Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    Sziasztok!

    Mit tudnátok javasolni puha/felni kímélő v-fék pofa kategóriában?
    3 felületű bikefunost használtam, nem kemény, jól fog - de ettől puhább kellene ezúttal (az egyik fő oka a bringa leváltásának a [montisnak] nem elég hatékony fék, tehát azért lassulás/öntisztulás is legyen normális).

    A másik kérdés, hogy az Ambrosio Varo 2014es kerékszettnél is olvasom hogy van kopásjelző, de csak a régebbin (2013) látom; az újon (élőben) erősen figyelem, de sehol nyomát sem látom. Gondolom ha nincs a szokásos helyen rajta jelző, akkor nincs egyáltalán, csak elírás?

    :R

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Kész lett a Courier páromnak, pár alkatrészt átcseréltünk, de már a kész bringán tűnt fel, hogy a rendelt 622×15C helyett 19C-s felni jött. 32es gumi van rajta, szemre még elmegy, csak hát furcsa.
    Plusz súlyon kívül egyéb probléma nem lehet vele, talán még masszívabb is? :F

    bigdady: Sok dologtól lehet. Állj fal mellé a géppel, szállj fel rá, könyökkel támaszkodj a falnak (segítő nézni nem árt) és a pedál alsó állásában 95%osan legyen nyújtva a lábad (talp vízszintesen, pedál tengelye a talp széles részénél).
    Én elsőre kicsi vázra tippelnék. Magasságod/vázméret/bringajellege/stucnihossz? Vagy rólad egy kép a fenti szituációban segít hogy nagyjából megmondjuk kb jó-e a váz méret.

    Cadal: Amíg nincs elkopva a hajtóművön a fogaskerék, mehet az új lánc/sor kombóval.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz razzorr #25370 üzenetére

    117 a rajta lévő cuccok cseréjével, ebből 27 volt a kerékszett, 5 a kazettás 13-26os sor, 9 a pár defektvédős 32-622 city ride. Szilikonos(?) fékbetét van benne, nagyon puha, és kibebaszott hangos :D . Ez mondjuk annyira nem baj, úgyis állandóan a bringaúton mennek a gyalogosok. Sőt, enyémre így csengő sem fog kelleni; tényleg :)
    Már megrendeltem magamnak az antracit-cián DT-t, hasonló kezelésen fog átesni, már itt várnak rá az Ambrosio Varo kerekek...

    De ha ilyesmi érdekel, van egy 28mm-es gumis Sprint Whisperem, frissen sor/lánc cserével (nem voltam kibékülve a gyári vacakkal) eladósorban; asszonnyal uniformizáljuk a bringaparkot :D .

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Az emberek általában hajtóművet okolják... 4szögtengelyes, fujj. A cross gépemen olyan volt, brutál emelkedőn nem is akarta az igazságot, kistányérra nem tudtam váltani. Há'mondom, ez tényleg nem túl merev, de nem értem hogy hogy van ez...
    Majd elkezdett kattogni a monoblokk csapágy, kukáztam, és normálisat raktam bele: Láss csodát, egyből sokkal merevebb, a tourney úgy pakolgatta brutál meredek emelkedőn a kistányérra a láncot mint a szél...

    Coyot: Kuka! Nem most, 3 évvel ezelőtt...

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Coyot #25381 üzenetére

    Nagytényér tuti kuka. Ha nyeklik, akkor a csapágy is. Ez a kettő minimum cserés; de akkor leeht hogy egy komplett integrált hajtóművet is megnézhetnél hogy mennyibe jönne ki hozzá. Mérni kell, gurulj be boltba és mondják meg milyen kell hozzá.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Because #25384 üzenetére

    Ha olvasásból jó vagy, két lépcsőt dobtam fel. Nagytányér+csapágy, vagy komlett. A kép alapján nem derül ki milyen állapotú a többi tányér, de gyanítom azok is gagyák, 3 tányér + csapágynál pedig olcsóbb a komplett.

    Életbe nem láttam ilyen kopott tányért, plusz ha rálép, elnyaklik a pics@ba. Mit javasoltok ezeken felül/kívül, mit csináljon vele?

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Because #25389 üzenetére

    #25380-ba írtam is, hogy igazából nem a négyszögtengely a gebasz, hanem a mellé alapból rakott gyenge fos csapággyal; tehát rendberakott tányérok és monoblokkal már okés csak lehet hogy itt több tányér esetén már drágábbra jön ki mint egy olcsó octás komplett.
    Amúgy meg mihez ha nem montihoz kell pontos, precíz, relatív merev hajtás? Outira mindig a (szinte) legalját rakom, pörfikt. Montira azért sajna picit többet kell fordítani sztem (rendes terepen tekerésnél).

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz imyourfriend #25400 üzenetére

    Mindig úgy tűnik olcsóbb feljavítani. Egy év távlatából mindig rájövünk hogy ez így drágább volt... 40ezres Trekre ráborítottam 80at egy év alatt. Ha azt mondják vegyem meg a jobbat 90ért, közöltem volna hogy nem úgy van az :DDD . Általában az ember együtt 'érik' a géppel, folyamatosan növi ki.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Normális belsővel hónapokig semmi. A pótbelsőnek csak olcsót kaptam, azt két hetente 1-1,5 bar nyomás veszít :U

    Légyszi srácok, ne is linkeljük többet ezt az oldalt! Olyan érzések kavarognak bennem amikor beleolvasok, hogy le se írom; ne reklámozzuk mennyire büszke az igénytelenségre, butaságra, lustaságra.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz szőröscica #25411 üzenetére

    Ha benyálazod a szelepnél (autós esetén) akkor fúj lassan buborékot?

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Mayday, mayday!

    Ahogy próbálok finombeállítani első váltót, mire figyelek fel? Hát persze, nyüves filléres monoblokk/négyszögtengelyes hjatómű hajlik mint a vizeskifli... Tengely hosszt és csapágyház átmérőt kell mérnem, és pl egy ilyen monoblokkra benevezni?
    Ez van a courieren (emelkedőn már páromnak is baja lesz a váltással, muszály cserélni, frissiben; megpróbálom holnap du, hogy a szombati túrára már jó legyen).

    A Courier DT-n egy kettes outi kompakt hajtómű lesz, na, fene se tudja ott milyen monoblokk van. Célszerű annál is rákészülnöm a cserére, vagy az már eleve normálisabb lesz? (A mostani fitness gépemen a hármas outi hajtómű fasza merev, nincs vele baj, ebből kiindulva remélem talán a DT-n sem lesz, de nem igazán ismerem az outi alkatrészeket.)

    +1 kérdés: Hátul a courieren hetes sor van; és elsőre úgy tűnik nem fog menni hogy az alsón fogaskeréken sem érjen neki a lánc a kanálnak, meg a negyediken se. Hármas hajtómű és hetes rendszer esetén a negyedik már keresztbeváltás, ennyi, joccakát? Az első váltó szerintem nem ferde, kb jól van felrakva, beállítva.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Zola007 #25447 üzenetére

    Elsősorban monoblokk függvénye, a Corazonba meg a Courierbe is kalap szar került, terhelés alatt beleér a kanálba a lánc mert kb 2-3mm-t nyaklik. Maga a hajtómű elmenne gondolom...

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Zola007 #25485 üzenetére

    Meg kell toldani egy huszassal ;]

    Hajtómű nyeklés témában senki nem tud hozzószólni? :( Az új monoblokk cseréje (egy normálisra) is merevíthet az összeállításon?

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Vótmá'?
    [link] szerk: magyrul pedig a Bikemagon: [link]

    Én marhára szeretném ha lenne belőle valami, és ha nem is éppen olcsó (finoman fogalmaztam) megindulnánk ebbe az irányba is... Akár egy alu vázszett (jelen esetben egy fél hagyományos bringa konfigurációt jelent, 2500 juró a karbon) megjelenésével még árban is verenyképes lenne a nagyokkal (2-3 éves költségeket nézve pláne).

    Kattintsatok, álmodozzatok ti is egy sort, akár járuljatok hozzá, hajrá :)

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz TayRol #28517 üzenetére

    Ha nem sürgős, van ilyesmi sárvédőm és jövő hét első felében felrakom (korábban nem megy, most a montit kell gagyába rázni 24 órásra, és ahogy az iőjárást elnézem, utána szedhetem atomjaira :( ).

    Megvan már a gép, vagy tervben van?

    torzo: Oh, hát igen :DDD . Abba a részbe nem is gondoltam bele... Elsősorban a lánccsattogás, dzsuvás váltás, a ****** takarítás, újra a ***** takarítás, autóban szállítás/pakolás közben mindent összekenés, a pillanatok alatt betetmett első váltó, a gazzal elrakódott sor, váltógörgő, lánc, hajtómű, takarítás, kenés, láncszakadás és egyéb nyalákságok jártak csak a fejemben. Idáig piszok drágán a problémák feléra volt csak gyógyír, vagy farnehezen; vagy nem farnehezen de még drágában és nagyon szűkös vázkínálattal. Azokhoz képest ez a 'vázszett' teljesen baráti árú, de a legtöbb téren megelőzi a 'konkurenciát'.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Rottweiler89 #28528 üzenetére

    Fitness bringálk nem érdekelnek? Kényelmesebb, aggilisebb. Újonnan kb a Neuzer Courier ami belefér...

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Rottweiler89 #28530 üzenetére

    [link]

    Norámlisabb üléshelyzet, sokkal agilisebb irányítás, jellemzően nem is olyan csirke gumikkal árulják őket hanem a vékony outi és a trekingek közöttivel. példa
    privát ment

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Cathfaern #28535 üzenetére

    Pinionos rendszerekhez képest úgy olcsóbb, hogy jobb és több mindent tartalmaz.
    Nagyjából rohloff-os árkategória, de attól 1 pont kivételével mindenben jobb. Vázszettet megvéve 1 misiért már elég komoly, 11kg alatti gépet lehet összehozni belőle - ez sok, de akik évente, max kétévente leamortizálnak egy full xt hajtást/váltást, felkerül nekik a radarra.

    És akkor jönnek az egyebek mint végre nem kúrjuk oda semmihez a nagytányért, sem be, sem ki sem kerül a természetbe semmi a kenési rendszerből... Fully 'mániás' vagyok, de ezt így, egy kb 100(29)-120(26 v 27,5)as villával úgy ahogy van bevállanám, mert annyira 'golyóálló' rendszer hogy a forgáspontok sem hiányoznának nagyon (bár azok miliószor jobban bírják a dzsuvát mint a hajtókat csapágyazás). Villaszög szimpatikus, egyre több gyártó megy el ebbe az irányba (nagy tengelytáv, kicsi stucni) - szívesen kipróbálnám, valószínű nagyobb kerékkel megbarátkoznék vele. :K
    Azért is promótálom kicsit hogy nehogy elsülllyedjen a projekt, talán megér páraknak legalább egy pizza árát hogy ez beindulhasson.

    Erről jut eszembe, alternatív integrált HT2-es hajtóműcsapágyból kinek mi vált be? Kéne rendelnem valami tartalékot, de idáig azok bírják legtovább, amiket szétszedek beállás után, és bezsírzom... :U

    Tayrol: Más márkában fele árban van, én is abban vettem (nem emléxem milyen márka). A Sprintre, de ott a lapított villán nem volt fasza, a Courieren már valószínű jó lesz.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Tudtok pl kulacstartó helyre rögzíthető alkalmatosságotamire a bringa zárat (spirál) használaton kívűl fel lehetne rakni?
    Most a nyeregső körül/mögött van, de nem az igazi... Ez meg kulcsos is, és egyedi kulcs is kéne hozzá, ill 80€+posta/db, és két bringára is kéne.

    :R

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Napfénysüti #32213 üzenetére

    Bőven van az a minőség mint a decathlon kék termékek...

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Aldi/Lidlben szokott lenni (3000, világítással, hálóval, ellenzővel), a baj az, hogy a felnőtt méret is kb akkora mint a gyerek, megvárom most milyen jön.
    Ha a te fejedre is kicsi, akkor irány bringabolt, ami jó a fejedre. Nekem 1000éve alap van, bogárháló nagyon jó lenne, de bringaboltbana következő normális bukó erősen vérlázító árban van, rohadjanak meg.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz gergo5991 #32225 üzenetére

    Szerintem nem estél még úgy hogy a fejedet is éri...
    Párom tudod miért tud teljes értékű életet élni? Mert mindig ragaszkodtam a bukóhoz, akkor is, amikor nagy sebességgel fejelte le az aszfaltot. Nem mindegy hogy egy 200foreintosnyi felületen éri a koponyád a nyomás, vagy bukónyi felületre oszlatja el. Így megúszta agyrázkódással és arc csont repedéssel.
    Arcod egy dolog: esetleg eltörik állad, orrod, az nem gáz. Ha törik a koponyád, az gáz, de ízlés szerint fullfaceben is nyomhatod.

    A bukó olyan mint az öv. Ne legyen kötelező... de akkor aki emiatt lesz rokkant(mert nem használta), ne az én adómból legyen élete végéig ápolva, ő választott!

    Nálunk nem kötelező, bár nem lenne haszontalan - versenyeken pl nem indulhatsz nélküle, nem véletlen.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz torzo #32233 üzenetére

    "Bőven van az a minőség mint a decathlon kék termékek..."
    ( 1× vettem bakancsot legelején kék termékből, már tudom hogy kár volt, nem szoktam belőni már ezt a kategóriát, mert ha sűrűbben/normálisan használjuk, akkor csak pénzkidobás az olcsót venni.)
    Van ami kicsit jobb, az átlag jobb, és néha van pár cucc ami sokkal sokkal jobb, ezeket jellemzően órák alatt lefosztják. Hogy kinek mi az elég jó, az másik tészta, de akadnak jó cuccok itt (nem minden éri meg).

    Ill vannak olyan termékek - pl softshell kabát - amiből majdnem mindig másféle van. Mi a legelsőből vettünk anno (6000ért!) - és sokkal korrektebb mint amiket azóta látok, drágábban (szellőzés, anyagminőség, zsebek; azóta a 20K+ kategóriában látok csak ilyet; igaz azt hiszem ezért is kapott büntit az aldi).
    Téli/nyári nadrág jó, aláöltözet (nem a sima(!), hanem a sok zónás) egész jó, bringás/túrás kabátok a nem túl jótól a néha egész jóig. Túra nacit is 3 éve nézem mindkét boltban, most volt először olyan amire azt mondom okés.

    De akik ezeken gondokoznak megvegyék-e utcai ruha helyett, azoknak általában célszerű áldozni ezekre, nem a haladók, tapasztalattal kérdik sztem; mint mindenütt, itt is ésszel kell vásárolni. :R

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Cathfaern #32242 üzenetére

    Én márkás cipővel, utcai ruházattal jártam párszor pórul. A 3000es és a 15000es farmer is 1 évet bír nálam, de a 15ösnél még a varrás hátul derék részen a bőrömet is keményre dörzsölte (pech).

    Pl rövid nacira túl sokat nem áldozok, 1-2 esés és gém over. Bár btwines és évek óta bírja, 2-3 esés már meg koptatta kissé, még műxik, a másik 2 éve tartalékban áll, azt hittem hamaradd elhasználódik ez.

    Általában egy erős közepes réteget célzok be, ez néha relatív olcsó szerncsével, néha nem... Cipőből 3 csíkos márka ami vagy 15 éve éveket kibír, sportruházatnál megfogdosom és abból eldöntöm vajon jó lesz-e - idáig általában bejött ez a taktika.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Decathlon: Akadnak jó cuccok, csak a belépő cuccokat ritkán érdemes megvenni, mert ha komolyabban csinál az ember valamit, rájön hogy nem az igazi.
    Persze például egy cipőnél ez fontos (túracipőmnél pl talp, szellőzés, vízállóság, tartás terén határozott igényeim lettek egy idő után) egy egyszerűbb terméknél (pl bringás rövidgatya) kevesebb kritériumnak kell megfelelnie.

    Van sok olyan termék, amit a drágább kategóriából sem tartok elég jónak/nem egyezik az igényeimmel, vagy piszok drágának tartom a már jót (túra nadrágok, softshell kabátok, futócipők) - nincs fekete meg fehér, jó bolt/márka meg rossz; nyitott szemmel kell járkálni, és kerülni a vacak/nem tartósnak tűnő termékeket.
    Nálam az a szabály: Ha valamin gondolkozok hogy kell-e; akkor az nem kell (eléggé). Amikor valami nagoyn jót találok, lehet drágább is, ha jó, akkor jó.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz 6030D #187934 üzenetére

    Az úgy logikusabbnak tűnik, köszi.
    A harapósabb XC-re én Speci Captain és NobbyNicnél kötöttem mindig ki, nagyobb eltérésnél hamarább kiment a segge mint gondoltam (más bringáján).
    Mondjuk mióta még puhányabb vagyok, a RRon segít hogy kevésbé maradjak le egyenesen/felfelé.

    Mitasok kipróbálásáig megint nem jutottam el, jó árban találtam a mostaniakat pár km-es használtan (megértem ha nem tapadt eléggé az előző tulajnak, de nem ez a fő erőssége).

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Zoli bácsi #188107 üzenetére

    Romet Mistral túl sportos? Szerintem erre a célra is még jó. Agydinamó túl nagy kompromisszum, jó fejlámpa lehet higy praktikusabb.

    natë: Terepre(egyértelműen nem jött le nekem)? Egy használttal kezdenék, hogy kiderüljön mennyire jön be és merre tovább. Ezek nagyon alap gépek sajna, nem nagyon segít hozzá hogy megszeresd a gondtalan montizást. Ha pedig nem a gyökerek, sziklák és hegyek motiválnak, felejtsük el ezeket, cross/fitness vonalon nézelődnék.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Hasaggymeg #188116 üzenetére

    Kinek mi a terep; de a szőnyegbombázott aszfalt is odabasz.
    Montira hajazó dolgokból olyanok szerepeltek, aminek a telója többet mozog a bringa hossztegelyén, mint a rendes irányban, és relatív hamar ki is kopik a persely. Nehéz kerék, a fék pedig... Ha nem hegyen megy vele, akár lehet jó, de tekintve a felső-középső polcos fékeit a Shimanonak, ezeknek nem szavaznék nagy bizodalmat. :B

    Erdei aszfalton és földúton én jobban szeretek könnyű merev crossal menni. Rendes terepre nem kérdés, de azért kérdeztemnrá mire lesz. :R

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz crey #188129 üzenetére

    Láncnyúlásmérőt is vehetsz, és ahigy írták, plusz patentszemet a nyeregtáskába. KMC meg Sramot szoktam preferálni.
    Ha nyúlt egy kicsit is a lánc, megy vele a hátsó sor is. Ha már addig vársz higy ugrik, mennek vele az első tányérok is, ami nem lesz olcsó.

    rarki72: Csomagtartó miatt miért esett ki minden fitness/cross? Courier (akár CX, akár az egyenes kormánnyal) és még egy adag másik nem vérbeli sport fitness gépnek van csomagtartó rögzítési pontja.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz natë #188144 üzenetére

    Jajj, ezt a használtat ennyiért ne, arra főleg ne amire te keresel bringát.

    Ami tetszik akkor. Ez a teleszkóp az SL-ben is dísz, életmegkeserítés, macskadobálásra jó főként. Ez montinak akar látszani, de sokan ilyet keresnek.
    Én Courier CX, Romet Finale vagy mistral, Kross Seto, Baddog Pointer vonalon (crossfitness, hibrid, fitness, melyik gyártó hogy hívja, lusz a cx-es meg gravel vonulat is jó lehet, de több urban bringa is) indulnék el. De úgy látom a topik nagyja is outi és monti vonalon mozog, a közte lévő tucatnyi kategória fölöslegesen van :( . Ez kb olyan, mint hogy szar utakra SUV kell. Más kérdés hogy a nehéz kerék és az emelés miatt keményítés miatt szarabb velük rossz úton menni mint egy kombival, de hát a reklámokkal ki merne vitatkozni...

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz jjeahh #188180 üzenetére

    Nekem 6-8p :)

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Mondjuk ahogy öregszem (meg pár pilisi Dunamarci és Crosskovácsi után, ahol a bringa lassul a sáros lejtőn, ha egy pedálon állok is) a koszolással egyre óvatosabb vagyok, amin lehet, lassan megyek át, hogy ne 10+ kg sarat vigyek haza. Bár végre kertesháznál eggyel egyszerűbb a takarítás, de kibírom röhögés nélkül mikor pár fokban veretem magamról slaggal a koszt, egy szál gatyában :DDD . Meg szegény kecskémet is sajnálommeg a rohadék shimanot is átkozom hogy nem akarnak egy montiba való középcsapágyat piacra dobni.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz 6030D #188192 üzenetére

    A világ egyik leggusztustalanabb dolga, mikor megfogod a bringát, és a saras(kakás) dzsuvába nyúlsz, pfujj :DDD
    És még a bringás övtáskát is nagyjából védi, meg persze a nyeregtáskát is. Lehet hogy buzis, de vállalom. Sőt, kulacsból is kupakost használok ;]

    +1, ehelyett a gyerkőcnek inkább használtat, ez amúgy is a kb létező legalja, hatalmas bukóval lehet eladni.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Friczy #188213 üzenetére

    Most azt mondod nekem, hogy a valójában sokszázlumenes (400at 3 órán át tud) fejlámpáim mennyivel rosszabbak, helyette a kormányra tegyek olyat amit az agydinamó hajt meg? Nyilván az hogy ahova nézek, ott mindig világos van fejlámpával, gondolom mindegy, beleértve szerelés, gyalogos részek.

    Van kormánylámpám is, erdőbe mindkettőt viszem, aszfaltra jellemzően az egyiket.
    A kresz előírásainak egy 2 ledes decathlonos béka is megfelel, mert a rögzített lámpát úgy értik, hogy ne zseblámpát fogj a markodban. :U .
    A elemes lámpákkal való összehasonlítással is inkább hagyjuk egymást légyszíves, én látni szeretek sötétben, elemes lámpákkal ez nem megoldható, nincs elég erejük.
    Ha nem trollkodsz, akkor annaknl fogom fel hogy ahol te jársz, elvagy azokkal a lámpákkal. Teszem hozzá, hogy a fényvisszaverők is legalább ilyen fontosak, de tehetsz fel olyan macskaszemet amit ajánl a kresz helyette.

    Egy jó fejlámpa helyett aki szeretne, vegyen agydinamót szupi dinamós kormánylámpával :R

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Hasaggymeg #188225 üzenetére

    Én itt is, ott is megyek, csak legyintek hogy 'Lumos!' és kész.
    Ha kormánylámpával megyek, és a bringaúton szédelegnek előttem a muglik, a gyorsgombbal 1800lumenes módra kapcsolok, arra azért már félre szoktak menni. :DDD

    Nem vagyok egyébként citybikeon az agydinamó ellen, tetszik, amíg ezért nem kell egyéb kompromisszumot kötni, és az ember ezt csak kivilágított városban használja.

    RelakS: Bukót ráveszem, a Fenix HL55, a Nitecore HC60 és a Sofirn SP40 is középső pántos is, elférnek a szemüveg és bukó között.
    Nem tudom milyen vetített kép, fényeloszlás és fényerő amire azt mondod elég jól látsz, de ha megnézed a BC30at, annak rendes vetített képe van, meg akár ereje is.

    Én eleve nem citybikeolok, és mtb/24h mtb verseny/túrázás miatt is vannak rendes lámpáink; de másnak isnelgondolkodtató lehet hogy 10-15-ért jó lámpát vesz bármire, vagy agydinamóra költ inkább, vagy mindkettőt, ha látni is kell. :R

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz INTELligent #188238 üzenetére

    Kisebb fényerővel bekapcsolni nappal a lámpát? Na, AZ a marhaság. Mint a sok idióta, aki drl helyett helyzetjelzővel megy.

    A normális/elég erős lámpáknak van villogó módjuk, ami nappal, napsütésnél is látszik. Este hátul nem ezt, hanem a halványabb villogást illik használni(ha vanntöbbféle fényerős villogás), mert kiégetina retinát.

    grabowski: Nem látom miért érne ennyivel többet a Bianchi, mindkettő jó, vedd amelyik tetszik. Triban felnijén nehéz gumit cserélni, de más panaszt nem nagyon hallottam.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz -=RelakS=- #188271 üzenetére

    Igen, ott a link. Köszi, hogy aggódsz értem, de lehet hogy 2014óta mióta ezt használom, több tapasztalatom van vele, mint neked ránézésre :R . Nézd meg a linken(!), nem a világba szórja szét a fényt, hanem több fénycsóva van. Az első tengely mögé is szór be fényt, de alapból nem vakít, amíg valaki nem olyan süket hogy az út helyett a szembejövők szemére állítja.
    A jó fényeloszlás azaz, hogy van széles és spot fény is, lehetőleg elég homogén átmenettel, jusson távolra is elég fény, és ne vakítson.
    Városban 1, vagy kevesebb fénynél kettesen használom. Lakotton kívül 3as (nem is látnék gyengébbnél mikor jönnek szembe az autók), vagy terepen 2-4. Nincsen semmi városi meg terep csoda.
    Bringán van lámpa amivel látsz, meg amivel téged látnak, pont.
    Az orrom előtti részt nem értem.

    Nem olvastam az összefoglalót, de a topikban előírás megmondani miért rossz a normális világítás? :))

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz vallas #188277 üzenetére

    Ha terepezni akarsz vele, akkor még kivennék egyet ha a váltón nincs plusz feszítési lehetőség.

    Szerk:
    Akik rinyálnék a téli tekerés miatt ezt nézzék meg: [link]
    A többi aki érdekel itt. Mondjuk én nem sok embert láttam -30° alatt tekerni, de azért úgy látszik akad néha rá példa.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz belsodavid #188021 üzenetére

    És a maps.me az miért nem jó? A legtutibb térkép van hozzá, kell a műholdas nézet is?
    A sports-trackert ajánlom még figyelmedbe, hibdrib térképet is tud, és az egyik legjobb logger app.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz 1eske #188287 üzenetére

    29es kerékméret és 150-160mm rugóút? Biztos ezt akarod a sok mászás mellé, 36-os becsúszók és traktorgumik?
    Hasonló célra én imádom a Spark-omat, elvileg a Genius vam közelebb ahhoz amit írtál.
    Váltó nekem mindegy, bár kevesebb bajom volt a sram cucokkal; de a fékből olyan messzire kerülöm a shimanot, ahogy lehet :U .
    Lockout: Sose használtam, nem kellett, főleg telón. A Sparkon a twinlocot muszáj használni, mert Fox rugózó elemek vannak a gépen, de legalább könnyen, gyorsan a kapcsolható.
    Rosenál esetleg a Ground Control/Root Miller még árával/testreszabhatóságával érdekes lehet.

    Fura lehet, de tesztnapon amivel legjobbat mentem lefelé(is), a karbon Ninety Six volt, éreztem mindent és pontosan azt csinálta a gép, amit akartam, mintha a saját, rám beállított bringa lenne - pedig táncba vittem a trail/enduro/fatbikeokat is, és akkori sajátom is 26"os AM bringa volt, és inkább lefelé voltam gyors akkoriban.
    Szóval ha vannrá mód, érdemes az élénkebb 100-120 miliseket is kipróbálni a 150-es Trailek mellett. :R

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz 1eske #188290 üzenetére

    Leszarom a marketinget, ebben is, a fizika meg a kiegyensúlyozottság fontosabb. Sokkal jobban érzel ugyanannyi pénzből egy könnyebb, ügyesebb 120as gépet szerintem. Nagy keréknél már úgyis kevesebb a különbség szvsz, és inkább a geót, irányíthatóságot, mászási képességet nézd.

    A shimano fékjeiről csak jót hallottál? :) Hát, én szinte csak rosszat. Grammhuszárkodásból 2/3 akkora a betét felülete mint a korábbi Avidjaimnál. Ez mit jelent? Másfélszeres hőterhelést, a Gerecsében lightos körön ilyen az RTM64. Se Alpokba, se Börzsönyben, se Mátrában sose égettem meg egy Avidomat se (alap Juicy). De haverjaim az XT-ket megpirították, meg hullámosodtak, mindig basztattam őket hogy a b.zik fékezneknilyen sokat :D .
    Megvettem a bordás iceteches betétet, mert véletlenül van hozzá a Shimanonak, egy fél fokkal jobb lett. Aranyárban megvettem az Icetech Freezás tárcsákat is. Most már jó e? Hát, nyomáspont hidegben alig vándorol már, ha hanyatt szállítom a bringát a hátsó féket fel kell pumpálni (olajcsere óta kevésbé de kell), és már nem ég meg a tárcsa, de amikor bemelegszik, hullámosodik, és kell 1-2 perc mire elkussol.
    Ezekről külön hallottam, de így egybe nem rajongok érte. Ja, és legalább így harapott az alap Juicy, miközben sokkal olcsóbb. Mai fejemmel nem CL kereket kellett volna megint venni, habem eladni a 615ösöket mindenestül. Jó pap is holtig tanul, azt hittem már jó lesz ennyi pénzz rálocsolása utána, meg hogy a Scott nem rak rá vackot. :U

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Szteff2 #188294 üzenetére

    Olvastam már róla, nem semmi csávó. -45⁰ban nekem nem nagyon volt kedvem tekerni, még gyalog is lefagy az ember arca, meg a foga a csukott szájában, és a pára belefagy az orrlukakba... Brr.

    Csokicsibesz: Ahogy érzed, de bikemagen és élőben jó néhány helyről ugyanazt hallottam, amit tapasztaltam én is.
    Ellenben a 120as 96-ra +1. :K

    1eske: Amivel magasabb a súlypont és lomhábban irányítható, megpróbálják kompenzálni droppost nyeregcsővel, sok pénzért.
    Ez olyan jó, mint amikor Kugából ST Line csomagot választanak, egy sima Focus helyett (ami alapból sokkal ügyesebben kanyarodik, mert nem fent a súly nagy rugózatlan tömeg mellett).
    Bringánál az irányíthatóság jellegéhez a villaszög, támvilla hossz, középcsapágymagasságokat érdemes figyelni. Nekem a Spark/NinetySix (27,5-el) ami kiadja a 175 centimmel, és nem utas vagyok a magasban, lassú irányítással. Főleg hogy a Scottnál szokás szerint állítható a geó, és ott az alacsonyabb állást szeretem, a magasabb kcs magasság mellett olyan mintha 29esen ülnék.
    A 100-120-as utas villák sokszor progresszívebbek/arra állíthatod, így kb ugyanakkor koppan fel. De addig is magasabban ül valamivel az ember a hosszabb utason.
    De úgy tűnik úgyis a marketing/tömegpszihózis lesz az erősebb :R .

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Hasaggymeg #188300 üzenetére

    Már ésszel megyek csak, a Rocket Ronokkal nem lehet/tudok durvulni (edzetlenség, időhiány, apasági plusz felelősség). Haverok többször szinezték meg a 64,66 és 81-es tárcsákat. Mikor rákerestem az iceteches csodákra, akkor meg a melegen felhullámosodásrra panaszkodtak sokan. Mindegy, így már használható, de a jó szerintem nem ilyen, nem tudom minek spróroltak a felületen.
    Levegősnek gondoltam, de két szerelő is azt mondta ilyen, ill most egy fokkal jobb. Nem akartam elhinni hogy ilyen, de beletörődtem, plusz Norbi elég lelkiismeretes és ügyes, mondhatjuk kimaxolta.

    Várj, Judy a régi Dart elődje, full alap villa? Anno a Dartom se pógozótt felfelé, csak ha kiállva tekertem. De fully meg spd óta ilyet nem nagyon csinálok, és 20-25% sagot szoktam belőni. Recon/Revalation/Rebán mindig leszedtem egy idő után a kart a bringáról.

    1eske: 80kg, nem gondolkoztam el. 2005 óta montizok tárcsafékkel, régen agresszíven lejtőztem, és akkor olyan bénán fékezek, amit az előző fékek kibírtak simán, plusz szín nélkül. 160as BB5 Roundagonnal nem szinesedett, 185ös BB7 Cleansweepel szintén nem, 185 Juicy CS G2-vel szintén nem. Beleértve salz 72es és AM távot, Börzsöny és Pilis húzósabb lejtőit, vagy a Medvéskört, ahol a (rutinos) csapat nagyja ferodolszagot húzott és a felének lilult is a fék; sosem sütöttem meg, sehol.
    Erre piánóban megyünk az új géppel a Gerecsében, alig szintet, és így néz ki. Kettőből az egyik haverom az, akit előtte 2-3 évig piszkáltam a színes 81-es tárcsa miatt, egyből rámutatott hogy ki a b*zi :DDD . Felváltva, szakaszosan fékezzem, mint mindig minden tárcsafékes járművel.

    Teszem fel a költői kérdést, miért ekkora a felület magasság?
    alt="" title=""
    alt="" title=""

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz 1eske #188303 üzenetére

    Előző bringám csoda fékjei: [link]

    Amúgy a geometria/rugóútról beszéltünk, nem a kerékméretről. :R

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Hasaggymeg #188316 üzenetére

    Kicsi a betét magasság. A hossz egydugattyúsnál elég. Autóknál kicsit más, ott ahol már 4 dugattyú van, ott már hosszú a betét, alapból az úszónyergeseknél ott is magas inkább.
    Szoktam azért némi mozgási energiát gyűjteni ami hővé és fékporrá alakítok :).
    Csokicsibesz, megnyugtató hogy nem fogunk a boltban az utolsó féken összeveszni. Meg úgy nézem bikemagen se sokat vagy a technikai topikokban.

    6030D: Mikor 45ről kell 15re lassulnod, akkor mozgási energiádat hővé alakítod, hirtelen 1-1.5kW-ot szabadítasz a fékekre. Na, tehát 1,5kW az X, vagy 0,7X felületen oszoljon inkább el? :) Ezért van hogy agresszíveb fékek nagyobb betétet, több dugattyút használnak, a lightosabbak meg kicsit.

    Amikor normálisan tekerek, nem pogózott nálam egyik teló sem, bár relatív sportosra szoktam állítani (de nem pattan vissza a bringa leejtve, teszem hozzá a RS és Manitou ebben a 'tesztben' jobban szerepelt mint a foxok). Régebben mindig SPV-s tagjaim voltak, azzal finoman be tudtam állítani a bringához, terephez mennyi legyen a negatív kamra ellennyomása. Hetekig tököltem a foxokkal, mert úgy akartam beállítani mint a többit, de mondták ismik és szerelő, hogy engedjem el, ezen nincs egy olyan beállítás, ez pogózik nyitva, ezen használni kell a kis kart. Úgy ilyen lett, majd tényleg elengedtem, nyitottam lejtőzősre fújtam, és alapon most a középső álláson használom.
    De simán lehet hogy én vagyok gyenge, és felfelé csak szépen pörgetek, húzok a pedállal, és azért nem nagyon pogózik a gép (tag leheletnyit, ennyi elfér). Mondjuk sok embert úgy látok tererni, hogy a merev gép is pogózik alattuk, szerintem iszonyat pazarolják az energiát, nekem nincs annyi fölös :B

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Ami szerkesztésből kimaradt:

    Autóknál 400-450° az utcai betétek hőhatára, 550-650°a sportosabbaké, afelett már versenyfékekről beszélünk ami hidegen nem is fog gyakorlatilag. A shimano szerint nyertem 50°ot a bordás betéttel (50et azzal ha fémes és nem gyantás?), 50°et az Icetech tárcsával és még 50°et a Freezával. Sőt, itt már 140°ot hazudnak a freezára a simához képest ;]

    Igen, nekem is még az őskövület Avidjaim voltak, a Sramokról már sok vegyeset olvastam. És azt se tudom most mit vennék ha vennék, kb bármelyikre keresek van jó és rossz tapasztalat is a neten. Mondjuk iceteches cuccokra mikor ráolvastam, akkor kevés pozitívat találtam a tulajoktól, de nyilván az is elég sokaknak. Pedig mi lenne ha normális gumikkal mennék újra normálisan lefelé? :DDD Mondjuk ott nekem már fékerőben és adagolhatóságban is kevés lenne ezt a mostani, de lightosan kisgumikkal elég.

    f4lcon : Nem is azt mondtam hogy ez a tökéletes módszer az érzékenység meghatározására, de egy teszt ez is, viszonyításnak a saját ismert cuccon megteszi. Szóval azt próbáltam szemléltetni hogy középkeményre fújom (ahogy a SAGból is láthattátok), de attól még érzékenyek a rugózó elemek. Azt biztos, ezt a butább villák/tagok nem tudják hogy ilyenkor megindulnak, de nyilván ennek még kevés köze van ahhoz hogy mozog az egész, bringással a hátán.
    Nekem elől 1.6, hátul 1.8 van a Scottban átlagban.

    ZolkoW, többiek: Ti mennyit, hogy hangoljátok a telókat, tagokat? SAG, csillapítás, vagy low/highspeed compression ill linearitás/progresszivitás karakterisztika (tudom, van ahol olajmennyiséggel lehet csak állítani, de a Recon/Revelationjaimnál így ment amik Solo Airesek vagy Air Uturnosok voltak)? Én középkemény, érzékeny megindulás, progresszív útra lövöm be, épp annyi visszaútcsillapítással csak, hogy ne rúgjon vissza ugratásból.
    Nálam az első 2-3 nap próbakörök és jegyzetelés, az első egy hónap az tesztelgetés mire úgy működik ahogy szeretném, vagy ha azt nem tudja, veszek bele olyat ami úgy működik ahogy szeretném :DDD . Plusz olajat is úgy választok, hogy hidegben is használható legyen (főleg az SPV-s tagoknál volt kritikus).
    Vagy ezt nem mindenki rugózza ennyire túl? :DDD

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz ZolkoW #188366 üzenetére

    Áh, van megint Judy, Solo aires? Ezt átaludtam :DDD
    Végülis ez kb elég is. Sok ismerős elég nagyvonalúan kezeli a setupot, ami nekem fura, engem idegesít a hintalózás meg ha kirázza a lelkem vagy kirúg vagy belassul :) .

    Mondjuk sokat spórol az ember időben, ha nem kell az elejét és a hátulját összelőni (ami megindulásban és felkoppanásban is sose fog teljesen sikerülni) :K

    Talánnkiderült már, de én se vettem külön foxot. Sokat próbáltam, de nem érintettek meg. Ami jól mozog, kapcsolgatni kell, azt meg nem szeretem (a twinlocot sem, de ez belefér; kár hogy kijött a rugó belőle, így lefelé folyamatosan zörög).

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz mobal #188381 üzenetére

    Megértem, én is leszedtem az összes RS-ról. De úgy tudsz tekerni hogy oúton pogózik a rendesen beállított villa?
    Ránézésre jól fog működni, csak a bowdenneknsegít a rugó.

    Friczy: Persze, a villogó mindig a bringán van. De sötétben ettől is feltűnőbb a fényvisszaverőm, amiből van a vázon is, meg főként a küllőkön.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz jjeahh #188396 üzenetére

    Én nem sűrűn járok így, ellenben az Air Uturnnel sokszor sikerült 110milivel lemennem 140 helyett :DDD .
    Amíg hozzászoktam a foxhoz/twinlockhoz, volt hogy közepes állásban maradt, de ... Na mindegy, akinek nagyon pogózik, tanuljon meg spd-vel odafigyelve tekerni lockoljon :B .
    Komolyan nem értem, tisztességes fékezésnél összecsukja ember a villát, ha hintázik felfelé. Amúgy felfelé is terepen megyek, azért se lockolnék, az is energiát vesz el. Sparkon a középső állás csak olyan, mint a többi bringámon alapból volt, az se fog sokat vissza ha úgy marad. Fáradtan, dekoncentráltan sima úton próbáltam ezen is a lockot, de ritkán van rá igény.

    Két kérdés a lockosoknak, milyen guminyomás (milyen méret mellett) és milyen sag-ot használ aki sokat zárja mert pogózik? Nálam elől 1.6b 27,5*2.25, 20-22% sag.
    Szerk: Aki időre/dobogóra teker, azon ismerőseim max kiállós sprintnél lockolnak, grammra és szemre is bántja őket a sok bizbasz a bringán.

    PS:Angolul hogy hívják a pogózást? :R

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz nszabolcs94 #188398 üzenetére

    Ha jól látom h négyszögtengelyes a hajtómű, az 160ért is vérciki, nemhogy ennyiért.
    Én annyi tanácsot adnék, gondold át a teleszkóp részt, előző 2 nap erről volt szó. Azok többletsúlyok amik szarul/nem arra mozognak amerre szeretné az ember.
    Nem az a lényeg hogy hidralikus e a fék, hanem hogy normális legyen, de ezek... Szóval épp annyit tudnak hogy ne kopjon a felni, de egy normális véfékegalább ilyen erős (nornál súly és felhasználásnál ez nem baj). Én a gravel(Triban 120)/crossfitness(TribannRC500)/hibrid(Romet Mistral)/urban merevvillásokat (Elops speed) is megnézném.

    Hasaggymeg: Én ettől kevesebbért is rakom apróra azt az alkatrészt ami szivat... AirUturnosst is azért cseréltem évekig tekerésztem 15-15 másodpercet, aztán úgy voltam vele, higy fix 120 mindig jó, nincs úgyfelejtés, plusz papíron jobban hangolható volt az utód Reba, gyakorlatilag mondjuk nem, de az részletkérdés.
    20% mellett ha ilyen, lehet érdemes mást is kipróbálni, főleg ha másik villával nem volt ilyen. :B

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

Új hozzászólás Aktív témák