- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- Melyik tápegységet vegyem?
- Plazma TV topic
- E-book olvasók
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- SSD kibeszélő
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Videós, mozgóképes topik
Hirdetés
-
2024 - Íme a 21. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban érkezik végre a Senua's Saga: Hellblade II és az xDefiant.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
Aktív témák
-
Muton
addikt
-
Muton
addikt
én tavaly egy ronccsal mentem 6700 mért km-t, ami volt egy 7500 is. (biztos, h sokaknak ez nagyon kevés) ha normális bicajom lett volna, akkor biztos, h sokkal kevesebb időmbe került volna, több idő maradt volna sörözésre
de félre téve a tréfát: 45 mm-es láncvillával nem lehet hegyet mászni. illetve ruhával 110 kilóval nem lehet lejönni Normafáról aszfalton sem, mert nem bírja a v-fék, (most már csak 82 az a 105, de még így is sok)szóval kell egy értelmesebb gép
meg azért kellene egy értelmesen kinéző bicaj, h laikus lányoknak azt tudjam mondani, h többe kerül, mint a kocsijuk amúgy egy cube stereo hpc sl-el ezt elég könnyen össze lehetne hozni
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Vasinger!
nagyúr
-
Vasinger!
nagyúr
Nekem volt olyan sárhányóm, ami felmegy a biciklimre mindenféle applikálás nélkül. A teleszkópba kellett alulról belerakni elől. A hátsót pedig az ülésrúdra kellett ráfogatni.
[ Szerkesztve ]
-
feka007
nagyúr
Hát nem tudom, én erre a bringára inkább vettem volna egy rendes villavédőt. Én is csináltam egyet a Caprinera, de sztem hosszabb távon nem lesz vmi nyerő, mert nem lehet levenni, és már most hétvégén is beleragadt a homok amivel az utakat beszórták mikor elvittem kipróbálni végre (igaz én betekertem ilyen puha ragasztós kötözővel). Sztem veszek ebayről vmi tépőzárasat, 500 ft, kb. ennyi volt összedobni is
Amúgy most találtam egy képet a volt bringámról, jó kis váza volt: [link] Hát igen, ezzel volt lekötve akkor is, mikor ellopták..
-
venember83
nagyúr
Jó az. Véd a sártól, esetleg rossz eséstől, sőt, hideg időben előre felvéve még meleget is tart lefelé, igaz, Dirtyz? Én is inkább a camelbaket választom, mint a kulacsot, mert mindezeken még inni is könnyebb belőle, és az innivaló se veszi át a külső hőmérsékletet, olyan hamar.
-
venember83
nagyúr
Én is, bringán nem akarok semmit cserélni, max ami kopik. De kéne szerelőállvány, légtelenítő szett, 1-2 célszerszám, hogy csak a legfontosabbakat említsem. Persze azért valamiért hetente párszor megnézem a bikemag aprót, nem mintha lenne elég pénzem komoly cuccra, de hátha van valami kihagyhatatlan ajánlat...
-
fpeter07
veterán
-
koshmar
őstag
De fasza bringád van!!
Ha jól látom, akkor bowdenesek a tárcsafékek.
Nekem volt már bowdenes tárcsafékkel szerelt bringám, de az kurva gyenge egy fék volt.
Egy jól beállított V-Fékkel két ujjal fejreálltam.Bár lehet, hogy a 10000 forintos ár magyarázza az erejét.
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
Muton
addikt
akkor ideje lenne arra használnod, amire kitalálták. rakj bele sört
KaraDani: nem szeretnék csicsás kiegészítőket, csak érdekelt, h ki gyártja, mert ilyet még nem láttam. meg ismerősnőt lehet, h meglepném vele, neki kék bicaja van, azon nézhet ki jól. meg olcsóbb, mint egy vacsora a Rádayn
Xantomas: narancssárga nekem is volt. azért vettem, mert hátha rikító narancs, amivel nappal meg lehetne spórolni a küllő-macskaszemet, de nem
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Anoulou
csendes tag
Köszönöm a tanácsokat. S melyiket javasoljátok? Centerlockot vagy a 6 csavarost? (Azt lehetett többször is hallani,hogy a CL-nél nem lehetett meghúzni normálisan a tárcsát,és "lötyögött" egy kicsit.
Meg a 6 csavarosnál (talán?) az a tárcsa lehet jobb,ami egy anyagból van,nem? Vagyis nincs csapszeggel rögzítve!
Sajnos nem átütős a teleszkópom! S ráadásként egy cserélhető tárcsaféktartó konzolom van. Ezzel gond lehet a 200as tárcsánál? -
Muton
addikt
tényleg, nem is volt szó a különböző szélességről. csak annyi, h a külső és a belső szemek más kezelés kapnak. lehet, h a camagnolo csak azonos szélességű láncokat gyárt? úgy látszik, az outihoz aztán még annyi közöm sincs, mint a hegyi (vagy inkább hívjuk dombi-nak ) kerékpárokhoz. na de majd Sün reméljük (szép komótosan) kiokít
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
wxppro
aktív tag
A tapasztalat szerint, ha olyan meredek az emelkedő, hogy sanszos az első kerék elemelkedése, akkor én inkább leszállok, és feltolom. Az ilyen emelkedőhöz való áttétellel sem tudsz gyorsabban feltekerni rajta, mintha gyalog feltolod a bringát, meg szerintem el sem fárad az ember annyira...
-
F_Gergely
őstag
Hát az egyik ami szempont az ez a váltókar és itt már a kerékpárok zöme kiesett. A vázról nem is beszélve, ebbe első látásra beleszerettem.
Keréknek ezt néztem ki és ilyen lenne a hátsó is. Eredetileg ilyet néztem ki csak sehol nem lehet kapni.
Alkatrészeket lassan összeválogatom egy táblázatba, tipus számmal és árral, és arra kénék majd véleményt.A felújítás ára pedig kb. 100-120 ezer lesz.
-
rétisün
veterán
ejnye már, ne vedd el a kedvét
te is tudod, milyen jó, amikor a saját ízlésednek megfelelően összerakott bicajon mehetsz, még ha esetleg a gyári összeállítás egy kicsit egységesebb is (volt).F_Gergely: ez a z "iparis vs. kónuszos agy" örök téma....az iparis elvileg nem sok gondozást igényel, a csapágy a legtöbb esetben simán cserélhető, a kónuszost illik használattól függően 1-2 évente szétszedni, tisztítani, újrazsírozni, cserébe egy komolyabb kónuszos agy örökéletű is lehet.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
F_Gergely
őstag
Teljes mértékben megértem amit mondasz és igazad is van. Ez inkább kényelmi és egyéb okok miatt van bennem. Pl: hidraulikus tárcsaféket nem vennék a probléma források miatt, viszont bovdeneset igen. Alivo váltot pedig azért szeretnék mert a fokozat kijelzője jó, mindig azt a fokozatot mutatja amiben van a váltó (mostani is ilyen csak az 7 fokozatos) a váltókar házába bele lehet tenni egy ledet amivel gyönyörűen meg lehet világítani. Én elég sokat járok éjszaka kerékpárral és utálom ha nem látom a gép milyen fokozatban van. És most jönne az hogy nem látni hanem érezni kell, én sose érzem mindig látom, és a keresztbe váltások is jobban elkerülhetőek. Néztem mindenféle más váltót, de engem zavar hogy nem látom milyen fokozatban van a gép.
Tehát többet között ezért sem vennék újabb bolti gépet, mert nem olyan amilyennek én azt szeretném. -
rétisün
veterán
-
dqdb
nagyúr
Akkor jó, a Wellgo oldala használhatatlanul rossz, a neten talált képeken a tüskék is fehérre voltak festve. Több helyen a tüskékre a molded in leírás szerepelt. A Wellgo amúgy többféle kiszerelésben gyárt bizonyos pedálokat, az enyém például létezik alumínium- és magnéziumtesttel, cserélhető és nem cserélhető tüskékkel is.
Szóval a lényeg MarioAnának: ha nem cserélhetőek a tüskék, akkor ne számítsál örök életű pedálra. Ha igen, akkor csak a csapágyazáson múlik a várható élettartama.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
Aktív témák
- DIGI Mobil
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Netfone
- DIGI internet
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen