- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cypresss
senior tag
válasz cintula187 #9567 üzenetére
200 csomó tízfokos flapsnél? Ha jól emlékszem 205 csomó a minimum clean speed (persze ez típus függő) vagyis ennél a sebességnél még 1-es fékszárny nélkül is tökéletesen uralható a gép.
1. Jellemzően 1-5-15-30-as állást használnak az életben, a többi csak azért van, ha nagyon szükséges (40-es flapst pl rövidebb futópályáknál).
2. NGX-nél fokozatosan kell lassítani, tehát dobsz 200-nál egy flaps 1-et, majd sebesség leteker roboton 180-ra, flaps5, majd 160, futó ki és flaps 15, és így tovább. A robot csak olyan (legkisebb) sebességet hajlandó elfogadni, ami az adott fékszárny állásnál még biztosítja a gép irányíthatóságát, ha pl 1-es flapsnél 110-es sebességet adsz meg neki, annak nem fog örülni. Ezt jelzi is egy villogó A betűvel a speed windowban. Hivatalos eljárás szerint egyébként, a külső markernél már full approach configban (flaps 30 vagy 40, futó ki, speed brake arm, autobrake igény szerint) kell lennie a gépnek.VREF: Init ref oldalon minden szükséges adatot (GW, ZFW, tartalék üa, cost index, bár ez nem fontos) meg kell adni, különben nem fog Vrefet számolni az FMS, mert nincs miből. Legfontosabb a súly, ha az approach ref oldalon nincs pontos gross weight, akkor az életben nem kapsz VREF-et, az FMS-től. (V1-VR-V2-őt sem kapsz addig, amíg a súlyt, valamint az indulási és az érkezési repteret nem adtad meg.)
Én egyébként látok a képen VREF-et a speed tapen: 30-as flapsnél 168 csomót ír, ami elég magas egy 737-esnél. Ez talán egy 900-as?[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!