- Megjött az Arctic Liquid Freezer AIO-k új nemzedéke
- Mini PC
- Milyen asztali médialejátszót?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Gamepad
- Milyen SSD-t vegyek?
- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- Autóhifi
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Raspberry Pi
Hirdetés
-
The Witcher 3 REDkit - Megjelenési dátumot kapott a modszerkesztő
gp Nemsokára még egyszerűbb lesz extra tartalmakat gyártani a játékhoz.
-
Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
ph Az AMD a gyártók felé már nem is az Intelhez méri a dizájn sebességét, hanem az újabb ARM magokhoz.
-
Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
it Lassul a gamingipar, ennek keretében pedig már a Microsoft Xbox részlege is nagy költségcsökkentéseket eszközöl.
-
PROHARDVER!
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
stella.rossa
csendes tag
Sziasztok!!
Segítségeteket szeretném kérni ebay vásárlással kapcsolatosan. Remélem tud is majd valaki segíteni.
Eddig még nem vásároltam soha az ebay-en, de 10ke környékén szeretnék egy Air Max cipőt vásárolni ami olyan 25e forint értékben van (Great Britannia) és természetesen Pay pal-el. Azt olvastam valahol hogy az eladók bizonytalanok a teljesen új vevőkkel szemben, mivel nincs semmi értékelésük, valamint félnek hogy lehúzzak majd az értékeléssel. Mekkora lehetőség van rá hogy velem is ezt megtörténjen?Vagy csak azoknál szokott ez baj lenni akik nem PP rendszerrel fizetnek? Talán az is egyfajta megoldás lehet ha személyesen megírok 1email az eladónak??
Ez a cipő nagyon tetszik és megszeretném magamat lepni ezzel az ajándékkal.
Köszi válaszotokatAvanti SR
-
stella.rossa
csendes tag
válasz Winner_hun #12549 üzenetére
Tehát, ha jól megértettelek, akkor ha nem szerepel ez a Excludes lista, akkor nagyvalószinőséggel szállit hozzánk, és ott van hogy Post to: Worldwide
Vegül az annyira nem világos hogy miért nem menne bele abba, ha én átutalok neki egyből PP-ről neki aztán csak felkel adnia postán
-
stella.rossa
csendes tag
válasz Winner_hun #12551 üzenetére
Értem köszi.
És azt konkrétan le tudod írni nekem hogy hol találom( mármint az esetleges eladói megjegyzést h 5-10 visszajelzés legyen a vevőnek).Talán ha kér ilyet az eladó, akkor ott a Postage and packaging vagy Description--->Item specifics-nál keressem?
Köszi -
stella.rossa
csendes tag
Sziasztok!
Végül megrendeltem az első e-bay terméket (air max cipő 27e ft). És feedbeck-et máris megkaptam az eladótól(. Ennyirt írt rám: Hope to deal with you again. Thank you.
Gondolom nekem akkor lenne érdemesebb értékelni az eladót, amikor majd megkapom a terméketPaypal-el fizettem végül(le is vonta egyből). Az érdekelne hogy mikor illetve hogyan tudhatom/nézhetem meg hogy mikor adta fel postán az eladó?És hány nap kb. hogy megérkezzen(Vagy ő fog értesíteni engem? Mivel Nagy Brittaniából jön a termék a vámon gondolom szinte nem lehet gond vele. A termék leírásnál ez szerepel h:
- Standard Int'l Shipping (Sevice-aki majd szállít)
-ill. a postázással kapcsolatosan (ha jól értettem) : Will usually ship within 2 business days of receiving cleared payment
Köszi a segítségeteket és izgatottan várom már a csukát
-
stella.rossa
csendes tag
Köszi skacok.
Tehát ha jól értem az árura ami érkezik EU-ból arra nem vonatkozik az a track szám, hanem csak azokra melyek más kontinensről érkeznek
esetleg még azt talán lehetne hogy írok egy e-mailt az eladónak (konkrétan üzletről van szó) és akkor várjam a választ? -
stella.rossa
csendes tag
Szép estét mindenkinek!
Érdekelne hogy mennyi ideig kell várni még a termékemre(konkrétan csukáról van szó), abban az esetben ha Brittaniából jön a termék, pénteken lett postázva, és a track számom alapján ezt az üzenetet írta ki h: "Your item, posted on 10/12/10 with reference ______________ has been passed to the overseas postal service for delivery in HUNGARY"
Ja, és royal mail-en tudtam ezt megnézni
Köszi!!
[ Szerkesztve ]
-
stella.rossa
csendes tag
Sziasztok.Segítségeteket szeretnék kérni.
Szeretnék Reebok Classic cipőt-rendelni Amerikábol és ára Magyarországra történő szállítás esetén 11 655,65 Ft. Az árban nincs benne vám, adó ill. illeték költsége.
Hogyha ezeket pluszban hozzáadjuk amennyiben szükség van,akkor mennyibe jöhet ki összesen?Meg mennyi a vám pénzösszeg határa ha rendelsz USA-ból?
Köszi szépen -
stella.rossa
csendes tag
Sziasztok.Szeretnék segítségeteket kérni?
Szeretnék amerikából egy cipőt vásárolni..csak itt egy bajom van..mi mindent kell ilyenkor fizetnek mert abból az órszágból még sohasem vásásároltam. Csatolok egy képet majd h lássátok mi minden van.Az oldalon írja h szállítás 35dolcsi, minden további elem(each additional item) 14 dolcsi és maga a cipő 40 dolcsi.Tehát összesen 90 dollár az egész, ami 16 500 körül van max. Ezen kívűl majd fölszámolnának még valamit vagy nem? És hogy ez a each additional item-*et is minden esetben felszámolják ha kivan írva.
De lehet ha bonyolultan írtam le..megmutatok prt screen-es képet és ha valaki letudná nekem írni h ehez mennyi pénz kell h bankártyámon legyen, az lenne a legjobb.
Köszi szépen segítségeteket!Üdv.
[ Szerkesztve ]
-
stella.rossa
csendes tag
válasz Winner_hun #14208 üzenetére
De én csak ezt az egyet akarok vásárolni.Akkor ugye nem kerül be ez a 14 dollár?Így 75 dolcsi lenne az össz ha nem nézzük a vámot
És mekkora összeg fölött van vám? Köszi -
stella.rossa
csendes tag
Sziasztok. van egy dilemmám, és nem tom mi a megoldás. Megnyertem egy polót liciten, tegnap este járt le amugy a licit, csak még nem tudom kifizetni mert jelenleg nincs pénz a bankártyámon. A megnyert licitek befizetési határideje ugyanakkora vagy minden trerméknél más?És hogy mennyi lehet a befizetési határidő?
u.i.:amugy van készpénzem, csak akkor ma vagy holnap befáradok a bankba
Csak infóként érdekelne ez a dologKöszi
Üdv.
[ Szerkesztve ]
-
stella.rossa
csendes tag
Sziasztok,
Lenne 1 kérdésem, remélem tudtok segíteni. Pontosan arról van szó, h múlt héten megnyertem a liciten 1 maszkot a mobilhoz. De most a héten akartam kifizetni csak. Ám hétvégén sajnos az történt h ellopták a mobilomat. És ilyenkor már akkor nem kéne a maszk és péntekig van a fizetési határidő. Ha nem fizetem ki, akkor az jár valamilyen következménnyel?(nem nagy összegről van itt szó)
Köszi válaszotokat -
stella.rossa
csendes tag
Sziasztok.
Segítségetekre lenne szükségem, mivel ezzel még így nem találkoztam egyáltalán és nem tudom ilyenkor mit kell tenni illetve lépni. Október 12-én rendeltem egy kapucnis pulóvert ingyen kiszállítással Angliából és másnap ki is postázták. A leírásban az állt hogy 12-15 munkanap körülbelül mire megérkezik. Azóta eltelt 22 munkanap ill. 32 nap összesen. Ilyenkor érdemes várni még pár napot ezen a héten hogy megérkezzen vagy mi lehet a gond a termékkel?
Vagy azt a disput-ot mikor érdemes nyitni és azt hogyan, ha esetleg arra szorulok majd.
Annyit tudni kell még hogy 5500 ft értékű cuccról van szó.Köszi a a jóindúlatú és segítőkész vlaszokat előre is!
