- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Gaming notebook topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
dom1n0
senior tag
válasz jjeahh #281052 üzenetére
Csak a kocsis temakhoz: Tesla baromi megbizhatatlan (JD Power’t erdemes nezegetni), a kinai csodakrol meg nincsen 15-20, de legtobbrol meg 10 eves tapasztalat sem, innentol kezdve lehet mind kiegve fog allni egy roncstemetoben.
De az is lehet persze, hogy odavagnak a nemet autopiacnak, kitudja. Tett eleget erte a legtobb nemet gyarto, hogy helyrerakjak oket… -
SteveAd
tag
válasz jjeahh #281052 üzenetére
Edifiert meg Fiiot hasznalok nagy megelegedessel, meg Lenovot is. De ezek ugy gondolom egy mas minoseget kepviselnek mint a Boodun. Elhiszem, hogy az utobbi megeri az arat, mig egy Lake cipo talan kevesbe, de azert azt tulzas allitani, hogy nincs kulonbseg (minosegben, tartossagban) a ketto kozott. De hasonlits ossze egy Fiio fulest meg egy Sennheisert, ott azert nem lesz akkora kulonbseg mint egy Assos mez es egy noname kinai Alis kozott.
Nem a kinaival mint altalanos fogalommal van baj, hanem azzal, hogy az olcsosag oltaran gyak. felaldozunk kvazi mindent es utana mindenkit arrol probalunk meggyozni, hogy ertelmetlenul szorja a penzt a "neves" "nyugati" markakra. Ez engem kicsit a fast fashion (szamomra karos) jelensegere emlekeztet. En ha tehetem, megveszek egy bevalt/ismert/tesztelt minosegi darabot es hosszu ideig hasznalom ahelyett, hogy allandoan (bocs a tulzasert, de ugy ertem, eleg gyakran) rendelgetnek Alirol olcsobbat. Ne erts felre, tisztaban vagyok a haszonkulcsokkal, a gyartasi es ertekesitesi arak oriasi kulonbsegevel, de azert ne tegyunk mar ugy, hogy a kinai zugtermelo emberbarati szeretetbol lemond a profitrol es az olcso termek magas minoseget kepvisel mert a gyartasi koltsege ugyanannyi mint az agyonhype-olt neves parjae -
mauimagic
aktív tag
válasz jjeahh #281052 üzenetére
csak a szokásos kínaiszarozás...
Bocs, de még kell védenem parandroid kollégát, a kommentből vilagosan kiderül, hogy a francia, olasz, német, amerikai is szar, nem csak a kínaiKomolyra fordítva a szót, kínai autót biztosan nem vennék, mert egy ekkora értékű használati tárgynál a terméktámogatás, szervizháttér szerintem nagyon fontos, ezekben a kínaiak hírhedten szarok. Nem a dömpingáras piacletámadásos, gariidőn belüli problémákra gondolok, ott tudnak cserélni kérdés nélkül, hanem gari után.
Legyen szó Gree klímáról/hőszivattyúról, Huawei inverterről, vagy kínai telefonról, after sales egy rakás sz@r, ezekkel van saját tapasztalatom és egyik se Alis árkategória.
[ Szerkesztve ]
-
válasz jjeahh #281052 üzenetére
A német autógyártók akkor kezdtek elkurvulni, amikor jobban fizették a lobbistáikat, mint a mérnökeiket. Aztán most a védőügyvedek viszik a pénzt. A Pagani meg nem autó, hanem luxuscikk, autónak értelmezhetetlen. A lamborghini mostanra audi (ami meg vw), a ferrari meg arab olajsejkeknek szánt túlárazott fiat, kb a 60-70es évek óta nem mutattak semmi előremutatót, csak legyen kurva drága. A többi olasz meg már nem is olasz, hanem stellantis, vagy milyen csillámfaszpóni néven fut az összes fos franciával, meg az opelekkel együtt. Ejj, azok a fasza régi renault 5-ösök, 205 pözsó, meg az alpine hol vannak már? Amcsi autó meg nem ezek a manbunos, favágószexuális influenszerek által tervezett streetfood márkák, hanem a chevy, a dodge, meg a ford. Kínai autónak meg ott a volvo, ha már valakinek mindenáron kínai kell. Sőt, az is van már valami csillagos néven, ha mindenképpen drága műanyagautó kell.
Hangcuccból meg csak a Bose. Boldog ifjúkoromban vettem én is egy edifiert, meg is van még, nem mondom, hogy szarul szól, de jól se…
Biztos van amúgy egy rakás kínai cuccom, de vagy rendes cég gyártatta le velük, vagy véletlenül vettem, mert civilizált neve volt, és nem jártam utána. Ha valaminek utánanézek, akkor igyekszem tudatosan választani az alapján, hogy kína bekaphatja. Ahogy a kiindulási pont is volt, általában amúgy annyira azért nem nehéz ügy, meg ha normális minőséget akarsz, akkor úgyse spórolsz a kínain se szinte semmit, mert ahogy a fizikát, úgy a gazdasági törvényszerűségeket, és a termelési, logisztikai folyamatok alapvető logikáját sem lehet megbaszni, ahogy a kapitalizmus is mindig utat talál, és előbb-utóbb úgyis minden fontos dolog annyiba fog kerülni, amennyit ér.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen