Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • rétisün

    veterán

    válasz Jancsi #4093 üzenetére

    ha már belinkelted ezt a v-féket: "Cartidge rendszerű pofákkal." ez mit takar? miben különbözik a hagyományos pofáktól?

    war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

  • Ariadne

    őstag

    válasz Jancsi #4093 üzenetére

    :R :R :R

    Huhh, köszönöm szépen a listát, meg hogy utánakeresgettél. :B Sram irányban egyáltalán nem voltam eddig ismerős, bár tény, hogy sokan esküsznek rá. :B Akartam is kérdezni, hogy Sramból az X7 akkor olyan LX vagy XT körüli szintet jelent, az X9 eggyel jobb, és a legjobb az XO? Tehát '08-asból az X7 az én hobbi szintemen elég kell legyen, ha jól értem. Ez jó. :)
    Egy facér LX hátsó váltóm van, elvileg gondolom össze tud békülni az Sram rendszerrel. Remélem. Viszont a fékváltókarhoz ragaszkodom :D, kérdés, hogy ezzel eleve kihúzok minden Sram cuccot, vagy tolerálja a Simi fékváltókar azt, ha minden más Sram rajta?

    Hajtóműben is ahogy nézelődtem, bármi jöhet, ami nem négyszögtengelyes, de ez a nagy integrált hajtómű mánia nekem nem annyira jön be. Tudom, merevebb, de ha elkopnak a lánctányérok, cserélhetem cakkpakk az egészet, ami egy jobb hajtóműnél nem két fillér... Az a Truvativ viszont ennek ellenére tartós darabnak tűnik igazán.

    A Mali váz: forgáspontoknál ipari csapágyazott - vajon mindegyik össztelós váz ilyen?

    Már reggel félálomban is azon gondolkodtam, hogy V féket, mechanikus tárcsaféket, vagy hidrós tárcsaféket szeressek leginkább. Uff, lehet most kell hagynom letisztulni a dolgot kicsit... :P

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

Aktív témák