített fájlban küldtem nekik a pdf-et meg a képet, hogy egyben legyen - másnapra írtak is, hogy valami nem jó, küldjem el a papírokat. elküldtem nekik ugyanazt csak külön csatolmányban, kitömörítve a cuccokat.. 4-5 napon belül vissza is küldték a pénzt forintra pontosan.

    + nekem még a bolt (geekbuying) is felajánlott a visszaposta térítésére talán 7.70$-et + egy 5$ kupont, függetlenül a paypaltól.

    igaz mivel külön kértem hogy zsír új készüléket kapjak vissza, ne azt javítsák amit kiküldök, így lehúztak 10$-al.. szóval ami pénzt küldtek azt utalhattam is vissza. de legalább tényleg új telót kaptam vissza, összes tartozékával (a tartozékokat nem kellett visszaküldenem a garanciában, így lett egy plusz töltő, usb kábel, tok, és fólia a telóhoz)

    [ Szerkesztve ]

    Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |

  • maj-viktor

    őstag

    válasz szmyky #61704 üzenetére

    http://prohardver.hu/tema/kulfoldi_rendelesek_nyomkovetes_stb/hsz_55000-55000.html

    30DTS * 360Ft = 10.800 Ft

    Csak ezen érték felett van értelme kifizetni az értéknyilvánítást.. mivel ez alatt az "ajánlott díjba" ennyi pénzvisszatérítés biztosítás van benne!

    (pont most intézek egy ügyet... külföldi kiposta... elveszettnek tűnik... "sajnos" az értéke ~15E volt, és így csak ~10E Ft kártérítésre számíthatok!)

    Így 10E Ft érték alatt felesleges értéknyilvánítással feladni!

    (az más kérdés, hogy ha élünk a Paypal visszaposta akcióval... akkor ott érdemes kimaxolni a postadíjat!)

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    válasz maj-viktor #61709 üzenetére

    PayPal visszaposta: 9.300 HUF ptkg.-et térítenek vissza alkalmanként!

    Ebbe megnéztem a posta honlapját a 2kg-osig levélcsomag belefér (ajánlva elsőbbségivel: 8.245 Ft)
    (de mivel ahogy írtam az általány kártérítés 10E Ft, így ha beakarod magadat biztosítani, akkor tegyük fel, mondjuk egy 500g-igba beleférő mobil (2.450 Ft) + 810 Ft ajánlott TN = 3.260 Ft + 10x385Ft - 50E Ft-ig értékbiztosítva: 7.110 Ft)

    https://www.posta.hu/static/internet/download/2015_lapdijszabas_magyar.pdf

    értékbiztosítás:
    5.000 Ft-onként +385 Ft

    Szóval elég jó dolog ez a PayPal részéről... +egy érv a PayPal-al való vásárláshoz!

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    válasz Turbobacsi #62972 üzenetére

    Kedvenc kommentem... az 55E-s... :DDD
    http://prohardver.hu/tema/kulfoldi_rendelesek_nyomkovetes_stb/hsz_55000-55000.html

    "...a külföldi ajánlott általánykártérítés 30DTS * 360Ft = 10.800 Ft"

    Nekem is pont most van egy folyamatban lévő ügyem... Visszaposta... Kína... Aug.elején adtam fel... Október elején 2hó után merészeltem megkérdezni a postát, hogy mégis mivan a csomagommal (kerestetés beadása)... eltelt a 30nap és se kép - se hang... majd talán a héten... újabb 1hó után megyek be érdeklődni, hogy mikor szándékoznak végre valami kártérítést kiköhögni... de a fent írt ~10E Ft-nál többre nem nagyon számíthatok! Ahogy te sem... a belföldi a már leírt feladási díj 15+1x-ese, de a külföld a fenti 30DTS, ami ~10E Ft!

    Így én mindigis mondom, hogy 10E Ft feletti csomagot értékbiztosítsatok... (mármint belföldön a csomagokat 150E Ft-ig lehet olcsón biztosítani... külföldre viszont 10E Ft felett érdemes biztosítani... PayPal úgyis állja a visszapostát)

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    válasz Janaboy #63544 üzenetére

    Ajánlott díj = TN szám (nyomonkövethetőség)

    +810 Ft külföldre küldött levél esetén
    https://www.posta.hu/static/internet/download/2015_lapdijszabas_magyar.pdf

    Az ÁFA-s dolog meg: a külföldi rendelés ezzel jár... (meg a garancia kérdés is)
    Legközelebb vásárolj EU-n belülről, (vagy ha nagyon eltántorított emiatt az egész külföldi rendelés dolog, akkor belföldről... és lesz "rendes" garanciád is és probléma esetén, ha megbízható helyről veszed van 14nap elállási jogod) ezt tudom ajánlani...

    Na azért mondom, ha valami olyan dolog volt, hogy téves termékleírás, akkor egyedül a shop hibázható... és partial refund kérése (ezt persze már elszalasztottad, mert már visszapostáig jutott a claim)

    A DHL a szállítást rendben elintézte, igen
    A NAV behajtotta az ÁFA-t, igen
    A PayPal, mint pénzforgalmi közvetítő jól végezte a dolgát, igen
    mi itt a fórumba próblunk segíteni? Igen

    Ezért írom, ilyen esetben: 1. tanulópénz, hogy új modell-t nem veszünk, ha nem akarunk - merünk kísérletezni, 2. ÁFA-t NAV-nál próbálhatsz visszaszerezni, hibás termék címszóval (nem mondom, hogy lehetetlen küldetés, de amolyan kár vele vesződni eset) - biztos kérni fogják a levelezést és minden bizonyítékot, hogy miért problémás a termék... a visszaposta igazolását, stb.

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    válasz Turbobacsi #64648 üzenetére

    Na igen, ezt múltkor már én is jeleztem (lehet megérné beírni az összefoglalóba, hogy 10E Ft érték felett visszaposta esetén érdemes értéknyilvánítást kérni rá... pláne, ha a PayPal return keretében megy vissza, mert ők a visszapostát is fizetik, mely gyakolatilag ~50E Ft-ig értékbiztosítva visszafizetik a feladási díjat... ugyebár ez a ~8-9E Ft-os visszapostadíj / visszatérítés)

    DTS
    http://prohardver.hu/tema/kulfoldi_rendelesek_nyomkovetes_stb/hsz_55000-55000.html

    Ám a webshopnál is rákérdeztél!? Mert nekem is ez volt, hogy a posta azt látta "elveszett", közben meg a webshopnál értdeklődve visszakapták... (aztán persze a postai kerestetés beadása után kiderült, hogy kézbesítették, csak a trackben nem látszik semmi)

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • beg

    veterán

    válasz JDMKid #66370 üzenetére

    postaimport@posta.hu
    06-40-46-46-46 (helyi tarifával hívható telefonszám)

    Itt egy leírás a szolgáltatásról és hogy mi kellhet majd hozzá.

    Előbb telefonálj, mert a kamu trackingek szeretnek a pozicióról hazudni, te meg abban a hitben vagy, hogy már itt van. Összefoglalóban találsz pár ilyen kamu tracking formátumot.

    (#66371) kmarci25: igen, ahogy írtad, sőt még a visszaposta árát is kifizeti neked a PayPal (up to US$15) ha azzal fizettél. A CN22 (vagy 23, mérettől/súlytól függ) nyomtatványt fotózd le amikor már a csomagra van ragasztva.

    [ Szerkesztve ]

    You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.

  • maj-viktor

    őstag

    Te mint rendelő csak érdeklődni tudsz... de kártérítést csak a feladó intézhet! Ez alól csak akkor van kivétel, ha a feladó lemond ezen jogairól papíron - írásban és átruházza rád címzettre...

    Amúgy ilyen esetben: 1. más TN-jét kaptad meg (Bp.3-as postához tartozol? Ha igen, akkor nem valószínű, hogy más TN-je volt, sokkal inkább, hogy rossz címzettnek adták át, így először is a postára bemész, mondod a ragszámodat és kérded ki vette át!? (aláírási ív)

    De ezen információkat általában csak az eredeti feladóvevénnyel adják ki

    Belföldi feladással több tapasztalatom van... feladok valamit regisztrált ajánlottan, nem kapják meg... bemegyek érdeklődök ragszám-mal "szóban", megnézik a gépben... általában kiderül, hogy csak az adott postán áll (2hétig) és ott átvehető (mert pl. nem kapott értesítőtt a címzett, mert lusta volt a postás, stb.)

