Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a Senua's Saga: Hellblade II
gp Délelőtt 10 órától lesz játszható PC-n és Xbox-okon is a folytatás.
-
Kínos ügy lett az OpenAI Scarlett Johansson-botránya
it Scarlett Johansson nem adta a hangját az OpenAI-nak, azonban állítása szerint ennek ellenére is az övére hasonlít az, ahogy a chatbot megszólalt.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
b12gege
csendes tag
Sziasztok!
Az utóbbi időben kizárólag EU-ból vettem cuccokat, de most egy amerikai eladótól vásárolnék. Az ebay-en kalkulált "import charges" kifizetése után már nem kell aggódnom, hogy itthon is megfogják a csomagot, igaz? Vagy lehúznak ott is és aztán még idehaza is kezdeményezik a vámeljárást?
Köszi!
-
b12gege
csendes tag
Köszönöm! Olvastam is, meg értelmeztem is, csak vágytam egy kis megerősítésre.
És mi van akkor, ha az eladó nem GSP-s és nincs import charges kalkulálva? Valahogy lehet utólag kalkuláltatni egy összeget? Mert az ebay-en körülnézve azért egyértelműen látszik, hogy kellemesebb összeg jön ki ott, mintha idehaza indítanának vámeljárást. Főleg, hogy még a díját is ki kell fizetni...
Amúgy 143 dollár az egész szállítással együtt, tehát, ha jól értelmezem, akkor csak 27% áfát + vámeljárási díjat kellene fizetnem. -
b12gege
csendes tag
Sziasztok!
Van egy kis problémám. Egy francia eladótól szerettem volna vásárolni, megkérdeztem tőle, szállít-e hozzánk, a válasza nemleges volt. Ennek ellenére licitáltam a termékére, amit sikeresen meg is nyertem (hozzátéve, hogy egyedüli licitálóként elég nyomott áron). Addigra már úgy próbáltam alakítani, hogy ismerős ismerőséhez küldettem volna a csomagot Franciaországba.
Legnagyobb meglepetésemre, mire írtam volna neki, hogy megoldom a szállítást, se szó se beszéd, törölte a megrendelésemet a következő mondvacsinált indokkal: "I'm out of stock or the item is damaged."
Azóta pedig már újra meg is hirdette magasabb áron, mint amennyiért elvittem volna.Tudok tenni valamit ez ügyben?
-
b12gege
csendes tag
válasz gixxergabi #75365 üzenetére
Nekem pont ma hoztak Collissimo-s csomagot. A DPD kézbesítette. Hívd fel őket holnap reggel és a csomagszám alapján megtalálják és kijavítják (amennyiben neked is ők vinnék...).
[ Szerkesztve ]
-
b12gege
csendes tag
Sziasztok!
Használta már valaki az összefoglalóban is említett csomagküldés.hu-t?
Regisztráltam magánszemélyként, követtem az instrukciókat, megadtam a felhasználói és a számlázási adatokat, de mikor kitöltenék egy űrlapot csomagfeladáshoz, folyton azt akarja, hogy írjak valami összeget az utánvét mezőbe, holott én nem akarom úgy küldeni."Minimum value of COD for your account is 75 Kč / €3 / 1000 HUF / 11 PLN / 11 RON"
Értem, mit jelent, csak azt nem, hogy miért kellene nem 0-át írnom abba a mezőbe...
Mi van ilyenkor?[ Szerkesztve ]
-
b12gege
csendes tag
Én kétszer használtam őket, de mindkétszer közvetítőn keresztül: Csomagnet
Igaz, picivel drágább így, de nem kell szarozni utánvétezéssel meg mindenféle bonyolult regisztrációval.
A legutóbbi csomagomat egy vasárnapi napon jeleztem elektronikusan, hétfőn leadtam a partner csomagponton, csütörtökön meg már a címzett kezében volt Németországban. Azelőtt is hasonló volt az átfutási idő, de azt már nem lelem... Szkeptikus voltam az elején, de nekem beváltak és olcsóbb volt, mint a posta vagy másik futárcégek.[ Szerkesztve ]
-
b12gege
csendes tag
Amióta ott hirdetek, saját szememmel is megbizonyosodhattam róla, hogy ez egy sokkal-sokkal sz*rrágóbb brigád (mármint a németek, nem a hirdetőoldal), mint a magyarok. Itthon is néha belefut az ember pofátlan ajánlatokba, de amiket ott kapok... 10-ből 9-szer legszívesebben nem is válaszolnék, de jó nevelést kaptam.
-
b12gege
csendes tag
Hello,
április eleji kanadai rendelésem nem érkezett meg, ráadásul tracking nélkül küldte az eladó, ha küldte, mert még blokkot sem volt képes mutatni, hiába kértem folyamatosan tőle...
Nyitottam egy case-t, refund kérelemmel, leírtam benne a problémám, amire kaptam választ is az eladótól, hogy el lett küldve nekem a refund, már zárhatom az ügyet. Vártam picit, persze a pénz sehol, szóval írtam neki megint a case-en belül, amire azóta sem jön válasz.
Nem tudok mást választani, csak "send message to seller" vagy "close case", így hiába akarnám, hogy az ebay segítsen rajtam. Ennek tetejébe még 3 napig lesz nyitva, utána zárul automatikusan...
Mi a teendő!? -
b12gege
csendes tag
Júni 13-án nyitottam, 23-án kaptam az első és utolsó választ. Azóta 29-én, és júli 6-án is írtam bele, mert mást nem engedett azon kívül, hogy lezárom az ügyet. Válasz már egyikre sem jött és mikor megnéztem azt írta, hogy júli 13-án automatikusan zárul. Más lehetőségem meg nincs az üzeneten és a záráson kívül, sehol egy közbelépős opció.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest