- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Bluetooth hangszórók
- Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Projektor topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Kibővítik a várost az ASML kedvéért
it Eindhoven városi tanácsa az ASML-féle bővítés mellett szavazott. Alaposan megváltozhat a lakók élete.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #11100 üzenetére
Nekem nem tetszik az E60 és kész. Ismétlem, szerencsére a BMW-nél nem olyanok felelnek ezért, akiknek az ízlésvilága hasonlít a tiédhez.
Kell tojás a pedál alá, 50-ig. Utána 5.-be rakod, és ha szerencséd van, ki se kell venned, én 40-nél szoktam ilyenkor 4.-et kapcsolni. Kis motorfék, gurulás, és ez már nem is 7liter, hanem 6...tibi666:Igen, én is hallottam erről, de az nem a hivatalos gyári. Gyáriból E39-be ez a kínálat volt. ó
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #11105 üzenetére
Oh fuck, igazad van. Benéztem. Mindig elkerüli a figyelmemet, hogy csak a dieselekhez raktak kályhát. Hát, akkor azok járnak jól, mert iszonyat hasznos kis ketyere. Mikor 1 hétig nálam volt egy 540i, akkor igaz jó idő volt, de bepróbáltam a kis gyári állófűtést is. Am az emlékeim szerint a motort nem fűti fel, szal akkor felejtős.
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
válasz dragonfx #11100 üzenetére
E60->első 4(lehet 5) képből már ps-elek is egy hátteret, ez awesome
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Zewa
senior tag
-
Tálydi
senior tag
válasz dragonfx #11109 üzenetére
Zewa:Ja, sajnos sok akad nekik, ráadásul ahogy a hétvégén láttam arrafelé a 35d sűrűn volt , én is így látom az F10est
BMW001:Tudom milyen egy széria,ültem is, pont feketében, de szerintem az is nagyon ott van, egyébként az E39 tényleg kicsit vadabb, ezen a széria E60 képén lesd meg a motorháztetőt, a rendszám táblától induló 4 vonal, na amiatt tetszik főleg,meg a lámpák miatt. Képeken már láttam az F10es M5-t a Lóerő magazinban, meg még egyben,de inkább E60->E39->F10 szvsz
BMW001:
[ Szerkesztve ]
Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #11113 üzenetére
Pedig nagyon e felé halad, és a BMW tervezi az Audi R8 kihívóját, és ez az alap koncepciója. Most nem vagyok benne biztos, de asszem ez lenne a 8-as széria, amit feltámasztanak. Nekem bejön ez a forma, kicsit hozzáigazítják a széria elvárásokhoz, és nagyon szép verda lesz. Nekem az X6 és X5 is nagyon tetszik, ettől függetlenül az életben nem kellene SUV. Egyedül az 5GT az, ami már nem az én ízlésem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
Ákos hiába próbál meggyőzni az eladások mindent elmondanak nem én vok a ferde ízlésű
az e60 a bmw legsikeresebb modellje talán az 5ösök között.annyivan mint a nyű belőle.
e39ből fénykorában sem volt ennyi.még tán lehet a 3ast is megközelítette eladásokban."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
E39 konzervatív??? Utolsó igazi BMW az E46-al karöltve. E39 pont, hogy agresszív, nincsenek kerekítések, csak éles levágások. Egy E39 különb mint egy E60, de még az E34 is sokkal jobban néz ki.
Egyébként a világ fejlődik, azért is van az, hogy több E60 fogyott. Most már nem csak Európába mennek az autók. Sőt, E39 korában még Európa volt az egyik fő vásárlóerő, mára már Amerika, Kína, Arab országok... Ezért adtak el annyi E60-at. Szóval nem kell megont butaságokat beszélni, nincs összehasonlítási alap. Ha az F10-esből legalább ugyan annyi fogy mint E60-ból, akkor az már óriási siker, mivel kategóriában kicsit még feljebb lépett a BMW az 5-ös szériával. Ezért a 2 nem is összehasonlítási alap, csak azonos kategóriában lévő autókat érdemes összevetni.És azt se felejtsd el, hogy Mo.-n normális az, ha 95-ben nem volt annyi E39, mivel az életszínvonal közel sem volt ennyire jó. Azóta sokat változott az autópark. De hidd el, Németországban pont ugyan annyi E39 volt, mint E60.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #11122 üzenetére
Nekem is bejönnek. Régebben nem nagyon rajongtam értük, még talán írtam is. Aztán láttam egyet közelről, 535-öst asszem, bordóban. Hát piszok jól nézett ki. Inkább egy ilyen, mint egy szutykos Bangle féle mutálódott félvér.
Belülről az E34 szebben mutat és nagyobb luxust áraszt mint egy E60, ez a nem mind1. Mert egy autó kívül-belül legyen top. De az eddig legszebb E39-E38-as BMW belső is már hátra szorult eggyel, szvsz F10 abban mindent visz.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Bubu79
addikt
válasz dragonfx #11119 üzenetére
Ha statisztika mindent visz, akkor egyél tehénsz@rt, több tízmillió légy nem tévedhet
Az E60 ronda a cicaszemekkel elől - és ha már statisztika és bár szentül hiszik, hogy szükség van az X6-nál kisebb, ámde annak jegyeit hordozó vasra (X4?), mert megvennék, akkor is Frankeinstein gyermeke az a design és akkor is a róka tolul a számra tőle, ha meglátom...
Szóval szép dolog a statisztika, a szépség viszont irgalmatlanul relatív fogalom - sosem tudod meg hány potenciális ötös vevő jelöltet riasztott el a cicaszem és a cápauszony
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
válasz dragonfx #11126 üzenetére
Üt, üt, nem is állítottam mást - gyomorszájon, mihelyt meglátom
Majd kinövöd
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Eagl3
veterán
válasz Tálydi #11129 üzenetére
"F10 közelében sem lesz az E60 sikernének."
Mivel nem egy kategória a kettő, ezért valószínűleg nem fog annyi elkelni belőle mint az E60-ból ez tény, viszont nem csak ezen műlik egy típus sikere.
E60 -al a BMW szerintem presztízsét vesztette, minden nagyfejű azzal járkál. Ezt a BMW látja, ezért is van a gyökeres változtatás és a kategórián belüli feljebb lépés. -
Tálydi
senior tag
pont nem fért bele a modba
"minden nagyfejű azzal járkál.", ez sajnos így van, így egy kicsit beleszürkült az A6 körébe, de a 7es BMW vel is az A8 kategóriába, még a végén a BMW ből is Renault Megane cégautót csinálnak
3as BMW vel mi lesz? Tavaly év közepe-végefelé kijött egy nagyon picit ráncfelvarott verzió, amiből kb annyi látszik,hogy a motorháztetőn van 2+ ív. A 7es új, az 5ös is, 3as?,1es ről nem is beszélve.
[ Szerkesztve ]
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Bubu79
addikt
válasz Tomics #11135 üzenetére
Az a ráncfelvarrás előtti hátsó lámpa - szerencsére igazítottak rajta már, csak kishazánkban nem sok ráncfelvarrás utáni E92 szaladgál...
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
MPowerPH
félisten
Így van, ahogy mondod. Presztízsét veszítette, hiába járkál belőle sok. Azért volt a kategória ugrás is, nézd meg az F10 alapárát 30D motorral, és nézd meg fullosan. Aztán nézd meg az E60 alapárát ugyan ezzel a motorral, majd felextrázva. Hát óriási különbségek vannak, a BMW az 5-ös szériát a 7-es közelébe helyezte. És ami nem biztos, ez lehet a 7-es rovására fog menni.
E92 már nagyon rendben van, de már az E90 se panaszkodhat. E92 amúgy megint drága.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
keIdor
titán
válasz MPowerPH #11114 üzenetére
Valami ilyesmi lenne az R8 ellenfele?
Mert nekem ez a koncepció nagyon begyűn.¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #11121 üzenetére
Unalmas és konzervatív. Szerintem. BMW& sportosság valahogy össze kéne tartoznia de szerintem az E39 túlságosan a kényelem, visszafogottság jelképe.
Régebbiek és az újabbak is jobban bejönnek nála.
Ízlés az ízlés kinek a pap, kinek a paplan. Lehet van köze ehhez a szül. időnek is.
Abban viszont igazad van hogy az igazi tradicionális BMW valahol az E46/E38 táján eltűnt. (Bár a 7-es és a új 5-ös tartja magát ilyen szempontból)Ez a koncepció sem rossz de valahogy nem áll hozzám közel...
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
MPowerPH
félisten
Az E38 az majdnem úgy nézett ki, mint az E39. Pedig az E39-ből nem a luxus esik le, hanem az, hogy BMW. Luxus a vele egy időben futó E Merci. Nah, ott tényleg nincs sportosság, az konzervatív. De az 5-ös az az E39 hordozta a BMW-s mivoltot. Nekem ezekből a sportoság jön le, kényelem nem igazán. Az csak belülről látszik.
Nem beszélve az E39 klubról, ami méltán tükrözi a model nívóját.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #11142 üzenetére
Az E38 Luxusautó, nem akarsz vele kilincsel előre menni a kanyarban...
..és tipikus BMW kinézete bár játékosság nem sok benne de nem is várná el az ember.
E39nél valami féle sportosságot már el szabad várni de kinézetben nem kapod meg... Ezen javít valamit az M de az E60 szerintem sokkal jobban tükrözi a vezetés élvezetét."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
dragonfx
veterán
ezután is így lesz.
éa az e60 és az f10 egykategória igenis.mind2 5ös közepe a bmw.nek.ezt en is probáld kimagyarázni!!!!ez az M12 üt.veri az R8at.
e92 is eltalált forma. én ma láttma épp voda székház előtt modellfrissis m3at.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #11145 üzenetére
Az E60 és az F10 nem egy kategória, ne vitatkozz már. A márkán belül 5-ös továbbra is, de már nem középkategória teteje mint az E60, hanem felső kategória alja. Nézd már meg az alapárát. Csak a rendelhető extrákból majdnem kijön az E60 alapára.
És ezen kár vitatkozni, ezt az részben az alapár határozza meg, és egy átlag ár. Szóval megkérlek, hogy ne beszélj hülyeségeket. Az eladásokkal is olyat mondtál, majd leestem a székről. Látszik, hogy nem vagy otthon benne, csak ontod a magadét.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
jo ok akkor az 5ös felső kategória.rendben.lexarom.akkor a 7es mi vazzee??
az 5ös az 5ös akár e34 akár f10.ennyi.
az ára meg a vlág drágulása miatt több."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #11147 üzenetére
"az ára meg a vlág drágulása miatt több."
Dragon, ne beszélj többet, mert ezzel csak...szvsz, érted mire gondolok, most megint hülyeséget mondtál. Írják is, hogy a 7-es és az 5-ös között már csak minimális méretkülönbségek vannak, extrák terén az 5-ös magkapta a 7-es összes kiváltságát, még többet is. A 7-est úgyis csak az veszi meg, aki elég sznob hozzá.
Egyébként a 7-es felső/felső kat.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
keIdor
titán
Ezen szerintem kár összevesznetek... a baj az, hogy (ahogy látom) egyikünknek sincs rá pénze.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
Új hozzászólás Aktív témák
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!