Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    válasz jjeahh #188396 üzenetére

    Én nem sűrűn járok így, ellenben az Air Uturnnel sokszor sikerült 110milivel lemennem 140 helyett :DDD .
    Amíg hozzászoktam a foxhoz/twinlockhoz, volt hogy közepes állásban maradt, de ... Na mindegy, akinek nagyon pogózik, tanuljon meg spd-vel odafigyelve tekerni lockoljon :B .
    Komolyan nem értem, tisztességes fékezésnél összecsukja ember a villát, ha hintázik felfelé. Amúgy felfelé is terepen megyek, azért se lockolnék, az is energiát vesz el. Sparkon a középső állás csak olyan, mint a többi bringámon alapból volt, az se fog sokat vissza ha úgy marad. Fáradtan, dekoncentráltan sima úton próbáltam ezen is a lockot, de ritkán van rá igény.

    Két kérdés a lockosoknak, milyen guminyomás (milyen méret mellett) és milyen sag-ot használ aki sokat zárja mert pogózik? Nálam elől 1.6b 27,5*2.25, 20-22% sag.
    Szerk: Aki időre/dobogóra teker, azon ismerőseim max kiállós sprintnél lockolnak, grammra és szemre is bántja őket a sok bizbasz a bringán.

    PS:Angolul hogy hívják a pogózást? :R

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

Új hozzászólás Aktív témák