Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • flash-

    veterán

    válasz kavezacc #218851 üzenetére

    az hogy egy váz L,M,vagy ML,stb. az nagyjából irányt adhat, de attól hogy két különböző kerékpár felsőcső hossza(sőt stack vagy reach) ua még lehet az hogy az egyik jó a másik nem ,
    én 178 cm vagyok, nekem a Speci outinál adataim szerint valahol 54-és 56 között lettem volna (olyan nincs) és 54-est vettem (,és mert ezt is szokták javasolni,hogy ha kettő között kell választani akkor legtöbb esetben inkább a kisebbet vegyük)
    jól tettem mert a gyári rajta levő 100as stucnit még igy is 90esre és meredekebbre kellett cserélni ezáltal nem kell annyira előre és le dőlni,nem vagyok-voltam valami hajlékony,trekking után túl nagy váltás lett volna ez a diffi,(mondjuk a geo tól is függ nem csak a méret,a stack-reach arány az nálam 1.4 ami már nem annyira endudrance kerékpár geo(mint amit te kinéztel annak 1.5),enyém már inkább "sportosabb),és a nyerget közelebbre... pedig picit 'nagyobb is vagyok papíron mint az 54 es kerékpár' (most már egyébként hogy szokom valószinű megy vissza a 100as stucni :DDD :)

    szóval ez elég sok mindentől függ,én akitől vettem ,egy veszprémi srác,rendes volt és engedte hogy körözzek vele ott az ipari területen ahol megbeszéltük a találkát, de az a 10 perc tekerés az igazából semmi, majd több órás tekerés alatt fog kijönni hogy mi a szitu.
    Ez egyébként elég jó ár érték arány ,pár éves 'modern'tiagrásat ennyiért nem kapni,nem tudom van e rajta karc,horpadás,sérülés?(illetve hogy a villája karbon -e,gyanítom igen)illetve műszakilag milyen állapotú,mennyit ment vele, kell e cserélni lánctányért-hajtókart,stb..akkor már nem olyan jó ár nyilván

    Én azt mondanám hogy valamivel vegyél kisebbet,mert ez már határeset lehet,van aki 70es stucnival teker,még azt mondják hogy belefér de nem tudom hogy nálad az megoldaná e,illetve nem lenne e ez már akkor neked "papás"

    "Továbbá az lenne még a kérdésem, hogy mi az a bukósisakon kívül, amit mindenképp érdemes beszerezni azonnal? "

    hát általában ezeket nem szokták erős fékbetéttel felszerelni,ha jársz dombokon-lejtőkön,mindenképp fontos a jó fékerő,a gyárit egy swisstop fékbetétre való lecserélése nagyon javítja,nekem is nagyon sokat segített pláne mivel van egy kis túlsúlyom is.az a kereket is jobban "védi"cserébe valamivel jobban kopik,de inkább a betét kopjon.
    tisztító cuccok,illetve láncolaj,stb ezek alap,nameg tekerésekre pótbelső-pumpa,esetleg multitool.
    Aztán lehet később beruházni gps-pulzusmérő,pedálfordulatmérő,ilyenekre :)
    Nameg egy jobb féle betétes kerékpáros nadrág hogy élmény legyen tekerni+kerékpáros mez aminek a zsebében elfér pár energiaszelet-zab,stb..
    +én még idetenném végül de nem utolsó sorban a kerékpáros kesztyűt, koskormányról jobban le tud csúszni az ember keze,egy normálisabb kesztyű növeli a tapadást,abban alul felül is stabilabban tudod megfogni a kormányt.Trekkingre nekem felesleges volt de úgy érzem koskormányon tényleg segít.

    hogy overkill e? nem gondolnám :) én sorás outimmal egyenlőre elvagyok, az hogy egyel kevesebb hátul a fogaskerék az kit érdekel?ezen a szinten nem érezni, ezt egyébként át lehet hidalni megfelelő sor választásával. Persze nem hátrány a több (de én trekkingen a 8-as sorral is elvoltam )
    Ami 100-150e azok már relative jóval régebbiek 2010 vagy előttiek, már nagyon nem "divatosak"(és mivel nem hydrofoam-ok valószinü kényelmetlenebbek is) és szerintem ami az egyik legfontosabb egy kerékpárban csak nem szokták mondani az nem is a technika hanem a külső, ha tetszik, ha kicsit "büszkék" tudunk lenni rá akkor sokkal jobban magával vonz, sokkal jobban fent tartja az érdeklődést és a szerelmet,mintha olyan a külseje ami már régies,nem igazán tetszik,hiába atom rajta a technika

    [ Szerkesztve ]

    "Embrace our fellow man, no longer vilified"

Új hozzászólás Aktív témák