Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • asturel

    őstag

    válasz hunaqua #3635 üzenetére

    Koszonom, kozben inkabb levagtam a dugvillat es kicsereltem europaira. (Mivel olcso ejjeli ledlampa volt valoszinuleg dragabb lenne a visszapostazasa ha elromlik :D)

  • Freezee

    senior tag

    válasz csibe1 #11507 üzenetére

    Milyen összegbe kerül egy ilyen visszaposta? Melyiket érdemes választani az ezernyi fajtából hogy tuti ne legyen gond és ne 3 hét alatt érjen oda?

  • poffsoft

    addikt

    válasz Outlander #21765 üzenetére

    Mondjuk a 11500.- különbözet miatt.
    Azért, mert annyi pénzért már inkább veszek egy új kijelzőt kínaországból. És nem kell aggódnom az odaposta, visszaposta, repair miatt negyed évig....

    [ Szerkesztve ]

  • beg

    veterán

    válasz Stanley-B. #23389 üzenetére

    A visszaposta nem éri meg, nem az összeg számít. Odaadom majd valakinek a családban, csak az bosszant, hogy ha disputeban jelzem, hogy bocsi így nem kell, akkor sunnyogás van, majd a claim végén feladja. Na mindegy.

    You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.

  • hidroponi

    aktív tag

    válasz aytukabozs #30277 üzenetére

    a lenyeges dolgokat pedig meg el sem mondtam.
    mitszolnal hozza, ha te is a kinai bereket kapnad meg? es a kinai eletkorulmenyek kozott kellene elned?
    a kinai egeszsegugyi ellatast kapnad, a kinai munkakorulmenyek kozott kellene dolgoznod?
    akkor jogosan kovetelhetned a kinai arakat is. (bar artunk es ormanyunk egyre tobbet tesz ennek megvalosulasaert, azert ott meg nem tartunk)
    pl. az itthoni kabelek nagyresze itthon keszul, itthon vasarolt alapanyagokbol amin mind-mind rajta vannak a ber,a rezsi es a ado koltsegek. ha gond van vele szepen visszasetalsz a boltba es verheted az asztalt.
    mert ugye azzal sem szamolsz hogy a filleres kinai szaroknak a fele selejt, mert tudjak hogy te ugysem fogod 20x annyiert visszapostazni neki, mint amennyiert megvetted.
    persze az is egy megoldas, hogy mindent kinabol veszunk es mindenki elmegy szepen kozmunkara es jonapot. csak nem biztos, hogy a 47e ft-bol jut majd 200ft-os kinai kabelre is..

    egyebkent kicsit tenyleg indulatba jottem, de ugy mondanam hogy ertetek haragszom. :DDD

    [ Szerkesztve ]

  • maj-viktor

    őstag

    válasz Mottie #33386 üzenetére

    Az áfa/vám határok egységesek az EU-n belül, így elvileg ugyanazok a határok érvényesek UK-re is...

    Olcsóbb-e!? Hát ha megfogják, itt +27% ÁFA, ott +20%ÁFA van, szóval 7% különbség...
    100$-nál 7$... ami ~1.500 Ft

    http://hu.wikipedia.org/wiki/Általános_forgalmi_adó

    (#33387) somasz
    Kína - Kínába visszaposta postázás legolcsóbb, ajánlott levélként, itt van, most épp mennyi az annyi:
    Komment: (#32626) maj-viktor

    Szóval jelenleg 2014-be:
    250g-ig TN-el: 2.090 Ft
    500g-ig TN-el: 2.965 Ft
    1kg-ig TN-el: 4.595 Ft
    4kg-os csomag: 15.265 Ft

    Mobil az 500g-ig kategória szokott lenni
    Tablet az 1kg-ig!

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    válasz XmoD #33472 üzenetére

    Jó full refund akkor is áll, ha bontatlanul visszaküldöd még annyi is elég, hogy "nem tetszik", csak ilyen esetekben (full refundoknál), kérdés, hogy kit terhel a visszapostázás költsége mely mobil esetén ~3.000 Ft!

    Ha ők hibáztak, nekik kéne állni, de a paypal ezügybe nem szokott a vásárló oldalára állni mindig... ők csak azt mondják, hogy ha full refundot akarsz, akkor postázd vissza nyomonkövethetően, de hogy ez kit fog terhelni, csak a webshopon múlik mennyire korrektek és visszautálják-e paypalon a visszaposta költségét

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    Ma +1 a mymemory-nak, jött egy SDHC kártyám...

    Rendelés / fizetés múlt szombat
    Kézbesítés: ma - csütörtök
    Így a futott idő: 5nap (4munkanap)

    (továbbra is regisztrálatlan levél és NL-es holland visszaposta címről jött)

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • Attee88

    csendes tag

    válasz Laza... #34449 üzenetére

    Nem is a megkapással van a problémám.
    20eFt volt a teló, 7eFt tréfa, 3eFt a visszaposta. =30eFt
    Most a tesco-ban Navon 5" teló, MT6572 512/4G rom, IPS kijelző =30eFT...
    Kezembe adják, 1 év garancia, nincs idegeskedés és várakozás...
    És ha még erre még1szer megakarják áráztatni... át se veszem, vigyék vissza Kínába! :W

    Attee88

  • maj-viktor

    őstag

    válasz RVR400 #34431 üzenetére

    Ja nemazé, de hétvége volt közte, és így ez 2nap, ami nagyon is jó idő mostanában...

    (#34434) profi
    ~1hét

    (#34435) superTibcsi
    Teló jó - banggood is jó! (bár a mini-t többen ajánlanák szerintem, mégha esetleg kicsit drágább is)

    (#34439) bbkbarbar
    Akár 1hét (5-7 munkanap) is lehet, de 2-4munkanap az átlag

    (#34448) Attee88
    Már az is baj, ha gyorsak!? Ti semminek sem tudtok örülni!? :D

    (#34453) Attee88
    Ezt 1000x elmondjuk, a külföldi rendelés nem a türelmetlenek sportja... és igen van ez így, hogy 1hónapot vársz és addigra itthon is jóáron lesz hasonló készülék... Benne van a pakliba! Akkor vedd itthon - neked inkább az való!

    (#34454) erikviking
    Nem feltétlen az ügyfélszolgálat a szar, csak épp milyen angol tudású kínait fogsz ki... most én is bosszankodok eggyel egy másik webshopba... írtam, hogy örülnék, ha xyz termék is elérhető lenne náluk, erre visszaír, hogy küldjem már el az "item code"-ot, visszaírok, mondom még nincs a kínálatotokba, csak szeretném ha lenne - megint visszaír, hogy sry - sry, de nem talál ilyen névvel terméket.... feladtam vele

    (#34456) Laza... v
    Ott a pont!
    Megkell találni azt a középutat, ami 1hónap múlva is jóáron lesz "itthoni" viszonylatokhoz képest!
    (vagy akkor az ilyen rendeljen DHL-el, de aztán ne sírjon ha megvámolják és futárdíjat kell fizetnie pluszba - ezt elkell fogadni! Így működik!)

    (#34457) Turbobacsi
    Segítek:
    20.000 Ft (100%)
    + 27%, ez 20E Ft-nak 200 (1%) x 27 (%) = 200 x 27 = 5.400 Ft + 1.500 Ft vámkezelési költség = 6.900 Ft (~7E Ft)

    (#34459) beg
    Én is biztosra szoktam menni és ~5-10$ cuccra is kérek TN-t
    Bár inkább összeválogatva rendelek még ÁFA határ alatt (~6E Ft), de ha néhanapján valakinek csak 1db 1-2$-os cuccot kell rendelnem, akkor azt bevállalom TN nélkül... (legalább gyorsabb is ugyebár ~2hét, TN-el meg: 3-4hét is vagy több)

    (#34464) atala
    Aliexpress-en nincs PayPal... bankkártyás fizetés van!
    Csomószor vásároltam már 40+ vásárlás az elmúlt 1évben (persze inkább olcsóbb - ritkább cuccok, amit máshol nem találtam, nem műszaki cikkek) és csakis sok értékeléses / eladós emberkétől...
    De ali-n sok a csaló, szóval óvatosan!

    Nekem is OTP-s Net számlám van, melyhez tartozik egy WebKártya (ez van rákötve a PayPal-omra, ezt használom ali-n), sosem loptak le róla pénzt, mivel nem is tudnának, ha akarnának se, mivel mindig előtt utalok át a főszámláról (NET számla), az alszámlára (WebKártya), ez ingyenes e 2 számla közötti utalás - bármikor átmegy, akár éjjel is, nem kell várni a bankinyitvatartásra, stb.

    Így a legbiztonságosabb az olyan bizalmatlankodoknak, mint amilyen te is vagy (én is az vagyok amúgy)

    Amúgy az ali-n https adatforgalom van, így titkosítva mennek el a bankkártya adataid, ez is egy plusz biztonság...

    De ha nagyon kezdő vagy, inkább ebay-en próbálkozz szerintem! (ahogy régebben is írtam az ali egy "ingoványos" terep)

    (#34471) ttomcatt
    Keresés "kína visszaposta":
    http://prohardver.hu/tema/kulfoldi_rendelesek_nyomkovetes_stb/hsz_33403-33403.html

    Nem is olyan nehéz használni a fórum keresőjét, ugye!?

    (#34484) janek69
    Hát ez olyan is...
    No 3G
    256MB ROM
    512MB RAM
    320 x 480 pixels
    16000K Colors
    Camera: Front 200W Back 300W

    kutyámnak se vennék ilyen telót, nemhogy magam / családtagot sz*passak ilyennel, pár 10$-al többért normálisabbat kapsz

    (#34488) Tetran
    Mostanában kimarad sokszor az a lépés... Most legutóbb Célországba megérkezett után pont 1hétre (5 munknap), kaptam kézbe a csomagot

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    válasz csabili74 #35503 üzenetére

    Jobb felül... keresés!

    odabeírod, hogy "visszaposta Kína"

    Ezt valószínűleg kiadja:
    http://prohardver.hu/tema/kulfoldi_rendelesek_nyomkovetes_stb/hsz_33403-33403.html
    &
    posta.hu:
    http://www.posta.hu/static/internet/download/2014_tarifatabla_HU_2014_01.pdf
    1.oldal belföldi díjak
    2.oldal nemzetközi díjak
    &
    http://www.posta.hu/static/internet/download/kina.pdf

    2kg-ig levélként feltudod adni (ha nem irreálisan nagy a csomag)
    Efelett meg csomagként, de az már húzós költség!

    Nem is volt / lett volna olyan nehéz, ugye!?
    nekem is csak 118 mp-embe került, a komment megírásával együtt! :)

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    válasz spedo #36711 üzenetére

    IDE is írom, hogy publik legyen, ne csak PM-be!

    Keresőszónak: "visszaposta Kínába - visszapostázás"

    Csomagold be a telefont, kérdés mit írtak csak a telók kell visszaküldened vagy az egész pakkot!?

    Ha az egész pakkot, akkor nincs túl nagy gond, visszcsomagolod az eredeti dobozába, stb.

    Ha csak telót, akkor keresel valami kisebb dobozt, amibe belefér (fél cipősdoboz körülit), becsomagolod - kibéleled, stb.!

    Ajánlott - regisztrált levélként feladod, ehhez kikell tölteni egy ajánlott szelvény papírt!
    Külföldre csak elsőbbségiként tudod így feladni... szóval ajánlott elsőbbségivel!

    Kérsz még a postán egy CN22 / CN23-as nyomtatványt, ezt is kitöltöd... (ezt a csomagra kell ragasztani majd, így ebből nem lesz példányod, erről ott a postán érdemes - a kitöltöttről - egy mobilosfényképet csinálni a biztonság kedvéért... az ajánlott szelvényt visszakapod, az a te példányod, azon rajta lesz a RAGSZÁM, amivel neten nyomonkövetheted)

    Jelenleg ez ilyen költséggel jár:
    250g-ig TN-el: 2.090 Ft
    500g-ig TN-el: 2.965 Ft
    1kg-ig TN-el: 4.595 Ft

    Továbbá az eredeti csomagodról - ragszám alapján a NAV-tól kikéred e-mailbe a vámhatározatos papírodat!
    vam.info@nav.gov.hu

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    válasz jojoando #37192 üzenetére

    Te szellemi beteg vagy amúgy!?

    És ez most egy halálosan komoly kérdés!

    (#37194) beg válasza jojoando (#37192) üzenetére
    Hülye kérdés! Ő azt választja majd, aki 6hónap múlva a tél közepén 20E Ft-ért megcsinálja! :D

    (#37201) CineDOG1
    Leírásod alapján, simán "megtartós" történet! Bár nem tudjuk az pontos összeget és hogy így milyen költség lenne pl. egy visszaposta!

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    válasz aytukabozs #37208 üzenetére

    Milyen művészi kép, az élesség, meg minden... xD

    Azért a pár dolláros tétel (gondolom Domino85 fülesére gondolsz), más volt, ő szándékosan arra játszott, hogy ingyen kapott valamit és akkor újra rendel a csókától és bekamuzza, hogy nem kapta meg a TN nélküli cuccot újra... és így akart 2 ingyen fülest 10-15$-ért... azért ott más volt a történet!

    De nemrégibe ott volt a projektoros történet... ugyebár valaki rendelt egy mobilt / tabletot - már nem emlékszem és kapott egy ~duplaértékű projektort... úgy hogy vámot is fizetett utána (a mobil után) és a vámosok se vették észre, hogy a doboz mérete nem egy mobilé, hanem projektor...

    Itt is más a történet DHL-el kérte... nem kapta! Refundolták részbe (futárdíj nélkül), és most mégis feladtak... valamit! Még nem tudjuk mit! Valszeg a gyerektabletját... újabb számolás, mennyi a visszaposta, stb. - így simán megtartos történet a shop hibája miatt!

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    válasz kcsa #38194 üzenetére

    Tudtam, hogy ezt valaki megírja majd, hogy "csak" 1,5 Magyarország Anglia... DE! Ahogy magyarba is, ha országon belül feladsz valamit, az nem fog 1 nap alatt eljutni A-ból B-pont,ba max elsőbbségivel! AMúgy 2-4munknap is lehet.. épp így Angliánál, ha nem egy olyan városba adják fel, ami nagyobb és van elosztóközpont, akkor +2-4nappal kell még számolni, utána meg az EU-n belüli hazaszállítás...

    (#38195) bajaki
    Ismerős "érzés"... ez már csak ilyen! :)

    (#38196) bajaki válasza RVR400 (#38188)
    Ha beírod keresőbe "mymemory"-s kulcsszót, írtam velük kapcsolatba tapasztalatot... Holland és Svájcból küldik vagy azzal a postával, olyan visszaposta / fiók címmel! átlag ~1hét TN nélkül küldik, így elveszés esetén sz*pó!
    És rájuk írtam, még pluszköltségért sem postázzák TN-el...

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    válasz Zeki #38325 üzenetére

    Esetleg ha van időd - energiád... ismerősödet megkérdezhetnéd, hogy "kapott-e számlát" a csomagba és azon ki volt eladó-nak feltüntetbe!? (bejegyzési címmel, adószámmal, stb.) És hogy az áfa mértéke hogy volt feltüntetve!? 27%-e!?

    Ott - Romániába - elvileg "csak" 24% az Általános Forgalmi Adó (ÁFA), így kideríthető, hogy a számlán mennyi volt feltüntetve...
    http://hu.wikipedia.org/wiki/Általános_forgalmi_adó

    Meg még esetleg, hogy visszaposta címnek mi van megadva!? (feltételezem valami magyar cím... gondolom magyar raktárral rendelkezik, ha 24-48órás ingyenes kiszállítást vállalnak)

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    Elkezdtem kicsit tanulmányozni az emag.hu honlapját...

    http://info.emag.hu/rolunk/kapcsolat

    http://info.emag.hu/garancia-es-szakszerviz/pick-up-return
    "A Pick-Up & Return szolgáltatást díjmentesen biztosítjuk azon termékekre, amelyek a Dante International S.A. által kiadott garancia tanúsítvánnyal rendelkeznek."

    "A termék elküldése előtt kérjük, bizonyosodjon meg róla, hogy a csomagon szereplő címke tartalmazza az alábbi információkat:
    Feladó: Családnév, keresztnév
    Cím: Utca, Házszám, Város, Megye
    Címzett: Dante International S.A. – Szerviz részleg
    Cím: Bukarest, Virtutii sugárút 148., 6. körzet, Románia"

    Egyszóval a visszaposta cím máris Románia...

    emag.hu ÁFSZ: http://info.emag.hu/rolunk/altalanos-felhasznalasi-feltetelek
    Székhely: Bukarest, Virtutii sugárút 148., 6. körzet, Románia.
    Levelezési cím: Voluntari, Észak Bukarest főút, Swan Office Park, A épület (Windsor), 5. emelet, Ilfov megye, Románia.
    Közösségi adószám: HU26915131, bejegyezve a Nemzeti Adó- és Vámhivatal által. Adószám: 26915131-2-51
    Telefonszám: (1) 700 8880

    http://info.emag.hu/szolgatatasok-ugyfeleinknek/termekek-visszakuldese

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    válasz Laza... #41075 üzenetére

    Asszem már felmerült... hogy user megrendeli Kínából... bejut az EU-ba... hibás készüléket kap, stb. és visszaposta címnek nem Kínai-t kap, hanem EU-sat... oda user elküldi... kap refundot... újra postát Kínából új teló! A szar telót elküldte EU-n belülre... ott megpróbálják "helyrepofozni" fw frissítéssel vagy akármi... aztán spanyol raktárból eladják újként... (amikor a leírások alapján láthatóan nem új készülékekről van szó... hanem refurbished, de az sem egy pl. Apple / Samsung / ASUS minőségbe refurbished, értsd hibás alkatrész újra cserélve.. csak összetákolva!

    Szerintem ez eléggé reális elmélet részemről... (bár lehet egyesek kicsit túlgondoltnak nézik... de a leírások alapján sztem simán előfordulhat)

    Aztán ha már csak 10-ből 1 ember szarik rá (javíttatásra, stb.), az tiszta haszon a boltnak!
    (paypalon panaszkodókat meg refundoltatják, így nem lesz rosszpontja nekik a paypal-nál.. ott gondolom az eszkalált case-k alapján "tiltanak ki" webshopokat, hogy nem használhatják a paypal logót / fizetést)

    (bár én nem vagyok egy nagy teló rendelgető... 2-3 havonta ha 1db becsúszik.. magamnak - rokonnak - ismerősnek stb., de azért képbe vagyok)

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • hevizms

    addikt

    válasz Dominó85 #41103 üzenetére

    Csak ne jarj ugy mint en a refunddal.Visszaküldetik az arut ajanlottan,aztan nehogy tobbe legyen neked a visszaposta,mint amit a paypal megitel.

    [ Szerkesztve ]

  • maj-viktor

    őstag

    válasz calogero198 #42796 üzenetére

    Ha 45napon belül vagy... mindenképpen full refundot kérj... általában a visszapostát bukod! (~3-5E Ft)

    45nap előtt dispute nyitás... visszaküldés TN-el és full refund igénylés... ha kicsúszol a határidőből, akkor dispute eszkalálása...

    A visszakapott pénzből új termék rendelése... majd ott újabb "paypal 45napod kezdődik"... míg a másiknál egy csere esetén biztos kicsúszol minden határidőből és így ha tegyük fel a második termék is hibás lesz vagy valami, akkor az egész bukótörténet lehet, így legjobban még ezzel a visszapostamínusszal tudsz kijönni ilyenkor!

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    válasz tfalcon96 #42799 üzenetére

    Ezt dispute keretin belül írod nekik!? ott van egy végső határidő (ha jól emlékszem a dispute nyitása után 2hét... de erről küldd folyamatosan e-mailt a paypal... úgyhogy figyelj - nézd az e-mailedet, mi a végső határidő, mert ha azelőtt nem claimeled, akkor automata close-olják és buktad az egészet!)

    A dispute-on belül "egyezkedsz az eladóval".... érdemes is minél többet / többször / több naponta írni, mert ha átclaimeled már nem lesz beleszólásod és a dispute keretei között beszélgetést fogja csak látni a paypal és annak megfelelően dönt valaki javára!
    A claimelés után a paypal még ad 1 lehetőséget az eladónak, hogy "válasszon", pl. kéri, hogy küldd vissza... akkor neked bizonyítanod kell TN-számmal, hogy visszaküldöd... ha ezt látják élni a postai rendszerbe / és megkapja az eladó... akkor kapsz full refundot!

    /szerk
    Közbe látom, ogy iden dispute-on belüle... 1-2napot kell várni a válasszal általában... ha nem válaszol - újból írsz... ha 3x-a sem, akkor claim-eled... viszont úgy nem kapsz full refundot, ha nem küldöd vissza nekik... ez max. olcsó dolgoknél működik 10$ alattiaknál, hogy "megtarthatod" és úgy kaphatsz full refundot... drágábbnál pl. az említett kamera... csak visszaposta! (költség általában téged terhel - ennyi mínusz lesz neked, ahogy előzőleg is írtam - kivéve ha az eladó mást írta a saját ÁSZF-ébe)

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    válasz espi38 #43544 üzenetére

    Olcsóbb cuccoknál általában "megtarthatod a hibás darabot" és refundoltatnak, ha képekkel bizonyítod, hogy hibás stb. 10$ alattiak... de egy mobil csak visszapostával full refundoltatnak... ez mindenhol így van... aliexpress - ebay - paypal - kínai webshopok... egy visszaposta mínusz van neked, mely ~3-5E Ft, ahogy előző kommentembe taglaltam... vagy ha olyan baja van, lehet egyezkedni, hogy megtartod, de partial refundot kérsz a hiba mértékének megfelelően 10-20-40-50% stb.

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • hevizms

    addikt

    válasz Dominó85 #45318 üzenetére

    Ha ezt most elküldte volna és hamis,az oké hogy visszakapod a pénzed,de a visszaposta díját is?
    Vagy azt buknád?
    Mert gondolom azért vissza kellene küldened nem?
    Vagy hogy van ilyen esetben az alin?

  • beg

    veterán

    válasz tvse1995 #48261 üzenetére

    Melyik bolt? Alin például amíg processing alatt van, addig lehet rá cancelt nyomni ez lehet pár nap is.
    Ha nem Ali, akkor 2 lehetőséged van:

    -megvárod míg megérkezik, majd nyitsz vitát full refundért cserébe, ekkor bukod a visszaposta árát.
    -megvárod míg megérkezik, megtartod és mérgelődsz, hogy miért siklottál el fizetéskor az összeg felett, majd miért siklottál el a visszaigazoló emailben feltűntetett ár felett, majd a PayPal email felett is szintén. Ez 3-ból 3 és ha még SMS értesítésed is lett volna beállítva számlamozgás esetén, szerintem még akkor sem esett volna le :)

    A magyar elállási jog, amit említettél -bármilyen meglepő- Magyarországon belüli webshopos rendelésnél érvényes, külföldi rendeléseknél nem.

    [ Szerkesztve ]

    You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.

  • maj-viktor

    őstag

    válasz lililááá #50951 üzenetére

    És akkor gondolj bele... új év... áremelés mindenhol, így a postánál is... (direkt megnéztem, és ja 2015.01.01-tól érvényes díjszabás)

    Teló csomagolással együtt azért beleszokott férni a 500g-ba,

    tavalyi - 2014-es árak itt (visszaposta):
    http://prohardver.hu/tema/kulfoldi_rendelesek_nyomkovetes_stb/hsz_33403-33403.html

    "Szóval jelenleg 2014-be:
    250g-ig TN-el: 2.090 Ft
    500g-ig TN-el: 2.965 Ft
    1kg-ig TN-el: 4.595 Ft
    Mobil az 500g-ig kategória szokott lenni
    Tablet az 1kg-ig!"

    Ez lenne a friss díjtáblázat, de nem most nem nyitja meg nekem...
    http://www.posta.hu/static/internet/download/2015_lapdijszabas_magyar.pdf

    Ám kereső és "visszaposta" szókeresés:
    http://prohardver.hu/tema/kulfoldi_rendelesek_nyomkovetes_stb/hsz_36852-36852.html

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    válasz veector #51127 üzenetére

    Ja én aktiváltam tavaly, és most nem kaptam... de a linkre kattintva ez fogadott...


    PayPal visszaposta

    Szal elég volt 1x aktiválni ezek szerint...

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    válasz sbazsi #51636 üzenetére

    Nekem már volt dupla levonásos esetet... melyet "online form"-on keresztül megreklamáltam (OTP) és visszakaptam a pénzt... De hát az nem ilyen eset, hogy szar termék - visszaposta...

    Ám a nyomkövető nem is frissült!? (csak hogy felvették, ~1hónapja!?)
    Ezesetben meg a postán kell reklamálnod, mint elveszett csomag... és így kártérítés igénylés!
    Mely ha náluk is csak ez látszik, hogy felvették és nem jutott el a címzetthez, akkor 15+1x feladási díj visszatérítés van (legalábbis belföldi ajánlott levél esetén volt már ilyenhez szerencsém), a külföldit sajnos nem tudom, de a ÁSZF-ükbe biztos van róla említés!

    Azaz belföldi elveszett ajánlott levél esetén, ha az 500 Ft-ért adtad fel, akkor 15x500 Ft = 7.500 Ft + 500 Ft = 8E Ft kártérítést kapsz... persze jó 1hónap "kivizsgálás" után!

    Semmiképp ne hagyd annyiba! Ha nem él / frissült a TN szám... akkor a posta a ludas.. kártérítési igényt náluk kell benyújtani, eredeti feladóvevény kell hozzá! és felvesznek egy "jegyzőkönyvet", csomagkerestetés, stb.

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    válasz atala #52677 üzenetére

    Ha nem tudsz megegyezni az eladóval, akkor eszkalálni kell a határidő előtt! Vég véletlenül sem CLOSE-olni, hanem eszkalálni... ha eszkalálod (escalate), akkor kerül a PayPal hatáskörébe a döntés! (viszont ilyen törötten érkezett meg eset, nem egyszerű dolog)
    Csak akkor zárul automatikusan, ha megadja a full refundot, minden más egyéb esetben manuálisan történnek a dolgok, azaz "neked is hozzákell járulnod"... partial refund elfogadás, stb.

    De ilyen törötten érkezett esetén ne feltétlen reménykedj full refundba... esetleg egy 50%-osba és kérik javíttasd meg valahol országon belül... vagy postázd vissza... de kérdés hogy "elhiszik-e", hogy esetleg hanyag csomagolás miatt tört össze vagy te törted össze... ez még egy teljes fullHD-s videó unboxingból sem lesz / lehet egyértelmű! (jó persze pufi fólia hiánya, stb.) Szerintem ha visszaküldheted full refund reményébe tégy úgy! (bár nem tudom mekkora a hiba mértéke), elvileg most a paypalnak még visszaposta visszaigénylő akciója is van, így talán még 0-s mínusszal is lezárhatod a történetet... csak hosszú idő lesz, míg visszaér - megkapja - elfogadja, paypal visszatérít,stb. ~1hó is akár!

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    válasz lililááá #54226 üzenetére

    Miről van szó, miért indítottál vitát!? Így nehét tanácsot adni... meg milyen tetelű a visszatérítés!? Milyen hibáért!

