- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
- Milyen széket vegyek?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Megjött az ASUS 240 Hz-es, fényes WOLED monitora
- Mini-ITX
Hirdetés
-
Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
it Az Apple megkért egy bírót, hogy ejtse az USA igazságügyi minisztériumának és 15 amerikai államnak az ellene indított, trösztellenes perét. Azt is megmondták, hogy miért.
-
Wizardry: Proving Grounds of the Mad Overlord teszt
gp 43 év szinte beláthatatlan idő a videojáték-világban – márpedig az első Wizardry idén tölti be ezt a kort. Most az eredeti legenda az eredeti játékmenettel, de megújult látványvilággal tért vissza.
-
Nokia 3210 - felélni az örökséget
ma A HMD ismét elővett egy klasszikust, hogy újra kiadják. De ismét csalódás lesz azoknak, akik az eredeti modellt is használták. És lehet, hogy másoknak is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atlantis
veterán
válasz Cadvenc #2352 üzenetére
Ugyebár az a lényeg, hogy ugyanannyi pont legyen minden vázlatban, továbbá akkor nincs csavarodás, ha a megfelelő pontból egy irányban indul el minden vázlaton a vázlat. Viszont nem értem, a körre miért tettél fel kézzel pontokat? Ilyen esetben én megrajzolom a kört, csinálok megfelelő szerkesztővonalakat, majd a körvonalat megosztással darabolom fel a szerkesztővonalak és a körvonalak metszéspontjában. Kijelölöm a jó kezdőpontot, megadom z irányt és kész is.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Parson
addikt
válasz Cadvenc #2352 üzenetére
Azt az alsó reklamálást nagyon sokszor, ha nem mindig figyelembe kellene venni és akkor könnyebben rájön az ember a megoldásra - kivétel pl a spinal bend, ahol magamtól kell spec kisakkoznom, hogy miért nem csinálja meg.
a blend esetében pedig konkrétan az az alapszituáció - amit észre kell venni - hogy a proe a két vázlat egyes pontjait köti össze görbékkel (egyenes, vagy spline) és utána az igy kialakult határológörbék közé tesz felületeket. hogy egyértelmű legyen a feature, ezért ugyanannyi ilyen pontnak kell lennie mindkét sketch-ben. a pontok között meg egy-egy vonaldarabnak. ergo a kört neked ugy kell felosztanod 4 darabra (hiszen a négyzetnek összesen a 4 sarokpont között 4 vonalból álló oldala van), hogy 4 különálló köriv darab legyen, amiknek a végpontjai egybeesnek... vagyis szakaszokból áll az egész kör...
szal végeredményben csak annyi, hogy ne pontokat tegyél le, hanem a vonaltrim opcióban a vonal felosztása két darabra opciót használd - amelyik ikonon a vonalon egy kis fehér pont van.
───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen