- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Dell notebook topic
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
- Asztrofotózás
- iPad topik
Hirdetés
-
Kooperatív akció-kalandjáték lesz a Sanctua
gp A premier kicsit még odébb van, jövő év közepén érkezik a PC-s verzió.
-
Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
it Elon Musk tervei szerint egy szuperszámítógéppel szolgálják majd ki az xAI Grok chatbotjának következő verzióját.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mezga Aladár
veterán
válasz flash- #208573 üzenetére
Először meg kell találni a kormány pozícióját. Talán az jó hogy alsó fogásban ne akarjon lecsúszni a kezed a kormányról. Utána lehet játszani a fékváltókar magasságával. Ha túl magas akkor akárhogy állítod alul messze lesz a fékkar. Ha túl alacsony akkor felső-fogásban megfájdulhat a csuklód.
És mindez csak akkor müxik tökéletesen ha már megvan a számodra tökéletes kormány magasságát, stucni hossz, és sikerült a nyereg magasságát, dőlését, kormánytól való távolságát beállítani.
És persze a tested is változik, ami először jónak tűnik az idővel már nem jó mert igazodik a tested a bringához.
Jó szórakozást, és figyelj arra a tested mit mutat neked, mert csak úgy lesz tökéletes.[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest