Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • maj-viktor

    őstag

    válasz Laza... #41075 üzenetére

    Asszem már felmerült... hogy user megrendeli Kínából... bejut az EU-ba... hibás készüléket kap, stb. és visszaposta címnek nem Kínai-t kap, hanem EU-sat... oda user elküldi... kap refundot... újra postát Kínából új teló! A szar telót elküldte EU-n belülre... ott megpróbálják "helyrepofozni" fw frissítéssel vagy akármi... aztán spanyol raktárból eladják újként... (amikor a leírások alapján láthatóan nem új készülékekről van szó... hanem refurbished, de az sem egy pl. Apple / Samsung / ASUS minőségbe refurbished, értsd hibás alkatrész újra cserélve.. csak összetákolva!

    Szerintem ez eléggé reális elmélet részemről... (bár lehet egyesek kicsit túlgondoltnak nézik... de a leírások alapján sztem simán előfordulhat)

    Aztán ha már csak 10-ből 1 ember szarik rá (javíttatásra, stb.), az tiszta haszon a boltnak!
    (paypalon panaszkodókat meg refundoltatják, így nem lesz rosszpontja nekik a paypal-nál.. ott gondolom az eszkalált case-k alapján "tiltanak ki" webshopokat, hogy nem használhatják a paypal logót / fizetést)

    (bár én nem vagyok egy nagy teló rendelgető... 2-3 havonta ha 1db becsúszik.. magamnak - rokonnak - ismerősnek stb., de azért képbe vagyok)

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

Új hozzászólás Aktív témák