Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Xmodule

    őstag

    válasz Xmodule #42651 üzenetére

    Ehh na a szolgáltató elhajtott, mivel a telefon nem nálul lett véve, hanem egy viszont eladónál. Felhívtam a viszonteladót, az meg elhajtott, mivel ök csak cégeknek adnak el telefont és igy mivel én magánszemély vagyok nem foglalkoznak a telefonnal. Azt mondta a csaj, hogy érdeklödjek az apple-nél, hátha ök segitenek. Felhivtam apple-t kicsit kérdezködött a srác meg elsöre rám akart sózni valami méregdrága szolgáltatást, aztán mondtam neki ez a hiba garanciális mert lehet látni semmi sérulés nyom a telefonon szóval a hiba belülröl fakadó. Aztán olyan 30 perc beszélgetés után felvette a hibajelentést mondta küldenek egy dobozt abba majd rakjam bele a telefont utanna UPS-el elviszik 5 munkanap mulva meg hozza vissza UPS a vagy megjavitott vagy kicserélt telefont. (remélem utobbi lesz). Remélem ott az applenél normális szervizesek dolgoznak, nem hogy ránéz 5mp-ig nem veszi észre és kuldi is vissza hogy nincs baja.

    Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.

Új hozzászólás Aktív témák