Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Tibee86 #49712 üzenetére

    iphone esetén is elég alapban a jótállási jegy, hiába cserélik és nem javítják.
    nem csak azért mondom, mert több szolgáltatónál is intéztem már cserét úgy, hogy nem én voltam a szerződött ügyfél, és még csak megbízásom sem volt, pedig céges készülékekről is volt szó, hanem mert a jogszabály is ezt írja elő - attól függetlenül is, hogy a szolgáltatók sokszor úgy írják, hogy számla és jótállási jegy, meg az ügyintézők is kérik néha a számlát is, de a jogszabályi hivatkozás után változni szokott a hozzáállásuk.
    vannak esetek, amikor már a számla is kell, illetve csak az előfizető intézheti az ügyet, mert például cserélik a készüléket, de nem teljesen azonosra, és ilyenkor az előfizető hozzájárulása szükséges, illetve úgy is papírozzák le, amit alá is kell írni az előfizetőnek is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák