Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pc360

    addikt

    válasz zoli03 #97677 üzenetére

    Rakjuk rendbe a dolgokat...

    1. Adott a tény, hogy az azonos kialakítású gumik közt a vékonyabb a gyorsabb.
    2. Adott az is, hogy a keverékek és kialakítások valamennyire megvariálhatják a gyorsasági sorrendet a méretek közt.

    Valamennyire. De te a kettőt összemosod, és máris azt állítod, hogy egy jó kialakítású gumi minden vékonyat lenyom. Na, itt tévedsz. Egy 2,35-ös gumival akármennyit varázsolsz, akkor sem lesz gyorsabb egy átlagos, 2.0-ás, aszfaltra való guminál, a kisebbeknél meg pláne. Tehát itt a mérték a kérdéses, amit eddig totál kihagytál a képletedből.

    -----

    Használtak nem is egy fajta keskenyebb gumit, és azok lassabbak voltak.
    Igen, ez 2. pontból következik. És? Azért, mert pár haverod találkozott pár szar gumival, akkor máris minden kisebb méretűt le kell írni, és a fizika törvényei ellenében kell kommentelni egy technikai fórumon? Ugyanis te azt állítottad, hogy nincs összefüggés a gumi szélessége és a felfekvő felület között, ami egy végtelen baromság, és így az 1. pontnak is ellentmond.

    A Big One-nak nincs keskenyebb változata.
    Miért kéne, hogy legyen, vagy hogy jön ez ide?

    De még mindig tartom magam ahhoz, hogy attól, hogy 2,35" széles a Big One, attól még kisebb felületen feküdhet fel, mint egy más profilú, keskenyebb gumi.
    Ezzel a megfogalmazással nincs is semmi gond, ha a 2.2 fölötti értékekről beszélsz, és tökre adja magát, persze, hogy lehet. De a kisebb, hasonló kialakításúakkal már bőségesen nem veszi fel a versenyt, azért az tudható.

    [ Szerkesztve ]

    Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu

Új hozzászólás Aktív témák