- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Autós kamerák
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Most kezdik árulni Európában a Hisense új Mini LED tévéjét
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Nem kap több frissítést a Wolcen: Lords of Mayhem
gp Szeptembertől a többjátékos mód már nem lesz elérhető.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
it A Tesla egyik részvényese perelte be Elon Muskot, 7,5 milliárd dolláros bennfentes kereskedelemmel vádolja őt.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz Predator2 #1325 üzenetére
Szerintem nem felesleges.
Az acélvázak általában rugalmasak, és fékezéskor menet közben is szétnyílnak pár mm-t.
Az enyém nagyobb falvastagságú hi-ten fajta, és mégis látni még menet közben is, hogy hajlik.
Ráadásul elöl elég hangosan nyikorgott is, amíg nem volt merevítőm. Most hátra is keresek, de sehol nem találok, pedig rossz látni, hogy csavarodik kifelé a féktüske. Néha azt hiszem, hogy le fog törni.
A fékerőhöz viszont csak keveset tesz hozzá, inkább az adagolhatóság lett jobb nálam, mert a fékkar behúzásakor nem a vázat görbítgetem - érezhetően keményebb lett.Aluvázakhoz valószínűleg már nincs sok értelme.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen