Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szmutkolaci

    tag

    Sziasztok!

    Én már régóta ebay-ezek, főleg a német oldalon vagyok aktív és eddig nem volt semmi problémám, illetve ami volt, azt is sikerült megoldani, de most:

    Vásároltam az egyik ismerősömnek egy itthon nem kapható lemezes-táskát. Nagyon örültünk neki, mert neki olyan tatyója lesz, ami limitált kiadás, én is örültem, hogy segíthetek. A megszokott rendben lezajlott a beszélgetés az eladó és köztem, elkértem az IBAN számot, meg minden banki adatot, amire a nemzetközi utalásnál szükség lehet. A pénz el is ment, a leütést követő héten, postaköltséggel együtt. Mivel van németországi ismerősöm, ezért a terméket a német címre kértem. Az eladó innentől fogva nem jelentkezett, de nem tűnt fel semmi komoly, mert máskor is volt ilyen, hogy nem jelentkezik, hogy na most feladtam stb-stb.
    A csomag állítólag visszament a postán, mivel az ismerősöm nem volt otthon és nem tudta átvenni a terméket. Mondom semmi gond, megbeszélem az eladóval, hogy még egyszer küldje el a táskát. Küldtem neki e-mailt, felajánlottam, hogy ismét fizetem a postát, csak küldje el a táskát. Ez kb 1 hónappal ezelőtt történt, azóta többször is írtam neki levelet, de nem válaszol semmit. Az ebay kundenservice-nél jelentettem az esetet, ők azt tanácsolták, próbáljam meg felvenni vele még egyszer a kapcsolatot. Megtettem, de mondanom sem kell, azóta sem jött válasz az eladótól. Az e-bay-jel ismét felvettem a kapcsolatot, jeleztem, hogy nincs reakció a leveleimre. Sajnos telefonszámot nem tudok, sem pedig pontos címet.
    Az lenne a kérdésem, hogy most akkor buktam az egészet? Nem is magam miatt, meg a pénz miatt kérdezem, mert nem egy nagy összeg, csak nagyon kellemetlen a barátom felé ez az egész herce-hurca. Mit lehet ilyenkor tenni? :F

Új hozzászólás Aktív témák