    Tapasztalataim szerint, mindig sokat akartok... irreálisan magas visszatérítések...
    Meg kell próbálni az eladó fejével is gondolkozni, hogyha te adtad volna el, akkor neked mennyi VALÓS bukó férne egy adott történetbe! Ezt sokan nem mérlegelitek, csak a termék megtartás és full refund elfogaható nektek! Egyszóval az ingyen termék!

    Hameg nem tetszik a "döntés" a visszaposta a megoldás és rosszabb esetben bukós ptkg. ~4.000 Ft... azért 40E-s tételnél inkább 10%-os bukás (visszaposta), mintsem, mondjuk 50-100%-os!

    Sokszor még a visszapostát is térítik az eladók... (ahogy most paypalnál is van akció), de mivel a tiéd alis, így ott eladó függő! (mielőtt vásárolsz, ott vannak a fizetési feltételek... ott leírják mit vállalnak, ha te olyantól vettél, aki nem állja a vissza postát, akkor a megvételnél is láttad ezt, így beválllaltad ezt a kockázatot!)

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    válasz lililááá #54332 üzenetére

    "Nem hazai pálya,itt ilyenről szó sem lenne! Mondtam küldjön másik mikrofont,mert ugye kettőből egy miért is ne lenne sza.r...,xariik az egészre válaszra sem méltat."

    Hogy újat / csere terméket kapsz, ahhoz először vissza kell juttatni a hibás darabot! Ez itthon is így működik / külföld esetén is... Ezt nem érted, de csak úgy vagy hajlandó kompromisszumra, hogy a hibásért cserébe kapsz egy újat és akkor talán visszaküldöd a rosszat... (pont ez ilyen "ügyeskedő" vásárlókat utálom én is és ezt magyaráztam, hogy "sokat akartok"... pl.: full refund és termék megtartás egy olyan összegnél, ahol vevő részéről a vissza posta a korrekt mód... ilyen megtartom és full refund, mert szar, max pár dolláros termékeknél pálya, ahol több lenne a visszaposta, mint maga a termék... itt ilyenről szó sincs!)

    Vagy visszaküldöd és full refund, vagy akkor csinálj a hibás darabbal amit akarsz!
    Komolyan néha gondolkozzatok már az eladó fejével is... te benyelnél ekkora veszteséget!? Ugye, hogy nem! Akkor meg!? Visszakéred a terméket és ha megállapodik, hogy tényleg hibás - küldesz egy újat vagy full refundolsz és bocsánatot kérsz, hogy szart küldtél)

    Erre írtam, hogy te "sajnálod visszaküldeni", akkor igenis fogadd el a 15%-ot, mert ali döntése is a visszapostát fogja megítélni és ha nem csinálod meg, akkor 15%-ot sem kapsz, nemhogy 100%-ot!

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    válasz maj-viktor #54955 üzenetére

    Ja és nem! Még mindig nem vagyok vámos / postás... Én se magamról sz*pok ki ezen infókat... ~10év tapasztalata... ~14éves korom óta "diákmunkába" postáztam rengeteget egy webshopnál, és én kezeltem csomó csomagot / csomagolás / postázás / e-mailek kezelése / panaszok kezelése / postai reklamációk, stb.!

    (így ne írjatok ilyen PM-eket, ha postai kérdés van, ide nyilvánosba... legyen visszakereshető másnak okulásul! Csak akkor PM-ez, ha privát infó van benne... ragszám - lakcím, stb., mert amúgy szívesen szoktam segíteni postai dolgokba... akár reklamáció / visszaposta segítség is, stb.)

    De ok, ha nekem nem hisztek, legalább a "hivatalos postai válasznak", stb.

    "Sajnos előfordulhatnak olyan esetek, amikor a küldemény eltűnik vagy megrongálódik. Abban az esetben, amikor bizonyíthatóan a Magyar Posta hibájából adódóan tűnt el vagy sérült meg a küldemény, a vonatkozó jogszabályi előírások szerint kártérítési felelősséggel tartozunk. A nemzetközi küldemények esetében a kártérítés menetéről az Egyetemes Postaegyezmény 23. cikke rendelkezik. Az ebben foglalt előírásoknak megfelelően a feladó jogosult kártérítésre, mivel a küldemény a feladó tulajdonát képezi mindaddig, amíg a kézbesítés meg nem történik. A címzett csak akkor jogosult kártérítésre, ha a feladó lemond a kártérítési jogáról a címzett javára. Ezt a feladó a külföldi postaigazgatásnál kezdeményezheti, amihez az MP Zrt. egy angol nyelvű igazolást állít ki.
    A küldemények kézbesítése kapcsán általánosságban elmondható, hogy a Magyar Posta Zrt. a hatályos jogszabályokban megfogalmazott minőségi elvárásokat maradéktalanul teljesíti. A Magyar Posta Zrt. évente több százmillió küldeményt kezel. Ezen küldeményszámhoz képest elenyésző a megalapozott panaszok száma. A nemzetközi mérések alapján a nemzetközi küldeménykezelés átfutási idejében és biztonságosságában a Magyar Posta Zrt. a megbízható, jó posták között szerepel. A Magyar Posta Zrt. minőségi eredményeit alátámasztja, hogy a Magyar Posta az EMS szolgáltatás (nemzetközi expressz szolgáltatás) 2013. évi magas színvonalú ellátásáért 2014 áprilisában elnyerte az UPU (Egyetemes Posta Egyesület) arany fokozatú elismerését, így a társaság ezen a területen bekerült a világ négy legjobb szolgáltatója közé."

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    PayPal visszaposta akció refund - visszaposta - visszatérítés - PayPal Refunded Returns
    https://www.paypal.eu/returns/

    https://www.paypal.eu/refundedreturns/generalconditions/

    e-mail ahova küldeni kell a kitöltött formanyomtatványt:
    paypalreturns@telusinternational.com

    Formanyomtatványuk:
    https://www.paypal.eu/uploadedFiles/wwwpaypaleu/Campaigns/FreeReturnShipping_2014_EU_en/PayPal_Refunded_Returns_form.pdf

    Most vizsgázik nálam, mennyire lesz "valós", ez a év végégig 12 alkalommal! (9.300 HUF / csomag)

    Is there a cap on the refunds offered by the PayPal Refunded Returns service?
    Yes. There is a cap per Refund request. The amount of this cap depends on your country of residence: see the table below: ....9, 300 HUF for Hungary........------------------- 9.3000 Ft / csomag / alkalom

    How many refunds can I get under the PayPal Refunded Returns service?
    You can get up to 12 refunds per person between January 1st, 2015 and December 31st, 2015 under the PayPal Refunded Returns service. Only one refund is allowed per PayPal transaction ID. -----------12alkalom / acc / év

    Ha jó értem, kell a formanyomtatvány / paypal tranzakció screenshot / postai feladás blokkja / postai feladóvevény!
    - 14 napod van benyújtani az igényt a feladástól számítva

    Na lássuk (majd megírom a fejleményeket)

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • aytukabozs

    addikt

    válasz klarkzone #55286 üzenetére

    Mostanában nézegetem én is a boxokat, milyen típus volt ez (hogy jónagy ívben elkerüljem)? :)

    Van amugy a PP-nek valami visszaposta visszatérítő okossága, de telórol most nem fogom kinyomozni, nézz körül náluk.

    [ Szerkesztve ]

    Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa

  • maj-viktor

    őstag

    válasz LámaZ #55287 üzenetére

    Ááááh! Ez űrtechnológia lenne a Magyar "állami" Postánál...

    (ám amúgy én látok azért fejlődést... online csomag (futárlevél kinyomtatás) / csomagautomaták / csekk automaták... csak az a fránya sor és várakozás folyton a postákon...)

    (#55286) klarkzone
    A paypal vita esetén, amikor írják a címet... tisztán és világosan leírják kit visel a visszaposta (általában minket... vásárlókat), DE! A paypal akcióz egy promóciót, mely visszatéríti a visszapostát elvileg!
    (majd én is mostanában akarok élni egy ilyennel... csak még lusta voltak intézkedni)

    http://prohardver.hu/tema/kulfoldi_rendelesek_nyomkovetes_stb/keres.php?type=-&stext=paypal+visszaposta&submit=
    &
    http://prohardver.hu/tema/kulfoldi_rendelesek_nyomkovetes_stb/hsz_55029-55029.html

    PayPal visszaposta akció refund - visszaposta - visszatérítés - PayPal Refunded Returns
    https://www.paypal.eu/returns/
    https://www.paypal.eu/refundedreturns/generalconditions/
    e-mail ahova küldeni kell a kitöltött formanyomtatványt:
    paypalreturns@telusinternational.com
    Formanyomtatványuk:
    https://www.paypal.eu/uploadedFiles/wwwpaypaleu/Campaigns/FreeReturnShipping_2014_EU_en/PayPal_Refunded_Returns_form.pdf

    (#55288) enterlaci
    LOL! Ám a csalók ezt szokták eljátszani... veszel valami drága terméket... mondjuk 100$-ért és feladnak egy bizsu karkötőt (aminek az értéke max 1$)... és a track szerint te átvetted! (persze az unboxing videóval és csoportos átverés esetén hamar kibukik)

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    válasz Alone50 #55719 üzenetére

    Sajnos a ruha az mindig olyan, hogy ott ázsia méret, így minimum 2mérettel nagyobbat kell rendelni!
    (én a mai napig "m*gszopom", míg így is sokszor, hogy 2-vel nagyobbat rendelek de még az is kicsit... így mérettáblázat... +2méret + 1méret (mérlegelés után)

    Amúgy meg, ne close-olj! Kérj partial refundot, vagy visszaposta, ha olyan érték és full refund (de te ezzel biztos nem jársz jól)... így ha orbitálisan kisebb a méret, mint a méret táblázata... akkor az ali vizsgálója a te javadra dönt és "ingyen megtarthatod a terméket"... én tuti nem zárnám, a leírásod alapján, hogy a saját mérettáblázatával sem egyezik! (ha viszont azért kicsi, mert nem vetted figyelembe, hogy ázsiai méretezés, akkor a "te hibád", de ahogy leírtad, itt nem ez az eset áll fenn)

    Amúgy női cuccok beszoktak vállni, mármint méretbe (ismerősnek rendelek mindig és tényleg "jól áll" neki, jó méret), én magamnak "csak" férfi polókat, de ott mindig sikerül bénáznom, az én M-eskén, mindig XL-eset rendelek és sokszor az sem jó!

    (#55720) mati12
    Csakis Magyar Posta, ajánlott levélként.... minden más mód írtó drága!

    (#55727) lililááá
    Mutassátok már meg ennek a csoportnak a linkjét.. annyit mondogatjátok! Megyek helyre pofázom az ilyen embereket! Akik irreális követelésekkel jönnek! :D

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    válasz beg #55941 üzenetére

    Akkor vissza ON-ba!

    PayPal úgy néz ki megszivatott...

    Röviden: banggood rendelés, hibás termék megkapása - dispute - vita - visszaposta - cím - visszapostázva magyar ragszámmal - élő ragszám mellékelése a vita válaszba... és lezárták, hogy nem érvényes a szám!

    Amikor direkt megadtam mindent... a ragszámot, a magyar nyomkövető oldalt (posta.hu/nyomkovetes) és a 17track-es nyomkövetést is... még direkt leellenőriztem mielőtt beraktam - elküldtem, hogy él-e már a szám... mert azonnal nem élt, csak egy fél-1nappal később! Így csak akkor mellékeltem!

    És lezárták, hogy nincs tracking szám, nem érvényes a track amit adtam... (és nem kis tételről van szó... ~100$-os termék)... valahol lehet fellebbezni!? érdemes!? volt már valakinek így sikere!? (próbálok keresni kontaktot a paypalon... de nagy semmi... egy zárt az egész.. semmi elérhetőség panaszra - kivizsgálásra... így asszem jó 5év után első "nagy értékű szivatásomat - buktámat benyeltem"

    (öröm az ürömbe, hogy csak "készüléket küldtem vissza - kértek", így mondjuk a fele összeg a teljes bukó ~50$ (mondjuk számomra ez sem kis tétel)

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    válasz maj-viktor #55950 üzenetére

    Mondjuk jófejek, hogy erre a TN-re ezt írják "invalid - érvénytelen":


    (arról már inkább nem is beszélek milyen gyors a posta kifelé is... regisztrált elsőbbségi levélként)

    "The tracking information you provided was invalid and we were unable to
    confirm delivery of the item associated with this claim. As a result, the
    case is now considered closed and we are unable to process a refund.
    We encourage you to work directly with the seller to find a resolution.
    Thank you for your cooperation.

    Sincerely,
    Protection Services Department"

    Na mindegy futok még pár kört PayPal felé e-mailbe, meg shop felé e-mailbe! Hátha... de én sem fűzök sok reményt hozzá! Szal marha jófejek... így postázzak vissza bármit ráadásul saját költségen még pluszba!

    (a durva meg fura, hogy már volt visszaposta történetem, és ott szinte rögtön ahogy megadtam a számot, elfogadták rá pár napra... max 3-5napra és jött is a full refund, meg sem várták, hogy megkata az eladó a visszaterméket)

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    válasz maj-viktor #55996 üzenetére

    Végül pozitívan zárult az ügyem... visszaküldött... paypal lezárt, nem élő TN szám (pedig a mai napig az)... ügyem... előzmények

    Így PayPal ügyfélszolgálatának mínusz pont! De szerencsére a banggood e-mailbe "megegyeztem" és visszajött elvileg a 50%-os eredetileg megállapodott partial refund... pontosabban még nem kaptam meg, de a paypalomra belépve Ápr.20.-ai dátummal ott van, így márcsak a bankkártyára érkezést kell várni... de valósan elindították a visszautalást! Így végül azt hittem meg lesz életem első nagyobb összegű buktája külföldi rendelés esetén... bő 5év után... meg nagyon úgy festett, hogy a PayPal mossa a kezét... Ha nem járok utána... akkor buktam is volna! Így mindenki másnak is ajánlom, ha igaza van és más szemszög is ezt mondja... azaz ténylegesen neked van igazad... "járj utána" és lesz / lehet eredménye!

    De végül ez a ~20E+ Ft-os tétel, így 0 lett, szal nem mínuszos... pontosabban ~2E Ft vissza postát buktam (ha összeadom a dolgokat... és nem éltem a paypal visszaposta refundolós akciójával, mert épp nem volt időm foglalkozni ezzel... bár még bepróbálkozhatok ott is... de az a 2E Ft már nem oszt nem szoroz a ~20E+ Ft-os buktához képest!

    Szóval végszónak PayPalnak mínusz... 3-4x eseten is... banggoodnak meg plusz minden tekintetben! Pontosabban abban mínusz, hogy szart kaptam, de az ügyfél / panaszkezelésre pluszpont! (és szerintem ez alapján lehet dönteni egy webshopról... hogyha "sz*r van" mennyire segít... így a bang OK - persze ehhez kellett egy jópár vagy 5-6 e-mail váltás velük, mire "felfogták" mi is a bajom...)

    (#56109) aytukabozs
    Naja! Pedig én már úgy álltam hozzá, hogyha a PayPal eszkalálást lezárt, onnantól én már semmi jóra ne számítsak... De így hála az égnek nem lett bukta!
    (mondjuk vicces, hogy annak örülök, hogy nem lettem megkárosítva, amikor ez lenne a normális... csak a mai világban résen kell lenni)

    Mondjuk én a mai napig nem értem, ezt a TN-t miért nem fogadta el a PayPal... mondom még direkt vártam is 2napot, hogy biztos éljen a szám, stb. és csak azután mellékeltem még bőven a határidő előtt, stb.

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    Most jut eszembe... nem volt időm foglalkozni a PayPal visszapostázós akciójával... de most elolvastam részletesen a felhasználás feltételeit... és a feladó vevény, a blokk és a kitöltött nyilatkozaton felül kérnek egy ilyet:
    "A document proving that the item was sent to the seller: a copy of the receipt or a
    photo of the package with the receiver’s address visible."

    Azaz, hogy a csomagról is legyen kép... melyen látszik a csomag - csomagolás és a címzés - címzett neve!
    (Ezt jó tudni! Amúgy valaki élt már ezzel a visszapostázós - ptkg. visszatérítős akcióval!? Elvileg évi 12db-szor élhet vele az ember, szal havi 1x valami ~7E Ft / csomagig...elméletben... gyakorlatban valakinek volt már akár pozitív / negatív tapasztalata!?)

    Mármint ott az OR... azaz vagy (de lehet pont ilyenbe kötnek bele... így érdemes elővigyázatosnak lenni és ha élni akarsz velük, akkor a csomagról is legyen egy képed)

    https://www.paypal.eu/returns/
    https://www.paypal.eu/uploadedFiles/wwwpaypaleu/Campaigns/FreeReturnShipping_2014_EU_en/PayPal_Refunded_Returns_form.pdf
    (keresőnek: paypal visszaposta akció)

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    válasz peter.taylor #56178 üzenetére

    A 14napot olvastam, de nem a visszaposta dátumától számolják a 14nap-ot!? Én úgy vettem ki az apróbetűs részből... mert ha a vásárlástól vagy vita indításától számolják a 14napot az röhej... mert alapból a vitát 45.nap körül nyitjuk... vitázunk ~1-2hétig... esetleg eszkalálodik... az újabb 1-2hét... szal így lehetetlen lenne betartani a 14napot! Szerintem az a feladástól (visszaposta feladása) kezdődik a 14nap... Én így értelmeztem (megyek megkeresem ezt az apróbetűs részét neki)

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    válasz w.miki #56398 üzenetére

    Modify-al tudod átírni a refund mértékét pl. nem full, hanem partial-ra, amit írsz... de egy fake memóriakártyát hülyeség visszapostázni! h2testw kép és full refund megtartással visszaposta nélkül... ilyen kis levél esetén is az regisztrált visszaposta 1.500-2.000 Ft lenne! És van egy sanszom, hogy ekörül vehetted a fake kártyát... mert eredeti 32GB C10-et már 4E Ft körül kapsz... sosem értem miért vesztek / vesznek ali-ról kártyát, amikor gyakorlatilag ott az összes FAKE, itt meg ódákat zengenek a bizonyos ebay eladóról, akitől én is veszek rendszeresen... sinced....

    Escelate gombbal, az ali hatáskörébe kerül a vizsgálat... accepttel elfogadod a 0$ refundot, míg modify-al átírhatod... akár fullra, vagy 50%-ra vagy 0-re a $-kat...

    Linket írnál - mutatnál - mi volt az a kihagyhatatlan ajánlat... és hogy melyik eladótól ne vegyen az ember még véletlenül se memókártyát ali-n!?

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    Volt egy problémás ügyem...

    röviden banggood-től jött valami, ami részben hibás volt... egyezkedés.... dispute - claim.... visszaküldést kértek... lezárták, hogy mellékeljek TN-számot... írtam, hogy nem akarom visszaküldeni, hanem küldjenek hozzá alkatrészt és megcsinálom... vagy partial refundoljanak... sajnos már a paypal vita ugyebár olyan fázisba volt, amikor már csak a végső... visszaposta TN számot engedi beírni...

    ekkora kaptam e-mailt a bang-től, hogy mi is a probléma... és igazoljam videóval és akkor 50% refundolnak, ha valós a hiba... küldtem a videót e-mailbe! (direkt rákérdeztem, hogy hova - hogy küldjem, ők írták, hogy mellékletbe jó lesz)


    &

    Röhej a válasz: megkapták videót - de nem tudták megnézni (gmail melléklet - google drive - instant nézhető) - megnyitni, de megadják a part refundot... DAFUQ! De előbb close-oljon az ügyet... írtam, hogy nem fogom... írták, hogy akkor nem tudják megadni (utánaolvastam, és mivel tényleg egy problémás ügy közepén voltam, ahol kicsit nehézkesebb a part refund megadása - nem lett volna lehetetlen ügy, csak pár e-mail váltás kellett volna nekik a paypal-al...), írtam, hogy jóvan egyefene örüljetek.. először zárom, de kapjam meg a refundot... és lám másnap megkaptam! (szóval azért nem lehetetlen ügy... de azért ilyen tényleg ne nagyon csináljon az ember, mert amúgy az eladó tud refundolni, szinte bármely fázisban) - csak akarat - "adminisztráció kérdése", meg esetleges tranzakciós költség... ha közvetlenül küldi vissza, nem a refundos keretben!

    Szal ilyen szempontból plusz pont bang-nek, hogy close után is refundoltak...
    (bár ugyebár ez a normális... de a mai világban résen kell lenni)

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    válasz anonym1s #56982 üzenetére

    Szerinted mennyi lenne a vissza posta!? Elmondom... minimum 2.000 Ft nyomkövetve! egy bizbaz kis 100grammos levél
    (elvbe visszakapná a pénzt, elvbe még a visszapostát is form nyomtatvány kitöltés után)
    aztán koppansz mondjuk mert nem kapod vissza a visszapostát... és egy 1.000 Ft-os cuccot 2.000 Ft-ért visszapostáztál és -3E-be leszel!

    Ugye nem írtad komolyan a visszapostát...

    De az egész macerát nem éri meg... te / ti tényleg 4$-s tétel miatt szarrágtok!? Ez benne van a pakliban - külföldi - kínai rendelés esetén... még ha valami 40$-s tétel lenne azt mondom igen... de nem egy pár $-os bizbaz - érték - tanga - bikini - fürdőruha, akármi... itthon eladja árában - elajándékozza ingyen és kész! Történet lezárva, nincs vele nagyobb macera, stb.
    Eladót meg le negatív feedback-ezze, ha ennyire baszik normális leírást adni az árujáról... vagy tök mást küld, mint ami a képen van!

    10$ alatt tök normális eljárás tud lenni a megtartod a terméket és nuku visszaposta... ha valamelyik eladó meg nem vevő rá (mármint ha ő cseszte el a rendelést), akkor kész, te soha többet ne rendelj külföldről, ha 4$ a földhöz vág... (én is megnézem az árakat, ha "átvernek" reklamálok, stb. - de ez olyan eset, ami "így jártál akkor" - kár több energiát ráfektetni... már az hogy egy 4$-s termékről ilyen regényt írok - írunk röhej szerintem, az én szemembe)

    Alapból netről ruhát... a méret miatt lutri tud lenni... hátmég Kínából ahol -2méret van...
    (bár itt ugyebár állítólag nem csak a mérettel, hanem a szabással is gond van)

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    válasz myk74 #57690 üzenetére

    Ez nem igazán Németország....
    "Please mail to:Liaobu Zhen Shilong Keng Huangkeng Industrial Zone Jinyuanxin Load Nr. 51, Dongguan, Guangdong Province 523428 China"

    De igen... visszaposta... ~3-4E Ft-os költség ajánlottan, TN-számmal....
    És ha visszaér a csomag (több hét is lehet ~2-4hét), jogos a refundod és megkapod...
    PayPal-nak van most visszaposta akciója is... keress rá!

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • myk74

    senior tag

    válasz myk74 #57800 üzenetére

    Kínába gariba visszaküldött telefonomnak a visszaposta költségét(5055ft) vissza utalta a paypal.A paypal egyenlegre kerül, nem megy automatikusan a hozzá csatolt számlára, hanem át kell utalni, persze ha nem bírod elkölteni :)
    Tehát működik a dolog!

    Nincs kéz Nincs csoki!

  • maj-viktor

    őstag

    válasz rasky #59258 üzenetére

    Visszaposta költsége és visszaposta országa (China)

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    válasz ANT #60622 üzenetére

    Ha én fealdónak itt nem a valós címemet, hanem Kínát írok, akkor a te meglátásod szerint az Kínából jött!?

    (értsd ha te feladsz egy csomagot, senki sem ellenőrzi, hogy milyen feladó címet adsz meg... a címzettet sem ellenőrzik le, hogy valóban ott lakik-e akinek megy... egyszerűen kézbesítik, ha meg nem létező cím - emberke, akkor vissza a feladónak)

    Te esetedben... észt POSTAFIÓK lett megadnak "If can't deivery", szal visszapostacímnek megadva.... és észt postával gyütt Kínából... valamelyest így "kitrükközve"!

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • maj-viktor

    őstag

    válasz dlaj #60638 üzenetére

    Yep első kör írni a shopnak...
    Második "biztonsági kör", nyitni egy paypal case-t és ezt eszkalálni (ha ott írnak címet)

    Harmadik kör, ha kapsz egy visszaposta címet, feladni a postán a hibás terméket REGISZTÁLT levélként (ez egy mobil esetén ~3-4E Ft)

    Ha feladtad vársz pár napot, míg biztosan látja a tracket a posta.hu és a külföldi nyomkövető oldalak is, mint 17track.net...

    Utána formanyomtatvány kitöltése PayPal transaction ID-val és TN számmal - feladási bizonylattal (ajánlott szelvény, esetleg még blokk is)
    PayPal visszaposta akció refund - visszaposta - visszatérítés - PayPal Refunded Returns
    https://www.paypal.eu/returns/
    https://www.paypal.eu/refundedreturns/generalconditions/
    e-mail ahova küldeni kell a kitöltött formanyomtatványt:
    paypalreturns@telusinternational.com
    Formanyomtatványuk:
    https://www.paypal.eu/uploadedFiles/wwwpaypaleu/Campaigns/FreeReturnShipping_2014_EU_en/PayPal_Refunded_Returns_form.pdf

    majd várakozás a visszaposta refundra... ez ~1hét alatt megjön majd a teló refundra, ez akár 1hónap is lehet, míg kiér - áveszik, elismerik, stb.

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • zsiz

    őstag

    válasz dywerd #61699 üzenetére

    nincs mit :) ha elküldtél minden papírt ami kell és jól töltötted ki a pdf-et akkor biztosan. nekem elsőre valami nem stimmelt - ha jól emlékszem tömörített fájlban küldtem nekik a pdf-et meg a képet, hogy egyben legyen - másnapra írtak is, hogy valami nem jó, küldjem el a papírokat. elküldtem nekik ugyanazt csak külön csatolmányban, kitömörítve a cuccokat.. 4-5 napon belül vissza is küldték a pénzt forintra pontosan.

    + nekem még a bolt (geekbuying) is felajánlott a visszaposta térítésére talán 7.70$-et + egy 5$ kupont, függetlenül a paypaltól.

    igaz mivel külön kértem hogy zsír új készüléket kapjak vissza, ne azt javítsák amit kiküldök, így lehúztak 10$-al.. szóval ami pénzt küldtek azt utalhattam is vissza. de legalább tényleg új telót kaptam vissza, összes tartozékával (a tartozékokat nem kellett visszaküldenem a garanciában, így lett egy plusz töltő, usb kábel, tok, és fólia a telóhoz)

    [ Szerkesztve ]

    Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |

  • maj-viktor

    őstag

    válasz szmyky #61704 üzenetére

    http://prohardver.hu/tema/kulfoldi_rendelesek_nyomkovetes_stb/hsz_55000-55000.html

    30DTS * 360Ft = 10.800 Ft

    Csak ezen érték felett van értelme kifizetni az értéknyilvánítást.. mivel ez alatt az "ajánlott díjba" ennyi pénzvisszatérítés biztosítás van benne!

    (pont most intézek egy ügyet... külföldi kiposta... elveszettnek tűnik... "sajnos" az értéke ~15E volt, és így csak ~10E Ft kártérítésre számíthatok!)

    Így 10E Ft érték alatt felesleges értéknyilvánítással feladni!

    (az más kérdés, hogy ha élünk a Paypal visszaposta akcióval... akkor ott érdemes kimaxolni a postadíjat!)

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

Új hozzászólás Aktív témák