Hirdetés
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
Dead Island 2 - Túl a 7 millió játékoson
gp Továbbra is érkeznek majd frissítések, a készítők nem engedik el a kezünket.
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Because
őstag
válasz Hasaggymeg #128550 üzenetére
jó na, ingyen mindig jobb valahogy elégedettséggel tölti el az embert
-
Rabbitf_24
őstag
Hello
EZ a bringa mennyire lenne megfelelő aszfaltra (minimális terep) egy 182cm magas férfiembernek?
Ahogy elnézem jó cuccokból van összerakva, a cég sem tegnap kezdte a bringák gyártását..Köszi!
(#128553) Hasaggymeg:
Használtan venném (szinte új, szőrös gumikkal..) 2/3 áron, de 56cm-es a gép. Köszönöm a gyors választ![ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Because #128551 üzenetére
Olyan mint az "AKCIÓ",vagy "KÉSZLETKISÖPRÉS" szócskák,csak úgy vonzzák az embert,mi?
(#128552) Rabbitf_24...az 52cm-es megfelelő lenne,tényleg minimális földúttal,mert ez aszfaltra termett.Ugyanakkor drágállom.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Giot
addikt
válasz ZolkoW #128549 üzenetére
Rendben megértettem más területeken más módon használjuk a gépet. Felfele én is feltekerek vagy ha nagyon meredek hát a hátamra veszem.
Tavaly megvolt 2x a szilvási kő nagyon sokat tanultam a meredek sziklás részeken a feltekerésről. Eleinte azzal próbálkoztam hogy bekapcsoltam a propedált a tagon. Ez pontosan azt szolgálja hogy feltekerésnél kevésbé nyelje el a felfüggesztés a hajtási energiát. Nyugisabb ösvényeken valóban jobb is volt.
Aztán a sziklásabb részeken így is eldöcögött a nagyobb köveken hiába maradtam a nyeregben.
Hát kikapcsoltam a propedált megnéztem milyen anélkül. Izomból kellett nyomni de lent maradt a kerék. Nem csúszott meg. Tök jó volt. Csak sok erőt kivett.
Ezt lábból karból kimozogni szerintem nagyon pro level.
....Bár kicsit elkanyarodtam az első telóktól. Tehát szerintem az az első fok hogy az irányíthatóság valóban a kezemben maradjon hogy elöl egy jól beállított teleszkóp dolgozik.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Én is így gondolom,hacsak nem aszfalt,vagy teljesen sima a terep nem zárom ki,szükségem van a teleszkópra (merev farú) ahhoz,hogy végig a földön maradjon az eleje,irányítható legyen és át tudjak menni nagyobb gyökereken,köveken is.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Giot
addikt
válasz Hasaggymeg #128555 üzenetére
Lehet a negatív tapasztalat miatt alakult ki ez a vélemény, egy rosszul beállított vagy rossz minőségű teló következtében.
[ Szerkesztve ]
-
deny330
aktív tag
válasz Runner_fxr #128527 üzenetére
Inkább csak hirtelen felindulásból mondtam, még meglátom hogyan alakul. Legjobb az lenne, ha kitudnék fogni egy Saint / Zee fékszettet, vagy esetleg egy 4 dugattyús XT fékszettet. Az a baj az ilyen tervezgetésekből nem sok minden szokott lenni, még a végén tényleg csak SLX lesz, ha esetleg idő előtt elsz**ná magát az Avid, megint.. Szoktam nézegetni bringás csoportokat és testbikeot, hátha, egyenlőre még hagyom az Avidot. Használom amíg nincsen meg az utódja biztosra, mert a cél mindenképp egy megbízhatóbb, kevésbé kényes, 4 dugattyús fék lenne. Kár, hogy a Sram fékek DoT olajat használnak, igazán ígéretesnek tűnik az RSC fékszett - árához méltóan. Shimanonál egyébként cserélhető a fékcső, nem? Ha esetleg találnék szettet, de rövid lenne.
(#128529) Ákkk: Az új áruk nekem jelenleg húzós lenne, maximum ha minden kötél szakad vállalnám be. 8000-es szériát semmikép nem fogok venni, nem hallottam róla sok jót. Nem szeretnék kockáztatni, a Sramot is ezért kerülném inkább, hiába kecsegtető.
(#128533) Giot: Ha fogni fog, akkor nem baj a visítás. Annyival elmegy. Köszi az infókat.
-
Jakab66[hun]
senior tag
Sziasztok! Kerékpár vásárláshoz szeretnék tanácsokat kérni. Leírok pár adatot, hogy könnyebb legyen:
Ár: 100-150ezer forint.
Magasságom: 185cm
Mire használnám: kisebb (10-20km) “túrák”, munkába járni (5km) és simán csak csavarogni, a testmozgás végett.Első körben MTB-ben gondolkodnék, a sok emelkedő miatt ami a környéken van.
Természetesen bármilyen tanácsot szívesen fogadok, és megköszönök!
Gipsz Jakab
-
ZolkoW
őstag
ez ott vagy 3 centi távtartó!!!!! [link]
Nem tudom, a 785-ös fékhez milyen hűtőbordás betéteket adnak gyárilag, nekem még az van bennük, vizesen bizony sikítanak rendesen.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
deny330
aktív tag
válasz ZolkoW #128561 üzenetére
Annyira nincsen tapasztalatom ezekkel, szóval csak egyszerű logika alapján mondom:
Szerintem az organikus kisebb fékerőt ad egy picivel, de csendesebb és tovább tartó.
A fémes pedig a nagyobb fékerővel rendelkező, hangosabb és gyorsabban kopó.De majd valaki tapasztaltabb megmondja a biztosat. Egyébként ha kiveszed rajta kell lennie a lapkán, legalábbis nekem a volt Deore fékemben lévő gyári betéteken rajta volt.
-
nismoka
addikt
-
StLui
veterán
válasz deny330 #128563 üzenetére
Én úgy tudom organikus szinte egyből üzemkész, könnyebben túlmelegedhet, gyengébb lehet mint a fémes, fémesnek be kell melegedni de cserébe erősebb, és nem melegszik túl a fékerő rovására
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Giot
addikt
válasz StLui #128565 üzenetére
Talán annyit mellé, hogy a fémes lassabban kopik össze, és jobban koptatja a tárcsát.
Azért a metal pad hidegen is bitangul fog ha már megvan az összhang a tárcsával.Erről jut eszembe, a legbrutálisabb fék amivel valaha is dolgom volt az a hope m6 haver gépén. Az egy satu. Rémísztő ha nincs hozzászokva az ember. Ha nem akar fékezni a delikvens rá sem szabad nézni.
[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
Kíváncsiságból felépítettem a tornyot kormányszár fölé, hogy lássam mi változik a FS bringámon.
Azt leszámítva hogy az elején majdnem átestem a kormányon, annyira lent volt, hamar megszoktam. Leginkább az érdekelt, hogy terheli annyira a derekamat, hogy másnapra elkezdjen sajogni, szerencsére ez nem történt meg.
2 túrán voltam, mindkettőben volt 20+ perces mászás, én nem éreztem magam kényelmesebben, de ami a legfurább, hogy a kicsit meredekebb részeken, ugyan úgy emelte az orrát, mint a magasabb kormánnyal.
Szóval nekem az jött le, hogy nagyjából semmi valós előnye nincs, ha az a cél hogy ne szálljon el az orra, akkor egy picit hosszabb kormányszár többet tud segíteni.
Egy előnye azért van, jobban néz ki a bringa (a fotókon), ha ennyire alacsonyan van a kormány a nyereghez képest.
Viszont én inkább a hosszú távú hátrányától félek, ami a porckorongsérv kiboltosulásával járhat, azoknál akik erre érzékenyek.
Szóval ma visszaraktam az összeset alá (ahova valók ) és ugyan olyan kényelmesen éreztem magam mint tegnap, amit ez a 1.5 cm magasság jelent azt szerintem bárki karból megoldja.
Ez persze csak az én véleményem, mindenki ott gyűrűzik ahol tud
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #128567 üzenetére
Ízlés, megszokás kérdése is, az én bringámon gyárilag csak egy közgyűrű volt és a 90mm stucni lefele volt fordítva. Ez nekem nagyon nem tetszett, orraesős érzés volt ahogy írod, lejtőkön rettegtem, hogy előrebukok, ezért a stucnit felfele fordítottam és később ki is cseréltem rövidebbre. Aztán ahogy egyre többet tekertem, kezdtem nagytatásnak érezni a "tempómhoz" képest, meg lefele is merészebb lettem, ezért vettem hosszabb stucnit, amit lefele fordítva raktam fel, vettem mellé egy nulla hátrahajlású nyeregcsövet, így előrébb kerültem a bringán és jobban ráhasaltam a kormányra alapból. Annyira megtetszett, hogy gondoltam ha már lúd legyen kövér, azt az egy közgyűrűt is kiszedtem alóla, azóta így van, sőt néha már agyalok 17 fokos stucnin is, de úgy érzem az talán már túl extrém lenne nekem... egyelőre . Pro bájkokon kimondottan gyakori amúgy az extrém alacsony kormány: [link] [link] [link] [link] [link] [link] [link] stb... legalábbis XC fronton, trail, enduro kategóriában nem igazán.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Jakab66[hun] #128558 üzenetére
Az elsô hsz.-t elolvasván, nekem egy trekking bringát kell keresnem. Jól gondolom?
Gipsz Jakab
-
Giot
addikt
válasz jjeahh #128569 üzenetére
Ahogy távoldok a 30 tól és közelítek a 40 hez. (Pedig húzom a féket) évről évre emelnem kellett a nyeregcsövön. Fájt kattogott a térdem. Aztán egyre jobban ki kellett emelnem a kormányt mert a hátam kezdett beállni. Már vagy 1.5 centit emeltem az elején.
Pont ma néztem a gépet hogy huha nem e néz ki nagyon hülyén már. Nyilván hiába a küllem a test diktál. -
deny330
aktív tag
Ma voltam kint én is egy karikára, szóval hogy meséljek kicsit, hátha valakit érdekel: eddig sem voltak nagy kedvenceim az erdészek, de most kifejezetten felcseszték az agyamat. Én elhiszem, hogy fakitermelés így úgy, de ahogy most kinéz az erdő, az valami egészen szörnyű. Jó néhány fát kivágtak, amivel nem is lenne baj még annyira, de a tömérdek mennyiségű törmelék ott maradt. Ágak, elkorhadt fa törzs maradványok. De nem ilyen kis picik, hanem az az igazi b*szó nagy, amit felkap a kerék, és begyűr a váz / villa és a kerék közé. Mindegy, végül is vannak kerülő utak, mentem arra. Ez még hagyján. De amikor megláttam, hogy a létező legnagyobb sárban dolgoztak a munkagépekkel.. Van három lejtős útszakasz, ahol felszoktam tekerni, majd lejövök a három közül valamelyiken, mert felfele mászni technikás, lefele jönni szintén igényel némi tapasztalatot és merészséget. Nah, most konkrétan ebből a három útból egy használható, az is max lefele, félúttól, féket húzva. A munkagép hatalmas kerekei megmaradtak a talajban, de olyan szinten, hogyha beleálltam a sár tócsa aljába, két oldalt a sár "fal" olyan magas volt, hogy a derekamig ért. Megjegyzem, 186-187cm magas vagyok. Nem tudom ezt rendbe-e fogja tenni valaki vagy valami, szívem szerint kimennék és lapáttal helyre raknám, de az meg milyen már..
Ennek hála viszont találtam egy túra ösvényt, mert egyik szétbarmolt úton felfele másztam, de elakadtam egy ponton a remek kis sárfal miatt. Lekanyarodtam mérgembe egy túra ösvényre, sosem jártam rajta. Volt 1-2 dobató, egész jókat lehetett szállni viszonylag közepes tempóval is. Aztán volt egy rész, ahol bal oldalt a vízmosás kb olyan mély volt, hogy a kerekem fele eltűnt benne, a vízmosás mellett pedig egy kis ösvény volt, azon mentem én. Az ösvény vicces volt; szűk - kb egy gyalogos elfér rajta - , oldalról belógó ágak, közben pedig balra lefele dől be a vízmosás felé a talaj, erre ráspécizve még lejt az egész. Mindenesetre bátornak éreztem magamat, és átverettem fékezés nélkül ezen a részen (szerencsére tapadtak a gumik). Kiértem egy kicsit nyitottabb területre, egy kis patakon mentem át, majd közvetlen utána 5 méterrel volt egy köves-fatörzses rész. Nem volt elég időm fékezni és csúszott is a talaj, szóval próbáltam átmenni markolatot szorítva azzal a tempóval, amit addig is jöttem. Végső soron nem lett baj, szerencsére a bringa elnézte a hibámat, és átment mindenen mindenféle megakadás nélkül.. (Bele se merek gondolni, hogy a Mondraker enduroja mit tudhat a 29er kerekkel ilyen helyzetekben.) Később még vissza sétáltam a helyszínre, lekotortam a leveleket a útról, egész jól kivehető volt, hogy hol érdemes megpróbálni átmenni. Visszatoltam egy picit a bringát, rátekertem, majd megnéztem hogy az általam kinézett útvonalat követve milyen lesz átmenni. Lényegesen magabiztosabban mentem át a tereptárgyakon, egész jó kis ösvény lesz az bringázni.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ivana #128568 üzenetére
Egy profi azt mondta nekem egyszer,hogy ne csapjam hátra a fejem,inkább szemem fordítsam ki,vagy csak időnként,ha muszáj akkor nézzek messze előre.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Jakab66[hun] #128570 üzenetére
Adódik itt pár kérdés mint akarsz-e terepen is tekerni,vagy kell-e neked sárvédő,csomagtartó.Ha az elsőre igen a válasz,akkor decathlonos monti,ha a másodikra igen a válasz,akkor valami használt trekking.100-150 elég vékony egy új bringára,annyiért inkább csak a decaban találsz valamit.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Jakab66[hun] #128570 üzenetére
Esetleg ez? Trekking monti.
Most nézem ez nem tárcsás. ennyiért már tárcsásak is vannak.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
trialboj
őstag
válasz jjeahh #128569 üzenetére
Igaz hogy azt mondtam jól néz ki ha lent van a kormány, de az a fehér bringa már a hányinger szintjén van : )))
Amúgy ennek mi értelme van xc szempontból, már az extrém alacsony kormányra gondolok? Csak nem aero miatt, ennyire jó vele mászni? És az egyre nehezebb meg rázósabb technikás leejtőket meg majd megoldják valahogy?
Meredek leejtőn égbe emelt nyereggel, elég ijesztő lemenni, mikor a nyerget már mellkassal érinted ott nem túl természetes a pozíciód, és ha korrigálni, kell az sem egyszerű.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Hasaggymeg #128574 üzenetére
Terepezni nem szeretnék, maximum egy kis föld út ha úgy adódik. Csomitartó nem lényeges, viszont a sárvédő nem árt, ha mondjuk elkap egy eső menet közben.
Erre nem számítottam, hogy 150 ezer sovány egy sima hobby bringára, tekintettel arra, hogy nem a Tour de France-ra készülök.
Gipsz Jakab
-
parkr
őstag
válasz Jakab66[hun] #128577 üzenetére
ha arra készülnél, talán egy fél kerék jönne ki belőle
[link] ez belefér, és vehetsz rá sárvédőt is (ha nem kell tárcsa, vannak olcsóbbak is)
ja, most látom ez nem is hidrós, akkor lehet annyira nem jó árérdemes lehet szétnézni hirdető oldalakon. bikemag apró, vagy tesztbike, ott is lehet teljesen/szinte új bringákat találni
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #128576 üzenetére
Sokan azt mondják könnyebb mászni vele, ha alacsonyabban van a kormány, de én igazából már a 7 fokos lefele fordított stucnit is elégnek érzem, nem emelgeti a bringa az első kereket sehol. Legalábbis ott, ahol még fel bírok tekerni, nem... . Lehet ezek a profik 80%-os emelkedőket másznak . Amúgy szerintem agilisebbé is teszi a bringát, meg nagy sebességnél természetesebb a hasalós póz, mint az egyenes háttal ülős (én emiatt próbálnám ki a 17 fokos stucnit), no meg az aerodinamika... lefele meg a profik gondolom kb bárhol lemennek, nem tojnak be az alacsony kormány miatt . Amúgy a 7 fokos és a 17 fokos között léteznek stucnik? Mondjuk 12 fokos nincs? Egy olyannal szerintem ellennék
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
benfolds
őstag
tektro m730-as V-fékek vannak a biciklimen elöl és hátul is. hátul alig több mint egy éve cseréltem rugót a jobb oldali pillangóban, most meg a bal oldaliban tört el. igaz, hogy mindkét eset akkor történt, amikor az csavaron állítottam, de még akkor is csak max negyedéig voltak behajtva. a kis pöckök a középső lyukban vannak a vázon. mit csinálok rosszul?
-
Runner_fxr
Ármester
válasz sebgutkopf #128540 üzenetére
Az RS-nek a motion control csillapítása nem az igazi. Nem elég érzékeny. Ebben a szegmensben a Fox alap csillapítása jobb. Viszont a debonair légkamrával és charger csillapítással már az abszolút élvonalban van az RS is. Persze mindig jó új dolgokat kipróbálni.
Az biztos, hogy a nagyobb rugóutak, a lejtőzős geometria rengeteg önbizalmat tud adni, egy kis instant technikai tudás.
Ha azt nézem, hogy mi adja a MTB igazi esszenciáját, akkor az biztos nem az XC, inkább a Trail és Enduro kategória.deny330: Ja, a DOT olajat én sem kedvelem. Persze, hogy cserélhető a Shimano fékcső.
FireKeeper: Attól függ mely kategóriát, 60 éves kor körül, már aligha tudsz kihasználni egy E-Enduro gépet.
[ Szerkesztve ]
-
-
benfolds
őstag
hehe, nekem is bike+ volt a tektro előtt 15 évig. hát nem volt egy műszaki csoda, hamar elgyengült benne a rugó és nem lehetett pontosan beállítani, de azért valóban ellátta a funkcióját. igazából azért szedtem le, mert felújítottam a bicajt és csúnya volt rajta a régi, ütött-kopott bike+. a tektro sokkal pontosabb, szebb, nem jön le róla a festék, de ez a rúgótörés kiakaszt (amúgy az a szerencsém, hogy a forgalmazó bikefun nagyon jó fej főnöke rendelt hozzá nekem rugókat, amiket egyébként nem árulnak külön, máskülönben hajíthattam volna kukába a drága, 1 éves fékeket).
-
trialboj
őstag
Legújabb 2900" es monti, már előrendelhető amazonon
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
G@ben
addikt
Tervezem mtb vásárlását (nagy valószínűséggel 27,5-est), nézegetem is a kínálatot, de el vagyok veszve. Főleg a teleszkóp nem tiszta. A felhasználás 95% aszfalt, a maradék olyan terep, hogy egy régi, acélvázas, merevvillás mtb is simán veszi az akadályt, viszont az aszfaltnál fontos, hogy elég erős legyen, ne hajoljon, mert akár 70-es tempó is előfordul erős fékezéssel, illetve ne okozzon neki gondot, ha kanyarban nagyobb tempónál jön egy kisebb úthiba! Valamint az is fontos, hogy a hazai utak minőségét figyelembe véve ne is rázza szét a kezem!
Most egy RS Recon van a bringámban (26-os), nagyon szeretem, de a képességeinek nagy részét nem használom ki. Mindenképp fontos, hogy állítható legyen a keménysége, ezt a mostaninál könnyen megoldom, mivel levegős, de nem tudom, hogy egy mostani minőségi rugós mennyire állítható. Csak egy RST Gilával van tapasztalatom, az nem volt állítható.
Szívesen vennék levegős teleszkóppal, de az már inkább a 300k magassága, amit kicsit sokallok. Mi a véleményetek, ilyen felhasználásra milyen villát érdemes? Kb meghatározza az egész bicaj árát, ahogy néztem.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
pc360
addikt
válasz G@ben #128587 üzenetére
Személy szerint maradnék a Recon-nál. Több tényleg nem kell, de alatta már elég silány a visszaút-csillapítás, ami mindenképpen elvesz az élményből és a biztonságérzetből. Nem baj, hogy nem használod ki, legalább annál tovább bírja szétugrálás nélkül. Mondjuk a 70 km/h lecsúszáshoz azért nem árt, ha azt teszi, amit elvársz tőle, mert ott még a kisebb úthibák is elég szépen meg tudnak dobni. Az azért semmiképpen sem számít szokványos felhasználásnak.
Én régebben azt csináltam, amikor a pajtásaimnak szereztem bringát, hogy külön vettünk bele teleszkópot (használtan vagy újonnan), vagy már eleve a bolttal / nagykerrel cseréltettük benne. Úgy nem kell, hogy az összes komponens 2 szinttel jobb legyen, mert akkor valóban 300-nál állsz meg, vagy még ott se. Cserével viszont, pláne ha még az eredeti tagot is beszámítják, akkor jó esetben csak egy 50-essel fizetsz többet. Mindig azt mondom, hogy ha egy MTB-ben valamire érdemes mindenképpen többet költeni a gyári szetthez képest, az a teleszkóp (az a bringa lelke), mert leginkább azt spórolják ki az olcsósítás jegyében. Úgy, mint az előre összeállított számítógépeknél a normális tápegységet. És ezért találkozol még a középkategóriában is Suntour-okkal...
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
pc360
addikt
válasz G@ben #128587 üzenetére
RST Gila: hú, na azt volt az az ominózus jószág, amit konkrétan egy betonlépcsőn vertem szét, mert annyira szerettem. Olajszennyezés persze nem történt, mert csak a rozsda hullott belőle a szétroppanása után.
#128589: Hát, ha az ár problémás, akkor nézz egy használt gépet! Egy Recon-os 27,5-ös MTB-t szerintem simán megkapsz 150-ért, eleve jobb alkatrészekkel, mint a 250 ezrest újonnan.
Muhahah, na, akkor ők is tudták, hogy hogyan kell eljárni azzal a műszerrel.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
G@ben
addikt
válasz pc360 #128590 üzenetére
Újat szeretnék, garanciálisat, illetve azért, mert nem tudom, előttem hogyan használták, milyen rejtett hibái lehetnek. Ha ezen múlik, akkor kifizetem, csak azért sokallom, na!
Meg ilyen szempontból sznob vagyok, valószínű anno a triciklim és az örökhajtós kis bicajom használtan került hozzám (minimum tesóm használta), de a többi mind újan.Nem tudták, fogalmuk sem volt, hogy történt, le is tagadták, illetve ez volt az a szerviz, ahonnan full laza küllőkkel kaptam vissza a bicajt, meg olyan tanácsokat adtak, amiikből egyértelműen kiderült, hogy fogalmuk sem volt a dolgok menetéről. És a mai napig virulnak...
[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
sebgutkopf
őstag
válasz FireKeeper #128542 üzenetére
Végülis...
-
pc360
addikt
válasz G@ben #128591 üzenetére
És akkor vannak a normális egyéni eladók is, nyilván meg kell nézetni egy megbízható szervizessel a dolgot, úgy kell leszervezni a vásárlást. Nem ördögtől való, főleg, mert ugyanannyi pénzért tényleg közel se kapsz olyat újonnan. De te tudod.
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
jjeahh
nagyúr
válasz G@ben #128587 üzenetére
Rock Shox 30, Suntour XCR, Raidon, ezekből a létezik levegős is, amiket úgy pumpálsz fel, ahogy neked tetszik. Rock Shox 30-at a haverom elégedetten használ egy éve 95kg testsúllyal 99% terepen és elégedett vele, XCR-t szintén használ egy haverom, ő kb. 75kg, a mozgásától annyira nincs elszállva, de eddig az sem kotyog, nem esik szét vagy ilyesmi, pedig ő is terepen használja. Raidon nem tom milyen, de a topikban tudtommal használnak páran. Ha lemondasz a levegősökről, akkor rugós Rock Shox 30, Suntour XCR, ha ezek sem férnek bele, akkor már csak a majdnem teljesen fapadosak maradnak, XCM, XCT, utóbbit nem ajánlom, az XCM viszont ilyen felhasználásra elég lehet... haverinám egy évig nyúzta terepen, semmi gond nem volt vele, viszont a mozgása nem valami jó, olyan érzés vele menni, mintha lehagytak volna mindenféle felületkezelést a becsúszókról (lehet így is van), akadozva röcögősen működik, a nagyobb gödröket viszont ez is jobban kivédi mint a merev villa... bár cserébe emlékeim szerint nagyon nehéz teló. Ha úgy döntesz, hogy gyűjtögetsz hozzá még és veszel egy "rendes" telót, akkor a belépő levegősök után a következő szint valahol itt meg itt kezdődik. Nekem ilyen Recon RL-em van 29er méretben, egyelőre elégedett vagyok vele nagyon, mondjuk csak ősz óta használom.
pc360 amúgy jó cuccokat szokott ajánlgatni, viszont azt vedd figyelembe, hogy kb nem létezik olyan alkatrész ami alatta sosem törött összeFb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
G@ben
addikt
válasz Hasaggymeg #128596 üzenetére
Magyar utakra? Szerintem igen. Mert van teleszkóp nélküli 27,5-es mtb, ami jó alkatrészekkel szerelt? Értem ezalatt a minimum Deore hátsó váltót, a hidraulikus tárcsaféket, az erős kerekeket. Görbítettem már el gyári agyat V-fékkel 70-es tempónál, utána cserélve lett az egész kerékszett, és most nem szeretnék gyenge alkatrészt a rendszerben.
jjeahh: eddig 250 körül számoltam a bicajra, de most kiderült számomra, hogy a normális levegősök 300 körül vannak. Reszelőset semmiképp nem akarok, finom mozgású kell, úgyhogy lehet, hogy tényleg a drágább bicaj lesz. Viszont akkor talán semmilyen alkatrésznél nem kell kompromisszumot kötnöm.
[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, koffer
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- Turbo Racing 1:76 RC DRIFT C64 Giroszkópos távirányítós autó
- Giant Stance 29 kerékpár (L-es méret)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen