Hirdetés
-
The Thing játék jön a Nightdive csapatától?
gp Úgy tűnik, hogy végre kapunk egy remaster kiadást a több mint húsz éves játékból.
-
Olajkereskedelem dollár helyett CBDC-ben?
it Szaúd-Arábia is csatlakozott a Nemzetközi Fizetések Bankja és Kína által vezetett jegybanki digitális pénzes projekthez, ami nagy változásokat hozhat.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz Alex0124 #50803 üzenetére
A kezelési kézikönyv (elég lassan töltött be nálam) mit ír ezzel kapcsolatban?
UPDATE: Belelestem gyorsan, nem túl bonyolult, 301-303. oldalon írja a lényeget, ha jól láttam.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Alex0124 #50808 üzenetére
Szerintem igen, legalábbis én úgy értelmezem az ott leírtakat, hogy sehogy. Miből látod, honnan gondolod, hogy két sebességértéket lehet beállítani? Személy szerint nem is tudnám értelmezni a dolgot, mivel a sebességhatárolónak pont az a feladata, hogy egy adott sebesség fölé nem enged gyorsítani (kivéve lejtőn gurulás vagy padlógáz esetén).
-
Jaffa75
őstag
válasz Alex0124 #50808 üzenetére
Nekem 8-asom volt, abban sima tempomatot használtam, de...
Apám Mercijében van egy határoló is (limiter), ami arra hivatott, hogy a beállított értéknél ne mehess gyorsabban, akárhogyis nyomod. A tempomat meg adott sebesség tartására szolgál.. Nincs két beállítható érték (tól-ig), csak egy felső határ, meg egy pillanatnyi érték - én legalábbis így értelmezem.
Qru: sok a 2,4, csak akkor szoktak ilyen magas értékeket adni, ha sokszor meg van pakolva a vas... Én 2.1-2.2-vel járok minden autómmal.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Alex0124 #50813 üzenetére
Ja, vagy úgy. Olyat nálam is kiír (8gennél), de az más lesz szerintem. 50-nél, illetve 80-nál nem szoktál hallani egy prüntyögést? Nálam 50 és 90 van beállítva és mindkét sebességérték elérésén prüntyög egyet és pár másodpercre felvillan a kijelzőn is a beállított sebességérték. Ebből kiindulva szerintem azok csak azok a sebességek lesznek, amik elérése esetén figyelmeztet. Ha jól rémlik a menübe, majd a megfelelő almenübe belépve konfigoltam még be anno ezeket.
UPDATE: A korábban linkelt kezelési útmutató 123. oldalán találsz bővebb infót, "Speed alarm" néven fut a funkció.
[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz Alex0124 #50816 üzenetére
Háromféle dologról beszélünk egyébként.
1.) Sebesség érték elérésekor figyelmeztető jelzés, ez a Speed alarm, ehhez jó a lenti kép, itt tudod beállítani a két sebességet mikor jelezzen.
2.) Sebességtartó automatika/Tempomat/cruise control, Ez akkor aktív, ha a MAIN gomb megnyomásakor a kis sebességmérő piktogram jelenik meg. Ekkor azadottpillanatnyi sebességnél megnyomott SET gomb beállítja atartani kívántaktuális sebességet és tartja azt, és onnantól a + és - jelzés lép érvénybe, vagyis gyorsítani/lassítani tudsz a gombokkal. Ha mondjuk fékezés miatt deaktiválódik és lelassul kissé, akkor a RES gomb megnyomása a legutolsó beállított sebességet veszi fel újra, és gyorsítja oda a kocsit ha kell padlón.
3.) Sebességhatároló, ami egy beállított érték fölé nem engedi gyorsítani az autót. Ezt szintén a MAIN megnyomásával lehet aktiválni, és a LIM gombbal, ha addig a tempomat lett volna beállítva. Ekkor a Lim jelzésnek kell világítania. A sebességkorlát 1 db sebességérték lehet, és ezt szintén a SET gombbal kell bekapcsolni, vagyis az autó pillanatnyi sebességét fogja beállítani. Onnantól a limitet ugyanúgy lehet +/- irányba változtatni, ahogy a tempomatot, csak itt nem a sebességet fogja szabályozni, hanem a maximum elérhető sebesség értékét.A LIM gomb tehát tulajdonképp váltás az üzemmódok között, hogy tempomatként vagy sebesség (felső) korlátozóként működik-e.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
JoolsNOS
veterán
válasz Alex0124 #50998 üzenetére
Jazz? Össze kell nyomni a két végét és ki lehet emelni.
(#51002) BlacKSouL: reggel -4 fok volt. A tiszta téli szélvédőmosó a törlést követő 5 mpben olyan szépen indult jégvirágzásnak a semmiből, hogy öröm volt nézni. Ha sok van benne akkor inkább valamilyen hosszú csővel leszívnám.
[ Szerkesztve ]
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, GTX1060 6GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
gerner1
veterán
válasz Alex0124 #51023 üzenetére
Ez talán segítség lehet: HONDA SD AV-Navi System Update Procedures Manual .
-
yodamester10
őstag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Alex0124 #53112 üzenetére
Ez csak akkor áll meg ha viszonylag fiatalon veszed és nem használod rövid utakra (is). A dízel nem igazán tolerálja a rövid utakat, 3 km-nél rövidebb útra egyáltalán nem lenne szabad használni és télen városban kell legalább 8 km mire kb üzemmeleg lesz.
Van akinek pl a benzines hangja/karaktere jön be jobban. Sok érv van mellette/ellene.#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
válasz Alex0124 #53112 üzenetére
A dízel:
- büdös (egyébként nem, táltosgázolajjal számomra már egész elviselhető),
- füstöl (egyébként nem, csak normális állapotban, esetleg DPF-el legyen),
- hangos (legyen négynél több henger és normális zajszigetelés)
- drága fenntartani (nem lefingott állapotút kell venni és szükséges számolni a költségekkel)
- lassan melegszik be (kiegészítő fűtés/előfűtés kell).
Egyetlen hátrányát érzem; 4500-nál már gondolkozni kell a váltáson, nem lehet rendesen kihúzatni, ráadásul korán kezd elfogyni (ahogy lekonyul a nyomatékgörbe). Persze, egy benzines finomabb járású azért, az tény.Viszont városon belülre, rövid utakra nem vennék (új, DPF-es) dízelt. Persze ez csak saját vélemény. Szerintem is megvan a létjogosultsága a dízelnek, de ésszel kell használni. De, ha azt nézzük, akkor a villany-hibrid-benzin-dízel halmaz mindegyik eleméhez lehet olyan területet találni, ahol tagadhatatlan az előnye.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Alex0124 #53112 üzenetére
A többiek már leírták az általános lényeget.
Én mondjuk azért nem szeretem a dízeleket, mert szerintem buta karakterük van, nem tetszik, hogy alul tolnak egy nagyot és hamar (4-5000-es fordulaton) kifulladnak. Én a turbóbenzinesek híve vagyok, mert még ha kisebb is, de itt is megvan a hátba rúgás alsó tartományban, viszont 6-7k-ig elpörögnek. De a jól hangolt és/vagy nagy(obb) köbcentis szívókat is szeretem.
szerk.: Na, meg az én felhasználási módomra (sok városi rövidtáv) egyáltalán nem lenne jó a dízel. Plusz a fogyasztásban sem lenne igazán különbség, az tegnapi tankolás után 6,7 jött ki, egy dízel sem lenne jobb ugyanilyen körülmények között. De igazából a fogyasztás érdekel a legkevésbé.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz Alex0124 #53113 üzenetére
Ez valós adat vagy csak amit a BC mond?
Én saját bőrömön tapasztaltam, hogy amit a BC ír az átlagban hülyeség.
Saját kocsimban én korrigáltam a belső fogyasztás mérőt.
Nekem is voltak 5 körüli fogyasztásaim kalibrálás után.
Azóta nem megy 6 alá, de 0.1 liter eltéréssel megtudja saccolni a valós fogyasztást.És igen 1.6 dízel nem épp egy jól menő autó.
Pár személlyel vígan elvan, de mikor rendes emelkedőn 5 személlyel, tele csomagtartóval le akarsz gyorsulni egy kombiBMWoda már annál komolyabb motor kell amit pörgetni kell/lehet.A régi 8v csak hátba vágta de pont olyan lomhák voltak.
Az új 16v crtdi azért jobbak lettek, kulturáltabb, nem tépi le a fejed de szépen el lehet forgatni 5000ig, hogy a turbó ne ragadjon le.
Itt a másik, ha csak fogyasztásra mész dízellel akkor hamar lekormolodik minden. (sokan ezt csinálják, 1500 körül mennek dízellel, hogy keveset fogyasszon)1700 ahol kapcsol a turbó nem szökik úgy, addig mintha benzines lenne. Onnan egy pillanat 2500 fölött van és a nyomaték görbe kezd lekonyulni. Ezért pörgetem előzéseknél 4000 fölé, hogy szedjem ki a lovakat belőle.
Városban eldugul, leragad.
Rövidtávokon nem melegszik annyira, kopik.
És miért?
Kb 2L a különbség.
5L vagy 7L ahhoz képest hogy hamar melegszik, nem traktor hangja van, nem rázza szét a bódét, nem büdös (nekem prémium gázolajjal is kurva büdös)1.4 benzinessel ezelőtti fogyasztásom 5.4
Csak rövid távokat mentem vele. Ennél azért egy dízel sem sokkal takarékosabb, de pár km meleg volt benne és nem fog semmi szűrő eltömődni, turbó geometriája nem ragad le stb stb.Kb ennyi ami eszembe jutott.
Novum Forum Siculorum
-
hülyegyerek
addikt
válasz Alex0124 #53112 üzenetére
Évi 30 és 60 ezer között megyek, és eszem ágában sincs dízelt venni.
Az okok : büdös, hülye a karaktere, erősen rákkeltő cuccot pufog ki, valamint Bécsben dolgozom, és ha a németeknél bejön a kitiltóhiszti, akkor kettőt tippelhetsz, hogy melyik ország követi először a példájukat.
Lehet, hogy kevesebbet fogyaszt, de a karbantartása drágább, én meg nem áldozom fel a tiszta lelkiismeretem párezer forintért.hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben (videóval!)
- Napelem
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Ukrajnai háború
- Tőzsde és gazdaság
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Diablo IV
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen