Hirdetés
-
Befutottak az első Xperia 1 VII pletykák
ma Alig jelentették be az 1 VI-ot, máris a folytatásáról hallani.
-
Itt a Logitech Keys-To-Go 2
ph A táblagépekhez és más kisebb méretű mobil eszközökhöz szánt billentyűzet háromféle színben lesz megvásárolható.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ddsteel
aktív tag
Sziasztok, 9gen tourerem van, 2014es. Defektjavító készlettel, amit utálok. A Mazda 6os 15 collos mankókereke jó lehet hozzá? (tudom, mankókerék max csak hátra rakható fel). Abba a szerencsétlen rekeszbe, ami a csomagtartó alatt van, pont nem fér bele egy 16os pótkerék,az 66 centi lenne, a rekesz meg 60as. Már arra is gondoltam, hogy félig leeresztve berakom a 16os kereket, úgy szerintem belefér és a kocsihoz kapott gyári kompresszorral felfújom egy defekt esetén. A gyári kompri csak bírja már, nem? Elég idegesítő, hogy ilyen kicsi a rekesz, nem szeretnék egy nagy kereket vinni a csomagtartó rendes részében, a defektjavítóban meg nem bízom. Van valakinek ilyen problémája ilyen kocsival? Vagy ki hogy oldotta meg? A gyári 17es mankókerék ára vicc kategória, olyan 70 ezer körüli, 16-ost meg nem találtam. Asszem a 15-ös nem megy fel a fék miatt, ha jólgondolom. Köszi a választ.
-
ddsteel
aktív tag
Ehhez sem adtak. Defektjavító és kompri. Nem bízom benne. Mi van, ha egy kátyún kireped az oldala a gumi oldala? Meg nem javítod defektjavítóval. Pótkerékre esküszöm, ha jól tudom, a hab után lehet kidobni a gumit. Mindenki elvan defektjavítóval? Az érdekelne,akinek mankókerék van, mekkora van és befér-e a rekeszbe, vagy hogy oldotta meg.
-
ddsteel
aktív tag
válasz
yodamester10 #55820 üzenetére
Én úgy tudom, a hab után kuka a gumi. Vagy nem jó ez az infóm, vagy hidd el, téged is érdekelne, hogy új gumit kell venni mondjuk egy szög miatt, ami simán javítható lenne.
-
ddsteel
aktív tag
válasz
flegga92 #55827 üzenetére
Kösz. Nem gyári a mankó, defektjavító járt a kocsihoz. Szükségem volt 6 felnire, azt vettem és olcsón vettem hozzá csomagban a mazda 6 felnit, igen,67 mm-es az, de a felni aztmondta, az nem baj (magánszemély volt). Félek hogy a 15ös mankó a fék miatt nem fér el a Civicen, de majd kipróbálom, csak érdekelt, más hogy oldotta meg. A felni meg elvile szám szerint rákeresve accord felni, bár civic van ráírva és állítólag jó volt rá. Remélem, ezzel nem nyúltam mellé, ha már a mankókerékkel lehet. Tudja valaki, jó-e ez 2014es civicre, nehogy feleslegesen gumiztassam fel?
Itt egy link,eszerint accord felni, tudja valaki, jó-e civicre?
[link] -
ddsteel
aktív tag
válasz
BlacKSouL #55829 üzenetére
Végülis rövidre fogva az alapkérdés az, van-e olyan méretű akármilyen kerék 2014es Civic Tourerbe, ami befér a rekeszbe és felszerelhető - akár csak hátra is és nem kerül 70ezer Ftba.
Ilyen rekesz van ott, a keskenyebbik része 60 cm sajnos.A másik kérdésem meg, hogy a fentebb linkelt accord felni jó-e civicre.
-
ddsteel
aktív tag
válasz
flegga92 #55833 üzenetére
Nagyon köszi a segítséget. Megteszed, hogy leméred? Bár szinte biztos,hogy jó bele, mert ez a Mazda mankókerék 44 cm a 16os gumi felnivel meg 66. Mondjuk biztos tényleg csálén áll és persze hogy csak hátra szerelném és persze hogy nem mennék sokat. Beírtam a keresőbe, egy darab type-r mankókereket nem adott ki, de lehet, hogy béna vagyok, ha nem nagy kérés,dobnál esetleg egy linket kb mire gondoljak? Köszi.
-
ddsteel
aktív tag
Sziasztok, van 4 db 8005 típusjelű Civic felnim. 6,5J X 16 5X114,3 ET 55 FURAT 64
Az a kérdésem, hogy ez felmegy-e a 2014-es Toureremre. Sajnos ET 45 kellett volna, de most vettem észre, hogy ET55-ös van. Szerintetek felmegy rá? -
ddsteel
aktív tag
Sziaztok, 2014es civic tourerembe a váltó előtti szivargyújtó helyébe szeretnék berakni egy fix voltmérőt és USB töltőt. Nem tudom, vannak-e itt szerelgetős emberek, akiknek van infójuk.
Arra lennék kíváncsi, hogy lehet szétszedni a kézifék alatti boxot, hogy hozzáférjek a szivargyújtóhoz, illetve hányas biztosítéktől lehet elvinni álladó 12V-ot, ami az autó bezárásakor kulcs nélkül is kap 12V-ot? Köszi.
-
ddsteel
aktív tag
válasz
yodamester10 #55988 üzenetére
Kösz, de nem jó. A lényeg az, hogy kikapcsolt állapotban is, mikor nincs kulcs a kocsiban és be van zárva, mindig mutassa a feszültséget. Ez az előzőkocsimban is volt. Nagyon hasznos,mivel szinte csak hétvégén autózom, így tudom,mikor kell tölteni az akksira. Szóval ugyanez kell, amit csatoltál,csak fixen beépítve és állandó táppal,mivel a sima szivargyújtó gondolom elveszi a tápot, ha nincs gyújtás. Minimális a fogyasztása és nekem nagyon hasznos. Van egy másik szivargyújtóúgyis a könyöklőben de én egyiket se használom.
-
ddsteel
aktív tag
válasz
yodamester10 #55990 üzenetére
Szeretek szerelni, kb fél órás munka. Az akkufeszültség pont akkor nem érdekes annyira ,mikor jár a motor, ha nem tölt a generátor,akkor úgyis kijelzi az óracsoport.Akkor érdekes a feszültség, amikor mondjuk 2 hétig áll a kocsi bezárva. Legalábbis nekem,mivel így használom.
-
ddsteel
aktív tag
Jó a kép, kösz,nem kell rá kapcsoló, hisz pont az a lényeg, hogy mindig mutassa az akkuértéket és nekem jobb, ha ott is USB van. Már legalább 3at beszereltem, a kérdésem lényege az volt, hogy hogy kell szétszedni a 2014es tourer könyöklőjét. Sajnos nem találok szerelési útmutatót ehhez a kocsihoz, videó sincs szinte semmiről,gondolom, még új a típus.
-
ddsteel
aktív tag
Kinéztem egy OSD2-es kábelt, gondolom ennél akocsinál is múködik a hibakódolvasás laptoppal és ezzel acsatlakozóval. Olvasás, törlés miatt kéne,meg a lehet vele valamit állítani,akkor arra. Van értelme? Használ valaki ilyet?
[link] -
ddsteel
aktív tag
-
ddsteel
aktív tag
válasz
yodamester10 #56065 üzenetére
Teljesen jó ez is, köszi Már vettem egy olyan szoivargyújtó helyére szerelhetőt, az azért jobb, mert megvan neki a luk és az eredeti állapot egy mozdulattal visszaállítható
-
ddsteel
aktív tag
válasz
yodamester10 #56399 üzenetére
Pont ugyanez a motor, évjárat nekem is, csak bordóspiros. Nagyon meg vagyok vele elégedve a H Astrám után egy űrtechnika. Kicseréltem a 17-es gyári kereket 16-os felnire (apámnak is ilyen kocsija van, most az övén van a 17-es), iszonyatosan jót tett a zajnak és a komfortérzetnek, viszont azt vettem észre, hogy nem is kell nagyon megpakolnom a csomagtartót, de elégé "ül" a segge (Lehet, hogy a 17-essel is ült volna, ez már nem fog kiderülni). Van egy vonóhorogra szerelhető 4-es kerékpártartóm, azzal az erőkarral remélem, nem fogok szikrát húzni magam után. Van lehetőség valahogy felkeményíteni ahátsó rugókat? (alengéscsillapítóm nem az állítható fajta). Neked mennyire ül a hátulja,ha megpakolod?
[ Szerkesztve ]
-
ddsteel
aktív tag
válasz
yodamester10 #56416 üzenetére
Nekem is a kombi jön be, főleg 2 gyerekel
A rugózás oké, de én azért 2 gyerekkel kihasználom, tehát pakolom,ekkor tűnt fel, hogy leül a segge.
-
ddsteel
aktív tag
Hali, egy akku kérdés, ha már erről megy a duma: Civic Gen9-em van, 2014-es, még a gyári EFB akkuval. Egyszer majd - remélem azért, nem mostanában - nyilván le fog térdelni. A start-stopot nem használom, mindig kikapcsolom (főleg,mert butának tartom,pl nem figyel arra,hogy hosszú autópálya után), szóval, ha egy mód van rá, majd normál akkut vennék bele, nem kell sokat indítania. Ám: van egy feszültségmutatós kis USB kütyüm beépítve, ami érdekes dolgokat mutat: menet közben simán elveszi a töltést, az akku saját terhelés alatt lévő feszültségét mutava, ami 11.9-12V. Néha aztán tölti ezerrel, akár 15V-tal is. Jól gondolom, hogy ez a fajta töltés nem egészséges egy normál akkunak? Az előző kocsimban, ami egy Opel volt, standard 14,2Vátal töltött a generátor. Ez már fejlettebb kocsi,akár környezetvédelmi okokból is tölthet így, de kérdés, ezt bírja-e egy normál akku? Az akku topikban is kérdezem, de hátha tudja itt vki a választ...
-
-
ddsteel
aktív tag
válasz
BigBlackDog #56726 üzenetére
Ja, ez a reális ár ezek szerint.
-
ddsteel
aktív tag
Sziasztok,kérdeznék: a 4 éves gyári akkum úgy tűnik, halódik. A Start Stopot sosem használom és azt olvasom, hogy sokan nem. Használja valaki a start stopos kocsit sima akkuval? Úgy tudom,más a töltési karakterisztikája az autónak egy simához képest, azt hallottam, ez nem tesz jót egy sima akkunak, attól függetlenül, hogy mindig kikapcsolja valaki esetleg a startstopot. Másrészt viszont más kocsimba mindig Lesti akkut veszek, ami ugyanúgy bírja 4 évig és kb 17E Ft, nem 40. Szóval a tapasztalatok alapján, mehet-e bele sima akku és meddig fut el vele? Ha 3 évig bírja, akkor már előnyben vagyok a 2x annyiba kerülő EFB akkuhoz képest
-
ddsteel
aktív tag
válasz
TaylorPro #57136 üzenetére
Ha így tárolod, bizonyos időnként forgasd el, hogy ne nyomódjon meg, ezt ajánlják.
Sztem kb. ez a legolcsóbb és a legkímélőbb megoldás, én is így tárolom: [link]
Mivel
- kis helyet foglalnak a kerekek
- nem érnek össze,tud szellőzni (némelyikhez adnak ponyvát, de ezt nem ajánlják, mert befülled alá a levegő)
- nem a gumi, hanem a felni veszi fel a terhelést[ Szerkesztve ]
-
ddsteel
aktív tag
válasz
JustInTime #57417 üzenetére
Itt van harmadáron is.Innen vettem 2 hónapja, tökéletes, nem csíkoz, nem ad hangot, igaz, 2-3 hét volt,mire megjött. [link]
-
ddsteel
aktív tag
Sziasztok, ha már olaj, kérdeznék, elég általános, szóval szerintem tudtok rá válaszolni: 2014-es 9.gen Civic Tourerbe (1.6 dízel) milyen olaj kell, hány litert vegyek és milyen olajszűrőt? Nem baj, ha marad kis utántöltésre való, de a persze igazából nem eszi az olajat, csak biztonságnak jó, ha van. 60E km van a kocsiban, de az talán mindegy is. Tudtok normális áron dolgozó, jó beszerzési helyet? Köszi.
-
ddsteel
aktív tag
válasz
yodamester10 #57659 üzenetére
Köszi az infót Neked is!
-
ddsteel
aktív tag
válasz
yodamester10 #60908 üzenetére
Igen, igazából most jöttünk haza Zalából és az M7 bevezetőtől 2 óra volt Zugló és így mutat 4.6ot nekem is. Az 5öt csak azért írtam, ha esetleg tél van vagy klímázás nyáron, bár azt annyira nem komáljuk.
-
ddsteel
aktív tag
Bocs, offtopic, de nem bírom ki: ha már kerék, ezt láttam az Andrássyn egy Jaguáron, vagy min. Szerintetek normális? Egy plexi takaró mind a 4 keréken, gondolom, hogy óvja a felnit. Eszméletlen szép lehet, ahogy belülről kezd lerakódni a fékpor a plexire. Vagy hetente tisztítja és újra gyorskötözi? Láttatok már efféle tüneményt?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra