- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- iPad topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
ma Alulról építkezik újra a finn márka, a HMD Atlas már 5G modemmel érkezik.
-
Computex 2024: újfajta tápdizájn a Lian Li boszorkánykonyhájáról
ph Az L alakú Edge széria három kapacitással közeleg, és a legszerényebb variánsa kap egy picit olcsóbb kiadást, ami levehető mesh hálóval jön.
-
UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
gp Folytatódik a híres sorozat, jövőre egy teljesen új epizóddal jelentkeznek a készítők.
-
PROHARDVER!
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#81562624
törölt tag
Hello mindenkinek!
Leadtam a rendelésemet egy telefonra tegnap délután. Időközben meggondoltam magam, mégsem szeretném megvenni. A pénzt természetesen már átutaltam... Most írtam az eladónak egy üzenetet, hogy visszavonnám a vásárlást. Még nem válaszolt az üzenetre. Ha jól tudom (de javítsatok ki, ha nem), akkor lehetőségem van a visszalépéstől. Az a kérdés, hogy a pénzt hogyan kaphatnám vissza? Mik a következő lépések, amiket meg kell tennem? Segítsetek nekem! -
#81562624
törölt tag
Sziasztok!
Rendeltem egy Nokia 6310i típusú telefont. A mai napon megérkezett, viszont óriási problémáim vannak vele. Az egyik, hogy teljesen gagyi az egész. Ez minden, csak nem original, vagy én emlékszem rosszul erre a telefonra. Teljesen ócska műanyag, recseg, ropog a gomb is. A másik probléma, hogy nincs benne magyar nyelv. Vásárlás előtt direkt rákérdeztem az eladónál, hogy van-e benne magyar nyelv, és azt írta, hogy van. Panaszt szeretnék tenni, de nem tudom hogyan és kinél, illetve milyen következményei lehetnek. Tudnátok ebben segíteni? Köszönöm.[ Szerkesztve ]
-
#81562624
törölt tag
válasz kaliber #42305 üzenetére
Nem kellett fizetnem semmit.
Azt én értem, hogy felújított, de akkor ne legyen már a megnevezésben, hogy "original". Egyedül az akkumulátorról tudtam, hogy nem eredeti.
A másik említett problémám a magyar nyelv hiánya. Erre rá is kérdeztem az eladónál a vásárlás előtt, de ezt már leírtam korábban. -
#81562624
törölt tag
Megírtam a levelemet az eladónak. Kíváncsi vagyok mit ír vissza. Ha kell, akkor hetekig fogok ezzel az üggyel foglalkozni.
Amúgy ez egy nagyon jó telefon, mármint a Nokia 6310i. Itthon se lehet olcsón hozzájutni olyanhoz, ami normálisan működik és hibátlanul is néz ki.[ Szerkesztve ]
-
#81562624
törölt tag
Üdv újra!
Délután már írtam ide a Nokia 6310i-vel kapcsolatosan, azonban most újabb fejlemények vannak az ügyben. Az eladó válaszolt a levelemre. Azt írta, hogy küldjem vissza és visszafizeti a teljes összeget. A kérdésem a következő lenne: Hogyan kell visszaküldeni? Mennyibe kerül ez nekem? Ő is előre utalja a pénzt, vagy utólag fizeti ki átvételkor?
Megköszönném, ha valaki tájékoztatna erről részletesen (akár privát üzenetben is)! -
#81562624
törölt tag
válasz faresz5 #42330 üzenetére
Ez így nagyon nem lenne jó nekem. Azt írtam neki a válaszlevélben, hogy fizessen vissza 35$-t, aztán a pozitív értékelést is megkapja. Tudom, hogy ennek nem sok esélye van, de mint délután is leírtam nem fogom hagyni magam! Mindent megteszek, hogy ne jöjjek ki belőle nagyon rosszul!
-
#81562624
törölt tag
Sziasztok!
Az a kérdésem, hogy a customerhelp_hu@ebay.com-ra megírhatom-e a panaszomat magyarul? Igaz, hogy nem az ebay.hu-ról vásároltam, de attól lehet itt panaszt tenni? Ugyanúgy járnak el, mint az angol nyelvű változat esetében? -
#81562624
törölt tag
Küldtem negatív értékelést az eladóra és a vásárolt termékre, aztán indítottam egy Case-t. Hol tudom nyomon követni, hogy éppen hol tart az ügy?
-
#81562624
törölt tag
Hihetetlen, hogy nem lehet megegyezni az eladóval. Azt a mondást nem ismerik külföldön, hogy "A vásárlónak mindig igaza van!"?
Az új vásárlóknak javasolnám, hogy lehetőleg SEMMIT ne vegyenek Kínából, mert az ottani eladók és termékek nagy része egy rakás SZAR! -
#81562624
törölt tag
Akkor viszont én vagyok ilyen szerencsétlen. Néztem az eladóra/termékekre adott visszajelzéseket. A pozitív visszajelzések száma 1000 fölött van. Két lehetőség van: igénytelenek az emberek vagy véletlenül pont a selejt cuccot kaptam meg. Az biztos, hogy nem fogom visszaküldeni saját költségen.
(#42483) mukibuci: Még ha olcsó lenne... Elég sokba került az nekem...
[ Szerkesztve ]
-
#81562624
törölt tag
válasz TheMarci #42485 üzenetére
Kettő problémám van a vásárolt telefonnal:
1.) Nincs benne magyar nyelv. Mielőtt megvettem a telefont, rákérdeztem az eladónál, hogy van-e benne magyar nyelv. Azt írta, hogy van.
2.) A telefon egyáltalán nem úgy néz ki, mint az eladó által feltöltött képeken. Erre ő azt mondta, hogy azok a képek saját készítésűek a telefonokról. Sehol nem találom meg az interneten. Akkor miért nem küldött nekem normális készüléket?? Arról nem beszélve, hogy a csomagolásra is az volt írva, hogy használt telefon, illetve az becsült érték 18 USD, amiért én 45 USD-t fizettem.Részleges visszatérítést követelek most, ami a kifizetett ár 50%-a. Ha nem kapom meg, akkor így jártam, legközelebb nem vásárolok az ebay-ről.
-
#81562624
törölt tag
válasz Outlander #42493 üzenetére
(#42494) Peter789: Azt gondoltam, tudom mit rendelek. Fentebb már leírtam a problémáimat, nem fogom újra.
(#42495) mexel: Pár napja írtam ide először ebben az ügyben, akkor be is linkeltem a telefont. Kérlek keresd vissza, nem olyan régen volt. (Szerk.: Látom, közben megtaláltad.)
[ Módosította: mukibuci ]
-
#81562624
törölt tag
Üdvözlet!
Nyitottam pár napja egy case-t. Az eladóval nem sikerült megegyezni, aztán most hirtelen eltűnt. 3-4 napja nem reagál. Meddig várjak, mik a következő lépések ha ez így marad?
Köszi. -
#81562624
törölt tag
Escalate után kaptam egy ilyen üzenetet az ebay-től:
We have decided to issue you a courtesy refund for this case on Apr 11, 2014 to the PayPal account you used to purchase this item. The refund includes the purchase price plus original shipping. Please log in to PayPal to get your refund.
This case is now closed, but you can view the details of the case in the Resolution Center.
Ez azt jelenti, hogy megkaptam a refundot? Ha igen, akkor miért nincs még a számlámon a pénz?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Házimozi haladó szinten
- Politika
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Milyen SSD-t vegyek?
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen