- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Már nincs messze a világ első teljes UCIe IP megoldása
- Intel találgatós topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Milyen videókártyát?
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Nikon DSLR topik
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
gp A bejelentéssel együtt egy rövid előzetest is kaptunk a játékhoz.
-
Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
lo Tegnap érkezz meg az új hangfal rendszer. Egyrészt azért esett rá a vásárlás, mert ajánlott, másrészt van hozzá...
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibaimp
nagyúr
"A rendszer rendkívül kevés korát mellett teszi lehetővé az új compute munkafolyamatok kiosztását a CPU igénybevétele nélkül..." -- nem korlát akart lenni?
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
Yutani
nagyúr
Érdemes még azt is megemlíteni, hogy a szóban forgó újítás igen specifikus igényekkel rendelkezik a GPU-k parancsmotorját tekintve, tehát a képességet ugyan támogathatják az egyes hardverek, de a hatékonyság már nagymértékben függ attól, hogy ezek mennyire lettek a GPU Work Graphs funkcióra tervezve.
Gondolom akkor az AMD lesz a nyerő. Megint.
Viccet félretéve, mire gondolt a költő?
#tarcsad
-
ONEFREE
aktív tag
Kicsit más. Nem tudom el hinni, hogy a Microsoftnak nem jutott eszébe egy GAME gombot készíteni a rendszerünkbe. Pl F12. Milyen szép lenne ha a rendszer a gomb megnyomásával leállítana minden felesleges háttér folyamatot és kiélezné a rendszer magát a legnagyobb teljesítményre. Ez is lehetne egy hatalmas innováció. Nem tudom ez egyáltalán eszükbe jutott e valaha. Mi több! Még meg lehetne paprikázni a dolgot ONLINE, OFFLINE gombal is.
[ Szerkesztve ]
-
-
PuMbA
titán
válasz E.Kaufmann #4 üzenetére
Igen. Game mode néven már van ilyen a Windows 10 óta, tehát sok-sok éve Alapértelmezetten be is van kapcsolva.
[ Szerkesztve ]
-
tibaimp
nagyúr
Nem lenne rossz amúgy, csak gondolom bonyolult lenne kivitelezni, dolgozni kellene vele, és a mozgó kaki emoji-t könnyebb volt megcsinálni, meg középre rendezni a Start menüt....
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
GodGamer5
addikt
Nálam az a Game mode, hogy win installnál kitiltom az összes lassító funkciót, plusz install után jöhet a registry hack, az extrém lassító biztonsági résekre kapott update-ek speckó programmal történő kikapcsolása stb.
[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
ONEFREE
aktív tag
Ez játék függő is,de nem emlékszem számszerűen rá. Nagyon régóta egy Kanadai verzió win10 et használok. De amire tisztán emlékszem az a microlagok. Én Batlefied 4 et és Tarkovot játszom. Ha a háttérben a kikapcsolt és hangsúlyoznám kikapcsolt win 10 frissítés megy játék közben az több mint idegesítő! Akkor van fps drop mikrolag stb. Neked vannak ilyen tapasztalataid?
-
-
PuMbA
titán
Nekem jelenleg nincs gondom dropokkal és mikrolaggal a legfrissebb gyári Windows 11-gyel. Ezt azt jelenti, hogy semmihez se nyúltam a Windows-ban, nem töröltem le komponenseket, nem nyúlta bele a registry-be, nem tiltottam le a frissítéseket és a Game módot sem kapcsoltam ki. A frametime grafikon sima az általam játszott játékokban.
[ Szerkesztve ]
-
ONEFREE
aktív tag
És ez is milyen már?! Kikapcsolt win frissítés, de azért frissít Eszméletlen mit művelnek. Nagyon várom már a net szolgáltatóknál a gamer netet (alacsony ping) és mint írtam a 2db kapcsolót a Windowsba. Amúgy nekem jó tapasztalataim vannak a Windows 11 el. De nekem nyers win kellett
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A GPU Work Graphs követelményekkel rendelkező funkció. Nem fog minden egyes hardveren tökéletesen működni. Olyan kell, amit eléggé erre szabtak a parancsmotor szintjén.
Itt egyébként két vezető irányzat volt a Microsoftnál. Az egyik az NV-nek a hasonló rendszere, a másik pedig az AMD-é. Végül az AMD megoldását emelték szabványba, mert az alapból kompatibilis az API összes meglévő funkciójával. Az NV megoldásához olyan változások kellenek, ami az API működését befolyásolja, és át kellene írni hozzá az alapokat is. Azt egyelőre a Microsoft nem vállalta be. Emellett az AMD megoldása is kiegészíthető úgy, ahogy az NV adta volna a sajátját, ha majd a Microsoft úgy döntene, hogy nyomnak egy resetet.
A fentieken túl fontos, hogy a GPU Work Graphs extra VRAM-ot igényel. Esetenként nem is keveset. Tehát a CPU tehermentesítése nincs ingyen, csak a CPU-időt beváltod több VRAM-terhelésre. De jelenleg jóval több VRAM-od van, mint szabadon használható CPU-időd, hiszen már 330-ért 16 GB-os VGA-t vehetsz. Tehát most már a GPU Work Graphs hasznos, és válthatja az ExecuteIndirect funkciót. Régen ez azért nem feltétlen volt ennyire egyértelmű, mert nem volt 330-ért 16 GB-os VGA a boltokban.
Egyébként GPU Work Graphs lényege, hogy gyorsítson, és ez minden olyan hardveren megtörténik, ami támogatja. Az extra sebesség mértéke a kérdés. Tehát ezzel rosszul nem jár egyik gyártó sem, azért is van mögötte támogatás.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A GPU Work Graphs nem a VGA-n segít, hanem a CPU-ról veszi le a terhet. Cserébe több VRAM-ot kér, mint az ExecuteIndirect. Ez egy kompromisszum. És olyan kompromisszum, amit most érdemes meglépni, mert olcsóbbá kezdenek válni a 12-16 GB-os VGA-k. De a több VRAM-ra vonatkozó igény egyébként kezelhető úgy, hogy a 8 GB-os VGA-kon a textúrarészletességet limitálják a fejlesztők. Ez konkrétan egy ajánlása a Microsoftnak, hogy ha a GPU Work Graphs aktív, akkor ügyeljenek arra, hogy beférjen az extra adat a VRAM-ba, és ez 8 GB-os VGA-knál úgy a legkönnyebb, ha gyárilag lowra korlátozzák a textúrákat.
Ha a fejlesztők a Microsoft ajánlásait követik, akkor nem a sebesség lesz itt a kérdés, hanem az, hogy egyáltalán milyen grafikai minőséget állíthatsz be, és leginkább ez attól függ, hogy van-e elég sok VRAM-od, hogy a program korlátozásait elkerüld.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Yutani
nagyúr
Köszi. Nyilván az én szűklátókörűségem, de jelenleg nem látok olyan előnyt, ami miatt erre most szükség lenne. Jelenleg nem a CPU a szűk keresztmetszet. Esetleg ha a jövőben olyan CPU oldali terhelés jön a játékokban, amit most nem látok, akkor biztos jól jön.
Ugyanakkor egy 7600 XT esetén sosem lesz a CPU a szűk keresztmetszet (józan mérlegeléssel megépített konfig esetén), tehát igazából teljesen mindegy, kezeli-e ezt a funkciót vagy sem. Sokkal inkább aggasztó az, amit a kisebb VRAM esetén kellene bevezetni a Work Graphs mellett. Akkor inkább kikapcsolja az ember, vagy ne is legyen.
#tarcsad
-
Abu85
HÁZIGAZDA
De a CPU a szűkös jelenleg. Ezért készült el a GPU Work Graphs.
Ezt nem lehet majd kikapcsolni. Ha futtatható a hardveren, akkor ezzel megy, ha pedig nem, akkor a fallback kóddal. A kikapcsolás azért sem ajánlott, mert bizonyos funkciók eleve igénylik a GPU Work Graphs használatát. Például az UE5 Nanite legnagyobb baja, hogy nem működik stabilan a régi modellel, és a GPU Work Graphs az, ami meghozza a motorba a stabilitást, vagyis nem fog esetenként lefagyni maga a motor, mert nem kényszerül a Nanite API-ban nem engedélyezett művelet végrehajtására.
Ez egy nagyon kritikus lépés, mert az ilyen Nanite szerű rendszerekkel rég túlléptük az ExecuteIndirect korlátjait, és kb. stabilra rakható csak össze a kód. Vagy a másik lehetőség a rém lassú kód, amit senki sem akar. Sokkal jobb, ha dobjuk az ExecuteIndirectet.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen