Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tin

    veterán

    válasz Ringman #277645 üzenetére

    + #277646 Hasaggymeg

    Igen, pont azok miatt hajlok a 35-re, hogy már versenyen is átlépték a 30-at. Viszont a tegnapi videók alapján valahol itt van a móka vége a jelenlegi gumikkal, mert szélesebbre mászva meg már lassulni kezdenek. A 35 viszont gyakorlatilag gravel gumi, szóval a felhasználást se befolyásolja szinte sehogy. És hát fitneszen úgyse azon a 3mm különbségen fogom elveszíteni az időt, hanem a légellenálláson.

    A 32-es igazából az ár (-10€), a kisebb belső, és a 20-as felni miatt volt képben, de az ár csak rövid távon számít (és amúgy is elcseszek csomó hülyeségre többet), a belsőre is van alternatíva, a felni pedig nyilván tudja az eggyel nagyobbat is.

    #277648 Dark Archon: értelek, de pont arról beszélek, hogy eddig nem volt rossz tapasztalatom. Elméletben tudom, hogy a tejes megoldással az extrém repedéseket leszámítva észre sem veszem, ha defektet kapok, viszont ahhoz ugye kell booster, folyadék, szelep, ahogy írod szerszámok, technika, és minden, amit ki kell tanulni, és amihez rohadtul nem sok kedvem van most (emlékszel, mit agonizáltam a Smoove-al, mire megtanultam használni?). A felni TR, a gumi TR, és lehet, hogy 3 hónap múlva már tejjel nyomom, de egyelőre kevésbé látom macerásnak a belsőcserét az út szélén, mint egy tejes szórakozást, ha épp nagyobb a defekt. Meg ugye nekem ott az ADAC is, szóval ha defektet kapok, elvileg felhívom őket, kijönnek és megcsinálják, vagy egyszerűen hazavisznek. Esőben meg nem megyek sokszor, hiszen én csak sportból bringázom, nem commuting.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák