Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz TTomax #13307 üzenetére

    Az AMD megoldása az AA problémákra a deferred render elfelejtése. Ezért segítették a forward+ lighting megszületését. Ez a render az összes előnyét felkínálja a deferred megoldásoknak miközben ezek hátrányait levetkőzi. Ide tartozik az is, hogy a forward+ lighting tökéletesen támogatja a hagyományos MSAA-t, akár driverből kapcsolva is. Ennek a héten zajló GDC-n bemutatják a továbbfejlesztett megoldását is, szóval elég sok fejlesztést ölnek abba, hogy újra legyen MSAA-d, ráadásul igen csekély erőforrásigény mellett.

    A Crysis 3 is ugyanolyan katyvasz, mint a többi. Felkínálnak négy külön opciót, amelyek máshol előnyösek és hátrányosak. Egyik megoldás sem átfogó, persze ma semmi sem az, szóval ez is egy megoldás. Az AA jövője a mixelésben van. Az egyes megoldások előnyeit összemixelni, vagy menni kell az analitikai AA-k felé.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák