- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Milyen processzort vegyek?
- Gaming notebook topik
- Mebírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Mebírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
cobranco
csendes tag
Üdv mindenkinek!
Itt a „remek idő” egy kis videózásra,akit érdekel:
[Alpok keringő. 1.rész: Aosta és a Graji-Alpok 2012. (Switzerland-Italy) HD 720p]
Útvonal:
Bellinzona [Svájc] (220m) -- Lago Maggiore [Svájc-Olaszország] --Cesto Calende [Olaszország] -- Borgomaneiro [Olaszország] (390m) -Biella [Olaszország] (404m) -- Chatillon [Olaszország] (404m) -- Aosta [Olaszország] (613m) -- Morgex[Olaszország] (997m) -- Col du Petit-Saint-Bernard [Olasz-Francia határ] (2.188m) -- Bourg-Saint-Maurice [Francaország] (810m)Aki inkább olvasni szeret,irásos beszámoló itt:
[http://users.atw.hu/cobranco/turabeszamoloalp_12.html]
Kellemes időtöltést!
[ Szerkesztve ]
Túráim,videók itt: http://cobranco.hu/
-
Toomy
senior tag
válasz csabi94 #44348 üzenetére
Simon meg orrán szájján küldte a peptalkokat.
(#44349) ludsimon - Az tény hogy nagyobb az áramfelvétele az indításkor, de ennek függvényébe nagyobb akku is kell bele. Egy akkunak azért illik legalább 4 évet elmennie.
Amúgy az állás miért zabálná az akkut? Tavaly összesen menetem vele áprilistól számolva 1500km-t abba volt egy brno-i és egy semmering-i út és egy kiskunmajsai út azt csókolom.[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
De jó Neked, én évi 15-20k között megyek. Idén megpróbálok többször bringával jönni, de irtó macerás a váltás ruhát, cipőt, kaját a hátadon vinni. Könnyebb lenne, ha lehetne dolgozni rövidnadrágban, pólóban, de sajnos nem megy...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
rii
nagyúr
válasz deicide #44354 üzenetére
oldaltáskát tegyél a kerékpárra ... eszméletlenül más, ha nem neked kell megtartanod a súlyt
tavaly, 4 hónapon keresztül kellett bejárnom, és persze kellett vinnem a -váltás ruhát - kaját - szerszámokat - esőkabátot - pumpát - mindig ... nálunk lehet pólóban meg rövidgatyában dolgozni de inkább vittem váltás ruhát meg szerencsére volt lehetőség a zuhanyra is - és ha csak egyszer is kellett hátizsákkal mennem, az gyötrelem volt ... túránál még elmegy, hogy a hátizsák fáraszt .... de akkor már nem jó, ha még le is kell dolgozni utána 8-10-12 órát[ Szerkesztve ]
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Doki-HUN1978
senior tag
válasz ludsimon #44349 üzenetére
Ez olyan mintha azt mondtad volna: "Egy verseny kerékpárt könnyebb tekerni."
Egy benzines autónak összességében sokkal nagyobb az áramigénye, mint egy dízelnek, mivel a gyújtáshoz folyamatosan kell az áram.
A dízelekben általában erősebb önindító dolgozik, mivel azok öngyulladással indulnak el ill. működnek, nehezebb őket beindítani, mivel nagyobb a kompresszió is bennük amit az önindítónak le kell küzdenie.Az erősebb önindító ugyebár nagyobb áramot is vesz fel, amit az akkumulátor szolgáltat.
Csak, hogy értsd a lényegét...
[ Szerkesztve ]
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
Toomy
senior tag
válasz ludsimon #44353 üzenetére
Neki van egy másik, de az is diesel és az is soket áll. Az a baj, hogy ha el is akarná adni az ember már fabatkát sem ér egyik sem hiába mondom azt hogy tökéletesek. Az enyém 17 a páromé 22 éves.
(#44356) Doki-HUN1978 - Na ilyen mélységekig nem akartam belemenni , de így van.
[ Szerkesztve ]
-
andyTM
senior tag
válasz Doki-HUN1978 #44359 üzenetére
- így néz ki most/az eladó szerint/.
-
csabi94
őstag
válasz andyTM #44357 üzenetére
Annyira hozzáértő nem vagyok, de ahogy így elnézem, szerintem ennyit nem ér. Pl. azért, mert ha használt, akkor ennyiért már illik integrált hajtóműnek lenni rajta. A teleszkóp az sem nagy szám rajta, egy Reba már jobban állna neki, és szerintem ki lehet fogni ennyiért olyat is. Viszont mondom, nem vagyok hozzáértő, mostanában egyre kevesebbet nézem az aprót.
(#44359) Doki-HUN1978: első ránézésre a fékek sem, és a teleszkóp sem stimmel.
[ Szerkesztve ]
-
andyTM
senior tag
válasz Doki-HUN1978 #44362 üzenetére
-
Doki-HUN1978
senior tag
-
andyTM
senior tag
válasz Doki-HUN1978 #44364 üzenetére
- és a Quartz-on kívül tudsz még ajánlani(?), nem fontos a Kellys márka, inkább a színösszeállítás ami tetszik ezekben.
-
rii
nagyúr
az lehet hogy
28-as kerék 217 cm, a
26-os meg 200?piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
madmike
őstag
válasz andyTM #44365 üzenetére
200k környékén nekem ez nagyon bejön, egy sokak által dicsért váz, korrektül felszerelve.
De ez a Focus se tűnik rossz vételnek.
Persze tudni kéne azt is, hogy milyen magas vagy,mert ahhoz kéne vázt nézni.
[ Szerkesztve ]
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
madmike
őstag
válasz belaazallat #44368 üzenetére
Valóban.
Focus"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
ludsimon
veterán
válasz Doki-HUN1978 #44356 üzenetére
uh, nem akartam ennyire belemenni a témába, mivel csak nagyon alap szinten értek az autókhoz, de ennyit én is tudtam egyébként.
Arra akartam rávilágítani, hogy alapvetően az izzítógyertyák nagyon le tudják szívni az akkut mínusz fokokban.[ Szerkesztve ]
undefined
-
#90933760
törölt tag
válasz ludsimon #44370 üzenetére
Ha azt a fél percet nem bírja ki az akku akkor az semmilyen önindítót nem hajt már meg, ha meg 160x kell izzítani akkor az akku a legkisebb gond. Volt olyan akku ami bírta 7 évig, de ami most a traktorba van két éves lesz és már egy fos. Mondjuk az egy köpedék, de ki a rossebnek van pénze ma már. Pedig érdemes a rendes és túlméretezett akut megvenni.
Dízelnél a leggyönyörűbb mikor egy izzító működik csak az is éppen. Egy idő után elindul ez, majd felmelegszik felmelegíti a mellette lévőt/lévőket, közben a többi a kompressziótól meg a súrlódástól is melegszik kicsit, elindul kettő-három, egyre növekszik a fordulat az önindító is kezd megkönnyebbülni, egyre több meleg is van mert jobban forog, jobb a kompresszió. Sok-sok takkogás. Majd beröffennek a többiek is, mint egy bazi nagy család és teszik a dolgukat. Aki szereti a gépeket az levágja a dolgot, bár kétlem hogy egy biciklis emberi erő által hajtott topikban annyira jó szemmel nézik ezt a szöveget. Valahogy így.
[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
Euro 6.
Semmi bajuk nincs, csak mocskosul szarnak rá és nincsenek karbantartva. Ennek normális esetben fél percen belül indulnia kéne a főtengelyforgatás kezdetétől fogva. Minimális füsttel.
Ez ilyen állapotban is kb. 3-4 átlag kamion környezetszennyezését produkálja csak, de 10x annyi rakományt visz el. De mindegy a vasúti szállítást le kell gyilkolni... -
Muton
addikt
válasz Auratech #44372 üzenetére
nekem ilyen gumiba csak a vízelvezető árokban ment át eddig tüske. de hogy milyet szoptam tegnap és ma, amíg levettem a régi felniről, és felraktam az újra matrica sérülés nélkül, mert olyan szűk a pereme a felni átmérőjéhez képest, hogy meggondolom, hogy veszek-e még ilyet a jövőben...
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
gmatti
csendes tag
válasz GeneraL_XTX #44375 üzenetére
CST Salvo
-
andyTM
senior tag
válasz Doki-HUN1978 #44364 üzenetére
pü. pls
-
Teasüti
nagyúr
válasz ---Lasali--- #44383 üzenetére
Szóval van ilyen masszívan túlépített külső is... Nem szívesen hajtanám, maradjon csak meg a gépjárműveken! :-)
Király dinnyét is kivédi?
[ Szerkesztve ]
-
andyTM
senior tag
- vennék bringát 200k körül, lehet használt is, ha jó, vagy keveset használt; esetleges tippeket szívesen venném
-
Dani_kp
őstag
Hali mindenkinek!
Némi segítséget szeretnék kérni. Van egy elég régi 27"-os kerekkel szerelt országúti bringám (acél felni és agyak, patkófék, 2x5 vagy 6-os váltóval, most hirtelen nem ugrik be, mert nem használom ) és ezt szeretném, majd átalakítani egy cruiser keróra. Elsődleges funkciója, hogy otthonról elvigyen a munkahelyig és vissza, illetve lassan jön a nyár s vele a jó idő és jó volna letekerni vele a Tisza-partra, illetve cirkálni a városba.
Ezeket a módosításokat eszközölném rajta: kormány és befogó csere, komplett első és hátsó kerék és fékváltókarokat kapna.
Első kérdésem, hogy az általam kinézett fékváltókarral kompatibilis-e a patkófékkel? Sajnos V-féket nem tudok rárakni, mivel nincs a villán rögzítés és olyan villát meg nem találtam, ami fogad 27"-es kereket és hozzá van "igazítva" a féktüskék.
Erről a felniről mi a véleményetek: Beretta 27x1 1/4 alu? Tudom, hogy nem egy hiper-szuper márka, de csak ezt találtam 27"-ba, ami alu. Csak a város és utak adta padkákat, gödröket, kátyukat kell bírni. A testsúlyom 80 kg.
Kormányból pont ugyan ezt vagy ilyet tennék rá (egy ismerősöm is ilyen kialakításút vett 900 ft-ért egy helyi üzletbe).
Első, illetve hátsó agy: na ezzel gondba vagyok, ugyanis nem tudom, hogy országúti vagy sima mtb agyat rakjak bele. Igazából amiket kinéztem azokon számomra semmi különbség nincs és ha Ti is azt mondjátok, akkor az olcsóbbikat veszem, mivel kis összegből szeretném rendbe tenni kerékpárt.
Országúti páros: Első- és hátsó agy.
MTB páros: Első- és hátsó agy.Tudom, hogy nem drága és minőségi cuccok, de amire én használnám oda úgy gondolom, hogy megfelelne.
Nos várom a válaszokat és tanácsokat.Így utólag leszögezném, hogy semmiképpen sem akarok új vagy másik kerékpárt venni, tehát mindenképpen ezt fogom felújítani.
https://ingatlan.com/33821564
-
Auratech
őstag
válasz ---Lasali--- #44383 üzenetére
Nem akarok nagy hülyeséget mondani, de ez valami olyasminek lett megvéve. A belső réteg ebben piros. A boltban egy lapra preparált mettszeten mutatta az eladó ugyanezt. A márkája nem ugrik be. A tüske szép hosszan ment bele nem is a legszélén. Kiszedtem műszerészfogóval. Edzett akác.
[ Szerkesztve ]
Auratech Field Recording
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Dani_kp #44388 üzenetére
Szia!
Elvileg nem kompatiblis, mert a patkófékhez canti fékkar kell, ugye kevesebb bowdent kell húzni nagyobb erővel.. Szóval kis úton fog járni és eléggé kell majd tépni a V fékkart, ha mondjuk 4 ujjal tudod tépni, akkor talán megfog, de ezeken a 630 as kerekű bringákon olyan okádék fék szokott lenni hogy az normális közlekedésre alkalmatlan, főleg ha 80 kiló vagy.
Ezt a felnit én nem ajánlanám semmire, nemhogy 80 kilóra. Szimpla falú borzalom, sípcsonttal betámasztva mondjuk össze lehet csukni. Ha nem kap semmi kátyút, jó küllő mérettel faszán be van fűzve mondjuk 3 keresztre, akkor egy darabig kibír, de én nem szívesen kezdenék bele ebből kereket építeni.
Ha 5 sebességes a bringa, akkor lehet hogy csak 125mm a papucs nyitása. Ezt meg kell mérni, mert a most kapható országúti agyak 130mm "kónusz" távolságúak, míg az MTB 135 ös. Szóval az MTB az eleve felejtős lehet, 130 asra meg meg lehet nyitni a vázat nyers erővel. Lábbal betámasztasz neki ülve, aztán két kézzel hajrá. Csodálatos dolgok ezek.
Auratech
Ezekbe a schwalbe-kbe van közel 1 centis kemény gumi, az fogja meg. Kiállításon szögeket is bele szoktak szúrni. Egyébként még a belsőbe lehetett volna slime ot tölteni, az a kis szúrásokat megfogja ha nagyon defekt biztos akar lenni az ember. Egyik haverom ezt a smart guard plusz slime kombót használja, és azóta nem kapott egy defektet se, addig meg folyamat szedte őket.[ Szerkesztve ]
-
Dani_kp
őstag
válasz ---Lasali--- #44390 üzenetére
Hali.
Ez gyors volt, köszönöm a gyors választ. Sajnos ilyesmi válaszra számítottam .
Akkor nagyon úgy fest, hogy V-féket is kell venni, amivel nincs is gond. De van hozzá való villa?
Felnit illetően van más alternatíva 27"-osba? Sajnos én nem igen találtam, de lehet csak rossz helyen kerestem...
Esetleg próbálkozzak 26"-sal?Első és hátsó agyakról mi a véleményed? Azt leszámítva, hogy lehet túl szélesek...
"Szóval az MTB az eleve felejtős lehet, 130 asra meg meg lehet nyitni a vázat nyers erővel. Lábbal betámasztasz neki ülve, aztán két kézzel hajrá. Csodálatos dolgok ezek."
Ismerem ezt a módszert alkalmaztam már máskor is .
https://ingatlan.com/33821564
-
sultansmith
senior tag
Hali!
Mit gondoltok, jól járnék ezzel a bringával?
[link]Második montim lenne a tescós után. Aszfaltra és földutakra. Lévén nem nagyon értek hozzá, megkérdezlek titeket... szerintetek?
Előre is köszi a válaszokat!
Babakék is never ever motherfuckin' DIE!
-
csabi94
őstag
válasz sultansmith #44392 üzenetére
Nekem így messziről nagyon kopottnak tűnik az a hajtómű.
Ja, most nézem, hogy nagyítható a kép... de így is kopottnak tűnik.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Dani_kp #44391 üzenetére
Szívesen. 27 1/4 vagy 630 as dolgokat 15 éve nem gyártják. Szerintem olyan berettát se nagyon fogsz már kapni. Dupla falú az már kizárt. Ezek acélfelnisek voltak főleg. Nekünk van még rigida szegecselt, de az is szimpla, de legalább abból nem szakad ki a küllő anya.
Gumikból is iszonyatosak vannak 630 as méretben.
Szerintem inkább néz valami olcsó 599 es vagy 622 es bringát amivel nem kell ennyit molyolni.
Ezek teljesen egyszerű shimano agyak ezekről nincs mit beszélni (sunrace -t még nem láttam belülről arról nem nyilatkozok), tömítése kb zéró, karbantartás igényes, és jól be kell állítani, akkor sokat elmennek, kónusz olcsó hozzájuk, minőségük kb megegyező, de a régi 630 as bringákban levő eredeti agyakhoz képest ezek űrtechnikának számítanak ezektől függetlenül.
26 os kerékkel azért lesz baj, mert nem fog hozzá beérni a fék. Ha teljesen meg vagy őrülve akkor hegeszthetsz a vázra és a villára V fék tüskét egy másik vázból kivágva. Nem ajánlom hogy nekiállj.
Ilyen villát se fogsz találni, max 26 ost vagy 28 ast, mindkettővel hülyén fog állni.[ Szerkesztve ]
-
andyTM
senior tag
---Lasali---
- pü-ben érdeklődhetek?, azt mondják, hogy te nagyon benne vagy a bringás dolgokban.
-
rii
nagyúr
toltam én is egy 20ast ... most lrtem haza
kkkkkkeggyetlen ez az északi szél .... szemüveg nélkül kivitelezhetetlenpiros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Atesz 666
aktív tag
válasz andyTM #44398 üzenetére
Üdv.
- próbáld meg ruha nélkül szemüvegben
-Sajnos a rossz időre való tekintettel a szezon nyitó túrát el napolták..hetelték..
-Így legalább több lesz idő felkészülni...
-Egy tüzetesebb átvizsgálás meg amúgy sem ártana a bringámnak..[ Szerkesztve ]
Sony Xperia S, Sony Xperia SP, Sony Xperia Z3, Sony Xperia Z5, Sony MDR-ZX330, Sony a 33, Sony KDL-40EX500, Sony BDP-S360, Sony STR-DH820, Sony MDR-XD100, Sony DR-S5, Sony SS-FCR6000, Sony SS-B1000, Sony SA-W2500, Jamaha DVD-S663, ASUS X75V NOTBOOK, ASUS RT-N53 Router, SonimXP3.2 Quest Pro, stb stb.
-
Muton
addikt
Ha már erre kolbizol, akkor kérdeznék egy gyorsat
A gyorszár tengelyen belüli részére olajat vagy zsírt kell kenni? Mert a könyvecskében az ábra alapján inkább lefestené az ember
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Yettel topik
- Gitáros topic
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- ASUS routerek
- SkyShowtime
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen