- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Milyen egeret válasszak?
- Microsoft Surface
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen processzort vegyek?
- A Palit fekete VGA-szörnye nem kér a színes pislákolásból
- GoPro Topic
- Csúcskategóriás PCIe 5-ös SSD-k a Gigabyte-tól
Hirdetés
-
Computex 2024: Új multiportos gyorstöltők is vannak a Ugreen kínálatában
ma A Nexode S széria tagjai között akár 100 wattosat is találni, USB-C és USB-A portokkal, tenyérnyi méretben.
-
Szankciókat kapott az USA-tól a DeepCool
ph A vállalat elvileg tiltott termékeket értékesített Oroszország számára.
-
Végleg elkaszálták a Life by You fejlesztését
gp Többszöri halasztás után végül kiderült, hogy mégsem jelenik meg az életszimulátor.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A GPU Work Graphs nem a VGA-n segít, hanem a CPU-ról veszi le a terhet. Cserébe több VRAM-ot kér, mint az ExecuteIndirect. Ez egy kompromisszum. És olyan kompromisszum, amit most érdemes meglépni, mert olcsóbbá kezdenek válni a 12-16 GB-os VGA-k. De a több VRAM-ra vonatkozó igény egyébként kezelhető úgy, hogy a 8 GB-os VGA-kon a textúrarészletességet limitálják a fejlesztők. Ez konkrétan egy ajánlása a Microsoftnak, hogy ha a GPU Work Graphs aktív, akkor ügyeljenek arra, hogy beférjen az extra adat a VRAM-ba, és ez 8 GB-os VGA-knál úgy a legkönnyebb, ha gyárilag lowra korlátozzák a textúrákat.
Ha a fejlesztők a Microsoft ajánlásait követik, akkor nem a sebesség lesz itt a kérdés, hanem az, hogy egyáltalán milyen grafikai minőséget állíthatsz be, és leginkább ez attól függ, hogy van-e elég sok VRAM-od, hogy a program korlátozásait elkerüld.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
ph Az új fejlesztéssel egyszerűbben implementálhatók a eltérő felskálázó eljárások.