    2. elveszett esetén csakis ÉN, mint FELADÓ adhatok be "kerestetést", melyhez kell az EREDETI feladóvevény és 1lap kitöltése (köröztetés vagy kerestetés vagymifene a neve), ezt beadja az ember kitöltve 30nap válaszidejük van max. ez egy adott emberhez kerül aki az ilyen ügyeket intézi és ő személyesen utánajár! Elmegy az adott címre és pl. rossz "átvétel esetén" megkérdezi a lakcímen lakót, hogy ő vette-e át, az ő aláírása van-e a papíron, stb. ha az aláíró íven van 3db xxx kb. azonosíthatatlan, ha azért olvasható, akkor már talán lehet valamit kezdeni vele... de ehhez is kell az "átvevő" elismerése, hogy átvette!

    (azért tudom ezt így részletesen, mert van postán kézbesítő ismerősöm és mesélte, hogy volt ügye, hogy rossz címre adott át valamit... a valós címzett panaszt nyújtott be, kiderült, hogy nem a 12-es, hanem a 13-as házszámnak adta be véletlenül... a rossz átvevő "tagadott" vagy legalábbis nem tudta visszaadni a csomagot, így a kézbesítőn verték le 3x-os áron, mint amit a jó címzett írt papírra értéket, mely 10E Ft volt, szóval rajta -30E Ft-ot vont le a posta a fizetéséből, mert hibázott és külföldi csomag volt, melyre jobban "harapnak") 3x-os "hiba" után kirúgják az alkalmazottat (ismerősnek ez lett a második hibapontja)

    Szóval mindenképpen járj utána, mert legalább a hanyag kézbesítőt előveszik

    Amúgy meg, ha a feladó nem adja át a "jogot" és téged kártalanít PayPal-on / a PayPal, akkor nincs okod panaszra... mivel te pénzednél vagy, az meghogy a feladó "utánajár-e", hogy visszakapja a pénzét a postától... mivel ugyebár ő feladott valamit pénzért, a posta elhagyta / nem kézbesítette / nem küldte vissza neki...

    belföldi elveszés esetén a feladási díj 15+1x-ese jár
    külföldi esetén meg 30 DTS, mely ~11E Ft max.
    Mármint ezek a regisztrált TN-es nyomkövethető (ajánlott) estén van TN nélkül esetén széttárják a karukat, hogy ezvan... elveszett 0Ft-ot kaptok

    Ezért mondom belföld esetén mondjuk 500 Ft feladási díjjal max 8E Ft értékűt adunk fel, vagy felette érték biztosítunk, míg kifelé külföldre meg 10E Ft felett szintén értékbiztosítás, mert az alapszolgáltatás árában max. ennyi kártérítés van benne! Szal összességében mondjuk ~10E Ft érték felett ha jót akarunk magunknak értékbiztosítjuk a levelünket / csomagunkat!

    Külföld felé meg ugyebár PayPal fizetéssel visszapostát is visszakapjuk, így a visszaküldött hibás 50E-s mobilt plusz értékbiztosítással adjuk csak fel kifelé, mert a paypal ptkg.-et ~9E Ft-ig visszfizeti

    https://www.posta.hu/static/internet/download/2016_tarifatabla_HU.pdf
    értékbiztosítás:
    5.000 Ft-onként +405 Ft

    PayPal visszaposta:
    http://prohardver.hu/tema/kulfoldi_rendelesek_nyomkovetes_stb/hsz_61712-61712.html

    (tényleg PayPal visszaposta benne van az összefoglalóban?)

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • beg

    veterán

    válasz w.miki #67326 üzenetére

    Szerintem kiveséztük, a többit ITT.

    Bemondásra nem fognak refundolni, visszaküldöd, a visszaposta árát fizeti a PayPal, a többi meg a geek jóindulatán múlik.

    Az itthoni szervizek közül melyik dolgozik úgy garanciában, hogy félreflesseled az FW-t? Nem sok.

    [ Szerkesztve ]

    You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.

  • maj-viktor

    őstag

    válasz lilp #68239 üzenetére

    Feladástól számítot talán 15napig tudod igényelni... akkor ja abból elvileg már kicsúsztál...

    Egy próbálkozást megérhet... bár sztem észre veszik (mert pont ezeket csekkolják le, mármint a dátumokat, stb,)

    PayPal visszaposta komment:
    http://prohardver.hu/tema/kulfoldi_rendelesek_nyomkovetes_stb/hsz_55029-55029.html

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    válasz Something_ #68659 üzenetére

    500g-ig ~3E Ft ajánlott levélként külföldre EU-ba, így németbe....
    EU-n kívülre kicsit drágább (szal. pl. Kínába)!

    Ha nem nagyobb a mérete 60cmnél az egyik oldala és a 3mérete összesen 90cm-nél, akkor feladható levélként - illetve 2kg alatti!
    Felette csomag... nagyobb méret és súly esetén! (csomag esetén van horribilisabb feladási árak)

    AMúgy még arra figyelj, ha értékesebb a csomag, akkor "csak" ~10E Ft kártérítést kapsz így ajnálott külföldi feladásra... ha ennél drágább érdemes értékbiztosítást rákötni! ~300 Ft / 10E Ft!
    (ha paypal visszaposta ptkg. visszatérítést alkalmazol ~9.300 Ft-ig érdemes kimaxolni a feladási díjat!)

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • A texasi

    aktív tag

    válasz Dusee #68974 üzenetére

    PayPal megtéríti Neked a visszaposta költségét!
    :K

    [ Szerkesztve ]

  • maj-viktor

    őstag

    válasz LionW #69177 üzenetére

    Azért mondom, hogy szarrágás, mert ilyen eseteim nekem is voltak már nem 1, nem 2 más webshopokkal, pl. banggood - bic - tiny, stb., de először bejátszanak egy partial refundot és/vagy levásárolható pontot, de ragaszkodni kell a FULL REFUND-hoz... ők "cseszték el", oldják meg! (megtudják, ha valóban elveszett a track alapján)! De míg pl. nekem bang-el van rengeteg tapasztalatom, gearbest-el kevés, de sajnos sok rosszat olvasok róluk... míg szemben a saját tapasztalatom és másoké is pl. banggood-al sokkal jobb! Így sokszot hiába olcsóbb mondjuk a gearbest-en egy adott termék, inkább 10%-al drágább banggood-on veszem, mert korrektebbek! (így ügyfél kezeléssel is, meg minden - mostmár kéne kérnem tőlük valami jutalékot, annyira ajánlom őket! :D Pedig semmi reklám nincs itt, hanem tényleg elégedett vagyok velük és rajtam kívül még sok százan akár itt is!)

    És sokszor a PayPal ügyintézője sincs a helyzet magaslatán... és simán leclose-olnak egyértelmű ügyeket ellentétesen! Most pl. a te eseted is sajnos így fog járni, ha nem csatolod holnapig a rendőrségi feljelentést (amit ha meg is csinálsz, semmit nem fognak érni, mert magyar nyelven lesz), szal inkább a paypal felé kéne még írni, amíg tudsz, hogy miről is van szó... újra... szájbarágósan!

    A biztosítás kérése / nem kérése nem indok arra, hogy ha elveszik a csomag, akkor nem kártérítünk... ahogy írtam igen, vannak bizonyos határok, ami pl. itthona belföldi posta esetén is külföldre kifelé menő csomag esetén "általány DTS" kártérítés van, ami "csak" ~10E Ft érték... így 10E-nél drágább csomagot értékbiztosítással adjuk fel... pláne paypal visszaküldés esetén, állják a visszaposta költséget havi 1x 9.300 Ft-ig, melybe belefér a 50E Ft-ig értékbiztosított fél kilógrammos TN-es elsőbbségi ajánlott levélcsomag Kínába!

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    válasz tbalint3 #70297 üzenetére

    Igen, "normális" levél esetén (2kg alatt) így működik... ajánlott papír kitölt (ugyanaz ami belföldi esetén) csak ráírod angolul az országot, illetve feladáskor mondod melyik ország és az alapján kalkulálják az árat hogy EU-n belüli vagy EU-n kívüli és kész!

    ~1nap múlva él a számod... ptkg.-et, meg ahogy írták, ha PayPal-al fizetted visszakapod PayPal-tól!
    PayPal visszaposta
    http://prohardver.hu/tema/kulfoldi_rendelesek_nyomkovetes_stb/keres.php?type=-&stext=PayPal+visszaposta&submit=%C2%A0

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    válasz tbalint3 #70330 üzenetére

    Beküldés után "szinte azonnal" ~1-2-3 nap múlva a PayPal egyenlegemen volt a pontos visszaposta összeg!
    (meglepődtem én is, azóta ~4-5x éltem vele sikeresen, plusz érv paypal fizetésre, ha gebasz van ingyen visszaküldheted - persze kell hozzá egy kis "papírmunka")

    (#70332) CineDOG1
    Asszem korábban írta, hogy Belgium-ban lakik... így ott adta fel!

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • beg

    veterán

    válasz VANESSZA1 #70420 üzenetére

    Nem kell elsőbbségi, a lényeg hogy ajánlott küldemény legyen, ahhoz kapsz TN számot. Ha PayPal-al fizetted anno, akkor a visszaposta árát is térítik és akkor ingyen megúszod.

    You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.

  • szmyky

    aktív tag

    válasz tvamos #72666 üzenetére

    Ha EU raktárból jön akkor nincs áfa!
    Hogy van e raktáron azt tőlük érdeklőd meg!
    EU Express no VAT & Tax
    Ha nem EU raktárból rendeled, akkor Kínából jön!
    Általában Kínába kell küldeni, de ha Paypalel fizetsz, akkor náluk vissza tudod igényelni a visszaposta költségét!
    1év garancia van!De ez webshoptól is függ!
    Illetve fél évig véd a paypal is!
    Ha nincs raktáron, akkor ezt látod! OUT OF STOCK

    [ Szerkesztve ]

  • maj-viktor

    őstag

    válasz embe #74187 üzenetére

    Először mindenképp írj nekik:
    order@banggood.com

    Rendelésszámmal leírva a problémádat... először biztos pontokban refundot fognak felajánlani, ha ez számodra nem megfelelő, akkor játszhat visszaposta! (paypal fizetés esetén 0 visszapostával kitudsz jönni, mióta van a visszaposta akciójuk)

    Kérdés milyen érték és milyen szintileg rossz terméket küldtek!? Totál mást vagy csak dizájnban vagy színben, stb.!? Nagyobb érték esetén egyértelműen visszaposta játszhat... amúgymeg ha totálisan hibás a rendelés teljesítése, akkor nem feltétlenül! (mondjuk 10-20$ felett-alatt esetén)

    A levásárolható pontokkal biztos bepróbálkoznak... de ők legalább nem annyira erőszakosak, hogy csak az lehet megoldás... pénzbeli refund is szóba jöhet vagy visszaposta!

    Ha nagyon nem találjátok a közös hangot több levél váltás után, akkor érdemes bevonni a paypal-t és úgy eszkalálni!

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    válasz aytukabozs #74965 üzenetére

    Márboccs, de ha az eladó hibázott, akkor full refund jár... persze ha mondasz egy értéket, annak függvénye a visszaposta!

    A legolcsóbb továbbra is a posta.... ajánlott elsőbbségi ~2-4E Ft kisebb csomagok esetén (100-500g)

    (#74965) aytukabozs
    Most mondjam, hogy nekem szeptemberiek "állnak"... szal türelem

    Ali-s eladóra... attól még simán megjöhet... (volt már ilyenre példám, simán mondjuk nem fizette rendesen a jutalékot azért "ideiglenesen felfüggesztették", vagy elején még rendesen tolta... menet közbe ment át csalóba - áterősbe, így még lehet a "tisztességes csomag" pakkba tartozol... de igazából nem nagyon tudhatjuk!
    Amúgy ha az ali valami csoportos szabálytalanságot észlel, akkor tiltja sé automaata jelez - visszaküldi a pénzt... hameg nem úgy... akkor is vevővédelem (továbbra is merem állítani, jobb, mint a paypal-ebay)

    (#74967) Juditta_56
    Meghatalmazással intézkedhetsz te is a feladó helyett

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    válasz shiftac #75190 üzenetére

    1. 30€ még olyan "határ" ami átjöhet gond nélkül... persze ha már 1hete "nem mozdul itthon" sanszosabb, hogy "megfogták" - de erről értesítenek...

    2. Külön-külön csomagonként rendeld, akkor nincs gond... akár 2-3nap különbséggel... per csomag számít a 22€-s határ

    3. Ha nem érkezik meg full refund... de ez inkább 60nap (a 45nap a "régi" paypal határ, ami viszont meg már kiterjedt 180napra - eddig van "védelmed")
    DOA esetén meg pláne értékes termék esetén visszaposta játszik és úgy full refund vagy megtartás és partial refund... visszaposta esetén szerencséd van ~1,5éve paypal visszafizeti a visszapostát is...
    https://prohardver.hu/tema/kulfoldi_rendelesek_nyomkovetes_stb/hsz_55029-55029.html

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    válasz emill #77320 üzenetére

    Ez íg eléggé sántít... a banggood és geek elég korrekt probléma kezelésben... amit leírtál tökre előrforduló eset, de inkább a rossz kommunikáció miatt!
    Írj nekik részletesen leírva mi a problémád és hidd el refundoltatnak, ha valós a kérésed... nekem is volt több hasonló ügyem - nyilvánvaló bizonyítékok mellett is lezárta a paypal, hogy nem nekem van igazam! Ezért is írom én is mindig, hogy amúgy a paypal védelem sem szent.. simán "kijátszható"!

    És az esetek 90%-ában a vevőnek adnak igazat... a te eseted esetén 1. írj a geek felé e-mailt (sztem megoldják) 2. más írta, akkor nyiss a másik tranzakcióra dipsute-ot... végső megoldásnak és ne eszkaláld idő előtt, hanem írj le mindent a vitába! (erre lusták szoktatok lenni és csodálkoztok, hogy nem nektek adnak igazat)

    (#77327) Archer
    Paypal-al fizettél 9.300 Ft-ig a paypal visszaadja a viszapostát (ezen kár stesszelned)
    keresőnek: paypal visszaposta

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • RVR400

    veterán

    Egy kis rövid történtet Spemall garancia ügyében okulásul:

    Egy Elephone P7000-et rendeltem tőlük szürke színben, mire küldtek egy aranyszínűt, ami IMEI-k nélkül érkezett (ezt orvosoltam rögtön MAUI Meta 3G-vel), de már ez érdekes körülmény.

    Ezt követően kevés használat után küldtem nekik vissza olyan hibával, hogy használat közben 40%-os töltöttségnél van egy nagy letörés, és percek alatt kikapcsol a teló. Először még intéztem hozzá egy másik akksit, viszont mindkettővel ugyanazt csinálta, kipróbáltam 4-5 FW-t, de ugyanez volt a hiba.

    Szóval visszaküldtem, aztán egy ideig csend, majd kb. 1 hónappal később írnak, hogy teló kész, és küldjek 18 USD-t a visszapostára (EU Express, így nem nagyon csipogtam, végülis legyen). Na ekkor felmerültek bizonyos problémák, mert ekkor tűnt fel nekik, hogy a teló arany színű... Közöltem velük, hogy valóban, de már mikor megérkezett, akkor jeleztem a problémát nekik, hogy szürke helyett küldték, ekkor még kárpótoltak is egy fekete tokkal.

    1 nappal később eszükbe jutott, hogy hoppá, vajon az akksit visszaküldtem-e, mert ők nem találják... Közöltem velük, hogy mivel alapvetően akkuhibának tűnt a dolog (bár nem az), így egyértelmű, hogy az akksit is mellékeltem, meg mindent, mivel bíztam benne, hogy nem küldik vissza, hanem megy a kukába.

    Nagy nehezen megtalálták az akksit (a dobozban az erre a célra kialakított gyári helyen volt), és másnap elvileg vissza is küldték nekem a "javított" telót.

    Teló megjött, elsőre ugyanaz a hiba, mint ami volt, így írtam nekik, hogy ez így nagyon nem frankó, mert ugyanúgy használhatatlan a teló, mint előtte. Szabadkoztak, hogy márpedig ők többször is tesztelték.

    Tökre elhittem, hogy biztosan szarrá tesztelhették, ha 1 hónap után tűnt fel, hogy a készülék arany színű, aztán meg az is feltűnt, hogy nincs benne akksi, majd másnap visszaküldték. Meg az IMEI nélkül eladott teló is alátámasztja ám az alapos QC-t...

    Nos, egyelőre ott járunk, hogy akarom-e ismét visszaküldeni. És itt a kérdés, hogy elég volt-e nekem az eddigi 200 USD bukta, vagy most küldjem vissza másodszorra saját költségre (egyszer ugye már volt paypal szállítási visszatérítés a tranzakcióra), meg aztán ismét fizessem ki a visszaposta árát. Jah, a teló gyakorlatilag 2 hétig volt használva, de az akksirendelés, tesztelés, visszaküldés, "garanciális javítás" ideje, és a visszaérkezés után gyakorlatilag le is telt a 180 nap.

    A fentieket mindenki értékelje úgy, ahogy akarja, de jól gondolja meg, hogy a Spemall oldalán rányom-e az Order gombra...

  • maj-viktor

    őstag

    válasz kokeny20 #87748 üzenetére

    Huhhh ennyire "körülményes emberrel" ritkán találkozok!

    DE! Szimplán nyitsz egy dispute-ot ott leírod ANGOLUL! a problémádat és ha ennyire egyértelmű a helyzet, akkor még visszaposta nélkül is megtarhatod a terméket és visszakapod az árát!

    De őszintén nagyon nem neked való a külföldi rendelés... pláne ahogy írod nuku angol nyelvtudással... pont az ilyen helyzeteket akkor hogy oldod meg, mert rendelni 2kattintás... de amúgy a reklamálás sem nagy kunszt - pár angol levélváltás, csak naaaa! (ahogy előttem is írták az írásodból látszik, hogy.. hogy is fogalmazzak finoman? najó nem tudom, sztem nem neked való ez a rendelősdi szimplán - minden sértés nélkül mondom... ez benne van a pakliba ilyen rendelés esetén!)

    Amúgy meg. pl. a visszapostát is állja a paypal, ha visszaküldenéd és refundoltatnád, stb.

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • Zeki

    nagyúr

    válasz llaszlo #87922 üzenetére

    Kérni lehet, ő meg jól kiröhög Kínából. A vámolás alap dolog, ha valami értékhatár feletti. Méga 18 dolláros visszatérítéssel is.
    Mondjuk HA hibás, paypalon vitát nyitni, visszaküldeni, full refund. A paypal meg utólag állja a visszaposta költségét.

    Sokszor van olyan érzésem, hogy vagy nincs arrafele minőségellenőrzés, vagy ha van is, akkor a webshopok felvásárolják a selejtest és occsón eladják a sok külföldi hülyének.

  • kBruce

    csendes tag

    válasz tng #90220 üzenetére

    Szia!

    PayPal-lal fizettél? Ha igen és aktiválva van visszaposta szolgáltatás, akkor állják a visszaút költségét.

  • pulutodurumo

    őstag

    válasz RetepNyaraB #92950 üzenetére

    Csak a Posta, úgy tudom annál nincs olcsóbb. PayPallal fizettél? Ha igen, akkor érdemes lenne megnézni, hogy él-e még a visszaposta térítés.
    Kérj tértivevényt is az ajánlotthoz, hogy aláírassák az átvételt odakinn. A vámos kérdésre: neked kell tenned egy vámáru nyilatkozatot, hogy mit küldesz, miért. Ezt, vagy a másolatát megtartani, hogy tudd igazolni majd hogy már nem ÁFA köteles a termék amit cserébe kapni fogsz.

    "Don't fret, boyo. I'll be gentle!"

Új hozzászólás Aktív témák