Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • itouchfan

    senior tag

    Gravelesekhez, outival túrázgatókhoz lenne kérdésem. Célegyenesbe ért a bringaválasztásom, mindenképp gravel lesz, amit két kerékszettel fogok használni, a gyári nehezebb kerekeken lesznek 40-42 mm széles gravel külsők, a DT P1750 kerékszettemen pedig 28-30-as outi külsők. Nem tudok annyit bringázni mint régebben, nem is annyira a teljesítmény motivál, inkább a felfedezés, a hosszabb körök, útvonalak letekerése, vegyesen aszfalton, szar aszfalton (nem felújított Pilisi erdészeti utak, János-hegy, HHH), könnyű terepen (kerülve a forgalmat) ezért követelmény a hidrós fék is. Az outi használat miatt (a haverok outiznak nagyrészt, amikor mással tekerek az 90%-ban outi) követelményem volt a 2x hajtás, az egyik kinézett bringán ami megfelelne ennek, GRX400 szett van 46-30/11-34 hajtással, de bejött a képbe egy Cube Nuroad is, ami nekem valamiért nagyon bejön és olcsóbb lenne árban, 1x11 GRX600 fékváltókkal, GRX812 váltóval és 400-as fékekkel, 40/11-42-vel. A kérdésem az, hogy aki használt 1x gravelt, outit, mennyire lennék hátrányban, mennyire lenne zavaró a 2x helyett az 1x választani? Montin 1x12-m van, szeretem, de tudom, hogy az más tészta, és engem nem is az érdekelne hogy lejtőn nem fogok tudni 75-nél beletekerni, mert én aszfalton sem szoktam és nem szeretek 50-55-nél gyorsabban gurulni se, inkább húzom a féket mert beszari vagyok, hanem hogy síkon vagy emelkedőn 15-30 km/h közötti haladásnál mennyire lesz kompromisszumos az áttétel? És tényleg nem az a lényeg, hogy minél nagyobb átlag legyen, outival is teljesen átlagos 25-28 közötti átlagokat szoktam összehozni, hanem, hogy ha nem egyedül megyek, tudjak élvezetesen együtt tekerni másokkal. Köszi előre is az építő tapasztalatokat! :R

    [ Szerkesztve ]

    „Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”

Új hozzászólás Aktív témák