Üdv. mindenkinek
-
stella.rossa
csendes tag
válasz stella.rossa #16838 üzenetére
És annyit hozzátennék hogy írtam közben is üzenetet az eladónak(11-én) és ezt írta: I can confirm that the item was shipped on 14th October and should be with you by now
Tehát ő szerinte már biztos nálam van és abban megerősíthet. Ez teljessen logikán kívűli amit írt, hiszen azért írtam neki azt hogy még nem érkezett meg..kérem válaszoljon valaki és nyugtasson meg vagy segítsen hogy mit tegyek ebben a helyzetben..Köszönöm -
stella.rossa
csendes tag
Sziasztok,
Segítségetekre lenne szükségem ismételten. Termékem amit rendeltem még mindig nem érkezett meg, amit 10.12-én fizettem ki és másnap elvileg a postára is került. Így gondoltam másodszor felveszem a kapcsolatot az eladóval és kértem tőle full refundot, mivel még nem érkezet meg a termék. Annak ellenére hogy 98 % a visszajelzése van az eladónak, azt lehetett észrevenni, hogy nagyon sokan csalónak és szélhámosnak nevezték, hasonló estek miatt, kifizették és nem kapták meg a terméket és nekik nem is válaszolt és érdekes még hogy csomó ugyanaz az ember vesz tőle olcsó cuccokat (pl. 0.85 fontos bígyókat és csumára rakja az értékelést). Ez nekem gyanus lett nagyon ahogy így ránéztem.
ha nem fogadja el a full refundot akkor milyen lépést tegyek? Milyen ügyet kell kezdeményeznem?Illetve negatív értékelést mikor kell leadnom?Tudna ebben valaki segíteni? (mert nem találkoztam még hasonló helyzettel).
Csatoltam két képet is hozzá, hogy pontosan lássátok mire is gondolok amikor ezeket mondom
És természetesen paypal-lel ment a fizetésKöszönöm szépen segítőkész és jóindulatú válaszaitokat!
Üdvözletem
[ Szerkesztve ]
-
stella.rossa
csendes tag
Sziasztok. Segítségetekre lenne szükségem. Mivel az eladómtól nem érkezett meg az árú 36. nap után sem, gondolotam nyitotok egy ügyet..és a végén ezt írták ki:
"Thank you. We’ll email you when the seller responds. If the seller does not respond, your dispute will automatically close on Dec 7, 2011 unless you escalate it to a PayPal claim. Don't worry; we'll email you a reminder before the dispute automatically closes. Please note that when you escalate a dispute to a claim, you're asking PayPal to review the case and decide the outcome."
Tehát ha jól értelmezem, akkor abban az esetben amennyiben nem jön válasz az eladótól ezzel kapcsolatosan (aminek valszeg kicsi az esélye), akkor az ügy le lesz zárva (vagyis nekem kell lezárnom és claim-á kell alakítanom?)és visszaküldik a számlámra azt az összeget.
Amennyiben válaszol, abban az esetben mi történik? És meddig mehet ez a huza-vona? Mik a lépések? Köszi szépen a segítségeteket[ Szerkesztve ]
-
stella.rossa
csendes tag
Sziasztok,
Segítségetekre lenne szükségem.
Pontosan az van hogy november 21-én a vevő föladta postán a megrendelésemet..azóta eltelt 38 nap és még nem jött meg. Amerikáról van szó. Felvettem a kapcsolatot az eladóval és azt írta tegnapelött hogy, idézem:
"postal delays.. they have been bad lately.. items sit in the post office for days before they move.. postal services worldwide have had major issues lately"
Ilyenkor mit tegyek, mivel még a 45 napon belül vagyok, meddig érdemes várni 1 ügy nyitásával? Vagy kérni kell full refund-ot?
Köszi a segítséget! -
stella.rossa
csendes tag
válasz stella.rossa #17790 üzenetére
Sziasztok..idéztem a korábbi bejelgyzésemet, és azóta csak annyi történt hogy..tegnap az eladó adot 1 trucking nubmbert majdnem 45 nap után.. És olyat írt hogy nem érti mi lehet és hogy miért jött vissza hozzá..idézem: "i really am not sure what is going on with your item. i just looked at the tracking and it's back in my city."
Mit tegyek ilyenkor? Gyorsan dispute-ot nyissak paypalen annak ellenére is ha megvan a trucking number vagy és hamaraosan lejár a 45 nap?Köszi gyors segítségeteket!
[ Szerkesztve ]
-
stella.rossa
csendes tag
Sziasztok. Segítségetekre lenne szükségem. Pontosan a dispute kapcsán. Megnyitottam azért is mert nem érkezett meg 45 nap után (pontosan november 22 lett kifizetve). Azóta az eladó január elején amikor meglett nyitva az ügy, kitette a postai számot ami alapján követhetem és állítólag újrapostázta mert a termék visszajött (gondolom rossz címet adott meg vagy nem is adta fel). Holnap lejár ez a dispute és akkor szerintetek mit tegyek? Zárjam le az ügyet vagy alakítsam át claim-é? Köszi segítségeteket! További szép estét!
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen