Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #90933760

    törölt tag

    Nah elkészültem, megbütyköltem amit tudtam. A váltónak csak bovden állítás kellett, most vált frankón mondjuk lehet a legalsókba nem vált le mert túlhúztam, de különösebben nem érdekel, mert nem használom ott meg mert az alsó három fokozat szinte ugyan az. Ott kisebb ugrások vannak, mert gondolom nagy sebességnél már nehéz kigyorsítani a nagyobb ugrásokat. Nem akarok hozzányúlni megint, mert most a legutolsó kattanásra felugrik a legfelsőre, majd meglátom alulra is lemászik-e.

    Azt a két szarvat a kormányról leszedtem mert csak beleáll a tüdőmbe, ezzel egy huzamba kihúztam a szélére a gumivackot meg a váltó-fékkart mivel eszméletlen módon be volt tolva középre. A V fékkel el szenvedtem egy darabig, mivel pici nyolcas van a felnibe és érzékenyebb rá mint a canti, de most fog tűrhetően kicsit hozzáér de majd bekopik ha akar, jobban nem húzhatom el mert akkor nem fog. A tárcsát meg kikaptam meg visszaraktam újra és most nem ér hozzá, a bovdenen húztam és jobb lett de már a végén van ha még kopik akkor annak annyi nem lehet többet húzni azon se.
    Úgyhogy most jó, meg tudok állni vele, akár egy fékkel is, már nem az életveszélyes kategória.
    Ja meg lecseréltem a szakadt ülést, feldobtam az órát is.

    Egyelőre mást nem akarok, meg nem is tudok vele csinálni, majd ha lesz pénzem akkor kell rá gumi meg normális fékek. Meg egy fullos szétszedés pucolás-zsírozás is. Csak az a baj 100 féle kulcs kell hozzá és nem nagyon van, előbb még azokat is be kell szerezni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák