- Milyen notebookot vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Házimozi haladó szinten
- Gaming notebook topik
- 8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Apple notebookok
- Hobby elektronika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Megjelent az EasySMX okostelefonok mellé szánt, multiplatformos kontrollere
ph Az 5,9, 6,4, illetőleg 6,8 hüvelykes készülékeket is fogadó "gamepadból" a Bluetooth lapka sem hiányzik.
-
Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
ma Ez az egyik legolcsóbb készülék Dolby Vision kijelzővel, és más jó tulajdonságai is vannak, de nem tökéletes.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tuomas
addikt
válasz Runner_fxr #98650 üzenetére
Ohh az nem joo
Mennyinél kezdődik a középkategória?
Ahhoz képest, hogy 150-200 között szerettem volna bringát már a 200-250 ezres ársávban nézelődökWe were here
-
planbmokus
senior tag
válasz Runner_fxr #98640 üzenetére
Az a durva, hogy 90 és 97 között mekkora fejlődéseken mentek keresztül a vázak, villák, specifikus alkatrészek...
Tavaly volt 20 éves pl. Rock Shox Boxxer, ha valakit érdekel, itt a történelem."Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
eddie1978
aktív tag
Kérem a zsűrit, hogy pontozzon: [link] Vigyázat, szókimondó szöveget tartalmaz a videó.
Viccet félretéve Itt vigyázzatok. Jó csúszós, főleg a széle. Bukóm kuka, én egyben vagyok. Bal csípő és bal könyök kis zúzódás. Jól lefejeltem bal oldalról a pallót ráadásnak. Gép megúszta egy bal fékkar elfordulással.
Mindig mindenki viseljen bukót tekerés közben!
Nekem ez már a harmadik ilyen esetem, hogy megvédte a kobakomat. Mindegyik téli elcsúszás volt. Hiába léptem most is ki a pedálból, már nem volt idő reagálni.Bukót dobom el. Levált a PC réteg a habról három helyen is és egy repedés is van rajta.
[ Szerkesztve ]
-
Because
őstag
válasz eddie1978 #98657 üzenetére
azért ez messze nem volt akkora... ónos esőben nagyobbat huppanok. tavaly volt, hogy feladtam egy esés után mert felállni nem tudtam és négykézláb kúsztam ki egy füves részre. az aszfalton felállni nem tudtam, úgy lefagyott
mondjuk ha így nézne ki a sisakod lehetne ok a panaszra:
[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tuomas #98651 üzenetére
Attól függ, hogy mely kerékpár kategóriát nézzük, de általában 400 körül kezdődik merev vázas montinál és olyan 600-700 egy össztelósnál. Lehet, hogy itt sok emberrel nem egyezik a véleményem, és ennél olcsóbbra is rámondják, hogy az már középkategóriás, de véleményem szerint nagyjából ezen az árszinten kezdődik a középkategória az új montiknál.
200-250 körül a belépő kategóriás merev gépek felső osztályát találod.
Azért mondtam, hogy Ghost és pláne a Lapierre márkából a középkategóriát érdemes megcélozni, mert ha maradsz a belépő szegmensnél pl 250 körül, akkor ott nem kapsz kb semmi pluszt csak a nevet. 200-250 körül kb minden nevesebb gyártó váza ugyan azt tudja, nincsenek nagy csodák, mindegy, hogy egy Ghost, Lapierre, Cube, Bergamont, KTM, Merida stb. bringát választasz, a felszereltség dönti el, hogy melyiket érdemes megvenni. Viszont a középkategóriában már kaphatsz némi pluszt, mert ott már elkezd figyelni rá a gyártó, hogy a nevéhez hű vázakat készítsen, akár geometriában akár merevségben, stb.
Lapierre tipikusan ilyen.planbmokus: Hát igen, 90-2000-ig volt talán a legizgalmasabb a fejlődés, anno volt RS Judy DH villám, mintha valami űrtechnikát birtokoltam volna. . Jelenleg engem leginkább a pedelec MTB fejlődése nyűgöz le. Hihetetlen milyen izgalmas utat járt be az elmúlt 5-7 évben. Kicsit olyan retro érzés, mint amikor 90-ben úgy komolyabban berobbantak a montik és megindult a gyors fejlődésük.
Ez volt 2012-ben: [link]
Ma meg kb itt tartunk: Specialized Kenevo
Félelmetes a technika integrálása.
Azt most megjósolom, hogy ha még fejlesztenek az akkun, és elérik kb az 1000-1500Wh-t, akkora méretben, mint ma egy 500-as, akkor az egész piac át fog alakulni, és még azok is átülnek pedelec-re, akik ma azt mondják, hogy soha.[ Szerkesztve ]
-
eddie1978
aktív tag
válasz Because #98661 üzenetére
Persze nem volt ez akkora mint a képen lévő, de nekem elég nagy csattnak tűnt. A pakliban benne lehet az is hogy bukó nélkül egy ekkora koppanástól megpunnyadok, de lehet, hogy felpattanok és megyek tovább. Ez részletkérdés a mondandó mellett.
A lényeg, hogy viseljétek!
Ettől eltekintve eszméletlen jó volt ez a tókör. Idő perfect és talán a ritka napok egyike, hogy szélcsend volt.
Velence Korzó[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz Napfénysüti #98663 üzenetére
Az a rész, az északi part felől remekül ki lett találva. Indulsz fentről, sorompó, keskeny kacskaringós út, híd, kikötő, vizisí,korzó, majd a körforgalom. Nyáron megfizethetetlen élmény.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
eddie1978
aktív tag
Nyáron kerülöm, mert szezonban egyszerűbb tolni. Nyáron többnyire terepen mentem vagy Lovasberény, Iszka irányok. Terepen alig vannak a Velencei-hegységben. Mindenki országútizik az utóbbi években. Én meg most bővítettem MTB felé. Zen, béke, nyugalom. Picit besokaltam az utat nézni magam előtt két méterre. Most elég színes a paletta. SS 23mm gumival, CX és XC.
Legtöbbször elmegyek egyenesen és a Spar parkolónál megyek rá a korzóra, de ha tömeg van, akkor inkább főút.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz eddie1978 #98667 üzenetére
Családdal jó móka, vonzza az embereket, hogy mehet "egy teljes kört" a család, nem úgy, mint a Balatonon. De a dombok a legkirályabbak. Amikor legutóbb voltam arra, akkor is csak pár turistával találkoztam, bringás egy se volt. Pedig változatos, nincsenek nagy emelkedők, jó kis hullámvasút. Az a völgy, ahova bekeveredtem, meg valami eszméletlen jó volt.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Runner_fxr
Ármester
Egész jópofának tűnik, így a leírás alapján: [link]
-
Vanir
veterán
válasz Runner_fxr #98669 üzenetére
Jövőre szerintem venni fogok egy párat, köszi a linket!
-
Tuomas
addikt
válasz Runner_fxr #98664 üzenetére
Hát igen, ez érthető is.
Ahhj hát ez nehezebb lesz, mint gondoltamWe were here
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #98663 üzenetére
Irány a biztonságos országút!
(#98670) Vanir...addigra talán lemegy az ára is a hagyományos gumi tízszereséről.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #98673 üzenetére
írták máshol is, hogy drága, de ha valaki könnyíteni akar, akkor g/Ft arányban még mindig elég jó! ráadásul olyan helyről jön le, ahol többet számít. ugyanennyit faragni máshonnan sokkal húzósabb tud lenni.
én inkább arra vagyok kíváncsi, milyen lesz megbízhatóságban, meg ilyeesmik, bár akönnyű bicaj mint olyan, nem fenyegetBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
zoli03
őstag
válasz Hasaggymeg #98673 üzenetére
Súlyban simán lehet vele annyit nyerni, mint egy eggyel magasabb kategóriás kerékszettel (pl DT X1900 és X1700). Ráadásul itt csak a legfontosabb részen, a kerék külső kerületén nyered meg a súlyt, nem csak részben az agyon. És két kerékszett között többszöröse az árkülönbség, mint ennek a belsőnek az ára.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz zoli03 #98675 üzenetére
+(#98674) ZolkoW...igen,olvastam és ígéretes is,de...azért egy kerékszett cserénél a merevség növelése,légellenállás csökkentése,tartósság javítása,vagy a jobb csapágyazáson kívűl a könnyítés csak az egyik cél,még ha az a legfontosabbak közül való is.Így a belsők vs. kerékszett összehasonlítás kissé sántít,főleg az MTB szegmensben.Verseny szinten nem kérdéses,hisz ott nincs az a költség ami sok volna a cél érdekében,de átlagfelhasználónak 15-16 ezret adni egy belső szettért elég húzós.Még ha olyan életciklusa is van mint egy hagyományos belsőnek akkor is évente párszor kidobós lesz...vagy agyon foltozod.Amúgy meg a folt mennyi lehet hozzá?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz ZolkoW #98674 üzenetére
A cikkben is említett tulaj idén már használta, itt mesél is róla. Természetesen lehet benne marketing, de ha tényleg ezzel ment végig több versenyen defekt nélkül, akkor annyira rossz nem lehet. Az ára olyan amilyen, de fog ez még változni. A javítására lennék kíváncsi, mennyire macerás. 10 € 10 db folt, ha ötöt fel lehet tenni egy belsőre, akkor már nem olyan vészes.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Vanir
veterán
Ha mar ugyis grammozas a tema:
Fent van most a rombolomon egy szett Conti TourRide 700x47C meretben, darabja 910g gyarto szerint. Leszen vajon szignifikans valtozas, ha lecserelem oket 495 grammos kulsokre? Talan a gordulesi ellenallasa is jobb az ujnak valamivel, de ennek meg utana kell neznem. Velemeny? -
zoli03
őstag
válasz Hasaggymeg #98676 üzenetére
Már egy alap gyári MTB kerék is elég merev, kétlem, hogy az eggyel magasabb kategóriás észrevehetően merevebb lenne. Légellenállás MTB-nél nem igazán lényeg, meg nem is változik (a drágábbikban kb ugyanolyan profilú a felni és a küllő is), a csapágyazása sem lesz jobb. Persze ha mondjuk 2-3 kategóriával feljebb megyünk, akkor ott már lehet valamivel jobb a csapágyazás (kérdés, hogy a profi versenyzésen kívül van-e jelentősége), abban sem vagyok biztos, hogy merevebb-e, mert ott már elég jelentős a súlymegtakarítás (de ilyenekről felesleges is beszélni, mert ha DT-nél maradunk, ott már 500 Euróval drágább a két szinttel feljebb levő kerékszett).
-
ZolkoW
őstag
válasz zoli03 #98684 üzenetére
mindenesetre abban biztos vagyok, hogy az említett tulajdonságok közül a súly, amit leginkább észrevesz a mezei emberfióka.
a feljebbire: kerekenként fél kiló az sztem rohadt sok, a bicód majd' egy kilóval lesz könnyebb... hogy megéri-e, azt te tudod, de ez már bőven észrevehető kategória.
nekem 13,5 kiló körüli biciklim van, és nem igazán grammozok, csak nagyjából szeretem tudni, mi mennyi, és merre mozdít, ha cserélek valamit. de biztos előbb vennék 16 ezerért belsőt, mint 40-ért kormányt
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Toobee
veterán
válasz Vasinger! #98680 üzenetére
Ha valaki ide rendelné hozzám, a XI. kerbe, akkor vállalom, hogy Foxposttal eljuttatom mindenkinek a megfelelő automatába, vagy a XI., XX. kerületben, Kiskunhalason és Szegeden személyesen átadom. A saját részem meg utalnám azonnal, ahova kéri a rendelő.
https://barbieripnk.hu/
-
Strezi
őstag
válasz zoli03 #98684 üzenetére
DT X1900 (1600km) van kicsi nyolcasom (már nem húzható egyenesre).
DT M1700 (1500km) eddig nem kellett centírozni,Nekem eddig erősebbnek tűni, de gondolom az M a szélessége miatt is ellenállóbb.
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
BurgBurg
tag
Sziasztok!
Jön a hideg, ami van még nem az de lesz hidegebb!
Tavaly minusz 10ig bringáztam melóba és melóból. Mindenem rendbem volt kivéve a kezemet, na az végig fázott.
Ki milyen kesztyűt hord, mit ajánlotok? Vagy vmi tippet? Nem akarok ujra ezzel szenvedni.
Előr is thx. -
Strezi
őstag
válasz zoli03 #98692 üzenetére
Abszolult van értelme, mert nekem szinte azonos felhasználás mellett ezek vannak konkrétan a bringáimon
Csak egy kategóriával feljebb elég komoly a különbség közöttük.De mindegy, bocs hogy konkrét tapasztalatot próbáltam meg bevinni az elméleti vitába
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
kacsyx
aktív tag
Az elkopott Smart Sam 37-622-es köpenyeket múlt héten cseréltem le Marathon Plus 40-622-esekre. A Marathon 960 g, a Smart Sam ennek a fele. A bringa súlyán érezhető, nehezebb felvinni a lépcsőn, viszont semmi hátrányt nem érzek tekeréskor. Sőt, mivel aszfaltra jobb a mintája, sokkal jobban gurul, alig érezni vele az úthibákat. Megindítani sem lett nehezebb a bringát. Szóval szerintem ha nem muszáj cserélned, akkor nem érdemes, hagyd amíg elkopik.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz kacsyx #98696 üzenetére
Ha nem hiszel benne,nem is fogod érezni...viszont ha gramm-mániás vagy,akkor repülni fog a bringa a könnyű kerekektől.Én már attól is,hogy megmosom és megkenem a bringámat úgy érzem jobban megy,pedig közben mondjuk meleg is van és éppen becsúsztattam egy +kulacs vizet a tartóba.Az +egy kiló.Vagyis 1000 gramm(!) Meg még sz@r is kigyorsítani,mert ide-oda lötyög a víz benne.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
RaiZka
tag
nem biztos, hogy atjon ma a humor Ma sok sok karikat nyomtam a Szigeten meg a melo elott, szoval kb csak vegetalok
Ettol fuggetlenul jo kis cipot linkeltel thx!
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz RaiZka #98698 üzenetére
Tegnap egy ismerősöm ugyan ezt csinálta, csak neki megállt a Strava. Állítólag nagyon izgalmas... Grat hozzá!
A cipőn vacillálok, lehet, hogy futócipő lesz belőle pár órán belül. K*rva fekete péntek, úgy utálom ha sietni kell...
(#98697) Hasaggymeg: minek vettél LTD Cube-ot, volt Aim is a boltban? Minek nézegetsz XT hajtóművet? Gondolom a Race Kingből sem a drótost vetted. Na ugye...
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Én nem is vásárolok ilyenkor semmit,utálom ezt a tolongást és amúgy sem spórolok számottevően. ...csak ellen kell állni a kísértésnek valahogy.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest