- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Autós kamerák
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Most kezdik árulni Európában a Hisense új Mini LED tévéjét
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Killing Floor 3 - Nyúlfarknyi videón a folytatás
gp A franchise új része sajnos még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
it Egyre több a megtévesztő tevékenység és kampány, ami az AI segítségével készül – néhányat már elkapott az OpenAI.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #61934 üzenetére
Képek alapján ezek nincsenek eltörve, legalábbis ami azt a kis fedelet illeti.
-
tboldi
nagyúr
válasz nhpeti #61941 üzenetére
Parancsolj, ezek a gyári adatok, viszont ha gyári felnit találsz, akkor vigyázni kell, mert bár ugyanekkorák voltak facelift előtt is a felnik, a fl utániakra - mint amilyen a tiéd is - nagyobb fék került előre, és emiatt a régi felni beleér a féknyeregbe. Az újabb fajta egy kicsit öblösebb, azzal nincs ilyen gond.
Más autókra valók is jók lehetnek, ha az adatok stimmelnek (ET-ben eltérhet egy kicsit), viszont azoknál is előfordulhat a fenti probléma, úgyhogy mindenképp fel kell próbálni vétel előtt.
-
tboldi
nagyúr
Bemondás alapján majdhogynem lehetetlen autót diagnosztizálni. Az is lehet, hogy amit hallasz, teljesen természetes a Jazzeknél, nem kell egyből a szervizre neheztelni, meg kétségbe esni az összegtől.
Én éppen ezért nem mennék bele a találgatásokba, mert tényleg bármi lehet.Mutasd meg olyasvalakinek, aki találkozott már (jól működő) Jazz-zel, az esélyesen meg tudja mondani, hogy mi a helyzet. Ha kiderül, hogy valóban nem oké valami, akkor lehet továbbmenni, hogy mi is lehet az.
Amúgy meg ne hang alapján állapítsuk meg egy olajról, hogy jó-e vagy sem. Ha megfelel a gyártó előírásainak, nem lehet baja a motornak.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz yodamester10 #62016 üzenetére
Ha a "technika, hobbi, otthon" kategóriában nincs, akkor nincs. Amúgy az autós, vagy a "milyen autót vegyek?" topikban sokszor ki lett már vesézve mindenféle hajtás.
szerk.: 2 másodperc!
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz yodamester10 #62019 üzenetére
Doki16-ék most vettek Passat GTE-t, őt is faggathatod. Gondolom, van némi hasonlóság a Golffal.
Illetve a Skoda, VW, Audi, Seat topikban is érdeklődhetsz.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz yodamester10 #62021 üzenetére
Privát üzenet? De az autós topikban is jelen szokott lenni.
-
tboldi
nagyúr
válasz tboy93 #62023 üzenetére
Lehet, hogy nekem is hozzájuk kéne vinnem? Csak ne lennének olyan messze!
Egyébként szerintem tavasszal majd fogok keresni egy piros csomiajtót, mert a belső felén nagyon látszana, hogy ez az ezüst nem Milano red volt. Inkább csak a külsejét kelljen fényezni, ha nem passzol az árnyalat.
Természetesen a spoilert átraknám rá, miután az is színt váltott.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz tboy93 #62027 üzenetére
A narancs nem zavar különösebben, az autó többi része is olyan.
Amúgy mi eddig csak a WagonR motorháztetejét és első lökhárítóját fényeztettük, mikor egy biciklis nekiment, a móvári Suzuki Barta csinálta. A színt tök jól eltalálták, narancsosnak sem nagyon mondanám, viszont metálfényezésről lévén szó (Adria kék), túl sok csillogó szemcse került a festékbe.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Én arra gyanakodnék, hogy az ajtó és a karosszéria közötti gumiizében megtörhetett a vezeték. A csomagtartó baloldalán az alsó, nagy, fekete műanyag (amiben a lámpa is van) alatt van egy tizenvalahány pines dugasz, azt kellene széthúzni és multiméterrel méregetni, csak sajnos nem tudom, melyik pin a pótféklámpáé. De lehet, hogy a szigetelést kicsit félrehúzva szín alapján be lehet azonosítani.
-
tboldi
nagyúr
A váltóolajnak 8 év is meg van adva, nem csak a 120k km, szóval az már rég csereérett, lassan a második cserénél kellene tartani.
Sőt, fokozott igénybevétel esetén ez még feleződik is, tehát 60k km vagy 4 év.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Manitou #62112 üzenetére
Nem nagy cucc a patroncsere, ha van nekik éppen raktáron, egy fél óránál nemigen lehet több.
A váltóolaj meg egy óra mondjuk, de amíg csöpög, addig tudnak foglalkozni a légzsákkal.A márkaszervizben meg tudják mondani, hogy átesett-e már a műtéten. Legalábbis nekem a győriek meg tudták.
-
tboldi
nagyúr
válasz hans74 #62208 üzenetére
Kell egy ilyesmi szerelőlámpa. Minél vékonyabb, annál jobb.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz JoolsNOS #62212 üzenetére
Mentem egy kört a városban, csak néha-néha megy fel 14,5-re, az esetek döntő többségében 14,3 vagy 14,4 V volt a kijelzőn.
És rá kellett jönnöm, hogy még a termosztát sem nyit ki, ha csak a vasútállomásra megyek, 71°-ig melegedett csak odáig. Visszafordulva kb. fél úton lett meg a 83°.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Ja, nyáron még a Lajta-híd előtt el szokott aludni a kis kék C, most meg a polgármesteri hivatal és a bíróság között, durván egy km-rel odébb. És ekkor még csak 53°-nál jár.
Amúgy ekkor szoktam benyomni a fűtést is.szerk.: Most nézem, hogy a térképen a Vár-tó egy része az út alatt van. Hülye Google.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #62263 üzenetére
Nekem mondjuk van két "felesleges" gyárim, de nem akarok megválni tőlük, hátha kelleni fog még műszakin.
Amúgy szereld ki a lámpát és nézd meg, 3 vagy 4 db 8-as anya fogja csak. De én nem tartom valószínűnek, hogy a lemez is sérült volna.
Én sokkal rosszabbul jártam. Itt valóban elmászott a hátfal, de csak pár mm-t, mert az ajtó egész jól csukódik, és le is tudom zárni. Egy ilyennel kell párat húzni, és problem solved.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #62265 üzenetére
Én sem akarom megvenni, majd a karosszériás megoldja. Per pillanat az a lényeg, hogy csukódjon az ajtó és működjön a központi zár, meg ne essen be az eső - ezek mind stimmelnek.
Amúgy nincs baj a sötétítéssel, nem olyan durva mértékű, nem igazán akadályoz a látásban (különben is a két oldalsó tükröt használom tolatáskor). A pillanatnyi figyelmetlenséggel már annál inkább van probléma.
Úgyhogy nekem a lakatolás lesz a tavaszi-nyári program.
(#62266) TaylorPro: 👍
(#62268) i-sti: Nekem 0,8-as CTEK-em van, azzal egy darabig eltartana.
Még a motorhoz vettem, azóta, hogy nincs, csak a szekrényben pihen.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
KrenAtesz!
Ez nem a tied? A féknyereg lógatása nem túl szerencsés.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Revolut
- Hobby rádiós topik
- Windows 11
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen