Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • net84

    őstag

    No! Bent voltam az MM-be a TV garipapírja miatt. Gyorsan előadtam a problémám, közben széthajtogattam a számlát, amit a TV-ről kaptam, leraktam a pultra, majd szó szerint rácsaptam, és kihangsújoztam, hogy most kérek egy garipapírt ehhez a tv-hez.
    2 perc alatt már hozták is a papírost.

    Most már csak akkor fognak nagyot nézni, amikor beviszem nekik a TV-t, ugyanis a TV szerelő és a kábeltévés szerint is a készülékben van a hiba, hogy zizeg a hang. A szerelő 99%, hogy helyre hozná a hibát, de ha egyszer már garos, miért fizessek.

    A MM ügyfélszolgálati pultjánál a falra van festve, hogy 3 nap után tessék a garilapon feltüntetett helyre vinni a garos teméket (már vérszemet is kaptam a kekeckedésre :DDD ), a garpapíron helyszíni gari van, ami esetemben annyit jelentene, hogy kijönnek, elviszik, majd egyszer valamikor visszakapom (helyi szervíz egyébként sincs feltüntetve).

    Amit lesz megint időm, és felhúznak napközben kellőképpen, már viszem is vissza nekik a TV-t :)

    Gonosz vagyok vagy gonosz vagyok?

    Őszintén megvallva ezt csak azért csinálom, hogy egy kicsit próbáljam őket rávezetni a szabályos dolgokra...

    Read only...

Új hozzászólás Aktív témák