Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • samujózsi

    tag

    Töröm a pici fejem ezeken a tesco-bike kategóriájú termékeken. Valahogy nem értem: az igények nőttek meg vagy tényleg ennyire silány szemetet adnak mostanság az "olcsó" kategóriában?

    Mire gondolok? Gyerekkorom végefelé voltak mindenféle acélvázas közlekedési eszközök váltó nélkül, kontrafékkel, meg voltak az ú.n. versenybiciklik, amiből a köznép számára elérhető típusok nagyjából kimerültek a Szputnyik és Csepel, protekciósoknál a Favorit (csehszlovák) bringákban.
    Ebből a kínálatból a leggagyibb a szovjet Szputnyik volt talán. De ami fontos, hogy az akkoriban kapható kerékpárok mind alkalmasak voltak közlekedésre. Szóval munkába járni, ha nem "versenybicikli" volt, akkor bevásárláshoz is stb.
    Dögnehezek voltak, semmi extra nem volt rajtuk, de akár karbantartás nélkül is elmentek évekig.
    Ehhez képest ma, az olcsónak mondott bringákról mindenkit lebeszélünk (én is), mert olyan ócskák.
    Tényleg azok?
    Arra sem jók, ha valaki naponta 5-10km-re járna velük a lakása és a munkahelye közt?
    Nézegetem a boltok elé kikötött bringákat. A többségük ócskának látszó, ezer éves darab (köztük rengeteg acélvázas Peugeot, ami régen elég jól hangzó név volt :) ), de bőven van köztük tesco-ból és hasonló helyekről származó noname bicikli is. Akkor most mi van? Sokan hadználnak használhatatlan biciklit? Vagy arra a napi pár kilométerre mégis jók?

    Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM

Új hozzászólás Aktív témák