Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fausto

    addikt

    Sziasztok,

    Van egy tabletem, amit leadtam javításra, még garanciás. A leadáskor 3 hetet írtak rá, mint várható javítási idő. Két hét után felhívtam őket és kiderült, hogy a jótállási jegyen feltüntetett cím egy átvevő hely, onnan küldik ki a szervizbe és két hét alatt még csak el sem küldték, ott figyel az átvevő helyen! A napokban fog lejárni a 3 hét, szeretném kikérni a véleményeteket, hogy mit csináljak, ha nem készülnek el?
    Olvastam itt, hogy „törekedni” kell a 15 napon belüli javításra. Ha a 15 nap alatt el sem küldik a szerviznek, akkor lehet arra hivatkozva azonnali cserét kérni, hogy nem törekedtek rá?
    Van esetleg olyan határidő, ami után kötelező cserélniük?
    Ha lejár a határidő és nincs kész, akkor mit tegyek? Egy ilyen átvevőponton kell lennie panaszkönyvnek, vagy kérjek jegyzőkönyvet, amibe leíratom, hogy mi történt eddig? Fogyasztóvédelemhez forduljak? Mennyi idő után?
    Amiatt kérdezek előre, hogy tudjam mire számítsak, ha bemegyek hozzájuk, még nem biztos, hogy nem készülnek el vele, de a tablet fórumában többen írták, hogy jelentősen elhúzódott a javítás, 4 hét után sem volt semmi hír a tabról. Remélem, hogy mégsem kell semmi ilyesmihez folyamodni és rendeződik a helyzet, emiatt is nem írom le egyelőre, hogy melyik gyártóról van szó :) Köszönöm előre is!

Új hozzászólás Aktív témák