Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Damage

    senior tag

    válasz Diokhan #158891 üzenetére

    Nem feltétlenül kell, hogy ott dolgozzon ahhoz, hogy köze legyen a céghez...de ez a kérdésem szempontjából irreleváns. Az Apple valóban nem tud segíteni, de próbálok minden legális lehetőséget felkutatni. Az ügyvédünk tud segíteni, az eszközök visszaszerzésében, de a technikai részéhez nem ért. Elmondtam neki, hogy ezek az eszközök távolról törölhetőek (legalábbis a telefon). A számítógépet meg lock-olni tudja (ami megint egy hosszú tortúra) és még ezek után is az ő Apple accountja-hoz lesznek kötve ezek az eszközök. Elsősorban olyan véleményekre voltam kíváncsi, akik kerültek hasonló helyzetben, hogy legális úton miként köthetjük ismét egy céges account-hoz az eszközöket (legálisan) és töröltethetjük az emberke iCloud-jából. Lehetőleg még azelőtt, hogy törli a rajta található adatokat.

    ''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche

Új hozzászólás Aktív témák